Meh, die is al een poosje gesloopt helaas.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:39 schreef ToT het volgende:
Hij is voor het laatst in DTS aangetroffen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh, die is al een poosje gesloopt helaas.
@Puala heeft nog tig stokken liggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:24 schreef Rob het volgende:
Aangezien niemand zich gemeld heeft met een nieuwe locatie neem ik aan dat de stok wederom verdwenen is.
Ik wil morgen- (vrijdag)middag een nieuw !stokje plaatsen als niemand zich meldt met De FOK!Stok of ook een nieuwe versie.
Dan mag die er morgen een in het spel gooien??quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
@:Puala heeft nog tig stokken liggen.
Ik heb geen poef gedaan.. wel maandag langsgereden en toen zat ie er nog inquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:10 schreef Rob het volgende:
Ik hoop dat er iemand *POEF* gedaan heeft en de stok morgenochtend weer opduikt in den lande
Had 'm maar meegenomen dan ...quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:30 schreef Toverstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen poef gedaan.. wel maandag langsgereden en toen zat ie er nog in
Ik kan plaatsen, no problemoquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:05 schreef Rob het volgende:
[..]
Dan mag die er morgen een in het spel gooien??
Lukt dat @:Puala ??? Anders gooi ik er een in
Nergens dus. Ik leg zo direct maar een nieuwe weg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft al in deze plaats gelegen, maar vandaag wilde ik niet verder.
[ Bericht 19% gewijzigd door Rob op 15-08-2021 16:00:36 ]
Ging vandaag helaas niet meer lukken. Morgen, als niemand me voor is. Kan iedereen aanraden te wachten tot ik hem verplaats morgen aangezien ie bijna alleen maar zuidelijker (lees: dichterbij bijna jullie allemaal) kan komen.quote:
Zuidelijker is nog verder weg.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ging vandaag helaas niet meer lukken. Morgen, als niemand me voor is. Kan iedereen aanraden te wachten tot ik hem verplaats morgen aangezien ie bijna alleen maar zuidelijker (lees: dichterbij bijna jullie allemaal) kan komen.
Als alles qua coronamaatregelen zo blijft mag ik vanaf eind van de maand weer regelmatig richting Fryslân. Komt goed.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zuidelijker is nog verder weg.
Oja, ik heb binnenkort meer tijd voor tripjes als dit.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als alles qua coronamaatregelen zo blijft mag ik vanaf eind van de maand weer regelmatig richting Fryslân. Komt goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens ooit nog stage gelopen bij de melkveehouder die op Google Streetview staat bij het bord in Stroe.![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
Al met al niet een heel geweldige verplaatsing geworden. Wilde hem bij het bord Langedijk leggen, maar die bleek uiteindelijk toch wel erg matig bereikbaar. Uitgeweken naar een locatie in de buurt omdat ik geen zin had om nog een stuk te rijden.
Stok is iets te dik trouwens om lekker in de grond te kunnen steken, mis ik een ketting erom toch wel hoorOf all placesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens ooit nog stage gelopen bij de melkveehouder die op Google Streetview staat bij het bord in Stroe.![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
Al met al niet een heel geweldige verplaatsing geworden. Wilde hem bij het bord Langedijk leggen, maar die bleek uiteindelijk toch wel erg matig bereikbaar. Uitgeweken naar een locatie in de buurt omdat ik geen zin had om nog een stuk te rijden.
Stok is iets te dik trouwens om lekker in de grond te kunnen steken, mis ik een ketting erom toch wel hoorHehehehe daar heb ik koffie gedronken nadat ik de stok in Stroe had gedumptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens ooit nog stage gelopen bij de melkveehouder die op Google Streetview staat bij het bord in Stroe.![]()
[ afbeelding ]
btw.. deze dikte balk was wat ik voorhanden had. te klein voor slotje denk ik
Misschien kan iemand er een schuin kantje vanaf zagen zoals bij een piketpaaltje.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:28 schreef Rob het volgende:
[..]
Hehehehe daar heb ik koffie gedronken nadat ik de stok in Stroe had gedumpt
btw.. deze dikte balk was wat ik voorhanden had. te klein voor slotje denk ik
Zoiets bedoel je?quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien kan iemand er een schuin kantje vanaf zagen zoals bij een piketpaaltje.
Geld heb ik niet, maar spullen?quote:
quote:
ik kon hem gewoon niet laten liggen. is m'n vaste eindpunt als ik in de buurt van geestmerambacht wandelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:07 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:13 schreef Rob het volgende:
[..]
Gewoon halen.
Zo kom je nog eens ergens.
Vroegah hadden we niet eens Streetviewquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:08 schreef Light het volgende:
[..]
Google Maps streetview is daar 13 jaar oud, dat helpt niet bij het pinpointen.
Het kostte me inderdaad niet heel veel moeite om hem weg te leggen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Gevonden. Succes ermee, prima te doen
Van deze wist jij het bestaan echt niet voor je daar aan kwamquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het kostte me inderdaad niet heel veel moeite om hem weg te leggen.
Ik ben er meerdere malen langs gewandeld, laatste keer met de alternatieve vierdaagse. Ik wist dus dat dat bord daar stond.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van deze wist jij het bestaan echt niet voor je daar aan kwam
En je stond niet bij t verkeerde bord?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:55 schreef Light het volgende:
Ik ben bij het bord gaan kijken, en ik kan bevestigen dat de stok er om 21:45 niet meer lag. Vraag is alleen wie 'm heeft, wat ik heb 'm niet (en ook niet gehad).
Het zal Light's eerste keer niet zijnquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:16 schreef Puala het volgende:
[..]
En je stond niet bij t verkeerde bord?
Ik geloof niet dat er twee borden op kruipafstand van het station staan, maar je mag het zelf controlerenquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:16 schreef Puala het volgende:
[..]
En je stond niet bij t verkeerde bord?
Vandaag zou leuk zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
zal ik de stok vandaag of morgen dan maar eens gaan plaatsen? Moet toch vaker op fok komen kom ik nu achter
.quote:
Twee zweepslagenquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
zal ik de stok vandaag of morgen dan maar eens gaan plaatsen? Moet toch vaker op fok komen kom ik nu achter
Kom maar op, dit is wel een mooi tijdstip.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:44 schreef Spockjuh_ het volgende:
Denk morgenvroeg, even kijken hoe het uitkomt wat betreft bezigheden
https://fokstok.nl/quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
Alternatieve site voor die van maringo, welke URL?
Ruim je het wel op dan?quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
[ afbeelding ]Kon het nog makkelijker? Pinpoint made.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Het hoeft ook niet altijd moeilijk te zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kon het nog makkelijker? Pinpoint made.
Dat zijn de leukste plekjes imoquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet altijd moeilijk te zijn.
Anders weet ik vast wel een plekje te vinden, ergens in de provincie, waar nog nooit een streetview auto is geweest.
Zaterdag hoef je voor de stok niet naar Tonden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou ik kan wel eens kijken of ik zoiets geks kan ontdekken.
Maar deze lukt in elk geval niet deze week, pas op zn vroegst vanaf zaterdag.
Dus wie wil, ga je gang...
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:04 schreef Light het volgende:
[..]
Zaterdag hoef je voor de stok niet naar Tonden.
Oh jij ook al, @superkimmi en ik waren vanmiddag in Rosada in Roosendaal 😹quote:
Moest wat ophalen in Heerle. Daarna nog even geluncht in Willemstad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 01:05 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Oh jij ook al, @:superkimmi en ik waren vanmiddag in Rosada in Roosendaal 😹
Wat een verschrikkelijke UI heb je.quote:
welneequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke UI heb je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar wacht je op.quote:
Een pinpointquote:
ligt een beetje ver van de route die ik hebben moet. Pas over week of twee dat ik weer km's maken kan.quote:
en dat.quote:
quote:
Amateurs. Moet ik dan alles zelf doen.quote:Op donderdag 2 september 2021 20:57 schreef Rob het volgende:
[..]
ligt een beetje ver van de route die ik hebben moet. Pas over week of twee dat ik weer km's maken kan.
[..]
en dat.
Die had ik ook gevonden, maar Rob zei dat het hem niet is.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Amateurs. Moet ik dan alles zelf doen.
https://goo.gl/maps/58Gz4AxTY9b9YDtK8
Genoeg bomen op de foto's om hem te pinpointen.
Moet Rob weten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die had ik ook gevonden, maar Rob zei dat het hem niet is.
Qua bomen lijkt het er inderdaad veel op maar ik kom de schoorsteen op de kopse kant van het huis niet tegen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet Rob weten.
Vanaf 60-weg rechts een eikenboom, berk en den. Controle: rode beuk erachter. Controle: huis met zonnepanelen en schoorsteen vanaf luchtfoto, check.
Omdat dat huis op de Street View nog een maisveld is.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:07 schreef Rob het volgende:
[..]
Qua bomen lijkt het er inderdaad veel op maar ik kom de schoorsteen op de kopse kant van het huis niet tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Rob op 03-09-2021 18:53:00 ]
Sjah. Als jij niet zo eigenwijs was geweest, had ik 'm gisteren wel een slinger gegeven. Maar ja, volgens jou was mijn pinpoint pertinent onjuist. Dan ga ik niet op pad ookquote:
Ach ja.. Een mens kan het wel eens mis hebben..quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sjah. Als jij niet zo eigenwijs was geweest, had ik 'm gisteren wel een slinger gegeven. Maar ja, volgens jou was mijn pinpoint pertinent onjuist. Dan ga ik niet op pad ook
Moeilijk he? Een vrouw gelijk te moeten geven?quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:40 schreef Rob het volgende:
[..]
Ach ja.. Een mens kan het wel eens mis hebben..![]()
(ben nog niet 100% overtuigd, maar het is met grote waarschijnlijkheid wel het punt)
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:40 schreef Rob het volgende:
[..]
Ach ja.. Een mens kan het wel eens mis hebben..![]()
(ben nog niet 100% overtuigd, maar het is met grote waarschijnlijkheid wel het punt)
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Moeilijk he? Een vrouw gelijk te moeten geven?
quote:Op maandag 6 september 2021 11:52 schreef Rob het volgende:
[..]![]()
Je eerste ingeving was top @:djmo , je had gelijk.
Ook @:dagoduck
Morgenochtend ga ik 'm wegleggen. Heb nu geen zin meer om nog eens ruim twee uur te moeten lopen.quote:Op maandag 6 september 2021 12:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Morgen weer naar het zuiden, hopelijk ligt ie dan ergens.
Dat wilde ik even horen.quote:Op maandag 6 september 2021 11:52 schreef Rob het volgende:
[..]![]()
Je eerste ingeving was top @:djmo , je had gelijk.
Ook @:dagoduck
Ik zwaai er niet mee, ik sjouw 'm wel mee in m'n rugzak.quote:Op maandag 6 september 2021 15:36 schreef D. het volgende:
Even tvp’tje hier
Mensen die met stokken lopen te zwaaien houd ik even in de gaten
Ik heb er nog genoeg op voorraad liggen. Gebrandmerkt en wel.quote:Op maandag 6 september 2021 20:37 schreef Fogel het volgende:
TVP voor over 2 maanden alvast. Stok niet kwijtmaken in de tussentijd aub
In principe wel, maar meestal wordt daarvoor geen TR gedaan dus gebeurt het niet. Vaak staat er dan "FOK!STOK door Nederland #291 (onderweg)" of iets dergelijks.quote:Op maandag 6 september 2021 21:06 schreef D. het volgende:
Een voor de duidelijkheid
Ik had begrepen dat ik de TT mag aanpassen als ie op een nieuwe locatie ligt
Wordt ie ook (tussentijds) aangepast als ie niet meer op de locatie van de TT ligt?
Onderweg it isquote:Op maandag 6 september 2021 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In principe wel, maar meestal wordt daarvoor geen TR gedaan dus gebeurt het niet. Vaak staat er dan "FOK!STOK door Nederland #291 (onderweg)" of iets dergelijks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stokje wilde met vakantie dus ligt hij aan het strand
Ik heb er één en ik ben er trots op
Even de gemeente Súdwest-Fryslân volmaken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Hele mooie verplaatsing.
Friesland kan aan de slag.
Jup. Waar hij is, Joost mag het weten. In Midlum ligt hij niet meerquote:
Friesland is dus aan de slag gegaanquote:Op woensdag 8 september 2021 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Hele mooie verplaatsing.
Friesland kan aan de slag.
Als hij morgen nog niet is opgedoken drop ik wel een nieuwe neer ja. Heb er eentje klaarliggen thuis. (Met dank aan @Rob die voor de voorraad hout heeft gezorgd.)quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:27 schreef rubbereend het volgende:
of gewoon weer een nieuw latje/stokje en diegene die naar het bord is geweest gaat gewoon verder waar we gebleven waren zoals het anders ook gegaan was. Alleen de 'stok' is vervangen. Met het slot was ook niet anders dan gezeik en sabotage.
Jep. Heb er zeker een kwartier gestaan en gezocht.quote:
Bosjes misschien gemaaid?quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jep. Heb er zeker een kwartier gestaan en gezocht.
Een slot lost niets op als @Spockjuh_ die stok weer een halve week verborgen houdt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Owjee. Dus dit weekend toch maar even geen tripje...
Tijd om toch maar weer met een slot te doen.
Je hebt de foto gezien doe ik gemaakt heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als hij morgenochtend nog niet opgedoken is, gaat deze naar een nieuw bord.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:02 schreef DJMO het volgende:
Of hetzelfde bord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als hij morgenochtend nog niet opgedoken is, gaat deze naar een nieuw bord.How can I make this topic about me?
Ja de groeten. Ga morgen de andere kant op.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:46 schreef DJMO het volgende:
nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?
Jouw schuld dat hij daar ligt. Als jij niet over een uitgelezen kans was begonnen om hem te verplaatsen was ik nooit naar Harlingen gegaan.quote:
Harlingen.quote:Op zondag 19 september 2021 09:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jouw schuld dat hij daar ligt. Als jij niet over een uitgelezen kans was begonnen om hem te verplaatsen was ik nooit naar Harlingen gegaan.
Ja lul. Ik appte je nog dat ik op doorreis was, maar jij reageerde niet.quote:
Ja, lees even terug. Ik ben vrijdag voor nop in Harlingen geweest om 'm op te halen. Wss is de stok daar platgemaaod toen de bosjes gesnoeid werden. Daarom ligt er nu een nieuwe in heveadorp.quote:Op zondag 19 september 2021 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ehhh... Jij Harlingen?
Dagoduck heeft de stok toch in Harlingen neergelegd? En nou ligt 'ie door jou toch bij Arnhem?
Geldverspilling zolang er iemand de boel moedwillig saboteert. En dat was dit keer niet het geval waarschijnlijkquote:
Als in, hij is verdwenen of als in dat je hem opgehaald?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 17:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
En doorGelukkig kan ik wel lezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was al weer een nieuwe !Stok aan het maken.quote:• Zoek de Stok! en verplaats hem binnen 24 uur naar een plaatsnaambord van een andere stad, dorp of gehucht.
- Kun je dat niet binnen 24 uur doen, laat de stok dan gewoon liggen.![]()
Ik ben niet heel verbaasd dat het bij sommige mensen wat langer duurt.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:41 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig kan ik wel lezen..
[..]
Ik was al weer een nieuwe !Stok aan het maken.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:55 schreef Light het volgende:
Ik ben bij het bord gaan kijken, en ik kan bevestigen dat de stok er om 21:45 niet meer lag. Vraag is alleen wie 'm heeft, wat ik heb 'm niet (en ook niet gehad).
quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand in Moordrecht een wind laat ruiken ze het in Zoetermeer.. Dus niet zaniken dat het nu weer te ver weg is .quote:
Ksst. Terug naar DTS jij.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:20 schreef Paul het volgende:
Renkum, daar woonde m'n oma (never forget)
Aan de post boven je te zien issie al weg.quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:38 schreef nostra het volgende:
Hm, ik moet woensdag om 12 uur in Leiden zijn en dan pas om 15 in Rotterdam, dus als-ie er dan nog ligt kan ik hem waarschijnlijk wel oppikken.
In welke straat/buurt?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:20 schreef Paul het volgende:
Renkum, daar woonde m'n oma (never forget)
dan kan je het wel hernoemen naar meurdrecht xDquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:17 schreef Rob het volgende:
[..]
Als iemand in Moordrecht een wind laat ruiken ze het in Zoetermeer.. Dus niet zaniken dat het nu weer te ver weg is .
Ik vroeg me al af of het iemand ging opvallenquote:Op zondag 26 september 2021 16:05 schreef KapiteinIglo het volgende:
Langste verplaatsing
315 km van Hoorn naar Retranchement op 02-01-2021 door KapiteinIglo en superkimmi
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was dan ook wel een takke-eind
Ja ik zag het vandaag, maar was ook al lang niet op de site geweest.quote:Op zondag 26 september 2021 17:50 schreef Light het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of het iemand ging opvallen
En volgens mij is jullie verplaatsing op 21 dec vorig jaar (Elkerzee - Anderen) de op 2 na langste ooit, met 239 km.quote:Op zondag 26 september 2021 18:53 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ja ik zag het vandaag, maar was ook al lang niet op de site geweest.
Maar tof gedaan![]()
Toevallig hadden we het met vrienden over de fokstok en vroegen we ons af of we de langste verplaatsing hadden, het antwoord was dus ja
quote:Op zondag 26 september 2021 19:44 schreef Light het volgende:
[..]
En volgens mij is jullie verplaatsing op 21 dec vorig jaar (Elkerzee - Anderen) de op 2 na langste ooit, met 239 km.
Maar de locaties zijn niet altijd goed bijgehouden, en er valt alleen iets te berekenen als zowel startpunt als eindpunt bekend zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
De stok is codeloosquote:Op dinsdag 28 september 2021 17:24 schreef Dactylus het volgende:
Iemand die de code kan DM'en? Ik zou er binnenkort langs kunnen rijden.
Eén saboteur die het leuk vond om meerdere stokken en sloten te slopen. Dus gaat er nu een simpel geval zonder slot rond.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:28 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Nieuwigheid? Wat heb ik gemist?
quote:Op zondag 26 september 2021 16:05 schreef KapiteinIglo het volgende:
Langste verplaatsing
315 km van Hoorn naar Retranchement op 02-01-2021 door KapiteinIglo en superkimmi
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was dan ook wel een takke-eind
En die van zwarte_hand dan? Van Klein Wetsinge naar Holset? 365 km.quote:Op zondag 26 september 2021 19:44 schreef Light het volgende:
[..]
En volgens mij is jullie verplaatsing op 21 dec vorig jaar (Elkerzee - Anderen) de op 2 na langste ooit, met 239 km.
Maar de locaties zijn niet altijd goed bijgehouden, en er valt alleen iets te berekenen als zowel startpunt als eindpunt bekend zijn.
Is al bekend wie dit was?quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eén saboteur die het leuk vond om meerdere stokken en sloten te slopen. Dus gaat er nu een simpel geval zonder slot rond.
Nope, niet dat ik weet.quote:
Nee jammer genoeg niet.quote:
Maar als je onze verplaatsing intikt op die map, kom je ook niet op 315, maar op 417 km. Misschien gebruikt light hemelsbreed?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
En die van zwarte_hand dan? Van Klein Wetsinge naar Holset? 365 km.
Ik bereken hemelsbreed, een route over de weg zal altijd langer zijn (nouja, vooruit, niet bij de kortste afstand nu. Dat is dezelfde rechte weg.).quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
En die van zwarte_hand dan? Van Klein Wetsinge naar Holset? 365 km.
Hemelsbreed? Want de stok wordt vervoerd via....een helikopter...?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:10 schreef Light het volgende:
[..]
Ik bereken hemelsbreed, een route over de weg zal altijd langer zijn (nouja, vooruit, niet bij de kortste afstand nu. Dat is dezelfde rechte weg.).
Tweede punt is dat ik coordinaten gebruik voor de berekening. En ik heb geen coordinaten waar de stok in Holset is neergelegd, want die staan niet in de wiki. Dus er valt niets te berekenen.
Het is tegenwoordig geen pretje om bij de pomp te staan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:54 schreef KapiteinIglo het volgende:
Wie gaat dat ding nou eens ophalen, sjongejonge DUURT LANG
Wil je zeggen dat jij geen helikopter in je achtertuin hebt staan voor het verplaatsen van de stok?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:28 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hemelsbreed? Want de stok wordt vervoerd via....een helikopter...?
vergeten binnen 240 uur actief te houden dus kan niets meer veranderen.quote:
Nee, wel een drone met grijper.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:56 schreef Light het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij geen helikopter in je achtertuin hebt staan voor het verplaatsen van de stok?
mag via DM, want ik ben heel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:12 schreef Rob het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg niet.
Er zijn wel vermoedens maar daarover uitlaten zonder daadwerkelijk bewijs lijkt mij niet slim.
Ik ook!quote:Op woensdag 6 oktober 2021 12:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag via DM, want ik ben heel nieuwsgierig
Wat @Nattekat, dat ik dinges verdenk? who cares manquote:
Je kan ook vooral door gaan met escaleren en alles veel groter maken dan het isquote:Op woensdag 6 oktober 2021 13:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat @:nattekat, dat ik dinges verdenk? who cares manneem het anders even niet zo serieus allemaal. who cares.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting.Ik heb er één en ik ben er trots op
Mag ik al weer?quote:
Als niemand anders wilquote:
quote:• De Stok! moet eerst 2 keer verplaatst worden door andere users voordat je hem zelf weer op gaat halen. Een uitzondering is wanneer hij erg lang op dezelfde plek blijft liggen:
- na 1 week mag de vorige plaatser hem verplaatsen
- na 2 weken mag je hem zelf weer verplaatsen
- voor beide geldt: alleen wanneer er geen serieuze interesse getoond is om hem te verplaatsen.
Van de week dan maar eens kijken of ik tijd kan vinden als niemand interesse heeft.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 17:10 schreef Light het volgende:
Er zijn ook foto's!De stok bevindt zich niet meer in dit bord, tot ons grote verdrietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Duurt wel lang dan.quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:02 schreef Puala het volgende:
Ik gok dat spock zo weer komt posten dat ie wat vond in zn kofferbak
Het duurt wel lang voordat hij van zich laat horen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:02 schreef Puala het volgende:
Ik gok dat spock zo weer komt posten dat ie wat vond in zn kofferbak
een poll dingetje?? ik ben voorquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:15 schreef DJMO het volgende:
Nou roepen jullie maar. Moet er vrijdag een nieuwe stok ingegooid worden?
Voor een poll of voor een nieuwe stok?quote:
8 stemmen voor een nieuwe, 0 tegen. De hint is duidelijk. Ik maak 'm morgen even af en drop 'm vrijdagochtend wel ergensquote:
Volgende keer gaat Spock aan de galg.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:20 schreef Goitske het volgende:
Helemaal vergeten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen wequote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:54 schreef Goitske het volgende:
[..]
Durf dat eens 1x recht in m'n gezicht te zeggen als je recht voor mij staat.
ehm, is dit een nieuwe stok of je heb je hem opgehaald uit het bord waar wij voor jan doedel naar toe waren gereden?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:20 schreef Goitske het volgende:
Helemaal vergeten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu niet meer?quote:
Zo even kijken.quote:
Er is geen code. Stok zwerft los rond.quote:Op zondag 7 november 2021 16:43 schreef Fogel het volgende:
Kan iemand me de code DMen?
Heb snode plannen voor zaterdag
Da’s handig! Hoop dat ie een beetje op mijn route komt te liggen.quote:Op zondag 7 november 2021 16:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er is geen code. Stok zwerft los rond.
't zou niet best zijn als dat zou stoppen met kloppen ja.quote:
Morgen.quote:
Waar zijn de andere twee foto’s? Omgeving sowiesoquote:
Nou, vooruit.quote:Op maandag 8 november 2021 16:24 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Waar zijn de andere twee foto’s? Omgeving sowieso
Uiteraard. Die was niet zo moeilijk.quote:Op maandag 8 november 2021 23:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Den Helder, Rijksweg/Doggersvaart
7 jaar. Jeetje zegquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:34 schreef Dagoduck het volgende:
Was vorige week ook alweer 7 jaar geleden dat 2cv ons is ontvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes
quote:Op zondag 14 november 2021 21:50 schreef Rob het volgende:
Wat is die jongen toch origineel he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes
Heeft ie gedaan om mij te pestenquote:Op zondag 14 november 2021 22:52 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wat is die jongen toch origineel he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:40 schreef DJMO het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet. De stok ligt in quarantaine.Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Dank. Ik ben verder klachtenvrij. Heb me slechts uit solidariteit laten testen gisteren.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heeft ie gedaan om mij te pestenDit bordje was ik vorig jaar al tegengekomen en heb die toen naar hem geappt omdat hij niet op streetview te vinden is. Hij waarschuwde toen wel dat als ik hem zelf niet zou doen, hij hem zou jatten, maar ik dacht dat hij het vergeten was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting.Ik heb er één en ik ben er trots op
misschien is hij al wegquote:
misschien is de stok onderweg naar zoetermeer :dquote:Op zondag 21 november 2021 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien is hij al wegje weet het nooit in dit topic
quote:Op zondag 21 november 2021 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En als hij er ligt gebeurt er nietsquote:Op zondag 21 november 2021 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
misschien is de stok onderweg naar zoetermeer :d
Ik kom er dagelijks langs. Hij ligt er nog.quote:Op zondag 21 november 2021 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vanaf castricum is zaandam dichtstbijzijnde action. Dan kom ik dus langs Uitgeest jaquote:
Jij kan vanuit de trein de !Stok zien danquote:Op zondag 21 november 2021 21:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vanaf castricum is zaandam dichtstbijzijnde action. Dan kom ik dus langs Uitgeest ja
Ehhh...quote:Op zondag 21 november 2021 21:08 schreef Rob het volgende:
[..]
Jij kan vanuit de trein de !Stok zien dan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |