Hey Rens!quote:
wtfquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het regelmaat zou zijn had @:onlogisch het niet als een ‘hersenbloeding’ gebracht wat eerder doet blijken dat ik een opvallend domme post maak ten opzichte van de eerder gezette standaard (zoals bij @:tomatenboer wat normaal een prima user is maar die vandaag even de kluts kwijt is).
Overigens was die post over dat Feyenoord nog ‘makkelijk’ Ajax kon inhalen inderdaad een ontzettend domme voorspelling die op basis van een momentopname uit emotie was gemaakt, een heel andere basis dus dan een vergelijking van spelers waarbij het vrij duidelijk is dat de een meer succes heeft dan de ander. De redenatie ‘je postte ooit iets teringdoms dus alles wat je post mag serieus opgevat worden’ is daarom ontzettend slecht
Een gruwelijke schnitzel in m'n mik gestoken, gebakken aardappeltjes en een salade.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Walgelijke bigquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een gruwelijke schnitzel in m'n mik gestoken, gebakken aardappeltjes en een salade.
quote:
Diepvries van de Rewe of Kaufland?quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een gruwelijke schnitzel in m'n mik gestoken, gebakken aardappeltjes en een salade.
Dit is mensonterendquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Diepvriespizza, geen zin om te koken.
Pizza tonijn?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Diepvriespizza, geen zin om te koken.
Ok man.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens wordt vandaag mijn pakketje bezorgd
@:scrummie @:caland @:ggmm @:sq @:neef_wuppie
Premium: Column Ruud Gullit: Het kan in die kwalificatieweek in september goed, maar ook fout aflopenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke feitjes voor de dinsdagochtend?
Anekdotes mogen ook.
Gewaagde uitspraak. Die man heeft er kijk op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Premium: Column Ruud Gullit: Het kan in die kwalificatieweek in september goed, maar ook fout aflopen
welk merk lampquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens wordt vandaag mijn pakketje bezorgd
@:scrummie @:caland @:ggmm @:sq @:neef_wuppie
Ah gelukkig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan die lamp act.
Veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, gisteren zijn ze niet geweest. Zelfde pakket dus.
Ik ga zo een pakketje ophalen bij de brunaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke feitjes voor de dinsdagochtend?
Anekdotes mogen ook.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik ga zo een pakketje ophalen bij de bruna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |