de auto toch wel?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
Ze zullen waarschijnlijk de telefoon data uitlezen en bekijken op welk moment/locatie ze niet meer bereikbaar waren.
Zullen wel snel gevonden worden. Of ze moeten daadwerkelijk in een grote rivier zijn gereden, dan kan het best nog zo zijn dat ze misschien wel nooit gevonden worden
Stel het is in the middle of nowhere en ze zijn te water geraakt kan de auto met een onderstroom nog altijd veel verder zijn uitgekomen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:24 schreef fespo het volgende:
Op donderdag 12 augustus 2021 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
Ze zullen waarschijnlijk de telefoon data uitlezen en bekijken op welk moment/locatie ze niet meer bereikbaar waren.
Zullen wel snel gevonden worden. Of ze moeten daadwerkelijk in een grote rivier zijn gereden, dan kan het best nog zo zijn dat ze misschien wel nooit gevonden worden
de auto toch wel?
Dat is maar de vraag. Ze zijn beide meerderjarig. Ze hoeven aan niemand verantwoording af te leggen. Als zij samen willen verdwijnen, dan mag dat. Het is geen taak van de politie om iemand dan op te gaan sporen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
Vorig jaar werd toevallig een Ferrari gevonden op de bodem van het IJ. Die had daar 26 jaar gelegen.quote:
Op basis van wat? Zijn er aanwijzingen dat er sprake is van een misdrijf?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:26 schreef Duiveltja het volgende:
Maar goed dit is speculatie allemaal. Hoewel het feit dat het al een paar dagen radiostil is zorgwekkend is. Na een paar dagen mag de politie steeds meer dingen uitlezen: telefoon data, reisgegevens, bank data etc etc.
Wel gewoon een prent voor foutparkeren neem ik aan?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:50 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Vorig jaar werd toevallig een Ferrari gevonden op de bodem van het IJ. Die had daar 26 jaar gelegen.
Jij snapt niet helemaal hoe dit werktquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:52 schreef Sodemieters het volgende:
Maar goed dit is speculatie allemaal. Hoewel het feit dat het al een paar dagen radiostil is zorgwekkend is. Na een paar dagen mag de politie steeds meer dingen uitlezen: telefoon data, reisgegevens, bank data etc etc.
Jullie hebben mij toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:01 schreef Fugue het volgende:
Nu hebben we Peter niet om het op te lossen.
Beide telefoons gingen volgens een ad artikel rond dezelfde tijd uit...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat dacht je van een accu die gewoon leeg is? Ze zijn enkele dagen vermist. Ik weet niet wat jij, maar mijn mobiel moet iedere dag opgeladen worden.
Beide telefoons gingen volgens een ad artikel rond dezelfde tijd uit...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat dacht je van een accu die gewoon leeg is? Ze zijn enkele dagen vermist. Ik weet niet wat jij, maar mijn mobiel moet iedere dag opgeladen worden.
Niet als er in de buurt van die mediamarkt dus water is waar je in kan rijdenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:09 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik las ergens dat ze een relatie met elkaar zouden hebben? Volgens FB zijn ze allebei vrijgezel... Maar dat kan natuurlijk verouderd zijn.
De auto schijnt een zwarte Mitsubishi Colt uit 2002 te zijn met kapotte spiegel en deuk aan de achterkant. Laatst zien wegrijden bij de Mediamarkt. Rond 0.00 - 0.30uur zijn ze daar voor het laatst gezien.
Een half uur later waren ze al niet meer bereikbaar... Dat lijkt me vrij rap?
Vermissing?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:52 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Op basis van wat? Zijn er aanwijzingen dat er sprake is van een misdrijf?
ja, dat kun je doen. Dat wil echter niet zeggen dat de politie zomaar in alle gegevens mag gaan snuffelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij snapt niet helemaal hoe dit werkt
Op het moment dat iemand zonder aantoonbare/logische redenen voor naasten/vrienden verdwijnt, kan je degene opgeven als vermist.
Klopt wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:13 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
ja, dat kun je doen. Dat wil echter niet zeggen dat de politie zomaar in alle gegevens mag gaan snuffelen.
Als ik besluit om te verdwijnen, dan mag ik dat doen. Ik pleeg daarmee geen misdrijf en het gaat mijn vrienden, familie of collega's helemaal niets aan waarom ik ben verdwenen, of waarheen. Ik ben meerderjarig, dus als ik morgen m'n koffer pak en zonder iemand iets te vertellen naar het buitenland rij, dan is dat mijn volste recht.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:23 schreef Zipportal het volgende:
Auto met twee inzittenden gevonden bij Wehl, mogelijk vermiste vrouwen
https://www.gld.nl/nieuws(...)ijk-vermiste-vrouwen
quote:Hoe het met de inzittenden gaat, kan de politie nog niet zeggen. Ook is niet zeker of de twee inzittenden de vermiste vrouwen zijn. Een woordvoerder zegt dat er op dit moment medische hulp wordt verleend.
Dat roept nog wel wat vragen op… medische hulp verlening nodig?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:23 schreef Zipportal het volgende:
Aan de ene kant hoopvol dat ze nog hulp verlenen. Ze lagen in ieder geval niet op de kop in de sloot. En ze zijn ook niet pas na een paar weken gevonden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:23 schreef Zipportal het volgende:
Uhhh...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:39 schreef Ed1234 het volgende:
Is dit dan dezelfde plek? https://www.gelderlander.(...)ig-in-wehl~a08749a0/
Oke, omdat er in dat stukje staat “ De auto schoot de weg over, raakte met grote vaart een boom en belandde in een sloot.”. Maar het kan ook toeval zijn natuurlijk, dat het een ander ongeval is. Wel dezelfde tijd en rond dezelfde plek.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:55 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Uhhh...
De Liemersweg gaat over in de Broekhuizerstraat...
Zou kunnen ja.
Als ik de foto's bekijk, lijkt dit dezelfde plek. Op die weg is dat het enige stuk waar het fietspad langs bebossing loopt. Ik fiets daar redelijk vaak.
Ja, heel vreemd...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:56 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Oke, omdat er in dat stukje staat “ De auto schoot de weg over, raakte met grote vaart een boom en belandde in een sloot.”. Maar het kan ook toeval zijn natuurlijk, dat het een ander ongeval is. Wel dezelfde tijd en rond dezelfde plek.
Dat moet haast wel. Bizar? Zijn een paar dagen spoorloos en knallen dan vlakbij tegen een boom? Lijkt me niet dat zij dat zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:39 schreef Ed1234 het volgende:
Is dit dan dezelfde plek? https://www.gelderlander.(...)ig-in-wehl~a08749a0/
Ja wtf manquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:57 schreef Momo het volgende:
Anderhalve dag later zwaargewond gevonden in een auto langs de weg?
Ik woon ook in Doetinchem, als je vanaf de Mediamarkt naar Wehl rijdt, of je nou de Europabrug of Energiebrug pakt richting Wehl zijn er eigenlijk geen plekken langs de route waar je zonder sporen die na 36 uur nog niet gevonden zijn de Oude IJssel in kan rijden. Verder is er alleen een beekje richting Wehl waar je ook niet zonder sporen in beland.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:01 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik woon in Doetichem.
Zeker wel. Dwars door Doetinchem loopt de Oude IJssel.
En in een slootquote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Gelukkig leven ze nog.. maar 1.5 dag bekneld in een auto.. brrr
Dit klopt wel ja. Zoals ik al zei, ik vermoed eerder een misdrijf.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:16 schreef 1shot1kill het volgende:
Hopelijk zijn ze dit en komt het goed, in ieder geval zit de familie dan niet meer in onzekerheid.
[..]
Ik woon ook in Doetinchem, als je vanaf de Mediamarkt naar Wehl rijdt, of je nou de Europabrug of Energiebrug pakt richting Wehl zijn er eigenlijk geen plekken langs de route waar je zonder sporen die na 36 uur nog niet gevonden zijn de Oude IJssel in kan rijden. Verder is er alleen een beekje richting Wehl waar je ook niet zonder sporen in beland.
Eentje overledenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, zie verandering bericht politie.
https://twitter.com/POL_G(...)840285565792265?s=20
Wat een hel...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Gelukkig leven ze nog.. maar 1.5 dag bekneld in een auto.. brrr
Volgens mij was al vastgesteld dat ze tehen een boom waren geredenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:32 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dit klopt wel ja. Zoals ik al zei, ik vermoed eerder een misdrijf.
Niet in een sloot of wel? Hoe anders die tel tegelijk uit om kwart voor 1?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, zie verandering bericht politie.
https://twitter.com/POL_G(...)840285565792265?s=20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |