https://nos.nl/artikel/23(...)rouwen-werd-gevondenquote:Met Ruth gaat het volgens hem naar omstandigheden goed. "Maar het is allemaal nog afwachten." Ruth heeft meerdere breuken, een gescheurde milt en twee klaplongen. "En dan twee dagen op de kop in de auto hangen. Dan moet je wel sterk zijn."
Ruth is al even bij kennis geweest in het ziekenhuis. "Toen heeft ze gezegd: 'Mam, het wordt nooit meer hetzelfde'."
Nou dit. En het dan licht zien worden, verkeer voorbij horen komen maar niet gezien worden en dan wordt het weer donker.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:30 schreef Tourniquet het volgende:
Wat een verschrikking om gewond en zonder hulp nog zo lang in die auto te moeten zitten met je overleden (of stervende, als ze niet op slag dood was) vriendin naast je.![]()
Met een klaplong krijg je niet veel zuurstof binnen. Zijn letterlijk benauwde uren geweest...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:03 schreef Viv het volgende:
Bericht van de opa van Ruth:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)rouwen-werd-gevonden
Knap dat het nog lukte om voldoende te schreeuwen om aandacht te trekken van mensen buiten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Met een klaplong krijg je niet veel zuurstof binnen. Zijn letterlijk benauwde uren geweest...
Dat waardeer ik. Ik zal hier zeker gebruik van gaan maken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 15:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je het er moeilijk mee hebt, mijn DM staat open voor een luisterend oor.
Ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 15:52 schreef Tyr80 het volgende:
Of het alternatief, pas weken / maanden / jaren gevonden worden dan hee.
Ja, dat van een eventuele tegenligger vroeg ik me ook af. De politie was er wel heel snel bij om te zeggen dat het een eenzijdig ongeval was, maar heet dat ook zo als één of andere eikel op hun weghelft zat en ze hem maar net konden ontwijken?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja.
Ik wacht stiekem toch op het verhaal van Ruth, wat er nu is gebeurd, als ze zich het nog kan herinneren?
Misschien geappt op de telefoon, teveel drank, tegenligger moeten ontwijken of niet op de snelheidsmeter gelet?
Staat de pers al bij de deur van haar kamer om deze vragen te stellen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja.
Ik wacht stiekem toch op het verhaal van Ruth, wat er nu is gebeurd, als ze zich het nog kan herinneren?
Misschien geappt op de telefoon, teveel drank, tegenligger moeten ontwijken of niet op de snelheidsmeter gelet?
Dat was toch ook gebeurt, alleen in eerste instantie is de auto niet gezien, omdat deze door de bossen/struiken is geschoten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Kinderen...?
Wanneer twee jongvolwassenen in een oude auto in beschonken toestand midden in de nacht spoorloos verdwijnen, ja, dan had ik wel even die 7 km afgezocht denk ik.
Zoiets als deze..quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:53 schreef Drekkoning het volgende:
Gruwelijk zeg… het zou een film kunnen zijn.
Ongelofelijk domme reactie is dit. Ten eerste is er niets bekend over of de bestuurster in beschonken toestand was, dat is dus een compleet respectloze aanname.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Kinderen...?
Wanneer twee jongvolwassenen in een oude auto in beschonken toestand midden in de nacht spoorloos verdwijnen, ja, dan had ik wel even die 7 km afgezocht denk ik.
Ja preciesquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:56 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Zoiets als deze..
https://m.imdb.com/title/tt1316622/?ref_=m_nm_knf_act_i24
Wel bij opa kennelijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Staat de pers al bij de deur van haar kamer om deze vragen te stellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |