FA @GGMM is een goed mens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Ik had je wel een note ervoor willen geven maar forum admin @:ggmm was me voor.
*forumquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
KLB is een walgelijk subforum.
Maaltijdsalade met zalmquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond en een mok soep.
Van Tong had ik het al gelezen, klinkt goed, pik.
Ik heb pittige kipspiesjes bij de Turk gehaald, rijst, broccoli en wat kimchi on the side.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond en een mok soep.
Van Tong had ik het al gelezen, klinkt goed, pik.
Hoi swj.quote:
Geeeeeeen idee, ik mag de keuken niet in van de vrouw. Ik ben dan ook een beetje bang, het is geen keukenprinses namelijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo SuperwormJim, wat ga jij vandaag eten?
En pijpen kan ze ook al nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geeeeeeen idee, ik mag de keuken niet in van de vrouw. Ik ben dan ook een beetje bang, het is geen keukenprinses namelijk.
quote:
Zal wel een hoop gespeeld worden nu onder de Afghanen.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:35 schreef Zipportal het volgende:
Haxball is een spel voor asielzoekers.
quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Zal wel een hoop gespeeld worden nu onder de Afghanen.
Erg jammer @:neef_wuppie @:fetx
Zal er morgen eens voor gaan zitten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer trouwens dat je nooit meer dilemma topics maakt. @:tong80
Waarom haal je er steeds je moeder bij?quote:
Neequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je dit gisteren niet ook al gepost?
Fes is al maanden woedendquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is het trouwens weer stervenskoud.
#DITISNIETMIJNZOMER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |