quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow, voor de mensen die benieuwd zijn waar mijn superdeluxe ontbijt vandaag uit bestaat: crêpe met Nutella, yoghurt met walnoten en honing, gekookt eitje, bladerdeeg-dinfetje met zalm, croissantje en cake. Ik kreeg t niet allemaal op.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow, voor de mensen die benieuwd zijn waar mijn superdeluxe ontbijt vandaag uit bestaat: crêpe met Nutella, yoghurt met walnoten en honing, gekookt eitje, bladerdeeg-dinfetje met zalm, croissantje en cake. Ik kreeg t niet allemaal op.
Haagsquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:56 schreef Haags het volgende:
Hallo!
Goed om jullie allemaal weer eens te zien![]()
Eyo!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:56 schreef Haags het volgende:
Hallo!
Goed om jullie allemaal weer eens te zien![]()
Normaal is mijn ontbijt een kopje thee en een cracker, dat wordt afkicken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
![]()
Mijn ontbijt is een kopje thee en twee beschuiten, een met kaas en een met hagelslag
Eentje die afkort tot GRA. Wat dat met San Andreas te maken heeft kan ik je dan weer niet vertellenquote:
oh.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:10 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ga zo second breakfast/early lunch doen met een soepje![]()
Straks sollicitatiegesprek en had daarvoor nog een andere afspraak, ging onderweg mijn auto raar doen. Dus kan vanuit het gesprek gelijk door naar de garage
Jaquote:
Positieve, dan zal je sollicitatiegesprek wel goed gaan, anders heb je wel erg veel pech vandaag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja![]()
Nooit problemen en dan vandaag ineens wel![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Positieve, dan zal je sollicitatiegesprek wel goed gaan, anders heb je wel erg veel pech vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |