Hey Rens!quote:
wtfquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het regelmaat zou zijn had @:onlogisch het niet als een ‘hersenbloeding’ gebracht wat eerder doet blijken dat ik een opvallend domme post maak ten opzichte van de eerder gezette standaard (zoals bij @:tomatenboer wat normaal een prima user is maar die vandaag even de kluts kwijt is).
Overigens was die post over dat Feyenoord nog ‘makkelijk’ Ajax kon inhalen inderdaad een ontzettend domme voorspelling die op basis van een momentopname uit emotie was gemaakt, een heel andere basis dus dan een vergelijking van spelers waarbij het vrij duidelijk is dat de een meer succes heeft dan de ander. De redenatie ‘je postte ooit iets teringdoms dus alles wat je post mag serieus opgevat worden’ is daarom ontzettend slecht
Een gruwelijke schnitzel in m'n mik gestoken, gebakken aardappeltjes en een salade.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Walgelijke bigquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een gruwelijke schnitzel in m'n mik gestoken, gebakken aardappeltjes en een salade.
quote:
Diepvries van de Rewe of Kaufland?quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een gruwelijke schnitzel in m'n mik gestoken, gebakken aardappeltjes en een salade.
Dit is mensonterendquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Diepvriespizza, geen zin om te koken.
Pizza tonijn?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Diepvriespizza, geen zin om te koken.
Ok man.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens wordt vandaag mijn pakketje bezorgd
@:scrummie @:caland @:ggmm @:sq @:neef_wuppie
Premium: Column Ruud Gullit: Het kan in die kwalificatieweek in september goed, maar ook fout aflopenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke feitjes voor de dinsdagochtend?
Anekdotes mogen ook.
Gewaagde uitspraak. Die man heeft er kijk op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Premium: Column Ruud Gullit: Het kan in die kwalificatieweek in september goed, maar ook fout aflopen
welk merk lampquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens wordt vandaag mijn pakketje bezorgd
@:scrummie @:caland @:ggmm @:sq @:neef_wuppie
Ah gelukkig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan die lamp act.
Veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, gisteren zijn ze niet geweest. Zelfde pakket dus.
Ik ga zo een pakketje ophalen bij de brunaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke feitjes voor de dinsdagochtend?
Anekdotes mogen ook.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik ga zo een pakketje ophalen bij de bruna
Een toaffelkequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg interessant. Wat heb je besteld?
Ja shit ik dacht dat ik in de zwakbegaafden-sc zat sorry manquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je gewoon Nederlands praten? Dank je wel.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja shit ik dacht dat ik in de zwakbegaafden-sc zat sorry man
@GGMM is nog niet wakkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Zo dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Geen regionale spreektaal dit?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je gewoon Nederlands praten? Dank je wel.
Ik ga ook bier bestellen vandaag. Ik heb nog een cadeaubon van werk, namelijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, gisteren zijn ze niet geweest. Zelfde pakket dus.
Prima cadeau dan. Welke site?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga ook bier bestellen vandaag. Ik heb nog een cadeaubon van werk, namelijk.
Nu belt net 5 minuten geleden de buurman aan dat hij nog een pakketje voor me had liggenquote:Beste Caland
Bedankt voor je e-mail.
Het liefst had ik je opgebeld om samen tot een snelle oplossing te kunnen komen. We werken bij bol.com nu echter bijna allemaal vanuit huis en beschikken niet over de mogelijkheid om je te bellen. Daarnaast leek het mij niet verstandig om je tijdens je nacht rust te storen! Ik kan je nu het beste verder helpen via deze e-mail. Bedankt voor je begrip!
Ik kan goed begrijpen dat je graag het pakketje wilde ontvangen. En dat je er van baalt dat het nog niet is ontvangen.
Echter moeten we zolang na de leverbelofte uitgaat van het feit dat het pakketje verloren is gegaan tijdens de zending Uiteraard mag jij hier niet de dupe van worden en daarom heb ik de bestelling aan je gecrediteerd. Je zal het aankoop bedrag binnen 5 werkdagen terug vinden op je rekening. Mocht je nog niet hebben betaald zal de factuur bij deze gesloten zijn en daarbij ook eventuele betalingsherinneringen.
Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben maar mocht je naar aanleiding van bovenstaande verdere vragen hebben of mochten er nog onduidelijkheden zijn, schroom dan vooral niet dit aan ons te laten weten! Dat mag per telefoon (030 310 4999), als reactie op deze e-mail of via onze Live Chat. Wij helpen je graag verder.
Met vriendelijke groet,
Welk boekquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:01 schreef Caland het volgende:
Ik had dus vorige week een boek besteld. Die lag niet in de brievenbus toen ik thuiskwam maar wel bezorgd. Ik bol.com een mailtje gestuurd dat ik hem niet had en de buren die ik heb gesproken ook niet. Krijg ik vannacht om 3:08 () dit mailtje terug.
[..]
Nu belt net 5 minuten geleden de buurman aan dat hij nog een pakketje voor me had liggen
Dit is een geweldige dinsdag tot nu toe.
De enige site uit de keuzeselectie met fatsoenlijke bieren is Bier & Brouwsels.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima cadeau dan. Welke site?
https://www.bol.com/nl/nl(...)g.2_5.6.ProductTitlequote:
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)g.2_5.6.ProductTitle
Ik had de serie weer eens gekeken dus dacht ga dat boek maar eens bestellen.
Ik hoop dat Ruiter nog het hele seizoen basis staat bij Willem II.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ruiter nog het hele seizoen basis staat bij Willem II.
https://www.bol.com/nl/nl(...)w.2_5.6.ProductTitlequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)g.2_5.6.ProductTitle
Ik had de serie weer eens gekeken dus dacht ga dat boek maar eens bestellen.
Tot morgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:23 schreef Zipportal het volgende:
@:Boze_Eend @:Caland @:GGMM @:Wereldgozer @:Oriente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |