Volgens mij ligt dat bosje achter een sloot, vanaf de weg gezien.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen sloot
Ze moeten volgens het bericht tegen een boom aan gereden zijn, want staat er men moest eerst de boom verwijderen waar ze tegen aan gereden zijn...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:04 schreef Bocaj het volgende:
Lijkt mij ook gewoon een rechte weg...
[ afbeelding ]
https://www.gld.nl/nieuws(...)en-van-hen-overleden
En nooit voorbarige conclusies trekken....quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
Daarom nooit met alcohol achter het stuur
Heb geen kelder.quote:
Eh, wel heel aannemelijk in dit geval als ze eerst de stad in gingen voor een paar drankjesquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:15 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
En nooit voorbarige conclusies trekken....
Dan kan het topic wel dicht.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:15 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
En nooit voorbarige conclusies trekken....
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Eh, wel heel aannemelijk in dit geval als ze eerst de stad in gingen voor een paar drankjes
Schattigquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze had misschien wel gewoon cola of whatever gedronken.
Wat een trieste reactie zeg. Dat jij als je de stad ingaat alcohol drinkt betekent niet dat een ander dat ook zou doen.
Jij bent niet bekend met de BOB?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Eh, wel heel aannemelijk in dit geval als ze eerst de stad in gingen voor een paar drankjes
Wat zegt-ie nou? Nooit voorbarige conclusies trekken!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan kan het topic wel dicht.
Het wat…?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Zojuist beelden op RTL4 van het wegrakende van de auto
Ik lees dat de telefoons beiden op hetzelfde moment het signaal verloren (waterschade?). Maar dan moet de politie met de huidige technologie toch gemakkelijk snel kunnen achterhalen waar het laatste signaal werd opgepikt? Dat had toch minstens 24 uur kunnen schelen in vindtijd.quote:Geen bankgegevens inzien
"De politie is er nu wel mee bezig", zegt ze, "maar vindt het nog geen urgente vermissing. Dat maakt het lastig. Ze mogen geen bankgegevens inzien, want het is geen urgente vermissing. Met suïcide, of medicatie die moet worden ingenomen, wordt het pas urgent. Of als Myrthe er een bepaalde periode niet is, denk ik. Maar dat weet ik niet. Alle tips zijn nu welkom."
Zij kennelijk ook nietquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:36 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met de BOB?
Ja precies. Op die leeftijd ga je naar de stad en daarna naar een afterparty voor de lekkere cola.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze had misschien wel gewoon cola of whatever gedronken.
Wat een trieste reactie zeg. Dat jij als je de stad ingaat alcohol drinkt betekent niet dat een ander dat ook zou doen.
Of fristiquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja precies. Op die leeftijd ga je naar de stad en daarna naar een afterparty voor de lekkere cola.
Dubbelfrisss dronk ik vaakquote:
Ligt het aan mij of ia dit een beetje apart? Ik denk niet dat ik zelf zoiets op social media zou kwakken na een zo enorm verse tragische gebeurtenis.quote:Myrthe als we vanavond naar de hemel kijken, zien we een fantastische ster!! Het ga je goed lieve schat!”
Sterretje gezocht.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ia dit een beetje apart? Ik denk niet dat ik zelf zoiets op social media zou kwakken na een zo enorm verse tragische gebeurtenis.
Vanaf dinsdag avond ofzo.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:15 schreef Sfancta het volgende:
Bah wat vreselijk. Hoe lang hebben ze daar gelegen dan?
Ga je dit elke keer doen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:14 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
En nog een met voorbarige conclusies.
Iedereen reageert anders. Het verdriet komt niet bij iedereen op hetzelfde moment.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ia dit een beetje apart? Ik denk niet dat ik zelf zoiets op social media zou kwakken na een zo enorm verse tragische gebeurtenis.
Dan ga ik je aanklagenquote:
Eigenlijk wel belachelijk dat de alcohollimiet voor deelname aan het verkeer in Nederland niet gewoon op 0.0 ligt (in de meeste andere Europese landen is dit wel zo). En dat zou ook moeten gelden voor (brom)fietsers imo, want die maken ook vaak genoeg brokken met een slok op.quote:
Das waar.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Iedereen reageert anders. Het verdriet komt niet bij iedereen op hetzelfde moment.
Elke keer als iemand op de feiten vooruit loopt ja, moet je voorstellen dat een naaste van de vrouwen dit leest en er willekeurige mensen doodleuk zulke dingen beweren zonder ook maar enig bewijs te hebben dat het de oorzaak is.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je dit elke keer doen?
Dan moest je bij PRDV zijn maar dat gaat niet meer...quote:
Nee dus, foto van auto staat hierquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:19 schreef Sfancta het volgende:
Zou het die blauwe polo zijn op die laatste foto van hun?
Staat bij dat ze die kleding aanhadden, dus lijkt me een foto van die avond.
Welkom in 2021.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:20 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Elke keer als iemand op de feiten vooruit loopt ja, moet je voorstellen dat een naaste van de vrouwen dit leest en er willekeurige mensen doodleuk zulke dingen beweren zonder ook maar enig bewijs te hebben dat het de oorzaak is.
In 2000 had je ook al genoeg gasten die zonder na te denken hun meningen op het internet gooide, dat maakt het nu niet ineens goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welkom in 2021.
Hoe was het in 2000?
Dat deed ik wel ja, en met mij wel meer. Ik had toen een beroep (nog steeds trouwens) waar mijn rijbewijs van af hing. Dit soort onderbuik gereutel kun je het beste voor je laten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja precies. Op die leeftijd ga je naar de stad en daarna naar een afterparty voor de lekkere cola.
Je hoeft maar pech te hebben en opeens jeuk in een oog krijgen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Overigens is heel even in de berm komen en overcorrigeren voldoende om met volle vaart van de weg te vliegen.
Ik ben dezelfde.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:14 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
En nog een met voorbarige conclusies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |