Sjoukje schaamt zich nergens voor. Die kwam onlangs zelfs aan met de Story als bron. Geen grap.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De Telegraaf is een topkrant inderdaad.
Ik zit dagelijks na het werk in een donkerbruin café.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze lauwe thee hebben genuttigd?
Wil je de discussie van #39 en #40 weer overnieuw gaan doen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Een "drankje" is in de volksmond een alcoholische consumptie. Zo als iemand die een "drankprobleem" heeft niet teveel koffie drinkt, maar teveel alcoholische drank.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:02 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, er staat dat ze wat hadden gedronken. Jij verzint er bij dat ze alcohol hebben gedronken. In #40 geef je zelf al toe dat je niet weet of dat echt zo is. Maar ondertussen heb je ze wel mooi weer een beschuldiging in de schoenen geschoven. Victim blaming noemen we dat. Smakeloos.
Zie #39 en #40.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:06 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Een "drankje" is in de volksmond een alcoholische consumptie. Zo als iemand die een "drankprobleem" heeft niet teveel koffie drinkt, maar teveel alcoholische drank.
Waarschijnlijk omdat het vrouwen zijn. Jonge vrouwen. Jonge lesbische vrouwen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:07 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zie #39 en #40.
Waarom nu weer opnieuw die zinloze discussie aangaan, terwijl je in #40 al toegaf dat het best mogelijk is dat er helemaal geen alcohol is gedronken.
Ik denk vooral dat jij iets te fanatiek aan je duim zuigt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ah, ja. Alles waar Sjoukje onzeker van raakt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het vrouwen zijn. Jonge vrouwen. Jonge lesbische vrouwen.
Nee, "een drankje doen" betekent ergens wat drinken. Doorgaans betekent dat regelmatig dat er ook alcohol wordt genuttigd, maar dat kan ook prima zonder. Het staat niet gelijk aan elkaar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:06 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Een "drankje" is in de volksmond een alcoholische consumptie. Zo als iemand die een "drankprobleem" heeft niet teveel koffie drinkt, maar teveel alcoholische drank.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:12 schreef kurk_droog het volgende:
Drank of niet.. Met hoge snelheid de macht over het stuur verliezen omdat je überhaupt al geen goede chauffeur bent.
Die lees ik nooit. Dat zie ik niet eens als een krant. Papier voor de kattenbak, meer is het niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De Telegraaf is een topkrant inderdaad.
Nee, ik gaf daar toe dat het mogelijk is dat wat er in de krant stond niet helemaal klopt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:07 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zie #39 en #40.
Waarom nu weer opnieuw die zinloze discussie aangaan, terwijl je in #40 al toegaf dat het best mogelijk is dat er helemaal geen alcohol is gedronken.
Waarom zou ik daar onzeker van raken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ah, ja. Alles waar Sjoukje onzeker van raakt.
Exact.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:12 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nee, "een drankje doen" betekent ergens wat drinken. Doorgaans betekent dat regelmatig dat er ook alcohol wordt genuttigd, maar dat kan ook prima zonder. Het staat niet gelijk aan elkaar.
Nee, maar dat kan bij het café worden nagevraagd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
Aan de ene kant is het natuurlijk best logisch als iemand zegt dat ze ergens heengaan om een drankje te dóen, er eerder wordt gedacht aan alcohol en niet echt aan cola,of wat voor non-alcoholisch sapje dan ook.![]()
Maar aan de andere kant is er in dit geval geeh bewijs dat de bestuurster alcohol op had, volgens mij is dat na 40 uur ook nauwelijks nog te testen/traceren 🤔
En desondanks volhard je in je victim blaming, door vol te blijven houden dat er alcohol in het spel was.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Nee, ik gaf daar toe dat het mogelijk is dat wat er in de krant stond niet helemaal klopt.
Nee, dat houd ik niet vol, dat stond in de krant.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:19 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En desondanks volhard je in je victim blaming, door vol te blijven houden dat er alcohol in het spel was.
De krant heeft dat ingevuld, niet ik. De krant had ook slechts kunnen vermelden dat ze vanuit Deventer naar Wehl waren vertrokken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:23 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Maar dat hoeft dus niet hè? Jij vult dat in, terwijl dat zeker niet gelijk staat aan elkaar.
Dus je neemt dit terug?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Nee, dat houd ik niet vol, dat stond in de krant.
Belangrijker echter is dat ik niemand beschuldig. Er is dus geen sprake van "victim blaming".
Twee jongen vrouwen zijn helaas het slachtoffer geworden van een vreselijk ongeval. Wat de precieze oorzaak van dat ongeval is, is nog niet bekend. Dit zal door de politie worden onderzocht.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Wanneer twee jongvolwassenen in een oude auto in beschonken toestand midden in de nacht spoorloos verdwijnen, ja, dan had ik wel even die 7 km afgezocht denk ik.
Dus je beschuldigt ze er nog steeds van dat ze 'beschonken' gereden hebben.quote:
Nee, ik beschuldig niemand.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 01:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dus je beschuldigt ze er nog steeds van dat ze 'beschonken' gereden hebben.
Victim blaming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |