Ik verwacht een indrukwekkende 3-0 zege voor PSV.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar, PSV - Benfica. (en wie gaat door?) @:coco @:mexicanobakker @:lange_lans @:scrummie @:ggmm @:caland @:lenny_leonard @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:tarado @:oriente

2-0, PSV doorquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar, PSV - Benfica. (en wie gaat door?) @:coco @:mexicanobakker @:lange_lans @:scrummie @:ggmm @:caland @:lenny_leonard @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:tarado @:oriente

2-1.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:

lekker man. Beetje slapen tot 20:00 en dan tot leven komen. Dat is de leef.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nogal, maar ik word regelmatig ontzettend moe van mezelf.

Last van wat zenuwen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:41 schreef PSVCL het volgende:
Ga toch voor een 1-1 gelijkspel.
PSV had dat extra doelpunt moeten maken in Lissabon.. zo werkt dat op het hoogste niveau.
Ben bang dat je die vandaag tekort gaat komen

Probeer het een beetje realistisch te bekijken.. dan komt de telleurstelling ook minder hard aan mocht PSV het niet reddenquote:

Als alles klopt dan is er een kans van slagen. Ben bang voor de counter van Benfica en of voor de 16 gaan liggen met z'n allen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Probeer het een beetje realistisch te bekijken.. dan komt de telleurstelling ook minder hard aan mocht PSV het niet redden

tering wat een clichésquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:30 schreef Buitendam het volgende:
Bij PSV moet alles meezitten en zij moeten een offday hebben. Een goed spelend PSV zal niet voldoende zijn. Het publiek zal een belangrijke rol hebben, denk ik.

Het komt goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:41 schreef PSVCL het volgende:
Ga toch voor een 1-1 gelijkspel.
PSV had dat extra doelpunt moeten maken in Lissabon.. zo werkt dat op het hoogste niveau.
Ben bang dat je die vandaag tekort gaat komen

quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:30 schreef Buitendam het volgende:
Bij PSV moet alles meezitten en zij moeten een offday hebben. Een goed spelend PSV zal niet voldoende zijn. Het publiek zal een belangrijke rol hebben, denk ik.

2-0quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:

Lijkt erg veel op de zus van Jochem Meyer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Deze ook niet (meer)
[ afbeelding ]

Ik pas het aan naar 3-1quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:

M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:30 schreef Buitendam het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |