Nee. Dit kan nietquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:30 schreef Caland het volgende:
Tijd dat dergelijk enthousiasme binnen de kortste keren keihard wordt afgestrafd dus. Hier heb ik GEEN seizoenskaart voor genomen in ieder geval.
afgestrafdquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:30 schreef Caland het volgende:
Tijd dat dergelijk enthousiasme binnen de kortste keren keihard wordt afgestrafd dus. Hier heb ik GEEN seizoenskaart voor genomen in ieder geval.
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:55 schreef onlogisch het volgende:
Even 'advertentie verbergen' uitgezet via opties om te kijken wat @:Caland bedoelt.
Mensen die op een dergelijke wijzen fokken kan ik niet langer serieus nemen.
Nou nou nou.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:09 schreef onlogisch het volgende:
@:Tomatenboer heeft een hersenbloeding gehad. Voor de details verwijs ik jullie naar het Feyenoord topic.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:09 schreef onlogisch het volgende:
@:Tomatenboer @GurneyIsBestOke heeft een hersenbloeding gehad. Voor de details verwijs ik jullie naar het Feyenoord topic.
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik deel nog steeds die mening.
Als je op basis van die post serieus denkt dat ik Boëtius een betere voetballer vind dan Depay ben je toch wel een ontzettend stom varken.quote:
Nou ja zegquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je op basis van die post serieus denkt dat ik Boëtius een betere voetballer vind dan Depay ben je toch wel een ontzettend stom varken.
Jij gaf vorig jaar ergens ook aan dat Feyenoord nog best wel eens boven Ajax zou kunnen eindigen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je op basis van die post serieus denkt dat ik Boëtius een betere voetballer vind dan Depay ben je toch wel een ontzettend stom varken.
Wow linkquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij gaf vorig jaar ergens ook aan dat Feyenoord nog best wel eens boven Ajax zou kunnen eindigen.
Nee dat niet, maar nu doet hij van "Ja, je snapt toch wel dat ik niet zo debiel ben en dat het maar een grapje is"quote:
Ja deze 'maar jij' wordt wel steeds minder effectief als je hem iedere keer blijft gebruiken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij gaf vorig jaar ergens ook aan dat Feyenoord nog best wel eens boven Ajax zou kunnen eindigen.
In dit geval wel een valide punt natuurlijk. Jij zegt iets doms en vervolgens doe je verontwaardigd dat we niet snappen dat je niet dom bent.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja deze 'maar jij' wordt wel steeds minder effectief als je hem iedere keer blijft gebruiken.
Ik ook vriendquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Couscousquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stamppot spinazie met ei en gebraden worstquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eén of ander gerecht met curryquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ook! (en sperziebonen)quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zalmsaladequote:Op maandag 16 augustus 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als het regelmaat zou zijn had @onlogisch het niet als een ‘hersenbloeding’ gebracht wat eerder doet blijken dat ik een opvallend domme post maak ten opzichte van de eerder gezette standaard (zoals bij @Tomatenboer wat normaal een prima user is maar die vandaag even de kluts kwijt is).quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dit geval wel een valide punt natuurlijk. Jij zegt iets doms en vervolgens doe je verontwaardigd dat we niet snappen dat je niet dom bent.
Maar je zegt regelmatig hele domme dingen.
Jezus, ga je een boek schrijven ofzo?quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het regelmaat zou zijn had @:onlogisch het niet als een ‘hersenbloeding’ gebracht wat eerder doet blijken dat ik een opvallend domme post maak ten opzichte van de eerder gezette standaard (zoals bij @:tomatenboer wat normaal een prima user is maar die vandaag even de kluts kwijt is).
Overigens was die post over dat Feyenoord nog ‘makkelijk’ Ajax kon inhalen inderdaad een ontzettend domme voorspelling die op basis van een momentopname uit emotie was gemaakt, een heel andere basis dus dan een vergelijking van spelers waarbij het vrij duidelijk is dat de een meer succes heeft dan de ander. De redenatie ‘je postte ooit iets teringdoms dus alles wat je post mag serieus opgevat worden’ is daarom ontzettend slecht
Dit ga ik niet allemaal lezenquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het regelmaat zou zijn had @:onlogisch het niet als een ‘hersenbloeding’ gebracht wat eerder doet blijken dat ik een opvallend domme post maak ten opzichte van de eerder gezette standaard (zoals bij @:tomatenboer wat normaal een prima user is maar die vandaag even de kluts kwijt is).
Overigens was die post over dat Feyenoord nog ‘makkelijk’ Ajax kon inhalen inderdaad een ontzettend domme voorspelling die op basis van een momentopname uit emotie was gemaakt, een heel andere basis dus dan een vergelijking van spelers waarbij het vrij duidelijk is dat de een meer succes heeft dan de ander. De redenatie ‘je postte ooit iets teringdoms dus alles wat je post mag serieus opgevat worden’ is daarom ontzettend slecht
Ik ben net thuis (veilig) en ga dit echt niet lezen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles doorgeworsteld, wat bedoel je hiermee? Of is dit ook iets teringdoms.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
‘je postte ooit iets teringdoms dus alles wat je post mag serieus opgevat worden’
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
Brocolli rijst en kip!quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een soepje en wat brood.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
O dat één domme post van iemand voor anderen geen vrijbrief is om op overduidelijk sarcasme te happen (dus als je in een trolletje trapt ‘ja maar je post vaker domme dingen’ geen legitiem excuus hoeft te zijn).quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alles doorgeworsteld, wat bedoel je hiermee? Of is dit ook iets teringdoms.
Avgquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Diepvriespizza, geen zin om te koken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Smerig varken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Diepvriespizza, geen zin om te koken.
Waarom niet gewoon bestellen dan?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hey Rens!quote:
wtfquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een gruwelijke schnitzel in m'n mik gestoken, gebakken aardappeltjes en een salade.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Walgelijke bigquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een gruwelijke schnitzel in m'n mik gestoken, gebakken aardappeltjes en een salade.
quote:
Diepvries van de Rewe of Kaufland?quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een gruwelijke schnitzel in m'n mik gestoken, gebakken aardappeltjes en een salade.
Dit is mensonterendquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pizza tonijn?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ok man.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens wordt vandaag mijn pakketje bezorgd
@:scrummie @:caland @:ggmm @:sq @:neef_wuppie
Premium: Column Ruud Gullit: Het kan in die kwalificatieweek in september goed, maar ook fout aflopenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke feitjes voor de dinsdagochtend?
Anekdotes mogen ook.
Gewaagde uitspraak. Die man heeft er kijk op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Premium: Column Ruud Gullit: Het kan in die kwalificatieweek in september goed, maar ook fout aflopen
welk merk lampquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens wordt vandaag mijn pakketje bezorgd
@:scrummie @:caland @:ggmm @:sq @:neef_wuppie
Ah gelukkig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan die lamp act.
Veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, gisteren zijn ze niet geweest. Zelfde pakket dus.
Ik ga zo een pakketje ophalen bij de brunaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke feitjes voor de dinsdagochtend?
Anekdotes mogen ook.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik ga zo een pakketje ophalen bij de bruna
Een toaffelkequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg interessant. Wat heb je besteld?
Ja shit ik dacht dat ik in de zwakbegaafden-sc zat sorry manquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je gewoon Nederlands praten? Dank je wel.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja shit ik dacht dat ik in de zwakbegaafden-sc zat sorry man
@GGMM is nog niet wakkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Zo dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Geen regionale spreektaal dit?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je gewoon Nederlands praten? Dank je wel.
Ik ga ook bier bestellen vandaag. Ik heb nog een cadeaubon van werk, namelijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, gisteren zijn ze niet geweest. Zelfde pakket dus.
Prima cadeau dan. Welke site?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga ook bier bestellen vandaag. Ik heb nog een cadeaubon van werk, namelijk.
Nu belt net 5 minuten geleden de buurman aan dat hij nog een pakketje voor me had liggenquote:Beste Caland
Bedankt voor je e-mail.
Het liefst had ik je opgebeld om samen tot een snelle oplossing te kunnen komen. We werken bij bol.com nu echter bijna allemaal vanuit huis en beschikken niet over de mogelijkheid om je te bellen. Daarnaast leek het mij niet verstandig om je tijdens je nacht rust te storen! Ik kan je nu het beste verder helpen via deze e-mail. Bedankt voor je begrip!
Ik kan goed begrijpen dat je graag het pakketje wilde ontvangen. En dat je er van baalt dat het nog niet is ontvangen.
Echter moeten we zolang na de leverbelofte uitgaat van het feit dat het pakketje verloren is gegaan tijdens de zending Uiteraard mag jij hier niet de dupe van worden en daarom heb ik de bestelling aan je gecrediteerd. Je zal het aankoop bedrag binnen 5 werkdagen terug vinden op je rekening. Mocht je nog niet hebben betaald zal de factuur bij deze gesloten zijn en daarbij ook eventuele betalingsherinneringen.
Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben maar mocht je naar aanleiding van bovenstaande verdere vragen hebben of mochten er nog onduidelijkheden zijn, schroom dan vooral niet dit aan ons te laten weten! Dat mag per telefoon (030 310 4999), als reactie op deze e-mail of via onze Live Chat. Wij helpen je graag verder.
Met vriendelijke groet,
Welk boekquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:01 schreef Caland het volgende:
Ik had dus vorige week een boek besteld. Die lag niet in de brievenbus toen ik thuiskwam maar wel bezorgd. Ik bol.com een mailtje gestuurd dat ik hem niet had en de buren die ik heb gesproken ook niet. Krijg ik vannacht om 3:08 () dit mailtje terug.
[..]
Nu belt net 5 minuten geleden de buurman aan dat hij nog een pakketje voor me had liggen
Dit is een geweldige dinsdag tot nu toe.
De enige site uit de keuzeselectie met fatsoenlijke bieren is Bier & Brouwsels.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima cadeau dan. Welke site?
https://www.bol.com/nl/nl(...)g.2_5.6.ProductTitlequote:
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)g.2_5.6.ProductTitle
Ik had de serie weer eens gekeken dus dacht ga dat boek maar eens bestellen.
Ik hoop dat Ruiter nog het hele seizoen basis staat bij Willem II.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ruiter nog het hele seizoen basis staat bij Willem II.
https://www.bol.com/nl/nl(...)w.2_5.6.ProductTitlequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)g.2_5.6.ProductTitle
Ik had de serie weer eens gekeken dus dacht ga dat boek maar eens bestellen.
Tot morgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:23 schreef Zipportal het volgende:
@:Boze_Eend @:Caland @:GGMM @:Wereldgozer @:Oriente
Erg mooi.quote:
Een lamp?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakketje is bezorgd!
@:scrummie @:caland @:ggmm @:gurneyisbestoke @:sq @:neef_wuppie
Ja maar dan moet ie wel op het afhaalpunt bezorgd worden eerstquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij moest m zelf ophalen toch?
Vergeef het @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:18 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ie wel op het afhaalpunt bezorgd worden eerst
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakketje is bezorgd!
@:scrummie @:caland @:ggmm @:gurneyisbestoke @:sq @:neef_wuppie
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Vergeef het @:lenny_leonard
Hij komt uit Tilburg
Ai.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Vergeef het @:lenny_leonard
Hij komt uit Tilburg
zo'n momentenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word gedemoniseerd. Op zo'n momenten mis ik @:kingroland .
zo'n momentenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word gedemoniseerd. Op zo'n momenten mis ik @:kingroland .
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van jullie
Vooral van onlogisch eigenlijk
Ik ga weer werken
Jij weet NIKS van onze regionale spreektaal.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry ouwe reus, ik kan dit niet goedkeuren.
Hoezo schrikken ze daar van in Tilburg. Zeker pas verhuisd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
TILBURGED
@:zipportal
Wow ik wist niet dat je boos werd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij weet NIKS van onze regionale spreektaal.
@:sq graag jouw oordeel.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van jullie
Vooral van onlogisch eigenlijk
Ik ga weer werken
Nee man, de correcte regionale spreektaal is "zukke momenten"quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij weet NIKS van onze regionale spreektaal.
@:sq graag jouw oordeel.
Aan jou heb ik ook niks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:27 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee man, de correcte regionale spreektaal is "zukke momenten"
Ho ho, Veldhoven he.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook niks.
Eindhoven
Wat staat hij te hannesen bij het omdraaien van de kipquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:23 schreef Zipportal het volgende:
@:Boze_Eend @:Caland @:GGMM @:Wereldgozer @:Oriente
Wat een schande. Snel, bestel snel wat eten voor hem.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat staat hij te hannesen bij het omdraaien van de kip
Oké stalker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een schande. Snel, bestel snel wat eten voor hem.
Oh wow dat meen je nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:07 schreef scrupuleus het volgende:
Admin @:yvonne is helemaal de weg kwijt in klbfb
Nou!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:07 schreef scrupuleus het volgende:
Link?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:07 schreef scrupuleus het volgende:
DANK!quote:
Dit vond ik wel een zwakke.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
Louis maakt de interlandaids enigszins dragelijk.
Haxball is voor debielen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
Het haxballtopic is een leuke rubriek.
Ik had 3 notes voor porngifwoensdag vorige week. 1 van die notes is onterecht en die andere is op zijn zachtst gezegd discutabel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens wil ik de moderator die mij een positieve note gaf (ik denk @:lenny_leonard) nog van harte bedanken. Ik las hem vandaag pas maar het maakt mijn dag goed!
Mijn positieve note was volledig terecht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had 3 notes voor porngifwoensdag vorige week. 1 van die notes is onterecht en die andere is op zijn zachtst gezegd discutabel.
Eens. En ik heb niks met die notes van L_L te maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn positieve note was volledig terecht.
Ook niet met zijn positieve notequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. En ik heb niks met die notes van L_L te maken.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook niet met zijn positieve note
Maar dat zet je niet even recht zie ik.
Oh omdat je toen ik vroeg waar ik een positieve note voor kon krijgen benoemde dat een leuk Johan Cruijff topic zou helpen. En laat deze note nou net voor dat topic wezen dus vandaar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat klopt.
Denken dat mods hier in VBL ook maar iets doen. User @:maxi-mus had beter moeten weten.
Klopt. Ik had je wel een note ervoor willen geven maar forum admin @GGMM was me voor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh omdat je toen ik vroeg waar ik een positieve note voor kon krijgen benoemde dat een leuk Johan Cruijff topic zou helpen. En laat deze note nou net voor dat topic wezen dus vandaar.
Dat probleem had @skysheriff ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Ik had je wel een note ervoor willen geven maar forum admin @:ggmm was me voor.
Dat klinkt erg lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:00 schreef tong80 het volgende:
Oma's bakschotel met capucijners, spek en ei
Ik dank u.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klinkt erg lekker
Geniet ervan maat
Klinkt goed maat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:00 schreef tong80 het volgende:
Oma's bakschotel met capucijners, spek en ei
FA @GGMM is een goed mens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Ik had je wel een note ervoor willen geven maar forum admin @:ggmm was me voor.
*forumquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
KLB is een walgelijk subforum.
Maaltijdsalade met zalmquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond en een mok soep.
Van Tong had ik het al gelezen, klinkt goed, pik.
Ik heb pittige kipspiesjes bij de Turk gehaald, rijst, broccoli en wat kimchi on the side.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond en een mok soep.
Van Tong had ik het al gelezen, klinkt goed, pik.
Hoi swj.quote:
Geeeeeeen idee, ik mag de keuken niet in van de vrouw. Ik ben dan ook een beetje bang, het is geen keukenprinses namelijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo SuperwormJim, wat ga jij vandaag eten?
En pijpen kan ze ook al nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geeeeeeen idee, ik mag de keuken niet in van de vrouw. Ik ben dan ook een beetje bang, het is geen keukenprinses namelijk.
quote:
Zal wel een hoop gespeeld worden nu onder de Afghanen.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:35 schreef Zipportal het volgende:
Haxball is een spel voor asielzoekers.
quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Zal wel een hoop gespeeld worden nu onder de Afghanen.
Erg jammer @:neef_wuppie @:fetx
Zal er morgen eens voor gaan zitten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer trouwens dat je nooit meer dilemma topics maakt. @:tong80
Waarom haal je er steeds je moeder bij?quote:
Neequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je dit gisteren niet ook al gepost?
Fes is al maanden woedendquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is het trouwens weer stervenskoud.
#DITISNIETMIJNZOMER
VBL / [VBL SC #7972] dramaandagquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik gisteren ook al zoiets bekeken heb
Maar vooruit ik geloof je
Ja zie je welquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7972] dramaandag
AFCNiels kan heel slecht liegen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zie je wel
Dat is wel een ander filmpje maar goed een robot is een robot jatog
Oorlog moet weer leuk worden.quote:
Misschien liepen er wel vrouwen alleen over straat.quote:
Ah, je trapte er weer eens in.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is blijkbaar al een ouder filmpje.
Toch gelachen
[ twitter ]
Ik heb alleen een samenvatting gelezen, maar het was geloof ik een aardige topshow.quote:
Lekker maat. Ik had vandaag legdayquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:10 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:jojoortje
Even dat bovenlichaampje gesloopt
Uur met hond gewandeldquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:21 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:onlogisch @:yvonne @:jojoortje @:karina @:coco
Uurtje Vechtershart gekeken is ook soort sport.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:21 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:onlogisch @:yvonne @:jojoortje @:karina @:coco
Je zusterquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:02 schreef tong80 het volgende:
Hans Klok gaat Anne Frank de Musical regisseren.
Tot morgen.
quote:
Wat is het referentiemateriaal dan? Negerlullen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik hoorde van @:yvonne dat de users die in KLB posten een kleine penis hebben.
Die Derksen gif van dat hij "nou nou nou dat valt wel mee hoor" doet die doet het helaas niet meerquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Wat is het referentiemateriaal dan? Negerlullen?
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die Derksen gif van dat hij "nou nou nou dat valt wel mee hoor" doet die doet het helaas niet meer
Kan je dat even fixen?
Kritiek prima; maar ik ga wel aangifte tegen u doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vraag het niet aan @:wimderon ik vraag het aan jou. Jij bent de man van de gifjes
Je stelt me hier heel erg teleur.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vraag het niet aan @:wimderon ik vraag het aan jou. Jij bent de man van de gifjes
Je stelt me hier heel erg teleur.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bier dus.
Pics van de tafel?
Mooi tafeltje.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 01:35 schreef SQ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kijk hèhè eindelijk de visite naar huis.
Hendig sjieke verstopplek voor de roborock dit
Omg welkequote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Zo dierentuin @:jr-style-93
Yes, maar mijn man is van de gadgets hier in huis hoor. Ik verstop ze enkel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi tafeltje.
Moderator @:onlogisch kan ook wel waarderen dat je een Roborock hebt. Dat is van Xiaomi toch?
Oh, @SQ kwam op mij in eerste instantie helemaal niet over als een pauper.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi tafeltje.
Moderator @:onlogisch kan ook wel waarderen dat je een Roborock hebt. Dat is van Xiaomi toch?
Is dat pauper ja, een roborock?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, @:sq kwam op mij in eerste instantie helemaal niet over als een pauper.
Mooie petrolmuurquote:Op woensdag 18 augustus 2021 01:35 schreef SQ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kijk hèhè eindelijk de visite naar huis.
Hendig sjieke verstopplek voor de roborock dit
Bedankt habibo genieten van het leven!quote:
quote:
quote:
liever te dik in de kist dan een feestje gemist ja toch?quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:11 schreef GGMM het volgende:
Waarom is AZ vanavond, Europa League is toch altijd donderdag
Of is dat veranderd met die nieuwe league?
Dit is niet goed voor mijn autisme
quote:AZ neemt het woensdag op bij en tegen Celtic in de play-offs van de Europa League. Maar wacht: Europa League-wedstrijden zijn toch altijd op donderdag? Normaal is dat zo, maar vanwege de rivaliteit in Schotland is dat nu niet mogelijk.
Donderdag speelt Rangers, de grote rivaal van Celtic in Glasgow, namelijk ook thuis in de Europa League.
2 topclubs in 1 stad
Omdat de rivaliteit tussen de 2 Schotse topclubs in de hoofdstad zo groot is, mogen Celtic en Rangers niet allebei op dezelfde dag thuis spelen. De wedstrijd Celtic - AZ is daarom vooruitgeschoven naar woensdag (20.45 uur). Rangers neemt het donderdag (21.00 uur) op tegen Alashkert uit Armenië.
Deze week zijn de heenwedstrijden in de voorrondes van zowel de Champions-, Europa- als Conference League. PSV speelt woensdag (21.00 uur) tegen Benfica in de jacht op een ticket voor de Champions League. Feyenoord treft donderdag (20.00 uur) het Zweedse IF Elfsborg in de laatste voorronde van de nieuwe Conference League. Volgende week zijn de returns.
Ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:11 schreef GGMM het volgende:
Waarom is AZ vanavond, Europa League is toch altijd donderdag
Of is dat veranderd met die nieuwe league?
Dit is niet goed voor mijn autisme
Geen dank en eens.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Alsnog irritant dat het gelijk met PSV is, maar ik kan hier mee leven.
Ik heb René gequote in het Nintendo Switch topic maar hij reageert er niet op. Hoe ging jij om met deze negeerpraktijken?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen dank en eens.
Maar het leven zit vol met irritaties en dan ga je dood.
Was geen quote maar een mentionquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb René gequote in het Nintendo Switch topic maar hij reageert er niet op. Hoe ging jij om met deze negeerpraktijken?
Oh oké. Dus onze vriendschap staat gewoon nog overeind?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was geen quote maar een mention
En niet echt een vraag ook aan mij dus ik vond een reactie niet nodig.
Jaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh oké. Dus onze vriendschap staat gewoon nog overeind?
Ik kan mij niet herinneren dat GGMM mij ooit heeft genegeerd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb René gequote in het Nintendo Switch topic maar hij reageert er niet op. Hoe ging jij om met deze negeerpraktijken?
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat GGMM mij ooit heeft genegeerd.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga weg met die debiel, het verpest m'n lunch.
Moderna is toch een beetje de aldi onder de prikken?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Overigens niet ziek geworden van mijn tweede Moderna-prik afgelopen week, @:onlogisch
Ik moet dus bij dezen de conclusie trekken dat je een mietje bent.
Het is bij mijn weten het duurste vaccin op dit moment, en alleen het duurste is goed genoeg voor mij, dus ik heb geen idee waar jij het over hebt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Moderna is toch een beetje de aldi onder de prikken?
Erg mooiquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Overigens niet ziek geworden van mijn tweede Moderna-prik afgelopen week, @:onlogisch
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:49 schreef Zipportal het volgende:
Er wordt gemod in NWS. @:RamboDirk
[ afbeelding ]
Dit soort posts mogen niet. Vreselijk eng kliekje in NWS.quote:
Vrouwen en kinderen eerst!
Ik dacht hoe ouder hoe minder bijwerkingen....quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga het ook eens proberen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Dit soort posts mogen niet. Vreselijk eng kliekje in NWS.
Insinueer je nu dat n1ek- een ouwe lul is?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik dacht hoe ouder hoe minder bijwerkingen....
Ik zeg ook niet dat ik geen bijwerkingen had, maar ik ben niet ziek geworden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik dacht hoe ouder hoe minder bijwerkingen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |