quote:DOETINCHEM - Twee Gelderse jonge vrouwen zijn sinds enkele dagen spoorloos vermist. Familie en vrienden staan voor een raadsel en maken zich grote zorgen. De politie neemt de zaak hoog op.
De twee dames, Ruth en Myrthe, waren dinsdagavond samen in Doetinchem een drankje doen. Daarna zouden ze naar het huis van een van de twee gaan. Myrthe sprak met haar vader telefonisch af om rond tweeën thuis te zijn.
Waar zijn ze?quote:Maar de telefoons van de beide vriendinnen zijn sinds de bewuste nacht om 00.45 uur niet meer te bereiken. 's Morgens ontdekten de betrokken families dat er iets niet in de haak was. Ze zijn zelf woensdag al een grote zoekactie gestart, maar dat leverde niets op. De politie stort zich inmiddels ook op de zaak, bevestigt een woordvoerster van de politie Gelderland. ,,We nemen dit uiterst serieus en proberen contact met ze te maken. Ook zoeken we uit of we achter telefoongegevens kunnen en mogen komen. Op dit moment houden we alle scenario's nog open."
De jonge vrouwen moeten volgens de familie dinsdag rond middernacht in een zwarte Mitsubishi Colt vanuit de Grutstraat in het centrum van Doetinchem zijn vertrokken bij restaurant Gringo's. Daarna ontbreekt vooralsnog ieder spoor.
Myrthe is onder meer herkenbaar aan een grote tattoo op haar onderarm. Ze komt uit de omgeving van het dorpje Gaanderen; Ruth komt uit de buurt van Varsseveld in de Achterhoek. ,,Wij kennen haar helemaal niet zo, ze doet altijd een berichtje. De mobiele telefoons van Myrthe en Ruth staan nu helemaal uit", laat de moeder van Mirthe aan de media weten. Berichten op Facebook zijn al honderden keren gedeeld.
Dit dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:18 schreef Starhopper het volgende:
Hopelijk worden ze snel gevonden![]()
![]()
![]()
Ja das wel vreemd.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:20 schreef Fcu030 het volgende:
Ze hebben de auto dus ook nog niet gevonden? Bijzonder.
Ja zou je denken hequote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Politie kan met camera's toch zo zien waar die auto gebleven is en waar ze voor het laatst gebleven zijn?
Gaat om dezelfde Myrthe?quote:De mobiele telefoons van Myrthe en Ruth staan nu helemaal uit", laat de moeder van Mirthe aan de media weten.
Jaquote:
Ze zijn wat gaan drinken, dat kan ook gewoon een colaatje zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
JaMaar dat de telefoons niet te bereiken zijn doet het ergste vermoeden. Ze hebben een drankje gedaan dus misschien onder invloed de macht over het stuur verloren en in het water terechtgekomen? In het water heeft een telefoon geen bereik volgens mij.
Dat verklaart nog niet waarom beide telefoons nu uitstaan. Ik denk niet dat dit een happy end gaat krijgen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien zijn ze onderweg naar huis ergens het water in gereden. Zou niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.
In het water heb je geen bereik.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet waarom beide telefoons nu uitstaan. Ik denk niet dat dit een happy end gaat krijgen.
Bij gebrek aan info wat gespeculeer dan maar. Ze hebben ook een relatie samen dus dat vergroot een thelma en louise scenario waarin ze bewust de mobiels uitzetten en ergens heen vertrokken zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:26 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Gaat om dezelfde Myrthe?
Dit artikel bevat veel meer details:
De politie, die ook met de zaak bezig is, heeft met het kenteken van de auto beelden opgevraagd van de snelwegen in de omgeving. ,,Voor zover wij weten, is de auto daarop niet te zien”, aldus Tangelder.
Myrthe en Ruth, die een relatie hebben, waren samen in de stad om wat te drinken. Vanwege de coronamaatregelen sloot het terras rond middernacht. Myrthe, die de volgende dag gewoon moest werken, had kort daarna nog even contact met haar vader. ,,Toen liet ze weten dat ze nog even een soort van afterparty zou houden met Ruth bij het huis van Ruths’ ouders. Daar zijn ze nooit geweest”, vertelt Tangelder. ,,Op bewakingsbeelden van de buurman is te zien dat de twee niet in Wehl zijn geweest.”
https://www.gelderlander.(...)u-toe-dood~a213c193/
Ze hebben tegenwoordig telefoons die 10 meter onder water nog bereik hebben, maar dat wil uiteraard niet zeggen dat zij die in bezit hebben. Maar als ze dus in het water terecht zijn gekomen, dan is er dus zoals ik al zei geen happy end.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In het water heb je geen bereik.
Rambo 5-scenario.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Een wat zwartgalliger scenario is dat ze logen over de locatie van die afterparty en er daar onverwacht iets gebeurd is.
Ah, jij hebt al weer onderzoek gedaanquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Is ook niet echt water in de buurt waar ze per ongeluk ingereden zijn.
In een poging de twee te vinden, hebben de mensen rond Myrthe en Ruth de hele omgeving al uitgekamd. ,,Dat wat binnen onze mogelijkheid ligt, hebben we gedaan. We zijn het hele gebied doorgereden, op zoek naar sporen. Onder meer bij sloten en in havens. Maar tot op heden hebben we geen idee waar ze zijn.”quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Ah, jij hebt al weer onderzoek gedaan
Dat hebben ze dus gedaan, maar daarop is het voertuig nergens te bekennen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:41 schreef Questular het volgende:
Via ANPR gegevens kun je in ieder geval kijken waar de auto voor het laatst gezien is.
Dan bestaat er een kans dat ze er samen vandoor zijn gegaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat hebben ze dus gedaan, maar daarop is het voertuig nergens te bekennen.
Kan, maar hoe? Het voertuig is dus nergens te bekennen en dus ook niet gespot op de ANPR camera'squote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan bestaat er een kans dat ze er samen vandoor zijn gegaan.
Ik ga ook van het laatste uit, eigenlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Kan, maar hoe? Het voertuig is dus nergens te bekennen en dus ook niet gespot op de ANPR camera's
De kans dat ze een ongeluk gehad hebben of inderdaad het water in zijn gereden lijkt me dan ook aannemelijk.
Of ze worden volgende week gevonden in het Ketelmeer. Gebeurt zeer regelmatig dat lichamen vanuit de Ijssel die hoek die kant op stromen en daar worden aangetroffen.quote:
Dat lijkt mij het meest voor de hand liggende scenario.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien zijn ze onderweg naar huis ergens het water in gereden. Zou niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.
Dat staat er niet. Er staat dat ze camera's op snelwegen in de buurt hebben bekeken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:47 schreef PS. het volgende:
Het voertuig is dus nergens te bekennen en dus ook niet gespot op de ANPR camera's
Ik woon in Doetichem.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Is ook niet echt water in de buurt waar ze per ongeluk ingereden zijn.
Wat dacht je van een accu die gewoon leeg is? Ze zijn enkele dagen vermist. Ik weet niet wat jij, maar mijn mobiel moet iedere dag opgeladen worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet waarom beide telefoons nu uitstaan. Ik denk niet dat dit een happy end gaat krijgen.
Ok, hoop dat ze snel gevonden worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:01 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik woon in Doetichem.
Zeker wel. Dwars door Doetinchem loopt de Oude IJssel.
Ken iemand wiens dochter dat overkomem is. Echt een hel idd. Altijd ook op van die kut landweggetjes in het donker. Enige wat je dan nog kan hopen is dat ze door de klap buiten bewustzijn raken en het niet meemaken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Verschrikkelijke dood als ze verdronken zijn in een auto
In België hebben ze speciale teams die auto’s uit kanalen vissen. Juist omdat er wel eens een vermiste inzit. Dat was bij het programma team vermiste personen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat lijkt mij het meest voor de hand liggende scenario.
Indien dat het geval is dan hoop ik dat ze snel gevonden worden.
Tijdje terug nog een bericht dat ze na tig jaar een auto teruggevonden hadden. Die familie had jarenlang in onzekerheid geleefd. Dat gun je ook niemand.
Hopelijk duiken ze nog op (no pun intended)
Ah een mogelijke hate crime.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:09 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik las ergens dat ze een relatie met elkaar zouden hebben?
Crime passionel heet zoiets. Maar daar geloof ik niet in. Die zijn gewoon de plomp in gereden.quote:
Is ook maar 7 km tussel Doetinchem en Wehl.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:09 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik las ergens dat ze een relatie met elkaar zouden hebben? Volgens FB zijn ze allebei vrijgezel... Maar dat kan natuurlijk verouderd zijn.
De auto schijnt een zwarte Mitsubishi Colt uit 2002 te zijn met kapotte spiegel en deuk aan de achterkant. Laatst zien wegrijden bij de Mediamarkt. Rond 0.00 - 0.30uur zijn ze daar voor het laatst gezien.
Een half uur later waren ze al niet meer bereikbaar... Dat lijkt me vrij rap?
Dat ze uberhaupt een facebookpagina hebben vind ik bijzonder. Tegenwoordig zitten ze op snap en insta.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:09 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik las ergens dat ze een relatie met elkaar zouden hebben? Volgens FB zijn ze allebei vrijgezel... Maar dat kan natuurlijk verouderd zijn.
Water ligt dus erg voor de hand. De verbinding is dan direct weg.quote:De auto schijnt een zwarte Mitsubishi Colt uit 2002 te zijn met kapotte spiegel en deuk aan de achterkant. Laatst zien wegrijden bij de Mediamarkt. Rond 0.00 - 0.30uur zijn ze daar voor het laatst gezien.
Lijkt me ook niet zo waarschijnlijk dat ze er tussenuit zijn geknepen en op avontuur zijn gegaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Crime passionel heet zoiets. Maar daar geloof ik niet in. Die zijn gewoon de plomp in gereden.
ANPR werkt ook pas nadat een kenteken aan de database is toegevoegd.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Er staat dat ze camera's op snelwegen in de buurt hebben bekeken.
Er staat nergens dat ze dat kenteken tegen alle ANPR camera's gehouden hebben.
13 in een dozijn #fitgirl die waarschijnlijk haar hele leven op Instagram post.quote:
de auto toch wel?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
Ze zullen waarschijnlijk de telefoon data uitlezen en bekijken op welk moment/locatie ze niet meer bereikbaar waren.
Zullen wel snel gevonden worden. Of ze moeten daadwerkelijk in een grote rivier zijn gereden, dan kan het best nog zo zijn dat ze misschien wel nooit gevonden worden
Stel het is in the middle of nowhere en ze zijn te water geraakt kan de auto met een onderstroom nog altijd veel verder zijn uitgekomen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:24 schreef fespo het volgende:
Op donderdag 12 augustus 2021 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
Ze zullen waarschijnlijk de telefoon data uitlezen en bekijken op welk moment/locatie ze niet meer bereikbaar waren.
Zullen wel snel gevonden worden. Of ze moeten daadwerkelijk in een grote rivier zijn gereden, dan kan het best nog zo zijn dat ze misschien wel nooit gevonden worden
de auto toch wel?
Dat is maar de vraag. Ze zijn beide meerderjarig. Ze hoeven aan niemand verantwoording af te leggen. Als zij samen willen verdwijnen, dan mag dat. Het is geen taak van de politie om iemand dan op te gaan sporen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
Vorig jaar werd toevallig een Ferrari gevonden op de bodem van het IJ. Die had daar 26 jaar gelegen.quote:
Op basis van wat? Zijn er aanwijzingen dat er sprake is van een misdrijf?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:26 schreef Duiveltja het volgende:
Maar goed dit is speculatie allemaal. Hoewel het feit dat het al een paar dagen radiostil is zorgwekkend is. Na een paar dagen mag de politie steeds meer dingen uitlezen: telefoon data, reisgegevens, bank data etc etc.
Wel gewoon een prent voor foutparkeren neem ik aan?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:50 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Vorig jaar werd toevallig een Ferrari gevonden op de bodem van het IJ. Die had daar 26 jaar gelegen.
Jij snapt niet helemaal hoe dit werktquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:52 schreef Sodemieters het volgende:
Maar goed dit is speculatie allemaal. Hoewel het feit dat het al een paar dagen radiostil is zorgwekkend is. Na een paar dagen mag de politie steeds meer dingen uitlezen: telefoon data, reisgegevens, bank data etc etc.
Jullie hebben mij toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:01 schreef Fugue het volgende:
Nu hebben we Peter niet om het op te lossen.
Beide telefoons gingen volgens een ad artikel rond dezelfde tijd uit...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat dacht je van een accu die gewoon leeg is? Ze zijn enkele dagen vermist. Ik weet niet wat jij, maar mijn mobiel moet iedere dag opgeladen worden.
Beide telefoons gingen volgens een ad artikel rond dezelfde tijd uit...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat dacht je van een accu die gewoon leeg is? Ze zijn enkele dagen vermist. Ik weet niet wat jij, maar mijn mobiel moet iedere dag opgeladen worden.
Niet als er in de buurt van die mediamarkt dus water is waar je in kan rijdenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:09 schreef Stoorzendert het volgende:
De auto schijnt een zwarte Mitsubishi Colt uit 2002 te zijn met kapotte spiegel en deuk aan de achterkant. Laatst zien wegrijden bij de Mediamarkt. Rond 0.00 - 0.30uur zijn ze daar voor het laatst gezien.
Vermissing?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:52 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Op basis van wat? Zijn er aanwijzingen dat er sprake is van een misdrijf?
ja, dat kun je doen. Dat wil echter niet zeggen dat de politie zomaar in alle gegevens mag gaan snuffelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij snapt niet helemaal hoe dit werkt
Op het moment dat iemand zonder aantoonbare/logische redenen voor naasten/vrienden verdwijnt, kan je degene opgeven als vermist.
Klopt wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:13 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
ja, dat kun je doen. Dat wil echter niet zeggen dat de politie zomaar in alle gegevens mag gaan snuffelen.
Als ik besluit om te verdwijnen, dan mag ik dat doen. Ik pleeg daarmee geen misdrijf en het gaat mijn vrienden, familie of collega's helemaal niets aan waarom ik ben verdwenen, of waarheen. Ik ben meerderjarig, dus als ik morgen m'n koffer pak en zonder iemand iets te vertellen naar het buitenland rij, dan is dat mijn volste recht.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:23 schreef Zipportal het volgende:
Auto met twee inzittenden gevonden bij Wehl, mogelijk vermiste vrouwen
https://www.gld.nl/nieuws(...)ijk-vermiste-vrouwen
quote:Hoe het met de inzittenden gaat, kan de politie nog niet zeggen. Ook is niet zeker of de twee inzittenden de vermiste vrouwen zijn. Een woordvoerder zegt dat er op dit moment medische hulp wordt verleend.
Dat roept nog wel wat vragen op… medische hulp verlening nodig?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:23 schreef Zipportal het volgende:
Aan de ene kant hoopvol dat ze nog hulp verlenen. Ze lagen in ieder geval niet op de kop in de sloot. En ze zijn ook niet pas na een paar weken gevonden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:23 schreef Zipportal het volgende:
Uhhh...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:39 schreef Ed1234 het volgende:
Is dit dan dezelfde plek? https://www.gelderlander.(...)ig-in-wehl~a08749a0/
Oke, omdat er in dat stukje staat “ De auto schoot de weg over, raakte met grote vaart een boom en belandde in een sloot.”. Maar het kan ook toeval zijn natuurlijk, dat het een ander ongeval is. Wel dezelfde tijd en rond dezelfde plek.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:55 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Uhhh...
De Liemersweg gaat over in de Broekhuizerstraat...
Zou kunnen ja.
Als ik de foto's bekijk, lijkt dit dezelfde plek. Op die weg is dat het enige stuk waar het fietspad langs bebossing loopt. Ik fiets daar redelijk vaak.
Ja, heel vreemd...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:56 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Oke, omdat er in dat stukje staat “ De auto schoot de weg over, raakte met grote vaart een boom en belandde in een sloot.”. Maar het kan ook toeval zijn natuurlijk, dat het een ander ongeval is. Wel dezelfde tijd en rond dezelfde plek.
Dat moet haast wel. Bizar? Zijn een paar dagen spoorloos en knallen dan vlakbij tegen een boom? Lijkt me niet dat zij dat zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:39 schreef Ed1234 het volgende:
Is dit dan dezelfde plek? https://www.gelderlander.(...)ig-in-wehl~a08749a0/
Ja wtf manquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:57 schreef Momo het volgende:
Anderhalve dag later zwaargewond gevonden in een auto langs de weg?
Ik woon ook in Doetinchem, als je vanaf de Mediamarkt naar Wehl rijdt, of je nou de Europabrug of Energiebrug pakt richting Wehl zijn er eigenlijk geen plekken langs de route waar je zonder sporen die na 36 uur nog niet gevonden zijn de Oude IJssel in kan rijden. Verder is er alleen een beekje richting Wehl waar je ook niet zonder sporen in beland.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:01 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik woon in Doetichem.
Zeker wel. Dwars door Doetinchem loopt de Oude IJssel.
En in een slootquote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Gelukkig leven ze nog.. maar 1.5 dag bekneld in een auto.. brrr
Dit klopt wel ja. Zoals ik al zei, ik vermoed eerder een misdrijf.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:16 schreef 1shot1kill het volgende:
Hopelijk zijn ze dit en komt het goed, in ieder geval zit de familie dan niet meer in onzekerheid.
[..]
Ik woon ook in Doetinchem, als je vanaf de Mediamarkt naar Wehl rijdt, of je nou de Europabrug of Energiebrug pakt richting Wehl zijn er eigenlijk geen plekken langs de route waar je zonder sporen die na 36 uur nog niet gevonden zijn de Oude IJssel in kan rijden. Verder is er alleen een beekje richting Wehl waar je ook niet zonder sporen in beland.
Eentje overledenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, zie verandering bericht politie.
https://twitter.com/POL_G(...)840285565792265?s=20
Wat een hel...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Gelukkig leven ze nog.. maar 1.5 dag bekneld in een auto.. brrr
Volgens mij was al vastgesteld dat ze tehen een boom waren geredenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:32 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dit klopt wel ja. Zoals ik al zei, ik vermoed eerder een misdrijf.
Niet in een sloot of wel? Hoe anders die tel tegelijk uit om kwart voor 1?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, zie verandering bericht politie.
https://twitter.com/POL_G(...)840285565792265?s=20
Wehl lag niet echt op hun route richting huis. Best vreemd inderdaad.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:35 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Niet in een sloot of wel? Hoe anders die tel tegelijk uit om kwart voor 1?
Wat een vaag verhaal dit. Triest dat er alsnog 1 overleden is.
Kan toch door water.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:55 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Vreemd dat dit telefoons niet meer werkten na het ongeval.
Het is een krimpgebeid.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:57 schreef Momo het volgende:
Anderhalve dag later zwaargewond gevonden in een auto langs de weg?
Misschien uitgeweken voor een dier zoals die andere knullen laatst.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:04 schreef Bocaj het volgende:
Lijkt mij ook gewoon een rechte weg...
[ afbeelding ]
Wilde ik ook zeggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien uitgeweken voor een dier zoals die andere knullen laatst.
Gejat van Sherlock Holmes.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:07 schreef the-eye het volgende:
[..]
Jullie hebben mij toch?
Ik heb de afgelopen twee weken alle afleveringen van Misdaadverslaggever die op YouTube te vinden zijn gekeken. Dat was ongeveer 3 moorden per nacht dus ik weet er, zeg maar, alles van
Peter zei "Als je alle scenarios die onmogelijk zijn afstreept heb je de dader"
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopelijk kan ze haar verhaal later nog eens vertellen...quote:
Het trauma wat ze eraan over zou kunnen houden (grote kans) eveneens.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:08 schreef Perrin het volgende:
Bepaald geen pretje om 40 uur zwaargewond naast je stervende of inmiddels overleden vriendin klem te zitten
Nee maar vaak wel een laatst gepingde locatie als een mast in de buurt was.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In het water heb je geen bereik.
Alsof dat nu even de prioriteit heeftquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan heeft een blaastest ook niet zoveel zin meer.
Johquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Alsof dat nu even de prioriteit heeft
In het enige kleine kutbosje op die hele routequote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De hulpdiensten ontdekten hun pas nadat ze geklop en geschreeuw hoorden
Zou wel zuur zijn als de overledene nog geleefd had als ze meteen de ochtend erna waren gevonden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:19 schreef the-eye het volgende:
Blijkt maar weer dat de eerste 48 uur het belangrijks zijn dus goed dat de ouders snel aan de bel getrokken hebben en ook zelf zijn gaan zoeken
Misschien wilde ze even een ritje maken voordat ze naar huis zouden gaan?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wehl lag niet echt op hun route richting huis. Best vreemd inderdaad.
Het is een stuk van 200 meter tussen 2 bochten in, dat stuk bos waar ze terecht zijn gekomen ligt zo te zien dicht bij de bocht in de richting Doetinchem, in het donker is het een heel verraderlijke bocht. Ook wordt er vaak veel te hard gereden en ingehaald waar het eigenlijk niet kan dus moeten uitwijken is zeker ook een optie.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:04 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.gld.nl/nieuws(...)en-van-hen-overleden
Ze waren onderweg naar Wehl, daar woonde een van de twee wonen de ouders van een van de tweequote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien wilde ze even een ritje maken voordat ze naar huis zouden gaan?
Echt heel verdrietig dit![]()
![]()
Naast je dode/stervende geliefde. Dat waren 40 lange uren.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:24 schreef Tyr80 het volgende:
Lig je daar ondersteboven, in je eigen pis, in een Mitsubishi Colt hee....
Ze woonden in Gaanderen en Varsseveld toch? Als ik het bericht in de OP mag geloven.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze waren onderweg naar Wehl, daar woonde een van de twee
Oh idd. Ruth's ouders wonen in Wehl, daar waren ze naar op weg.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze woonden in Gaanderen en Varsseveld toch? Als ik het bericht in de OP mag geloven.
Daarna zouden ze naar het huis van een van de twee gaan. Myrthe sprak met haar vader telefonisch af om rond tweeën thuis te zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Oh idd. Ruth's ouders wonen in Wehl, daar waren ze naar op weg.
En je kelder.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:15 schreef StateOfMind het volgende:
*checkt zolder
Nee, hier zijn ze niet.
Ze zaten bekneld en ondersteboven in de bosschages.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:31 schreef Document1 het volgende:
Hoop vragen hier. De voornaamste is waarom ze die auto niet uit konden komen.
Domme vraag.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:31 schreef Document1 het volgende:
En nog een omgevallen boom die blijkbaar ook eerst weggehaald moest voor ze eruit konden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze zaten bekneld en ondersteboven in de bosschages.
Op de kop, in een verwrongen chassis en zwaar gewond is op zich wel een goeie reden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:31 schreef Document1 het volgende:
Zijn er al foto's van de auto opgedoken? Zat het hele dak in elkaar of wat?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze zijn er pas net uit. Dan moet je als passant de juiste plek zoeken, je auto langs die doorgaande weg parkeren, een heel stuk de bosschages inlopen en dan het wrak van het dodelijke ongeluk filmen. Dat is gelukkig nog niet gedaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:36 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zijn er al foto's van de auto opgedoken? Zat het hele dak in elkaar of wat?
Dus niet in de sloot?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die lijkenpikkers die dus doen onder het mom van persvrijheid.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze zijn er pas net uit. Dan moet je als passant de juiste plek zoeken, je auto langs die doorgaande weg parkeren, een heel stuk de bosschages inlopen en dan het wrak van het dodelijke ongeluk filmen. Dat is gelukkig nog niet gedaan.
quote:
quote:Zij zochten verder in de dichte bosschages en vonden de auto en de inzittenden uiteindelijk door geklop en hulpgeroep. De auto hing ondersteboven in de bosjes en sloot. Op dat moment sloegen de agenten alarm.
Ondersteboven in een sloot in de bosjes, er moest eerst een boom die ze omgereden hebben moeten worden verwijderd voor ze bij de auto konden komen.quote:
Bizar, ondersteboven helemaal in de sloot was sowieso klaar.quote:
Waarschijnlijk niet uit maar kapot.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Hoe allebei die telefoons dan tegelijk uit waren?
Volgens mij ligt dat bosje achter een sloot, vanaf de weg gezien.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen sloot
Ze moeten volgens het bericht tegen een boom aan gereden zijn, want staat er men moest eerst de boom verwijderen waar ze tegen aan gereden zijn...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:04 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.gld.nl/nieuws(...)en-van-hen-overleden
En nooit voorbarige conclusies trekken....quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
Daarom nooit met alcohol achter het stuur
Heb geen kelder.quote:
Eh, wel heel aannemelijk in dit geval als ze eerst de stad in gingen voor een paar drankjesquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:15 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
En nooit voorbarige conclusies trekken....
Dan kan het topic wel dicht.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:15 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
En nooit voorbarige conclusies trekken....
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Eh, wel heel aannemelijk in dit geval als ze eerst de stad in gingen voor een paar drankjes
Schattigquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze had misschien wel gewoon cola of whatever gedronken.
Wat een trieste reactie zeg. Dat jij als je de stad ingaat alcohol drinkt betekent niet dat een ander dat ook zou doen.
Jij bent niet bekend met de BOB?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Eh, wel heel aannemelijk in dit geval als ze eerst de stad in gingen voor een paar drankjes
Wat zegt-ie nou? Nooit voorbarige conclusies trekken!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan kan het topic wel dicht.
Het wat…?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Zojuist beelden op RTL4 van het wegrakende van de auto
Ik lees dat de telefoons beiden op hetzelfde moment het signaal verloren (waterschade?). Maar dan moet de politie met de huidige technologie toch gemakkelijk snel kunnen achterhalen waar het laatste signaal werd opgepikt? Dat had toch minstens 24 uur kunnen schelen in vindtijd.quote:Geen bankgegevens inzien
"De politie is er nu wel mee bezig", zegt ze, "maar vindt het nog geen urgente vermissing. Dat maakt het lastig. Ze mogen geen bankgegevens inzien, want het is geen urgente vermissing. Met suïcide, of medicatie die moet worden ingenomen, wordt het pas urgent. Of als Myrthe er een bepaalde periode niet is, denk ik. Maar dat weet ik niet. Alle tips zijn nu welkom."
Zij kennelijk ook nietquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:36 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met de BOB?
Ja precies. Op die leeftijd ga je naar de stad en daarna naar een afterparty voor de lekkere cola.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze had misschien wel gewoon cola of whatever gedronken.
Wat een trieste reactie zeg. Dat jij als je de stad ingaat alcohol drinkt betekent niet dat een ander dat ook zou doen.
Of fristiquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja precies. Op die leeftijd ga je naar de stad en daarna naar een afterparty voor de lekkere cola.
Dubbelfrisss dronk ik vaakquote:
Ligt het aan mij of ia dit een beetje apart? Ik denk niet dat ik zelf zoiets op social media zou kwakken na een zo enorm verse tragische gebeurtenis.quote:Myrthe als we vanavond naar de hemel kijken, zien we een fantastische ster!! Het ga je goed lieve schat!”
Sterretje gezocht.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ia dit een beetje apart? Ik denk niet dat ik zelf zoiets op social media zou kwakken na een zo enorm verse tragische gebeurtenis.
Vanaf dinsdag avond ofzo.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:15 schreef Sfancta het volgende:
Bah wat vreselijk. Hoe lang hebben ze daar gelegen dan?
Ga je dit elke keer doen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:14 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
En nog een met voorbarige conclusies.
Iedereen reageert anders. Het verdriet komt niet bij iedereen op hetzelfde moment.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ia dit een beetje apart? Ik denk niet dat ik zelf zoiets op social media zou kwakken na een zo enorm verse tragische gebeurtenis.
Dan ga ik je aanklagenquote:
Eigenlijk wel belachelijk dat de alcohollimiet voor deelname aan het verkeer in Nederland niet gewoon op 0.0 ligt (in de meeste andere Europese landen is dit wel zo). En dat zou ook moeten gelden voor (brom)fietsers imo, want die maken ook vaak genoeg brokken met een slok op.quote:
Das waar.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Iedereen reageert anders. Het verdriet komt niet bij iedereen op hetzelfde moment.
Elke keer als iemand op de feiten vooruit loopt ja, moet je voorstellen dat een naaste van de vrouwen dit leest en er willekeurige mensen doodleuk zulke dingen beweren zonder ook maar enig bewijs te hebben dat het de oorzaak is.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je dit elke keer doen?
Dan moest je bij PRDV zijn maar dat gaat niet meer...quote:
Nee dus, foto van auto staat hierquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:19 schreef Sfancta het volgende:
Zou het die blauwe polo zijn op die laatste foto van hun?
Staat bij dat ze die kleding aanhadden, dus lijkt me een foto van die avond.
Welkom in 2021.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:20 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Elke keer als iemand op de feiten vooruit loopt ja, moet je voorstellen dat een naaste van de vrouwen dit leest en er willekeurige mensen doodleuk zulke dingen beweren zonder ook maar enig bewijs te hebben dat het de oorzaak is.
In 2000 had je ook al genoeg gasten die zonder na te denken hun meningen op het internet gooide, dat maakt het nu niet ineens goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welkom in 2021.
Hoe was het in 2000?
Dat deed ik wel ja, en met mij wel meer. Ik had toen een beroep (nog steeds trouwens) waar mijn rijbewijs van af hing. Dit soort onderbuik gereutel kun je het beste voor je laten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja precies. Op die leeftijd ga je naar de stad en daarna naar een afterparty voor de lekkere cola.
Je hoeft maar pech te hebben en opeens jeuk in een oog krijgen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Overigens is heel even in de berm komen en overcorrigeren voldoende om met volle vaart van de weg te vliegen.
Ik ben dezelfde.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:14 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
En nog een met voorbarige conclusies.
Welk ongeluk was dit?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)en-in-wehl~a9981789/quote:Op de Broekhuizerstraat in Wehl is een bijrijder gewond geraakt bij een ongeluk. Dat gebeurde doordat een auto moest afremmen voor het onderzoek naar een dodelijk ongeluk waarbij twee vermiste vrouwen slachtoffer waren.
Op de Broekhuizerstraat in Wehl is een bijrijder gewond geraakt bij een ongeluk. Dat gebeurde doordat een auto moest afremmen voor het onderzoek naar een dodelijk ongeluk waarbij twee vermiste vrouwen slachtoffer waren. © RonVMedia
Auto’s botsen op plek van onderzoek naar dodelijk ongeluk vermiste vrouwen in Wehl
WEHL - In Wehl is vlakbij de plek waar de twee vermisten vrouwen in een autowrak zijn teruggevonden een ongeluk gebeurd. Een automobilist moest afremmen vanwege het onderzoek naar dat dodelijke ongeluk. Een achterop komende bestuurder remde te laat.
Redactie 12-08-21, 20:14 Laatste update: 20:29
De voorste auto schampte een lantaarnpaal. Bij het ongeluk is de bijrijder van die auto gewond geraakt aan zijn hoofd. De man is met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
Het ongeluk gebeurde rond 19.30 uur op de Broekhuizerstraat. Die gaat over in de Liemerseweg, waar agenten het autowrak met de vermiste vrouwen vonden.
Netjes, nu wordt er al gauw te hard gereden daar, maar dit is wel knapquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:44 schreef Gretzl het volgende:
Kan er ook nog wel bij
[..]
https://www.gelderlander.(...)en-in-wehl~a9981789/
Zoals eerder gezegd: de politie mag niet zomaar in je gegevens neuzen, ook al ben je vermist. Vermist zijn is geen misdrijf.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:00 schreef Gretzl het volgende:
Zeer tragischJe vraagt je toch af hoeveel het had gescheeld als ze eerder waren gevonden, bijvoorbeeld dezelfde nacht al.
[..]
Ik lees dat de telefoons beiden op hetzelfde moment het signaal verloren (waterschade?). Maar dan moet de politie met de huidige technologie toch gemakkelijk snel kunnen achterhalen waar het laatste signaal werd opgepikt? Dat had toch minstens 24 uur kunnen schelen in vindtijd.
Ja, ik begrijp dat dat juridisch in de huidige situatie niet kan. Maar er moet toch iets te bedenken zijn waardoor mensen die vermist raken na een tragisch verkeersongeval eerder gevonden kunnen worden? Een geval als dit is natuurlijk zeldzaam, maar het zal zeker nog eens vaker gebeuren. Je moet maar net de pech hebben dat je van de weg afraakt in bebost gebied en (te) weinig sporen achterlaat. Zelfde geval met iemand die met weinig zichtbare sporen een kanaal inrijdt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd: de politie mag niet zomaar in je gegevens neuzen, ook al ben je vermist. Vermist zijn is geen misdrijf.
Sinds wanneer is na een drankje in de stad doen met degene waar je een relatie mee hebt en daarna nog naar de ouders van de ene gaat een afterparty?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Moderne auto's kunnen zelf een sos-signaal uitzenden / de hulpdiensten bellen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat dat juridisch in de huidige situatie niet kan. Maar er moet toch iets te bedenken zijn waardoor mensen die vermist raken na een tragisch verkeersongeval eerder gevonden kunnen worden? Een geval als dit is natuurlijk zeldzaam, maar het zal zeker nog eens vaker gebeuren. Je moet maar net de pech hebben dat je van de weg afraakt in bebost gebied en (te) weinig sporen achterlaat. Zelfde geval met iemand die met weinig zichtbare sporen een kanaal inrijdt.
Weg voldoet zover ik kan zien wel aan de Duurzaam Veilig-standaard, dus 80 is in principe een veilige limiet. Maar op dit soort provinciale wegen wordt (voornamelijk op rustige tijden) helaas door teveel automobilisten te hard gereden. Terwijl ze in het donker slechts beperkt zicht hebben op de berm. Niet voor niks vallen op N-wegen in verhouding t.o.v het aantal wegkilometers de meeste verkeersdoden, met afstandquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Netjes, nu wordt er al gauw te hard gereden daar, maar dit is wel knap
Precies, het is een ruim opgezette weg en de fietspaden liggen bijvoorbeeld netjes ver weg verwijderd van de hoofdweg, maar er wordt idd snel te hard gereden. Vooral door locals.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Weg voldoet zover ik kan zien wel aan de Duurzaam Veilig-standaard, dus 80 is in principe een veilige limiet. Maar op dit soort provinciale wegen wordt (voornamelijk op rustige tijden) helaas door teveel automobilisten te hard gereden. Terwijl ze in het donker slechts beperkt zicht hebben op de berm. Niet voor niks vallen op N-wegen in verhouding t.o.v het aantal wegkilometers de meeste verkeersdoden, met afstand
Het weg takelen van de auto (auto correctquote:
Ja, dat zal hopelijk in steeds meer auto's geïmplementeerd worden en op een gegeven moment ook verplicht worden. Net als automatische snelheidsbegrenzing, zou ook veel kunnen schelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:01 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Moderne auto's kunnen zelf een sos-signaal uitzenden / de hulpdiensten bellen.
Ja, dat is een trend die je in elke provincie / gemeente terugziet. <80 km/u voelt op zo'n lege weg voor veel mensen toch al snel aan de langzame kant (helaas). Maar kijk je naar de remweg of de mogelijkheid om nog een veilige stuurcorrectie uit te kunnen voeren dan geldt natuurlijk het tegenovergestelde. Het nadeel aan de huidige generatie auto's is wel dat mensen er te weinig erg in hebben hoe hard ze gaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
maar er wordt idd snel te hard gereden. Vooral door locals.
Volgens mij ben je als bijrijder het meest kwetsbaarquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:10 schreef Sfancta het volgende:
Als ik de foto mag geloven is diegene die reed gelijk overleden, en heeft die vriendin dus zeker 36 uur naast haar dode vriendin gezeten/gelegen, misschien wel op haar. In het licht en donker.
Pure angst, alleen daarvan al een levenslang trauma naast alle andere dingen.
Bedoel je door het wegsturen van een eventuele boom voor jezelf als rijder?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij ben je als bijrijder het meest kwetsbaar
Ik heb de indruk dat het juist andersom is.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:10 schreef Sfancta het volgende:
Als ik de foto mag geloven is diegene die reed gelijk overleden, en heeft die vriendin dus zeker 36 uur naast haar dode vriendin gezeten/gelegen, misschien wel op haar. In het licht en donker.
ik heb het foutquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:14 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Bedoel je door het wegsturen van een eventuele boom voor jezelf als rijder?
Verkeersdrempelsquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, dat is een trend die je in elke provincie / gemeente terugziet. <80 km/u voelt op zo'n lege weg voor veel mensen toch al snel aan de langzame kant (helaas). Maar kijk je naar de remweg of de mogelijkheid om nog een veilige stuurcorrectie uit te kunnen voeren dan geldt natuurlijk het tegenovergestelde. Het nadeel aan de huidige generatie auto's is wel dat mensen er te weinig erg in hebben hoe hard ze gaan.
We weten natuurlijk niet of een te hoge snelheid bij dit tragische ongeval ook een rol heeft gespeeld, maar het is helaas wel #1 veroorzaker van eenzijdige auto-ongevallen. Zo'n weg kun je nauwelijks veiliger inrichten. Ik lees ook wel eens nieuwsberichten over dat er langs provinciale wegen bomen worden gepakt om de verkeersveiligheid te verbeteren, maar dan is het einde zoek.
Dit ja, alleen het idee al dat je zo lang naast je dode vriendin zit. Beklemd in de auto, in het water, wetende dat je blijkbaar niet eenvoudig te vinden bent, om het nog een graadje erger te makenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:10 schreef Sfancta het volgende:
Vergeet ook niet wat een lijk doet in deze klamme temperaturen/water.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, alleen het idee al dat je zo lang naast je dode vriendin zit. Beklemd in de auto, in het water, wetende dat je blijkbaar niet eenvoudig te vinden bent, om het nog een graadje erger te maken
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, alleen het idee al dat je zo lang naast je dode vriendin zit. Beklemd in de auto, in het water, wetende dat je blijkbaar niet eenvoudig te vinden bent, om het nog een graadje erger te maken
Ik weet niet hoe jullie bij water komen, maar die auto lag verre van in het water.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Vergeet ook niet wat een lijk doet in deze klamme temperaturen/water.
Las ik op nu.nlquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:23 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoe jullie bij water komen, maar die auto lag verre van in het water.
Volgens NOS.nl ook:quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Las ik op nu.nl
"Het voertuig zou ondersteboven in de bosjes en sloot hebben gelegen."
Tja, nu.nlquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Las ik op nu.nl
"Het voertuig zou ondersteboven in de bosjes en sloot hebben gelegen."
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:28 schreef PS. het volgende:
[..]
Tja, nu.nl
Je kunt zelf aan de beelden zien dat hij niet in het water ligt toch?
Dan wel een behoorlijk droogstaande (gelukkig)quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:27 schreef Viv het volgende:
[..]
Volgens NOS.nl ook:
"De auto hing verscholen in de bosjes ondersteboven in een sloot."
https://nos.nl/artikel/23(...)tenden-waren-vermistquote:
Misschien is die foto wel gemaakt na het uit de sloot takelen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:30 schreef PS. het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)tenden-waren-vermist
Hier is overduidelijk te zien dat er weinig nattigheid te bekennen is.
Die bestaan niet voor wegen met een maximumsnelheid van 80 km/u.quote:
Kan je niet aan die foto zien of die nat of droog is. Hong in een sloot.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:30 schreef PS. het volgende:
[..]
Hier is overduidelijk te zien dat er weinig nattigheid te bekennen is.
Prima, klik dan ff op het filmpje waar je ziet hoe de auto uit de bosjes wordt getakeld en op het asfalt wordt neergezet. Alleen maar zand en geen druppel water.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:37 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Kan je niet aan die foto zien of die nat of droog is. Hong in een sloot.
Ja ik heb het opgegeven. Kennelijk te veel moeite ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Prima, klik dan ff op het filmpje waar je ziet hoe de auto uit de bosjes wordt getakeld en op het asfalt wordt neergezet. Alleen maar zand en takjes en geen druppel water.
Heb gekeken, maar ik kan je helaas geen gelijk geven. Maar dat maakt niet uit vriend. Ik zie wat ik zie.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Prima, klik dan ff op het filmpje waar je ziet hoe de auto uit de bosjes wordt getakeld en op het asfalt wordt neergezet. Alleen maar zand en geen druppel water.
En waar zie jij dan water uit de auto komen? Kom maar op met jouw visuele bewijs.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb gekeken, maar ik kan je helaas geen gelijk geven. Maar dat maakt niet uit vriend. Ik zie wat ik zie.
Hoeft er niet uit te lopen. Hij hong op de kop in een sloot, niemand zegt dat die auto half onder water ofzo stond.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En waar zie jij dan water uit de auto komen? Kom maar op met jouw visuele bewijs.
Klopt maar daar wilt Sfancta (en Viv) niet aan.quote:
Oh wel hoor, ik vond het alleen niet zo "overduidelijk" als hierboven gesteld werd.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klopt maar daar wilt Sfancta (en Viv) niet aan.
?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:53 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Even offtopic, heb ze liever wat vochtig. Wel ongepast meid.
Dat zeker. Lijkt me vreselijk. Knel zitten en niet zelfstandig eruit kunnen en ondertussen is de persoon naast je dood. Dat meisje moet heel vaak gedacht hebben dat ze samen dood gevonden worden ooit, zeker omdat het 2 dagen geduurd heeft.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:54 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh wel hoor, ik vond het alleen niet zo "overduidelijk" als hierboven gesteld werd.
Maar droge sloot of niet, het moeten afschuwelijke omstandigheden zijn geweest.
Nog helemaal gek zijn? Waar doel je op?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:26 schreef Werkperd het volgende:
Treurig. Altijd eng als twee vrienden of vriendinnetjes midden in de nacht met de auto van een feestje komen terwijl ze nog helemaal gek zijn.
Bezopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nog helemaal gek zijn? Waar doel je op?
Nostradamus in tha housequote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe vaak kinderen wel even niet weg zijn voor hun ouders. Bewust of onbewust.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:39 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Beetje laat gezocht vind ik.
Nooit vrienden gehad? Gestapt? Etc? Nooit gehoord van laten we eens gek doen? Waar overmatige gezelligheid naar toe kan leiden zoals twee jonge vrienden of vriendinnen terug van een feestje maar toch nog dat gekke feestgevoel met je meebrengen naar de auto. Harde muziek op, blijven gek doen in de auto en dan verlies van controle.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nog helemaal gek zijn? Waar doel je op?
Kinderen...?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe vaak kinderen wel even niet weg zijn voor hun ouders. Bewust of onbewust.
Zo kunnen ze elke dag wel 30 speurtochten uitzetten.
Ja laatst was er toch ook een bericht verschenen over kinderen die even midden in de nacht op de fiets naar de mcdrive gingen. Avontuur.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe vaak kinderen wel even niet weg zijn voor hun ouders. Bewust of onbewust.
Zo kunnen ze elke dag wel 30 speurtochten uitzetten.
Hoe vaak jongvolwassenen wel niet even hun eigen leven willen leiden ver weg van hun ouders.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Kinderen...?
Wanneer twee jongvolwassenen in een oude auto in beschonken toestand midden in de nacht spoorloos verdwijnen, ja, dan had ik wel even die 7 km afgezocht denk ik.
Ik weet niet of ze beschonken waren, maar een keertje met een helicopter met een warmtecamera overvliegen was toch wel het minste wat ze konden doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Kinderen...?
Wanneer twee jongvolwassenen in een oude auto in beschonken toestand midden in de nacht spoorloos verdwijnen, ja, dan had ik wel even die 7 km afgezocht denk ik.
Je kon toch al aan alle reacties zien overal (jij als enige uitz), dat hier iets niet in de haak was? (Zie o.a posts in dit topic)quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe vaak jongvolwassenen wel niet even hun eigen leven willen leiden ver weg van hun ouders.
Niet als je zwaargewond bent en of vast zit, maar dat had je zelf ook wel bedacht grappenmaker. 2/10 voor dezen grapjen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:39 schreef Alpha0 het volgende:
Waarom is het zo lastig om uit een verongelukte auto te komen? Kan je de vooruit niet intrappen of zo?
Ja en dan. Die auto lag ergens ver weg in een bosje. Langs een N weg. Langs een fietspad. Hoeveel mensen zullen daar de afgelopen 40 uren langsgekomen zijn? Niemand is iets opgevallen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:57 schreef SOG het volgende:
[..]
Je kon toch al aan alle reacties zien overal (jij als enige uitz), dat hier iets niet in de haak was? (Zie o.a posts in dit topic)
Oja en er was sprake van contact he vlak voor het verdwijnen....
Wat boeit het?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:00 schreef Seven. het volgende:
Nog even over de mogelijke sloot. Gezien de neerslag in de laatste maanden, is het niet erg waarschijnlijk dat er sprake was van een droge sloot.
Gewoon duidelijk een sloot te zien, loopt parallel aan de weg en aan de overkant nog 1. Is ook meteen drainage voor als het regent: dan loopt het water beiderzijds de weg af de 2 sloten in.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:00 schreef Seven. het volgende:
Nog even over de mogelijke sloot. Gezien de neerslag in de laatste maanden, is het niet erg waarschijnlijk dat er sprake was van een droge sloot.
U was heel duidelijk mevrouw.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:48 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nooit vrienden gehad? Gestapt? Etc? Nooit gehoord van laten we eens gek doen? Waar overmatige gezelligheid naar toe kan leiden zoals twee jonge vrienden of vriendinnen terug van een feestje maar toch nog dat gekke feestgevoel met je meebrengen naar de auto. Harde muziek op, blijven gek doen in de auto en dan verlies van controle.
Moet ik het nog uitgebreider omschrijven of snap je nu wat ik bedoel?
Check die maps link hierboven. Check die hele rits bomen/bosjes. Dat is een klein stukje. Zullen er wel meer van zijn langs de weg. Als de popo de moeite neemt op met een heli met warmtecamera achter een of andere jeugddelinquent aan te gaan die een controle probeert te ontwijken met een motorscooter of crossmotor, dan lijkt het mij dat je in deze zaak ook wel ff 15 minuten kan overvliegen met je warmtecamera. Hadden ze die meisjes meteen gevonden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja en dan. Die auto lag ergens ver weg in een bosje. Langs een N weg. Langs een fietspad. Hoeveel mensen zullen daar de afgelopen 40 uren langsgekomen zijn? Niemand is iets opgevallen.
Denk je dat niemand naar ze heeft gezocht? Natuurlijk wel. Dit is alleen zo'n uitzonderlijke situatie die je niet kan bedenken. Dat iets zo onvindbaar is.
En dan blijven er na zo'n zoektocht nog 302 scenario's over. Achterag praten is altijd makkelijk vriend.
Was ik niet beleefd genoeg?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Een dergelijke reactie is overbodig. Een Like niet.
Onmogelijk, daar zit bij de gemiddelde vrouw 5 kilo aan handtas omheen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:56 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet uit maar kapot.
Als ze op een prostitutie website werden gevonden en bleek dat ze dus ontvoerd waren - ja logisch met vrouwen van die leeftijd, het lijkt me logisch dat ze even op dat soort websites hadden gekeken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:56 schreef SOG het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze beschonken waren, maar een keertje met een helicopter met een warmtecamera overvliegen was toch wel het minste wat ze konden doen.
Als er 1 of andere mocro op een crossmotor/motorscooter wegrijdt voor een controle van de politie dan wordt wel alles uit de kast getrokken (incl helicopter met warmtecamera). Kleine moeite lijkt me want in deze casus was wel duidelijk dat er iets niet in de haak was.
Dat was een flinke klap zo te zien, die auto zit goed in elkaar. Boomstam-afdruk in het dak.. dat is geen geringe prestatie.quote:
Als. Als. Als.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:49 schreef SOG het volgende:
[..]
Check die maps link hierboven. Check die hele rits bomen/bosjes. Dat is een klein stukje. Zullen er wel meer van zijn langs de weg. Als de popo de moeite neemt op met een heli met warmtecamera achter een of andere jeugddelinquent aan te gaan die een controle probeert te ontwijken met een motorscooter of crossmotor, dan lijkt het mij dat je in deze zaak ook wel ff 15 minuten kan overvliegen met je warmtecamera. Hadden ze die meisjes meteen gevonden.
Iedereen gaat op zijn of haar eigen manier om met de dood...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ze? Ik weet niet hoor. Die ene meid kan wel langzaam en pijnlijk gestorven zijn. Met vuur ben je er binnen een paar minuten vanaf.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:28 schreef Alpha0 het volgende:
Ze mogen van geluk spreken dat die auto niet in de fik gevlogen is.
Niet onwaarschijnlijk dat ze veel te hard reden idd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:37 schreef Harvest89 het volgende:
Jezus die auto...
Dan heb je toch een flinke klap gemaakt zeg.
https://nos.nl/artikel/23(...)rouwen-werd-gevondenquote:Met Ruth gaat het volgens hem naar omstandigheden goed. "Maar het is allemaal nog afwachten." Ruth heeft meerdere breuken, een gescheurde milt en twee klaplongen. "En dan twee dagen op de kop in de auto hangen. Dan moet je wel sterk zijn."
Ruth is al even bij kennis geweest in het ziekenhuis. "Toen heeft ze gezegd: 'Mam, het wordt nooit meer hetzelfde'."
Nou dit. En het dan licht zien worden, verkeer voorbij horen komen maar niet gezien worden en dan wordt het weer donker.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:30 schreef Tourniquet het volgende:
Wat een verschrikking om gewond en zonder hulp nog zo lang in die auto te moeten zitten met je overleden (of stervende, als ze niet op slag dood was) vriendin naast je.![]()
Met een klaplong krijg je niet veel zuurstof binnen. Zijn letterlijk benauwde uren geweest...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:03 schreef Viv het volgende:
Bericht van de opa van Ruth:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)rouwen-werd-gevonden
Knap dat het nog lukte om voldoende te schreeuwen om aandacht te trekken van mensen buiten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Met een klaplong krijg je niet veel zuurstof binnen. Zijn letterlijk benauwde uren geweest...
Dat waardeer ik. Ik zal hier zeker gebruik van gaan maken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 15:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je het er moeilijk mee hebt, mijn DM staat open voor een luisterend oor.
Ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 15:52 schreef Tyr80 het volgende:
Of het alternatief, pas weken / maanden / jaren gevonden worden dan hee.
Ja, dat van een eventuele tegenligger vroeg ik me ook af. De politie was er wel heel snel bij om te zeggen dat het een eenzijdig ongeval was, maar heet dat ook zo als één of andere eikel op hun weghelft zat en ze hem maar net konden ontwijken?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja.
Ik wacht stiekem toch op het verhaal van Ruth, wat er nu is gebeurd, als ze zich het nog kan herinneren?
Misschien geappt op de telefoon, teveel drank, tegenligger moeten ontwijken of niet op de snelheidsmeter gelet?
Staat de pers al bij de deur van haar kamer om deze vragen te stellen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja.
Ik wacht stiekem toch op het verhaal van Ruth, wat er nu is gebeurd, als ze zich het nog kan herinneren?
Misschien geappt op de telefoon, teveel drank, tegenligger moeten ontwijken of niet op de snelheidsmeter gelet?
Dat was toch ook gebeurt, alleen in eerste instantie is de auto niet gezien, omdat deze door de bossen/struiken is geschoten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Kinderen...?
Zoiets als deze..quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:53 schreef Drekkoning het volgende:
Gruwelijk zeg… het zou een film kunnen zijn.
Ongelofelijk domme reactie is dit. Ten eerste is er niets bekend over of de bestuurster in beschonken toestand was, dat is dus een compleet respectloze aanname.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Kinderen...?
Ja preciesquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:56 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Zoiets als deze..
https://m.imdb.com/title/tt1316622/?ref_=m_nm_knf_act_i24
Wel bij opa kennelijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Staat de pers al bij de deur van haar kamer om deze vragen te stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |