abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200884816
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:39 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Beetje laat gezocht vind ik.
Hoe vaak kinderen wel even niet weg zijn voor hun ouders. Bewust of onbewust.

Zo kunnen ze elke dag wel 30 speurtochten uitzetten.
pi_200884978
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:30 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Nog helemaal gek zijn? Waar doel je op? :?
Nooit vrienden gehad? Gestapt? Etc? Nooit gehoord van laten we eens gek doen? Waar overmatige gezelligheid naar toe kan leiden zoals twee jonge vrienden of vriendinnen terug van een feestje maar toch nog dat gekke feestgevoel met je meebrengen naar de auto. Harde muziek op, blijven gek doen in de auto en dan verlies van controle.

Moet ik het nog uitgebreider omschrijven of snap je nu wat ik bedoel?
pi_200884995
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Kinderen...?

Wanneer twee jongvolwassenen in een oude auto in beschonken toestand midden in de nacht spoorloos verdwijnen, ja, dan had ik wel even die 7 km afgezocht denk ik.
pi_200885007
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Ja laatst was er toch ook een bericht verschenen over kinderen die even midden in de nacht op de fiets naar de mcdrive gingen. Avontuur.
pi_200885073
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Kinderen...?

Wanneer twee jongvolwassenen in een oude auto in beschonken toestand midden in de nacht spoorloos verdwijnen, ja, dan had ik wel even die 7 km afgezocht denk ik.
Hoe vaak jongvolwassenen wel niet even hun eigen leven willen leiden ver weg van hun ouders.
pi_200885126
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Kinderen...?

Ik weet niet of ze beschonken waren, maar een keertje met een helicopter met een warmtecamera overvliegen was toch wel het minste wat ze konden doen.

Als er 1 of andere mocro op een crossmotor/motorscooter wegrijdt voor een controle van de politie dan wordt wel alles uit de kast getrokken (incl helicopter met warmtecamera). Kleine moeite lijkt me want in deze casus was wel duidelijk dat er iets niet in de haak was.
pi_200885139
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Hoe vaak jongvolwassenen wel niet even hun eigen leven willen leiden ver weg van hun ouders.
Je kon toch al aan alle reacties zien overal (jij als enige uitz), dat hier iets niet in de haak was? (Zie o.a posts in dit topic)

Oja en er was sprake van contact he vlak voor het verdwijnen....
  donderdag 12 augustus 2021 @ 22:58:24 #258
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_200885157
quote:
5s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:39 schreef Alpha0 het volgende:
Waarom is het zo lastig om uit een verongelukte auto te komen? Kan je de vooruit niet intrappen of zo?
Niet als je zwaargewond bent en of vast zit, maar dat had je zelf ook wel bedacht grappenmaker. 2/10 voor dezen grapjen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 23:00:46 #259
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200885200
Nog even over de mogelijke sloot. Gezien de neerslag in de laatste maanden, is het niet erg waarschijnlijk dat er sprake was van een droge sloot.
Resistance is futile.
pi_200885283
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:57 schreef SOG het volgende:

[..]

Je kon toch al aan alle reacties zien overal (jij als enige uitz), dat hier iets niet in de haak was? (Zie o.a posts in dit topic)

Oja en er was sprake van contact he vlak voor het verdwijnen....
Ja en dan. Die auto lag ergens ver weg in een bosje. Langs een N weg. Langs een fietspad. Hoeveel mensen zullen daar de afgelopen 40 uren langsgekomen zijn? Niemand is iets opgevallen.

Denk je dat niemand naar ze heeft gezocht? Natuurlijk wel. Dit is alleen zo'n uitzonderlijke situatie die je niet kan bedenken. Dat iets zo onvindbaar is.

En dan blijven er na zo'n zoektocht nog 302 scenario's over. Achterag praten is altijd makkelijk vriend.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 23:09:27 #261
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_200885367
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 23:00 schreef Seven. het volgende:
Nog even over de mogelijke sloot. Gezien de neerslag in de laatste maanden, is het niet erg waarschijnlijk dat er sprake was van een droge sloot.
Wat boeit het?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_200885477
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 23:00 schreef Seven. het volgende:
Gewoon duidelijk een sloot te zien, loopt parallel aan de weg en aan de overkant nog 1. Is ook meteen drainage voor als het regent: dan loopt het water beiderzijds de weg af de 2 sloten in.

Kijk even hier met Google Maps:
Geplaatste speld
https://maps.app.goo.gl/2zBdAaemTYg8ZiTeA
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200885510
Het is overigens geen mega sloot, hij is heel klein, je ziet hem ook op Maps langs de boerderij in de buurt gaan. Dat maakt verder ook niet uit, in zo'n slootje kan een auto behoorlijk klem komen te zitten.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200885699
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:48 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Nooit vrienden gehad? Gestapt? Etc? Nooit gehoord van laten we eens gek doen? Waar overmatige gezelligheid naar toe kan leiden zoals twee jonge vrienden of vriendinnen terug van een feestje maar toch nog dat gekke feestgevoel met je meebrengen naar de auto. Harde muziek op, blijven gek doen in de auto en dan verlies van controle.

Moet ik het nog uitgebreider omschrijven of snap je nu wat ik bedoel?
U was heel duidelijk mevrouw. ^O^
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_200885901
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Ja en dan. Die auto lag ergens ver weg in een bosje. Langs een N weg. Langs een fietspad. Hoeveel mensen zullen daar de afgelopen 40 uren langsgekomen zijn? Niemand is iets opgevallen.

Denk je dat niemand naar ze heeft gezocht? Natuurlijk wel. Dit is alleen zo'n uitzonderlijke situatie die je niet kan bedenken. Dat iets zo onvindbaar is.

En dan blijven er na zo'n zoektocht nog 302 scenario's over. Achterag praten is altijd makkelijk vriend.
Check die maps link hierboven. Check die hele rits bomen/bosjes. Dat is een klein stukje. Zullen er wel meer van zijn langs de weg. Als de popo de moeite neemt op met een heli met warmtecamera achter een of andere jeugddelinquent aan te gaan die een controle probeert te ontwijken met een motorscooter of crossmotor, dan lijkt het mij dat je in deze zaak ook wel ff 15 minuten kan overvliegen met je warmtecamera. Hadden ze die meisjes meteen gevonden.
pi_200885954
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 23:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

U was heel duidelijk mevrouw. ^O^
Een dergelijke reactie is overbodig. Een Like niet.
pi_200885971
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 23:57 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Een dergelijke reactie is overbodig. Een Like niet.
Was ik niet beleefd genoeg?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_200886373
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:56 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet uit maar kapot.
Onmogelijk, daar zit bij de gemiddelde vrouw 5 kilo aan handtas omheen.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_200886966
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:56 schreef SOG het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze beschonken waren, maar een keertje met een helicopter met een warmtecamera overvliegen was toch wel het minste wat ze konden doen.

Als er 1 of andere mocro op een crossmotor/motorscooter wegrijdt voor een controle van de politie dan wordt wel alles uit de kast getrokken (incl helicopter met warmtecamera). Kleine moeite lijkt me want in deze casus was wel duidelijk dat er iets niet in de haak was.
Als ze op een prostitutie website werden gevonden en bleek dat ze dus ontvoerd waren - ja logisch met vrouwen van die leeftijd, het lijkt me logisch dat ze even op dat soort websites hadden gekeken.

Als bleek dat ze lekker spontaan stiekem het vliegtuig hadden gepakt naar Gram Canaria - ja het lijkt me logisch dat je alle vluchtgegevens even checkt dan had je het meteen geweten.

Ik kan zo uren doorgaan. Achteraf is alles zo makkelijk hè?
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 06:34:10 #270
165264 Puzzie
#freepalestine
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:01:23 #271
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_200887471
quote:
Dat was een flinke klap zo te zien, die auto zit goed in elkaar. Boomstam-afdruk in het dak.. dat is geen geringe prestatie.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_200887776
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 23:49 schreef SOG het volgende:

[..]

Check die maps link hierboven. Check die hele rits bomen/bosjes. Dat is een klein stukje. Zullen er wel meer van zijn langs de weg. Als de popo de moeite neemt op met een heli met warmtecamera achter een of andere jeugddelinquent aan te gaan die een controle probeert te ontwijken met een motorscooter of crossmotor, dan lijkt het mij dat je in deze zaak ook wel ff 15 minuten kan overvliegen met je warmtecamera. Hadden ze die meisjes meteen gevonden.
Als. Als. Als.

Er valt hier niemand iets te verwijten. Ook die 'popo' niet.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:12:02 #273
65846 Bocaj
47th President.
pi_200888182
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of ia dit een beetje apart? Ik denk niet dat ik zelf zoiets op social media zou kwakken na een zo enorm verse tragische gebeurtenis.
Iedereen gaat op zijn of haar eigen manier om met de dood...
Vind het persoonlijk wel een mooie zin...
Ze is inderdaad nu bij onze lieve heer... Rust in Vrede Myrthe!
pi_200888451
Ze mogen van geluk spreken dat die auto niet in de fik gevlogen is.
pi_200888575
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:28 schreef Alpha0 het volgende:
Ze mogen van geluk spreken dat die auto niet in de fik gevlogen is.
Ze? Ik weet niet hoor. Die ene meid kan wel langzaam en pijnlijk gestorven zijn. Met vuur ben je er binnen een paar minuten vanaf.

Daarbij doe je net alsof het heel gebruikelijk is dat auto's in de brand vliegen na een ongeluk, dat is gelukkig alleen in films zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')