Aan de post boven je te zien issie al weg.quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:38 schreef nostra het volgende:
Hm, ik moet woensdag om 12 uur in Leiden zijn en dan pas om 15 in Rotterdam, dus als-ie er dan nog ligt kan ik hem waarschijnlijk wel oppikken.
In welke straat/buurt?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:20 schreef Paul het volgende:
Renkum, daar woonde m'n oma (never forget)
dan kan je het wel hernoemen naar meurdrecht xDquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:17 schreef Rob het volgende:
[..]
Als iemand in Moordrecht een wind laat ruiken ze het in Zoetermeer.. Dus niet zaniken dat het nu weer te ver weg is .
Ik vroeg me al af of het iemand ging opvallenquote:Op zondag 26 september 2021 16:05 schreef KapiteinIglo het volgende:
Langste verplaatsing
315 km van Hoorn naar Retranchement op 02-01-2021 door KapiteinIglo en superkimmi
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was dan ook wel een takke-eind
Ja ik zag het vandaag, maar was ook al lang niet op de site geweest.quote:Op zondag 26 september 2021 17:50 schreef Light het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of het iemand ging opvallen
En volgens mij is jullie verplaatsing op 21 dec vorig jaar (Elkerzee - Anderen) de op 2 na langste ooit, met 239 km.quote:Op zondag 26 september 2021 18:53 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ja ik zag het vandaag, maar was ook al lang niet op de site geweest.
Maar tof gedaan![]()
Toevallig hadden we het met vrienden over de fokstok en vroegen we ons af of we de langste verplaatsing hadden, het antwoord was dus ja
quote:Op zondag 26 september 2021 19:44 schreef Light het volgende:
[..]
En volgens mij is jullie verplaatsing op 21 dec vorig jaar (Elkerzee - Anderen) de op 2 na langste ooit, met 239 km.
Maar de locaties zijn niet altijd goed bijgehouden, en er valt alleen iets te berekenen als zowel startpunt als eindpunt bekend zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
De stok is codeloosquote:Op dinsdag 28 september 2021 17:24 schreef Dactylus het volgende:
Iemand die de code kan DM'en? Ik zou er binnenkort langs kunnen rijden.
Eén saboteur die het leuk vond om meerdere stokken en sloten te slopen. Dus gaat er nu een simpel geval zonder slot rond.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:28 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Nieuwigheid? Wat heb ik gemist?
quote:Op zondag 26 september 2021 16:05 schreef KapiteinIglo het volgende:
Langste verplaatsing
315 km van Hoorn naar Retranchement op 02-01-2021 door KapiteinIglo en superkimmi
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was dan ook wel een takke-eind
En die van zwarte_hand dan? Van Klein Wetsinge naar Holset? 365 km.quote:Op zondag 26 september 2021 19:44 schreef Light het volgende:
[..]
En volgens mij is jullie verplaatsing op 21 dec vorig jaar (Elkerzee - Anderen) de op 2 na langste ooit, met 239 km.
Maar de locaties zijn niet altijd goed bijgehouden, en er valt alleen iets te berekenen als zowel startpunt als eindpunt bekend zijn.
Is al bekend wie dit was?quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eén saboteur die het leuk vond om meerdere stokken en sloten te slopen. Dus gaat er nu een simpel geval zonder slot rond.
Nope, niet dat ik weet.quote:
Nee jammer genoeg niet.quote:
Maar als je onze verplaatsing intikt op die map, kom je ook niet op 315, maar op 417 km. Misschien gebruikt light hemelsbreed?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
En die van zwarte_hand dan? Van Klein Wetsinge naar Holset? 365 km.
Ik bereken hemelsbreed, een route over de weg zal altijd langer zijn (nouja, vooruit, niet bij de kortste afstand nu. Dat is dezelfde rechte weg.).quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
En die van zwarte_hand dan? Van Klein Wetsinge naar Holset? 365 km.
Hemelsbreed? Want de stok wordt vervoerd via....een helikopter...?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:10 schreef Light het volgende:
[..]
Ik bereken hemelsbreed, een route over de weg zal altijd langer zijn (nouja, vooruit, niet bij de kortste afstand nu. Dat is dezelfde rechte weg.).
Tweede punt is dat ik coordinaten gebruik voor de berekening. En ik heb geen coordinaten waar de stok in Holset is neergelegd, want die staan niet in de wiki. Dus er valt niets te berekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |