Uurtje Vechtershart gekeken is ook soort sport.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:21 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:onlogisch @:yvonne @:jojoortje @:karina @:coco
Je zusterquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:02 schreef tong80 het volgende:
Hans Klok gaat Anne Frank de Musical regisseren.
Tot morgen.
quote:
Wat is het referentiemateriaal dan? Negerlullen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik hoorde van @:yvonne dat de users die in KLB posten een kleine penis hebben.
Die Derksen gif van dat hij "nou nou nou dat valt wel mee hoor" doet die doet het helaas niet meerquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Wat is het referentiemateriaal dan? Negerlullen?
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die Derksen gif van dat hij "nou nou nou dat valt wel mee hoor" doet die doet het helaas niet meer
Kan je dat even fixen?
Kritiek prima; maar ik ga wel aangifte tegen u doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vraag het niet aan @:wimderon ik vraag het aan jou. Jij bent de man van de gifjes
Je stelt me hier heel erg teleur.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vraag het niet aan @:wimderon ik vraag het aan jou. Jij bent de man van de gifjes
Je stelt me hier heel erg teleur.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bier dus.
Pics van de tafel?
Mooi tafeltje.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 01:35 schreef SQ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kijk hèhè eindelijk de visite naar huis.
Hendig sjieke verstopplek voor de roborock dit
Omg welkequote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Zo dierentuin @:jr-style-93
Yes, maar mijn man is van de gadgets hier in huis hoor. Ik verstop ze enkel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi tafeltje.
Moderator @:onlogisch kan ook wel waarderen dat je een Roborock hebt. Dat is van Xiaomi toch?
Oh, @SQ kwam op mij in eerste instantie helemaal niet over als een pauper.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi tafeltje.
Moderator @:onlogisch kan ook wel waarderen dat je een Roborock hebt. Dat is van Xiaomi toch?
Is dat pauper ja, een roborock?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, @:sq kwam op mij in eerste instantie helemaal niet over als een pauper.
Mooie petrolmuurquote:Op woensdag 18 augustus 2021 01:35 schreef SQ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kijk hèhè eindelijk de visite naar huis.
Hendig sjieke verstopplek voor de roborock dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |