Niet bepaaldquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
GTA op een Nintendo consoleThat's a first
Jawel, maar het staat niet in mijn top 25 van Nick Cave liedjesquote:
Naja, het is meer dat iedereen dit lied kent als het om Nick Cave gaat, terwijl hij veel mooiers gemaakt heeft, wat dan onbekend is.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nick Cave heeft nog andere prachtige liedjes ook inderdaad, maar op dit moment zit deze even in mijn hoofd hahahaGeen fan van merk ik?
Dat zei ik dus ook, vorige topicquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb die spellen nooit uitgespeeld. Ik vond het meestal het leukste om een beetje radio te luisteren en rondjes te rijden.
Zijn toch geen consoles, dat zijn handheldsquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet bepaald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeders kende Where the wild roses grow niet kwam ik net achterquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jawel, maar het staat niet in mijn top 25 van Nick Cave liedjes
[..]
Naja, het is meer dat iedereen dit lied kent als het om Nick Cave gaat, terwijl hij veel mooiers gemaakt heeft, wat dan onbekend is.
Handheld consolesquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zijn toch geen consoles, dat zijn handhelds
Overigens heb ik Chinatown Wars zelf nog gespeeld op m'n DS lang geleden
Ik heb 3,Vice City, SA, 4 en 5 tot het eind uitgespeeld los van wat kleine dingetjes zoals side quests. Wel gecheat bij SA, want vliegtuigen besturen kan ik echt niet. Bij 4 is wel irritant hoe vaak Roman belt. Ben je gewoon een beetje aan het rond prutsen in de stad. Hey Cousin, let's go bowling.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:44 schreef H_T het volgende:
Vice City en San Andreas heb ik het einde van het verhaal gehaaldNiet 100%, want side missions en al die geheimen vinden konden echt de hik krijgen
4 voor een deel gespeeld, daarna overgeschakeld op Saints Row. 3 tot 100% gehaald, 4 in elk geval het einde van het verhaal gehaald en hetzelfde bij Gat out of Hell, maar die laatste sowieso niet 100%.
En Roman is een eikel die maar eens met een ander moet gaan bowlen
Jíj krijgt een like!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
...
Laat ik die H_T nu maar gelijk geven, anders krijg ik het aan de stok met een mod
Vliegen had ik nooit zoveel moeite meequote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb 3,Vice City, SA, 4 en 5 tot het eind uitgespeeld los van wat kleine dingetjes zoals side quests. Wel gecheat bij SA, want vliegtuigen besturen kan ik echt niet. Bij 4 is wel irritant hoe vaak Roman belt. Ben je gewoon een beetje aan het rond prutsen in de stad. Hey Cousin, let's go bowling.
Dat ligt er maar aan. Als het een film is over de geschiedenis van GTA games op handheld Nintendo consoles zou ik zeggen dat het lijkt alsof je aardig goed zat op te letten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:01 schreef H_T het volgende:
Ik heb ondertussen een film aan staan maar de mate waarin ik hier reageer geeft wel aan dat de film me niet helemaal kan pakken
Nah, het is Grosse Pointe Blankquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan. Als het een film is over de geschiedenis van GTA games op handheld Nintendo consoles zou ik zeggen dat het lijkt alsof je aardig goed zat op te letten.
Na een korte blik op imdb kan ik me voorstellen dat het misschien niet de beste film ever is.quote:
Het is de favoriete film van een Twitteraar die ik volg, daarom wilde ik hem wel es zien. Dat 'wel es' is inmiddels al een paar jaar en toen ik vandaag niet echt voor een film kon kiezen was het daar wel een geschikt moment voorquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Na een korte blik op imdb kan ik me voorstellen dat het misschien niet de beste film ever is.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook, vorige topic
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow, voor de mensen die benieuwd zijn waar mijn superdeluxe ontbijt vandaag uit bestaat: crêpe met Nutella, yoghurt met walnoten en honing, gekookt eitje, bladerdeeg-dinfetje met zalm, croissantje en cake. Ik kreeg t niet allemaal op.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow, voor de mensen die benieuwd zijn waar mijn superdeluxe ontbijt vandaag uit bestaat: crêpe met Nutella, yoghurt met walnoten en honing, gekookt eitje, bladerdeeg-dinfetje met zalm, croissantje en cake. Ik kreeg t niet allemaal op.
Haagsquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:56 schreef Haags het volgende:
Hallo!
Goed om jullie allemaal weer eens te zien![]()
Eyo!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:56 schreef Haags het volgende:
Hallo!
Goed om jullie allemaal weer eens te zien![]()
Normaal is mijn ontbijt een kopje thee en een cracker, dat wordt afkicken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
![]()
Mijn ontbijt is een kopje thee en twee beschuiten, een met kaas en een met hagelslag
Eentje die afkort tot GRA. Wat dat met San Andreas te maken heeft kan ik je dan weer niet vertellenquote:
oh.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:10 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ga zo second breakfast/early lunch doen met een soepje![]()
Straks sollicitatiegesprek en had daarvoor nog een andere afspraak, ging onderweg mijn auto raar doen. Dus kan vanuit het gesprek gelijk door naar de garage
Jaquote:
Positieve, dan zal je sollicitatiegesprek wel goed gaan, anders heb je wel erg veel pech vandaag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja![]()
Nooit problemen en dan vandaag ineens wel![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Positieve, dan zal je sollicitatiegesprek wel goed gaan, anders heb je wel erg veel pech vandaag.
Grand Raft Auto.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Eentje die afkort tot GRA. Wat dat met San Andreas te maken heeft kan ik je dan weer niet vertellen
Oh jeequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:10 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ga zo second breakfast/early lunch doen met een soepje![]()
Straks sollicitatiegesprek en had daarvoor nog een andere afspraak, ging onderweg mijn auto raar doen. Dus kan vanuit het gesprek gelijk door naar de garage
Succes, je kunt hetquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja![]()
Gelukkig is mijn sollicitatie op loopafstand van eerdere afspraak, dus nu maar even relaxen in een brasserie.
Succes met je gesprek! En met je auto.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja![]()
Gelukkig is mijn sollicitatie op loopafstand van eerdere afspraak, dus nu maar even relaxen in een brasserie.
Het is weer opgelostquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:15 schreef AgnesGru het volgende:
Rij ik net naar de garage brandt het 🔧 lampje niet meer
Die komt niet meer in de SC, maar tijdens het oude jaren terugkijken is ze er nog wel.quote:
Ohquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die komt niet meer in de SC, maar tijdens het oude jaren terugkijken is ze er nog wel.
Hoop hetquote:
Goed, uurtje gezeten daar. Hoor maandag meer.quote:Hoe ging je gesprek?
Als je morgenavond tijd hebt, kijk lekker mee naar een oude editie van het songfestival en dan kom je haar alsnog tegenquote:
Zal eraan proberen te denkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je morgenavond tijd hebt, kijk lekker mee naar een oude editie van het songfestival en dan kom je haar alsnog tegen
Truequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We kunnen je altijd even taggen.
M'n vader heeft een auto gehad waarbij dat lampje alleen maar aangaf dat er zoveel duizend kilometer was gereden en het dus weer tijd werd voor een geplande onderhoudsbeurt. Wie weet valt het dus meequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:15 schreef AgnesGru het volgende:
Rij ik net naar de garage brandt het 🔧 lampje niet meer
SPOILER: Foto's van het binnenwerkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's komen van https://campomaior.pt/en/(...)182268772.1628839201Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik vraag mij dit ook wel af eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Eentje die afkort tot GRA. Wat dat met San Andreas te maken heeft kan ik je dan weer niet vertellen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Deel 1732
Dit jaar is het weer tijd voor een door blikseminslag exploderende buskruitopslag, deze keer in Campo Maior, Portugal.
Op 16 september, tijdens een hevige storm diep in de ochtend, ontstaat een zware explosie in de opslag van 'Castelo de Ouguela', waar op dat moment zo'n 6.000 arrobas (ca 88.200 kg) aan buskruit plus zo'n 5.000 stuks munitie lag opgeslagen.
De explosie zou zeker 80% van het stadje rond het kasteel verwoest hebben en volgens sommige bronnen zou zeker tweederde van de bevolking de ramp niet overleefd hebben. Omdat het een strategisch belangrijke locatie was is het kasteen snel weer opgebouwd en in de jaren hierna is het stadje ook weer teruggegroeid.
Later, in 1766, is in het stadje een kapel gebouwd, de Capela dos Ossos in Campo Maior, ter nagedachtenis aan de slachtoffers van deze ramp. Misschien niet helemaal zoals we het vandaag de dag zouden doen, maar het binnenwerk van de kapel is voor een groot deel "gedecoreerd" met de botten van de overledenen.
[ afbeelding ]Ze hadden geen zin om een massagraf te maken. Of het massagraf dat eerder gebruikt was, moest wijken voor iets anders.SPOILER: Foto's van het binnenwerkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's komen van https://campomaior.pt/en/(...)182268772.1628839201Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Volgens sommige bronnen waren deze mensen al begraven, maar zijn ze speciaal hiervoor weer opgegraven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hadden geen zin om een massagraf te maken. Of het massagraf dat eerder gebruikt was, moest wijken voor iets anders.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Deel 1732
Dit jaar is het weer tijd voor een door blikseminslag exploderende buskruitopslag, deze keer in Campo Maior, Portugal.
Op 16 september, tijdens een hevige storm diep in de ochtend, ontstaat een zware explosie in de opslag van 'Castelo de Ouguela', waar op dat moment zo'n 6.000 arrobas (ca 88.200 kg) aan buskruit plus zo'n 5.000 stuks munitie lag opgeslagen.
De explosie zou zeker 80% van het stadje rond het kasteel verwoest hebben en volgens sommige bronnen zou zeker tweederde van de bevolking de ramp niet overleefd hebben. Omdat het een strategisch belangrijke locatie was is het kasteen snel weer opgebouwd en in de jaren hierna is het stadje ook weer teruggegroeid.
Later, in 1766, is in het stadje een kapel gebouwd, de Capela dos Ossos in Campo Maior, ter nagedachtenis aan de slachtoffers van deze ramp. Misschien niet helemaal zoals we het vandaag de dag zouden doen, maar het binnenwerk van de kapel is voor een groot deel "gedecoreerd" met de botten van de overledenen.
[ afbeelding ]Zo'n ossuarium is prachtig om te zien. Wel een beetje morbide.SPOILER: Foto's van het binnenwerkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's komen van https://campomaior.pt/en/(...)182268772.1628839201
Ja, maar het is wel een vreemde gewaarwording. Het is toch iets om wat ongemakkelijk van te worden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo'n ossuarium is prachtig om te zien. Wel een beetje morbide.
Ze hebben een software update gedaan, dus hopelijk is het nu allemaal verholpen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:36 schreef H_T het volgende:
[..]
M'n vader heeft een auto gehad waarbij dat lampje alleen maar aangaf dat er zoveel duizend kilometer was gereden en het dus weer tijd werd voor een geplande onderhoudsbeurt. Wie weet valt het dus mee
Klinkt als de windows update van een paar maanden terugquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Interessante bedrijfsstrategie hebben ze tegenwoordig bij Firefox.![]()
• We voeren een update uit met aanpassingen aan hoe het programma eruitziet.
• We zien dat veel users klagen dat dit veel onoverzichtelijker en onhandiger in gebruik is.
• We zien dat users een manier hebben gevonden om het programma toch een beetje naar eigen voorkeur te customizen.![]()
• We voeren nog een update uit waarin we die customization opties ook uitschakelen.
Jaa geniet ervan!quote:
Ik moet eigenlijk ook weer eens verder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:53 schreef Arizona het volgende:
En ik ga lekker geen persco kijken maar OUAT
Speciaal voor je Sweet Sixteenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:43 schreef Arizona het volgende:
Ze hadden een strik op de nieuwe auto gelegd
Ik had weer ruzie met de windows update.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klinkt als de windows update van een paar maanden terug
Die willen idd ook nog wel eens leuke updates hebben ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klinkt als de windows update van een paar maanden terug
Ik vergeef microsoft nog steeds niet dat zijn mijn taakbalk hebben geslooptquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had weer ruzie met de windows update.
Een hele tijd blijft het hangen op 100% en na wat dingen aangepast te hebben leek het nog niet te werken.
Maar blijkbaar wel aangezien windows nu aangeeft dat het is bijgewerkt.
Veel plezier.quote:
Enjoyquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:43 schreef Arizona het volgende:
Ze hadden een strik op de nieuwe auto gelegd
Specifiek jouw taakbalk, of alle taakbalken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vergeef microsoft nog steeds niet dat zijn mijn taakbalk hebben gesloopt
Ik was gewend aan bepaalde instellingen (onder andere de kleur) en ze vonden het leuk met een update te slopen. Ik heb het niet meer terug kunnen zetten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Specifiek jouw taakbalk, of alle taakbalken?![]()
Want in het eerste geval zou ik ook best pissig zijn. Komt er ineens iemand van microsoft je huis binnen, gaat achter je PC zitten en begint je taakbalk te verbouwen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee meer wat voor kleur mijn taakbalk was, hij is nu zwart en dat vind ik wel best eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |