Aha.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste ligt er geloof ik wel een beetje aan wanneer je je rijbewijs gehaald hebt.
[..]
quote:Het succes van de zomerhit Ik ga zwemmen van Mart Hoogkamer kent geen grenzen. Afgelopen weekend belandde het nummer op de eerste plek in de Nederlandse Spotify Top 200, maar de zegetocht stopt niet bij de landsgrenzen. Het nummer wordt zo veel gedeeld in Nederland en België dat het nu ook op de eerste plek staat in de Global Viral Top 50 van Spotify.
Ik weiger het nog steeds op te zetten.quote:
Ja ik vind het ook wel wat raar hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me dat je daar toch wel andere dingen voor moet leren.
Ik zou iig niet met een veilig gevoel op een motor stappen nu.
Doe het niet, blijft echt dagen in je hoofd zittenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weiger het nog steeds op te zetten.
Nederlanders en Belgen zijn smakeloze volkeren.quote:
Ik heb er ook niet naar geluisterd. Ben het ook niet van plan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weiger het nog steeds op te zetten.
quote:
Ik vind het wel leukquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb geen heel seizoen meer gekeken sinds Mel, Sue en Mary zijn vertrokken. Vond het toch minder op die manier. Hoe is de show tegenwoordig?
Dan ga ik misschien weer eens een poging wagenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:02 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk![]()
Zeker nu Matt Lucas een van de presentatoren is.
Wereldwijde ellendequote:
Het seizoen met Matt Lucas staat op NPO (+).quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan ga ik misschien weer eens een poging wagenAls ik het dan toch ineens leuk vind is er in elk geval genoeg te kijken (als ik de afgelopen seizoenen ergens heb gevonden)
Er begint ook bijna een nieuwe Nederlandse serie met ex-deelnemers
Swemmon bekardi lemmenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Doe het niet, blijft echt dagen in je hoofd zitten![]()
Voor sommige mensen wel! Ik moet nog wachten tot oktober voor mijn geplande vakantie, maar misschien kan ik in september ook nog wel wat vakantiedagen inzettenquote:
Nog 33 dagenquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor sommige mensen wel! Ik moet nog wachten tot oktober voor mijn geplande vakantie, maar misschien kan ik in september ook nog wel wat vakantiedagen inzettenEn dan nog bedenken wat ik wil gaan doen en waar
Voor mij vrijdag, dus ik mag eigenlijk niet zeuren. Maar ik ben er heeeeeel erg aan toe.quote:
Heb je nog bijzondere plannen voor in je vakantie?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Voor mij vrijdag, dus ik mag eigenlijk niet zeuren. Maar ik ben er heeeeeel erg aan toe.
Nee.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je nog bijzondere plannen voor in je vakantie?
Nee. Ik moet nog twee en een halve week.quote:
Kan ook lekker zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben eigenlijk gewoon planloos. Naar het buitenland is me nog te veel gedoe, en ik ga daarnaast ook niet graag alleen op vakantie. Ik ben sowieso niet zo ondernemend in m'n eentje.
dit zie ik niet zo zitten. Ik kan natuurlijk ergens anders heen, maar dan zit ik daar niet op mijn voorkeursplek en weet ik niet of ik er evenveel van kan genietenquote:Als u vanuit het Verenigd Koninkrijk naar Nederland reist, moet u zich voor vertrek laten testen (ook als u gevaccineerd bent), moet u een quarantaineverklaring bij u hebben en moet u bij thuiskomst verplicht in (thuis)quarantaine.
Volgens https://www.ishetalvakantie.nl/ wel.quote:
Canada is ook een stuk lastiger om gewoon in de auto te stappen en naartoe te rijden. Dan zijn Duitsland en Oostenrijk toch een stuk beter te doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:03 schreef Yesse het volgende:
Wij hebben een jaar geleden gedacht: we stappen de auto in en we gaan gewoon rijden, dan zijn we flexibel en kunnen we de plannen altijd nog omgooien als er iets tussen komt. Een super mooie vakantie gehad in Duitsland en Oostenrijk (en 1 dag Luxemburg). Dat zijn we dit jaar weer van plan.
Eventueel dachten we nog aan Canada (gaat naar verwachting 7 september weer open) maar ik vind het dan veel te spannend of je nog wel terug kan en of er daar niet opeens gezeik is. Ook als je gevaccineerd bent kan het zijn dat je een random test moet doen. Nu ga ik ervanuit dat we beiden niets oplopen maar ik zou het denk ik toch niet aandurven. Want stel je bent wel opeens positief...
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:04 schreef ijs_beer het volgende:
Dienstmededeling:
MED / ijs_beer gaat in het zwart.
Het staat je wel beter dan roze. Toch jammerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:04 schreef ijs_beer het volgende:
Dienstmededeling:
Nog steeds blijf ik erbij dat ijsberen inferieur zijn aan pinguïnsquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het staat je wel beter dan roze. Toch jammer
Waarom? Te weinig tijd? Ben je ons zat? Heb je te veel ruzie met Momo?
Jaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:06 schreef H_T het volgende:
[..]Je blijft wel gewoon bij ons meeposten toch?
Inderdaad de schuld van @Momoquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het staat je wel beter dan roze. Toch jammer
Waarom? Te weinig tijd? Ben je ons zat? Heb je te veel ruzie met Momo?
Bedankt voor je inzet!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:04 schreef ijs_beer het volgende:
Dienstmededeling:
Pinguïns zijn wel heel goed. Dat wel jaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog steeds blijf ik erbij dat ijsberen inferieur zijn aan pinguïns
Als dat maar wel betekend 'gaat in het zwart verder'.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:04 schreef ijs_beer het volgende:
Dienstmededeling:
Ik googelde even snel 'polar bear vs penguin' en een van de eerste vragen is "What's the difference between a polar bear and a penguin?"quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Een zwarte ijsbeerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:04 schreef ijs_beer het volgende:
Dienstmededeling:
quote:
quote:Polar bears are actually black, not white.
Polar bear fur is translucent, and only appears white because it reflects visible light. Beneath all that thick fur, their skin is jet black.
https://www.wwf.org.uk/learn/fascinating-facts/polar-bears
quote:
Zwarte ijsberen bestaan niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:04 schreef ijs_beer het volgende:
Dienstmededeling:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik googelde even snel 'polar bear vs penguin' en een van de eerste vragen is "What's the difference between a polar bear and a penguin?"
Plaatje is kapotquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:15 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook wel mooie illustraties als je googled
IJs_beer gaat dus binnenkort kaal?quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:07 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:15 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook wel mooie illustraties als je googled
Blijkbaar.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
IJs_beer gaat dus binnenkort kaal?![]()
Kun je niet al liggend op de bank geknipt wordenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:27 schreef Arizona het volgende:
Ik moet naar de kapper vanmiddag en ik heb er zó geen zin in. Zit ik daar weer 3 uur. Ik wil liever de hele middag op de bank liggen serie bingen. Ik ben moe
Je kan om een Coupe Serhat vragen, da's vast een stuk sneller klaarquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:27 schreef Arizona het volgende:
Ik moet naar de kapper vanmiddag en ik heb er zó geen zin in. Zit ik daar weer 3 uur. Ik wil liever de hele middag op de bank liggen serie bingen. Ik ben moe
Chaos alom nu onder de mods. Nu moeten ze met zijn vieren iedereen in het gareel houdenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:04 schreef ijs_beer het volgende:
Dienstmededeling:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Chaos alom nu onder de mods. Nu moeten ze met zijn vieren iedereen in het gareel houden
Dat is helemaal glad, het kan sneller. Coupe bijna Serhat.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan om een Coupe Serhat vragen, da's vast een stuk sneller klaar
Dienstmededeling:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kun je niet al liggend op de bank geknipt worden
Als ik man was deed ik dat welquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan om een Coupe Serhat vragen, da's vast een stuk sneller klaar
@Moiraquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie moet nu @Strani tegenhouden als die weer eens onbehoorlijk naar jou toe isquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:33 schreef Em31 het volgende:
[..]de boel gaat hier nu echt ontsporen!
Oiquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serie kijken. Of slapen. Dat kan ook. Misschien zelfs beter. Als je een serie kijkt, kun je misschien door een heftige reactie teveel bewegen en is de helft van je haar er opeens afquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:34 schreef Arizona het volgende:
[..]Dat lijkt me wel wat, dat ik de hele tijd in een loungeset kan liggen terwijl ze mijn haar verven en knippen
En dan gewoon doorgaan met serie kijken
[..]
Als ik man was deed ik dat wel
In Leeuwarden ging ik een tijdje naar een bepaalde kapper toe omdat die z'n mond hield en erg snel wasquote:
Jij je zin, alleen brood dan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Oi
Ik heb net overigens brood gekocht! Wel zonder hark, laat staan harken
Komt wel heel dichtbij zo!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij je zin, alleen brood dan.![]()
[ afbeelding ]
Niemand heeft een mod nodig om @Strani op z’n plek te zetten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie moet nu @:Strani tegenhouden als die weer eens onbehoorlijk naar jou toe is
Bij mij duurt dat kleuren eeuwen. Ik doe highlights omdat dat een natuurlijker effect geeft dan één effen kleuring. Maar het duurt tergend lang om al die plukjes individueel te laten vervenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:36 schreef H_T het volgende:
[..]
In Leeuwarden ging ik een tijdje naar een bepaalde kapper toe omdat die z'n mond hield en erg snel wasResultaat was ook prima
Hij was zo efficiënt met een tondeuse dat ik altijd vermoedde dat hij kapper in het leger geweest was, maar heb het nooit gevraagd.
Ik ben bang dat hij straks wel makkelijker van zijn plek af komt, als hij zijn rijbewijs heeft...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niemand heeft een mod nodig om @:Strani op z’n plek te zetten.
Als je nou een pruik zou hebben kon je die gewoon achterlaten en zelf wat anders gaan doenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mij duurt dat kleuren eeuwen. Ik doe highlights omdat dat een natuurlijker effect geeft dan één effen kleuring. Maar het duurt tergend lang om al die plukjes individueel te laten verven![]()
"wie mooi wil zijn, moet pijn lijden"
Een maand of 3,4quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je nou een pruik zou hebben kon je die gewoon achterlaten en zelf wat anders gaan doenMaar ik denk dat je eigen haar houden een stuk mooier is
Als de highlights erin zitten, hoe lang kan je er dan weer tegenaan?
Da's wel een nette opbrengst per uur afzien in de stoelquote:
Dat valt toch wel mee? Zelden zo'n natuurlijk ogend kapsel gezien.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mij duurt dat kleuren eeuwen. Ik doe highlights omdat dat een natuurlijker effect geeft dan één effen kleuring. Maar het duurt tergend lang om al die plukjes individueel te laten verven![]()
"wie mooi wil zijn, moet pijn lijden"
Daar heb je een punt. Één opmerking over Catalonië en die rent al gillend weg.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niemand heeft een mod nodig om @:Strani op z’n plek te zetten.
Ik heb mijn eigen initialen als rijbewijsquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Op Nederlandse rijbewijzen staan gewoon plaatjes voor welke categorie voertuig bij welke letter hoortMotor is A, auto is B, vrachtwagen is C en bus is D
Dienstmededeling:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:36 schreef H_T het volgende:
Op RTL Z lieten ze tweets zien van teleurgestelde fans die helaas zijn uitgeloot voor de GP van Zandvoort. Inclusief username.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Het is inderdaad niet zo lastig.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Één opmerking over Catalonië en die rent al gillend weg.
Wat een vertrouwen Em.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:33 schreef Em31 het volgende:
[..]de boel gaat hier nu echt ontsporen!
Jaquote:
Dat vind ik oprecht jammer want je bent een hele goede mod geweest. Maar een logisch besluit! Dank voor wat je allemaal gedaan hebt!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:04 schreef ijs_beer het volgende:
Dienstmededeling:
Insert 'Nooit gezien' gifje.quote:
Ik kom eraan!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:21 schreef Moira het volgende:
Jongens kom mij ff helpen in m’n allereerste K&W topic
Oh, laat maar.quote:
Have you tried turning it off and on again?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:21 schreef Moira het volgende:
Jongens kom mij ff helpen in m’n allereerste K&W topic als je weet hoe gaskachels werken
K&W / Oude gaskachel weer aan krijgen?
Goed idee.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Turned it off but it won’t go back onquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Te lang geleden dat ik ook zo'n ding hadquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:21 schreef Moira het volgende:
Jongens kom mij ff helpen in m’n allereerste K&W topic als je weet hoe gaskachels werken
K&W / Oude gaskachel weer aan krijgen?
Ja die anderen heb ik nu wel redelijk door maar deze doet moeilijkquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Te lang geleden dat ik ook zo'n ding had
Was altijd wel een crime ja met die knoppen.
Gaan jullie veel klussen?
Ja. Ik zit te soezen bij de kapperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |