Ja, dat zal hopelijk in steeds meer auto's geïmplementeerd worden en op een gegeven moment ook verplicht worden. Net als automatische snelheidsbegrenzing, zou ook veel kunnen schelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:01 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Moderne auto's kunnen zelf een sos-signaal uitzenden / de hulpdiensten bellen.
Ja, dat is een trend die je in elke provincie / gemeente terugziet. <80 km/u voelt op zo'n lege weg voor veel mensen toch al snel aan de langzame kant (helaas). Maar kijk je naar de remweg of de mogelijkheid om nog een veilige stuurcorrectie uit te kunnen voeren dan geldt natuurlijk het tegenovergestelde. Het nadeel aan de huidige generatie auto's is wel dat mensen er te weinig erg in hebben hoe hard ze gaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
maar er wordt idd snel te hard gereden. Vooral door locals.
Volgens mij ben je als bijrijder het meest kwetsbaarquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:10 schreef Sfancta het volgende:
Als ik de foto mag geloven is diegene die reed gelijk overleden, en heeft die vriendin dus zeker 36 uur naast haar dode vriendin gezeten/gelegen, misschien wel op haar. In het licht en donker.
Pure angst, alleen daarvan al een levenslang trauma naast alle andere dingen.
Bedoel je door het wegsturen van een eventuele boom voor jezelf als rijder?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij ben je als bijrijder het meest kwetsbaar
Ik heb de indruk dat het juist andersom is.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:10 schreef Sfancta het volgende:
Als ik de foto mag geloven is diegene die reed gelijk overleden, en heeft die vriendin dus zeker 36 uur naast haar dode vriendin gezeten/gelegen, misschien wel op haar. In het licht en donker.
ik heb het foutquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:14 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Bedoel je door het wegsturen van een eventuele boom voor jezelf als rijder?
Verkeersdrempelsquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, dat is een trend die je in elke provincie / gemeente terugziet. <80 km/u voelt op zo'n lege weg voor veel mensen toch al snel aan de langzame kant (helaas). Maar kijk je naar de remweg of de mogelijkheid om nog een veilige stuurcorrectie uit te kunnen voeren dan geldt natuurlijk het tegenovergestelde. Het nadeel aan de huidige generatie auto's is wel dat mensen er te weinig erg in hebben hoe hard ze gaan.
We weten natuurlijk niet of een te hoge snelheid bij dit tragische ongeval ook een rol heeft gespeeld, maar het is helaas wel #1 veroorzaker van eenzijdige auto-ongevallen. Zo'n weg kun je nauwelijks veiliger inrichten. Ik lees ook wel eens nieuwsberichten over dat er langs provinciale wegen bomen worden gepakt om de verkeersveiligheid te verbeteren, maar dan is het einde zoek.
Dit ja, alleen het idee al dat je zo lang naast je dode vriendin zit. Beklemd in de auto, in het water, wetende dat je blijkbaar niet eenvoudig te vinden bent, om het nog een graadje erger te makenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:10 schreef Sfancta het volgende:
Vergeet ook niet wat een lijk doet in deze klamme temperaturen/water.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, alleen het idee al dat je zo lang naast je dode vriendin zit. Beklemd in de auto, in het water, wetende dat je blijkbaar niet eenvoudig te vinden bent, om het nog een graadje erger te maken
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, alleen het idee al dat je zo lang naast je dode vriendin zit. Beklemd in de auto, in het water, wetende dat je blijkbaar niet eenvoudig te vinden bent, om het nog een graadje erger te maken
Ik weet niet hoe jullie bij water komen, maar die auto lag verre van in het water.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Vergeet ook niet wat een lijk doet in deze klamme temperaturen/water.
Las ik op nu.nlquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:23 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoe jullie bij water komen, maar die auto lag verre van in het water.
Volgens NOS.nl ook:quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Las ik op nu.nl
"Het voertuig zou ondersteboven in de bosjes en sloot hebben gelegen."
Tja, nu.nlquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Las ik op nu.nl
"Het voertuig zou ondersteboven in de bosjes en sloot hebben gelegen."
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:28 schreef PS. het volgende:
[..]
Tja, nu.nl
Je kunt zelf aan de beelden zien dat hij niet in het water ligt toch?
Dan wel een behoorlijk droogstaande (gelukkig)quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:27 schreef Viv het volgende:
[..]
Volgens NOS.nl ook:
"De auto hing verscholen in de bosjes ondersteboven in een sloot."
https://nos.nl/artikel/23(...)tenden-waren-vermistquote:
Misschien is die foto wel gemaakt na het uit de sloot takelen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:30 schreef PS. het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)tenden-waren-vermist
Hier is overduidelijk te zien dat er weinig nattigheid te bekennen is.
Die bestaan niet voor wegen met een maximumsnelheid van 80 km/u.quote:
Kan je niet aan die foto zien of die nat of droog is. Hong in een sloot.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:30 schreef PS. het volgende:
[..]
Hier is overduidelijk te zien dat er weinig nattigheid te bekennen is.
Prima, klik dan ff op het filmpje waar je ziet hoe de auto uit de bosjes wordt getakeld en op het asfalt wordt neergezet. Alleen maar zand en geen druppel water.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:37 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Kan je niet aan die foto zien of die nat of droog is. Hong in een sloot.
Ja ik heb het opgegeven. Kennelijk te veel moeite ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Prima, klik dan ff op het filmpje waar je ziet hoe de auto uit de bosjes wordt getakeld en op het asfalt wordt neergezet. Alleen maar zand en takjes en geen druppel water.
Heb gekeken, maar ik kan je helaas geen gelijk geven. Maar dat maakt niet uit vriend. Ik zie wat ik zie.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Prima, klik dan ff op het filmpje waar je ziet hoe de auto uit de bosjes wordt getakeld en op het asfalt wordt neergezet. Alleen maar zand en geen druppel water.
En waar zie jij dan water uit de auto komen? Kom maar op met jouw visuele bewijs.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb gekeken, maar ik kan je helaas geen gelijk geven. Maar dat maakt niet uit vriend. Ik zie wat ik zie.
Hoeft er niet uit te lopen. Hij hong op de kop in een sloot, niemand zegt dat die auto half onder water ofzo stond.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En waar zie jij dan water uit de auto komen? Kom maar op met jouw visuele bewijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |