Maar wel een reactie! Van een van mijn favoriete users ook nog.quote:
Doe niet zo lastig zeg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kleine nuance voor jou dan; wedstrijdvoorspellingen doe ik niet meer aan.
Ik kan er oprecht niets zinnigs over zeggen. Wat als Götze in de warming-up geblesseerd uitvalt, wat als Mwene in minuut 2 rood krijgt? Speelt Vertonghen of hebben we pech en speelt die Morata?
Zelfde als speculeren over transferbedragen. Gaat ook nergens over.
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar wel een reactie! Van een van mijn favoriete users ook nog.
(ik houd het luchtig ook al ben je vandaag erg vervelend)
Ik denk dat het 8-1 wordt.quote:
PSV speelde in haar historie slechts 23 duels tegen clubs uit Portugal. Daarvan won PSV er 9 en gingen er 7 verloren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:40 schreef TLC het volgende:
Waarschijnlijk is het vanavond weer 'we waren er zo dichtbij' of 'het is zo onterecht'![]()
![]()
![]()
Nederlandse ploegen kunnen immers nooit winnen van Portugese clubs
9 van de 23 is niet veelquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV speelde in haar historie slechts 23 duels tegen clubs uit Portugal. Daarvan won PSV er 9 en gingen er 7 verloren.
'Nederlandse ploegen kunnen immers nooit winnen van Portugese clubs'.quote:
De enige keer dat ik gezien heb dat PSV won was notabene tegen Benfica, nu was dat wel na strafschoppen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Nederlandse ploegen kunnen immers nooit winnen van Portugese clubs'.
Statistieken geven aan dat PSV vaker wint dan verliest.
'9 van de 23 is niet veel'.
Oké dan!
Tsja, ik denk dat Benfica prettiger naar die statistiek kan kijken dan PSV.quote:
2019-2020 Europa League 19-09-2019 PSV-Sporting Lissabon 3-2 (2-1)quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:52 schreef TLC het volgende:
[..]
De enige keer dat ik gezien heb dat PSV won was notabene tegen Benfica, nu was dat wel na strafschoppen.
Maar idd, het blijft niet veel, en aan een gelijkspel heeft PSV vanavond niks.
Zeg eens eerlijk, moest je dat eerst opzoeken ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2019-2020 Europa League 19-09-2019 PSV-Sporting Lissabon 3-2 (2-1)
Is ook al een tijdje geleden natuurlijk.
Als iemand een uitspraak doet zoals dat Nederlandse clubs nimmer winnen van Portugese zoek ik die statistiek even op ja of dat echt zo is, dat zou je misschien ook eens moeten doen. Deze wedstrijd stond me nog wel bij overigens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, moest je dat eerst opzoeken ?
Ik moest het wel ff opzoeken, maar dat was ook bepaald geen succesjaar voor PSV, ook verloren van LASK Linz zelfs en uit met 4-0 in.... Portugalquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iemand een uitspraak doet zoals dat Nederlandse clubs nimmer winnen van Portugese zoek ik die statistiek even op ja of dat echt zo is, dat zou je misschien ook eens moeten doen. Deze wedstrijd stond me nog wel bij overigens.
Die 4-0 stond je toevallig dan wel niet meer bij he ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iemand een uitspraak doet zoals dat Nederlandse clubs nimmer winnen van Portugese zoek ik die statistiek even op ja of dat echt zo is, dat zou je misschien ook eens moeten doen. Deze wedstrijd stond me nog wel bij overigens.
TYPISCH NEDERLANDSquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:40 schreef TLC het volgende:
Waarschijnlijk is het vanavond weer 'we waren er zo dichtbij' of 'het is zo onterecht'![]()
![]()
![]()
Nederlandse ploegen kunnen immers nooit winnen van Portugese clubs
vermoeiend lijkt me ditquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan had je er ook naast gezeten maar goed, statistieken schijnen nogal moeilijk te zijn voor je.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik moest het wel ff opzoeken, maar dat was ook bepaald geen succesjaar voor PSV, ook verloren van LASK Linz zelfs en uit met 4-0 in.... Portugal![]()
![]()
Eigenlijk had ik moeten zeggen 'bijna' nooit winnen idd.
Jawel hoor, maar je had het over de laatste overwinning die op Benfica zou zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Die 4-0 stond je toevallig dan wel niet meer bij he ?
Hopen dat vooral de eerste er snel ingaat en dat Benfica rustig blijft ballen tot ze de paniek om het hart slaat na een late 2-0.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:13 schreef Tarado het volgende:
je hebt gewoon een beetje mazzel nodig maar om door te gaan moet PSV er toch 3 maken denk ik want de 0 houden zal moeilijk worden.
zoiets inderdaadquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopen dat vooral de eerste er snel ingaat en dat Benfica rustig blijft ballen tot ze de paniek om het hart slaat na een late 2-0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |