De krant meldt alleen dat ze iets zijn gaan drinken. Alcohol wordt nergens vermeld. Dat is jouw invulling.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:29 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
De krant heeft dat ingevuld, niet ik. De krant had ook slechts kunnen vermelden dat ze vanuit Deventer naar Wehl waren vertrokken.
Je begint jezelf een beetje in een hoek te kletsen hè?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Nee, ik beschuldig niemand.
Naar de alcoholvrije afterparty in het huis van een van hun ouders.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:47 schreef BeriBeri het volgende:
Ze hebben vast de hele avond aan de Spa rood gezeten,en zijn daarna rustig naar huis gereden
Laten gaan joh, alleen kansloze (semi-)alcoholisten gaan er altijd vanuit dat er wel gezopen moet zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn vriendinnen en ik zeggen zo vaak dat ‘we een drankje gaan doen’ maar er wordt vrijwel nooit een druppel alcohol genuttigd (ik drink überhaupt geen alcohol).
Het staat bij ons synoniem aan: kom, we spreken af in de stad/centrum en daar kletsen of op terras of (later ‘s avonds) in cafe/kroeg.
Als "een drankje doen" niet impliceert dat er alcohol is genuttigd, dan geldt dit ook voor "beschonken". Ze waren waarschijnlijk beschonken met verse muntthee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:40 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je begint jezelf een beetje in een hoek te kletsen hè?
Reden ze nou wel in beschonken toestand of niet? Zo ja, dan is dat een beschuldiging. Zo nee, dan neem je die post dus terug. Het is het een of het ander.
Een modje mag dit gedram wel een keer afkappen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:07 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Als "een drankje doen" niet impliceert dat er alcohol is genuttigd, dan geldt dit ook voor "beschonken". Ze waren waarschijnlijk beschonken met verse muntthee.
En nogmaals, dit is sowieso geen beschuldiging. Ik heb me niet uitgesproken over een eventuele schuldvraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |