abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200742567
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:16 schreef trein2000 het volgende:
Ja ik vind dat dus wel. Het is gewoon een inbreuk op je lichamelijke integriteit.
Je bent niet verplicht naar een voetbalwedstrijd te gaan.

Dat is echt fundamenteel anders dan een werkgever die het verplicht stelt.
pi_200742584
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:10 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ook dit vind ik flauw, omdat we juist net versoepeld hadden door juist NIET uit te gaan van een conservatieve schatting. En de besmettings- én(!) ziekenhuiscijfers die we de afgelopen weken hebben gezien waren zelfs niet eens voorzien in de inschattingen van het RIVM (en die modellering kent een behoorlijk brede bandbreedte). Dus we hebben wel degelijk die gok genomen en die pakte niet goed uit.

Ik kan me heel goed voorstellen dat ze bij het kabinet er niet op zitten te wachten om weer te gokken, met als risico wéér op de noodrem te moeten trappen. Dan sla je pas een flater.

En ja, ik erken tegelijkertijd dat de situatie in het VK gunstig stemt en een gok minder een gok maakt dan een maand terug.
Hoe kom je daarbij dat men niet uitging van een conservatieve schatting? Dat het OMT de stijging niet had voorzien wil nog niet zeggen dat de adviezen en besluitvorming dan ook niet binnen de conservatieve kaders van destijds pasten. De beslissing lijkt nu een roekeloze maar dat is achteraf praten.
I'll give you something to do
pi_200742599
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:21 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Je bent niet verplicht naar een voetbalwedstrijd te gaan.
Ja zo lust ik er nog wel een. Blijft gewoon een vrijheidsinbreuk. En dan vind ik dat niet acceptabel als je dat permanent zou maken.
quote:
Dat is echt fundamenteel anders dan een werkgever die het verplicht stelt.
Dus?
zie email 27 oktober
pi_200742603
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:17 schreef Erno-BE het volgende:
Als ik de Tagesschau of een andere Duitse nieuwssite open dan is Freedom Day toch nog heel ver weg. Dat is Nederland alle maatregelen in september of oktober van boord kunnen lijkt mij niet meer dan een utopie.
Als ik Fox News lees zitten de Amerikaanse lezers niet te wachten op strengere wapenwetten, dus ik kan hier ook rustig met m'n AK-47 over straat lopen.
pi_200742610
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:20 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Denk dat het meeste volk begin september wel volledig gevaccineerd is, dus ook voor betaald voetbal zal de TvT-afname steeds minder worden de komende weken.
Of TvT werkelijk helemaal niet meer nodig is valt nog maar te bezien. Dat hangt volledig af van de mate waarin vaccinatie transmissie voorkomt én de mate waarin de verspreiding onder/door/tussen gevaccineerden alsnog kan resulteren in lelijke toestanden in de zorg.
pi_200742641
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:22 schreef galantis het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij dat men niet uitging van een conservatieve schatting? Dat het OMT de stijging niet had voorzien wil nog niet zeggen dat de adviezen en besluitvorming dan ook niet binnen de conservatieve kaders van destijds pasten. De beslissing lijkt nu een roekeloze maar dat is achteraf praten.
Omdat als ze werkelijk van een conservatieve schatting uit waren gegaan ze de versoepelingen nooit hadden gedaan, zeker niet op deze manier.
pi_200742642
Ondertussen is t ook paniek bij de WHO: https://www.rtlnieuws.nl/(...)ccineren-coronavirus
zie email 27 oktober
pi_200742650
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:22 schreef trein2000 het volgende:
Ja zo lust ik er nog wel een. Blijft gewoon een vrijheidsinbreuk.
Moeten stoppen voor een rood licht is ook een vrijheidsinbreuk, dus het feit dat iets een vrijheidsinbreuk is zegt mij niets.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 21:25:46 #109
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200742666
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:23 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Of TvT werkelijk helemaal niet meer nodig is valt nog maar te bezien. Dat hangt volledig af van de mate waarin vaccinatie transmissie voorkomt én de mate waarin de verspreiding onder/door/tussen gevaccineerden alsnog kan resulteren in lelijke toestanden in de zorg.
TvT lijkt me te onbetrouwbaar eerlijk gezegd bij echt grote aantallen.
pi_200742737
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:25 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Moeten stoppen voor een rood licht is ook een vrijheidsinbreuk, dus het feit dat iets een vrijheidsinbreuk is zegt mij niets.
Je hoeft niet deel te nemen aan het verkeer.
zie email 27 oktober
pi_200742758
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:18 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Niet dat we er helemaal vanaf zouden zijn. Wel dat we, met de nodige waakzaamheid, in september of oktober zouden kunnen stoppen met de meeste maatregelen waaronder de 1,5m.

Daar lijkt nu in de verste verte geen sprake meer van.
Daar dacht ik ook aan. Was dus veel te optimistisch :{
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_200742762
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

TvT lijkt me te onbetrouwbaar eerlijk gezegd bij echt grote aantallen.
Daar valt nog wel een boom over op te zetten, maar dat is nogal afhankelijk van vele factoren, zoals:
- de gebruikte testen
- de manier van afnemen
- de mate waarin een negatief resultaat het gedrag beïnvloed
etc.

Bovendien is het niet zozeer de vraag of het alle besmettingen voorkomt (want dat doet het niet), maar hoeveel. En dan komt ook nog het kostenplaatje naar voren. Dat zoveel landen inzetten op grootschalig testen doet mij vermoeden dat het per saldo toch een redelijke methode is, mits juist ingezet.
pi_200742787
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:20 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Dit is om dezelfde reden dat een vaccinatieplicht er niet gaat komen: de invloed van christelijke partijen in Nederland.
Het geloof maakt meer kapot dan ons lief is ;(
pi_200742797
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:24 schreef trein2000 het volgende:
Ondertussen is t ook paniek bij de WHO: https://www.rtlnieuws.nl/(...)ccineren-coronavirus
Progressief goede doelen Nederland is sociaal totdat het zichzelf raakt.

Het klimaat redden moet ook vooral met het geld van anderen (via belastingen en de overheid) ipv dat ze zelf geld investeren in goede doelen.

Het zal allemaal wel, mijn perceptie over de wereld en de mensen wordt met de dag grimmiger, we gaan slechte tijden tegemoet. :{
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200742810
quote:
2s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:34 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar in oktober meer over kunt zeggen dan nu. Vorig jaar lagen er toen 600+ mensen op de IC met covid. Als dat dit jaar niet zo is, is het eind in zicht.
En hoeveel mensen lagen er in die periode in 2019 op de IC? En in 2018? 2017? En verder? Zijn daar cijfers van?
pi_200742826
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Je hoeft niet deel te nemen aan het verkeer.
Iedere wet is per definitie in zekere zin een inperking van je vrijheid, dus het argument dat iets je vrijheid inperkt en daardoor zogenaamd niet te billijken is gaat niet op. Tenzij je van mening bent dat alle wetten afgeschaft moeten worden (want vrijheidsbeperkend).
pi_200742839
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:31 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

En hoeveel mensen lagen er in die periode in 2019 op de IC? En in 2018? 2017? En verder? Zijn daar cijfers van?
0
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200742853
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:32 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Iedere wet is per definitie in zekere zin een inperking van je vrijheid, dus het argument dat iets je vrijheid inperkt en daardoor zogenaamd niet te billijken is gaat niet op. Tenzij je van mening bent dat alle wetten afgeschaft moeten worden (want vrijheidsbeperkend).
Nee. Maar het punt is dat "je hoeft niet X of Y" nogal een matig argument is om iets goed te praten. Ik heb al aangegeven dat ik zoiets niet aanvaardbaar vind op de lange termijn. Dat vind ik niet in verhouding.
zie email 27 oktober
pi_200742859
quote:
Ja ik vind dat dus wel. Het is gewoon een inbreuk op je lichamelijke integriteit. Nog los van het tot wel significante ongemak (de dichtstbijzijnde TvT-straat hier ligt op 15 tot 20 autominuten). Dat is in een tijdelijke setting, als overgangsfase wel acceptabel. Maar niet permanent wat mij betreft.
Als het echt een functie had die op de lange termijn echt effect heeft etc etc etc, als het nut heeft en dat aannemelijk gemaakt kan worden dan zet het enigszins zoden aan de dijk.

Maar het heeft allemaal geen nut joh, de mensen zijn al gevaccineerd, wat wil je nog meer?

Tenzij je het virus wilt uitroeien is het een hopeloos idee, dat net wat lagere circulatie van virussen hoeveel mensenlevens moet dat redden? Hoeveel is dat waard? Het is allemaal marginaal... Idioterie hier.

Er is een reden dat we niet zo omgingen met Influenza natuurlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200742863

Ik vermoed maar zo dat meer stadions die 2/3e op deze manier gaan invullen...
zie email 27 oktober
pi_200742906
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ach als het op papier allemaal maar klopt toch. Om efficiente risicoinperking gaat het beleid allang niet meer, voor zover dat nog nodig is.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 21:37:23 #122
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200742929
quote:
[ afbeelding ]
Dat weet ik wel zeker

@Caland
pi_200742943
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:10 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Mooi, nu ook nog Moderna in de ban doen (m.a.w. Exporteren aan andere landen/doneren aan Covax) en dan blijft er voor nieuwe gevallen die nog geen eerste prik hebben gehad Pfizer over. Dan kan de tussentijd tussen twee prikken van vier naar drie weken en kunnen we Testen voor Toegang uitbreiden/verplichten voor alles wat niet essentieel is. Testen voor Toegang niet meer gratis aanbieden en de testlocaties moeten zo slecht mogelijk bereikbaar zijn om zo iedereen zoveel mogelijk richting vaccinatie te duwen. Voor mensen die per se geen mRNA-vaccin willen of slechts één prik willen hebben pech gehad. Voor mensen met extreme prikangst of wie medisch gezien geen mRNA-vaccin kunnen krijgen maar wel een vectorvaccin kunnen krijgen, kunnen nog, enkel op doorverwijzing naar de huisarts een Janssen-vaccin krijgen.
En wat is er precies mis met Moderna?
Bij ons op de zaak is een dual-vendor beleid heel normaal, juist om te voorkomen dat leveranciers je uitzuigen op prijsniveau.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 18:58 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Die uitleg is in elk geval zodanig dat ID&T (en co) een rechtszaak kennelijk als een kansloze missie zien.
Maar tegelijk hebben ze wel "wisselgeld" gevraagd om na 1 september alsnog open te mogen, wat realistisch zou kunnen zijn gezien de vaccinatiegraad op dat moment.

quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 19:30 schreef chratnox het volgende:

[..]

Als de scholen gesloten zouden moeten worden hebben andere maatregelen gefaald. Ik heb liever een avondklok dan gesloten scholen, als ik echt zou moeten kiezen. Wel met de kanttekening dat ik vind dat het moeten kiezen tussen dit soort dingen al een teken van falen is.

De scholen sluiten en avondklok zijn wat mij betreft gepasseerde stations, die maatregelen zouden wat mij betreft sowieso onbespreekbaar moeten zijn. Net als andere vergaande maatregelen overigens.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:28 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ze willen wachten tot iedereen zich (volledig) heeft kunnen laten vaccineren, ook jongeren.
1 september dus?, dat is enige moment dat het eigenlijk nog kan dit jaar.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:24 schreef trein2000 het volgende:
Stiekem vind ik het wel een goed statement. Want er lopen nog veel onderzoeken op het vlak voor 3e prik, even pas op de plaats kan sowieso geen kwaad.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_200742945
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:39 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Carnaval zou wat mij betreft echt sober gevierd kunnen worden ...

[..]
_O-

Volgens mij kom jij niet uit Limburg of Brabant hè?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_200742964
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:33 schreef trein2000 het volgende:
Nee. Maar het punt is dat "je hoeft niet X of Y" nogal een matig argument is om iets goed te praten.
Het is nochtans een belangrijke nuance, omdat de vraag is of en hoeveel alternatieven er zijn. Het is nogal een verschil of bv. één kroeg verbiedt dat je met witte sneakers naar binnen mag of dat alle kroegen in Nederland dit verbieden.
pi_200742968
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:37 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

_O-

Volgens mij kom jij niet uit Limburg of Brabant hè?
Hij komt sowieso niet uit/in de echte wereld denk ik...
  woensdag 4 augustus 2021 @ 21:39:40 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200742985
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker

@:Caland
Was de afgelopen weken al zo. Ook zondag tegen Atletico een deel van het stadion gesloten en de overige 30.000 man gewoon in uitverkochte vakken
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 4 augustus 2021 @ 21:41:22 #128
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_200743018
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:37 schreef _serial_ het volgende:

[..]

En wat is er precies mis met Moderna?
Bij ons op de zaak is een dual-vendor beleid heel normaal, juist om te voorkomen dat leveranciers je uitzuigen op prijsniveau.
[..]

Maar tegelijk hebben ze wel "wisselgeld" gevraagd om na 1 september alsnog open te mogen, wat realistisch zou kunnen zijn gezien de vaccinatiegraad op dat moment.
[..]

De scholen sluiten en avondklok zijn wat mij betreft gepasseerde stations, die maatregelen zouden wat mij betreft sowieso onbespreekbaar moeten zijn. Net als andere vergaande maatregelen overigens.
[..]

1 september dus?, dat is enige moment dat het eigenlijk nog kan dit jaar.
[..]

Stiekem vind ik het wel een goed statement. Want er lopen nog veel onderzoeken op het vlak voor 3e prik, even pas op de plaats kan sowieso geen kwaad.
Een schoolsluiting of avondklok moet je, wat mij betreft, overwegen als het echt uit de hand dreigt te lopen, want bijna alles een half jaar (of zelfs nog langer) weer dichtgooien om zo maar de scholen open te houden, zoals afgelopen voorjaar was ook echt verschrikkelijk. Maar hopelijk zorgen vaccinaties ervoor dat er niet meer van dat soort keuzes gemaakt hoeven te worden.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_200743019
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Was de afgelopen weken al zo. Ook zondag tegen Atletico een deel van het stadion gesloten en de overige 30.000 man gewoon in uitverkochte vakken
Is niet meer te verkopen toch?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator woensdag 4 augustus 2021 @ 21:41:50 #130
5428 crew  miss_sly
pi_200743030
quote:

[..]

Daar zijn zeker cijfers van.
Belangrijk om te weten is dat op het hoogtepunt van de uitzonderlijk heftige griepgolf in 2018 er nog geen 350 mensen met influenza op de IC lagen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200743033
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:24 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Omdat als ze werkelijk van een conservatieve schatting uit waren gegaan ze de versoepelingen nooit hadden gedaan, zeker niet op deze manier.
Dat lijkt mij subjectief. Ze leken toch wel een hoge pet op te hebben van de robuustheid van het test- en vaccinatiebewijzen systeem.
pi_200743040
quote:
[ afbeelding ]
Deze foto geeft maar weer aan hoe belachelijk het idee is dat we hier bezig zijn met een zero-covid strategie.
pi_200743046
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:41 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Een schoolsluiting of avondklok moet je, wat mij betreft, overwegen als het echt uit de hand dreigt te lopen, want bijna alles een half jaar (of zelfs nog langer) weer dichtgooien om zo maar de scholen open te houden, zoals afgelopen voorjaar was ook echt verschrikkelijk. Maar hopelijk zorgen vaccinaties ervoor dat er niet meer van dat soort keuzes gemaakt hoeven te worden.
Ah ja. Laten we de twee zwaarste maatregelen uit de gereedschapskist vooral bovenop leggen ja. :')
zie email 27 oktober
pi_200743064
quote:

[..]

Wat ga jij doen dan?
Niet testen
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 4 augustus 2021 @ 21:43:36 #135
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200743065
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:42 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Deze foto geeft maar weer aan hoe belachelijk het idee is dat we hier bezig zijn met een zero-covid strategie.
Het is ook nogal belachelijk dat we net doen alsof deze 2/3 regel nog veel toevoegt in virusbestrijding.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 21:43:41 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200743066
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:41 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Is niet meer te verkopen toch?
Tsja, computer says yes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200743080
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:42 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ah ja. Laten we de twee zwaarste maatregelen uit de gereedschapskist vooral bovenop leggen ja. :')
M'n voordeur klemde, je zult begrijpen dat ik meteen m'n kettingzaag pakte.
pi_200743093
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:41 schreef galantis het volgende:

[..]

Dat lijkt mij subjectief. Ze leken toch wel een hoge pet op te hebben van de robuustheid van het test- en vaccinatiebewijzen systeem.
Dan kom je dus weer op mijn opmerking dat zelfs in de meest conservatieve schattingen van het RIVM een dergelijke stijging niet voorzien was... En voor de duidelijkheid: die meest conservatieve schattingen worden extreem onwaarschijnlijk geacht.
pi_200743104
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Natuurlijk kun je die twee wel loskoppelen. Dat aan mekaar verbinden is niks minder dan een drogreden zelfs.

We hebben het over vaccineren, een zeer beperkte moeite met zeer beperkte impact. Totaal onvergelijkbaar met gewichtspolitie.
Nee, jij vindt het een zeer beperkte impact. Jij bent niet de graadmeter.

Ik vind het zeer kwalijk hoe er met de lichamelijke integriteit wordt omgegaan. Dat we een hellend vlak op gaan. Het valt mij tegen dat mensen die zo tegen de avondklok waren ivm onze rechten, niet voor deze rechten gaan staan. En waarom? hEt dUUrt zO laNG.

BAH!
  woensdag 4 augustus 2021 @ 21:45:46 #140
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_200743107
quote:

[..]

Eh, met covid? Nul, he.
pi_200743114
quote:
10s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

M'n voordeur klemde, je zult begrijpen dat ik meteen m'n kettingzaag pakte.
Ik heb net mijn voordeur weer opengelast met mijn lasapparaat :7
pi_200743116
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:40 schreef quo_ het volgende:

[..]

Zou best wel eens kunnen maar ik hoop dat je ongelijk krijgt.
En beslist niet omdat ik zoveel op heb met wappies, reli-gekkies of de outcasts van onze sameleving.

Ik zie op tegen die enorme hoeveelheid negatieve energie die in zo'n discussie los komt terwijl je er per saldo geen donder mee opschiet; voor en tegenstanders graven zich helemaal in.

Meer beweginsgvrijheid voor gevaccineerden zie ik meer in. Ook dat levert natuurlijk veel discussie op maar lijkt me beter uitvoerbaar.
Als je steeds meer gaat verbieden voor niet gevacinneerden kom je uiteindelijk op een punt dat je het net zo goed kan verplichten, in plaats van het circus zo groot mogelijk optuigen dat men nog enkel thuis kan zitten zonder QR code.
pi_200743127
quote:
5s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:45 schreef Tijn het volgende:

[..]

Eh, met covid? Nul, he.
:')
pi_200743141
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, computer says yes.
Ik ga zaterdag naar Twente. Alleen eerste ring geopend. Capaciteit? 14 duizend. Aantal kaarten verkocht? Zo goed als uitverkocht.
De tweede ring, goed voor de overige 16 duizend plekken blijft leeg...

Ik kan me goed voorstellen dat je je als lowlandsfan toch genaaid voelt...
zie email 27 oktober
pi_200743144
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Progressief goede doelen Nederland is sociaal totdat het zichzelf raakt.

Het klimaat redden moet ook vooral met het geld van anderen (via belastingen en de overheid) ipv dat ze zelf geld investeren in goede doelen.

Het zal allemaal wel, mijn perceptie over de wereld en de mensen wordt met de dag grimmiger, we gaan slechte tijden tegemoet. :{
Wat denk/voorspel je wat er gaat gebeuren?
pi_200743148
Vinden jullie niet dat er zwaarwegende argumenten moeten zijn voordat je uberhaupt gaat denken aan het creeren van een soort van apartheid binnen je land?
pi_200743175
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:47 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]

Wat denk/voorspel je wat er gaat gebeuren?
Ik verwacht dat de wereld flink duurder wordt vanwege de "green deal" van Timmerfrans, dat contant geld eraf gaat en dat die controle systemen die nu worden opgeheist voor Covid gedeeltelijk zullen blijven.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 21:50:59 #148
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200743199
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:47 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik ga zaterdag naar Twente. Alleen eerste ring geopend. Capaciteit? 14 duizend. Aantal kaarten verkocht? Zo goed als uitverkocht.

Precies, het slaat nergens op maar snap wel dat de voetbalclubs daar maling aan hebben.

Zelfde voor die besmettingen op dat technofestival. Grotendeels dichte benauwde tenten. Harmony of hardcore in hetzelfde weekend? Geen bericht over terug te vinden, en daar was het vrijwel allemaal in de buitenlucht (met van die open zwevende overkappingen/tentzeilen)

Maar die hele branche moet dan gestraft worden omdat er wat media aandacht is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 4 augustus 2021 @ 21:51:41 #149
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_200743218
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:47 schreef ludovico het volgende:
Vinden jullie niet dat er zwaarwegende argumenten moeten zijn voordat je uberhaupt gaat denken aan het creeren van een soort van apartheid binnen je land?
Zullen we het gewoon geen apartheid of segregatie noemen? Iedereen kan gewoon meedoen als hij of zij gewoon twee keer de prikstraat bezoekt. Dat heeft niets met apartheid of segregatie te maken.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_200743231
quote:

[..]

De voetbalstadions hebben hun aandeel in de discussie al gehad. Die hebben ze doorstaan en de aandacht is doorgeschoven naar de volgende branche dus kijkt geen hond er meer naar om.
pi_200743236
quote:

[..]

Het is vooral niet echt goed meer uit te leggen. Als ze beiden situaties nu tegelijk hadden "verboden" had er waarschijnlijk meer begrip voor geweest. Maar ik vraag mij af wat er dan in de maatschappij was gebeurd.

F1 gaat straks ook gewoon door, daar kun je op wachten.
Daar bouwen ze gewoon een extra tribune onder het mom van 2/3 capaciteit.
pi_200743254
quote:
Genaaid dat Lowlands niet gewoon 80.000 stoelen op het terrein geknald heeft?
pi_200743282
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daar zijn zeker cijfers van.
Belangrijk om te weten is dat op het hoogtepunt van de uitzonderlijk heftige griepgolf in 2018 er nog geen 350 mensen met influenza op de IC lagen.
Het zegt ook wel iets dat men toen al in Duitsland om IC-bedden moest gaan schooien omdat nederlandje de IC-capaciteit van een derdewereldland heeft.

"Ja, maar wij vinden kwaliteit van leven veel belangrijker dan iedereen kunnen redden!" En toen kwam corona...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_200743306
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:55 schreef DDDDDaaf het volgende:
omdat nederlandje de IC-capaciteit van een derdewereldland heeft.

Volgens mij heb je 0 idee hoeveel IC-capaciteit een derdewereldland heeft.
pi_200743307
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:53 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Genaaid dat ze daar 750 man mogen ontvangen. Die voetbalfans lopen natuurlijk ook gewoon door mekaar heen op het stadionplein, bij de horecapunten en in het OV. Het verschil is absurd groot.
zie email 27 oktober
pi_200743308
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies, het slaat nergens op maar snap wel dat de voetbalclubs daar maling aan hebben.

Zelfde voor die besmettingen op dat technofestival. Grotendeels dichte benauwde tenten. Harmony of hardcore in hetzelfde weekend? Geen bericht over terug te vinden, en daar was het vrijwel allemaal in de buitenlucht (met van die open zwevende overkappingen/tentzeilen)

Maar die hele branche moet dan gestraft worden omdat er wat media aandacht is.
Inderdaad, er zijn tal van festivals geweest waar geen cluster gevonden is of bekend is. Harmony of Hardcore was er daar een van met 2x 10K bezoekers.
Verknipt had gewoon de pech, samen met Ploegendienst in een studentenstad te zitten waar veel media aandacht voor was. Inmiddels is de situatie met Verknipt al behoorlijk gedownplayed door GGD Utrecht.

Ik vraag mij echt oprecht af, wat er serieus aan de Coronasituatie veranderd was als de evenementen gewoon waren doorgegaan met aanpassingen (geen dansen met jannsen, QR 24 uur, open tenten) - maar helaas is wat je zegt de hele branche nu gestraft, onnodig zwaar als je het mij vraagt.
pi_200743322
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:53 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

In stadions zit, behoudens interlands van oranje, toch ook geen mens?
pi_200743334
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:56 schreef trein2000 het volgende:
Die voetbalfans lopen natuurlijk ook gewoon door mekaar heen op het stadionplein, bij de horecapunten en in het OV.
De mate waarin die fans door elkaar lopen lijkt me van een totaal andere orde dan de mate waarin men bij festivals kriskras door elkaar loopt en zich door een menigte wurmt.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 21:57:31 #159
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_200743339
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:56 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik wel.
Zuiger van het FOK!-OMT
  woensdag 4 augustus 2021 @ 21:59:04 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200743362
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:57 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

De mate waarin die fans door elkaar lopen lijkt me van een totaal andere orde dan de mate waarin men bij festivals kriskras door elkaar loopt en zich door een menigte wurmt.
Neem zondag maar eens de tram van Rotterdam CS naar stadion. Gewoon overvol, paar weken geleden al moest die doorrijden op alle tussenliggende haltes omdat er niemand meer bij kon worden gepropt. En daar kwamen ‘slechts’ 15.000 man op af.

En bij Feyenoord is het gros ongenummerd en staplaatsen, wordt genoeg rondgelopen in ieder geval
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200743363
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:56 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of je zit of staat (dat boeit voor de verspreiding echt niets), maar je kunt er in een stadion wel vanuit gaan dat men grofweg op/rond dezelfde plek blijft. Dat is op een (buiten)festival echt anders.
pi_200743367
quote:

[..]

Ik betwijfel dat hoor. Zeker op een eendaags festival sta je toch ook gewoon met je groepje bij mekaar. Je verplaatst misschien een keer. Maar het is niet alsof je daar wel constant in beweging bent.
zie email 27 oktober
pi_200743377
quote:

[..]

lol. Neem eens de metro of tram voor of na een wedstrijd.
Zonder wrijving geen glans
pi_200743405
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:59 schreef Haags het volgende:

[..]

Ook dat ja. Het veevervoer dat de trein heet zal ik zaterdag mijden. Maar dat doe ik al jaren dus dat is niets nieuws :D
zie email 27 oktober
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:01:46 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200743424
quote:

[..]

Helemaal in Rotterdam, altijd chaos in die supporterstreinen en trams. Zingende mensen die blikken bier aan het wegtikken zijn, ook met corona.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200743441
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:00 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ook dat ja. Het veevervoer dat de trein heet zal ik zaterdag mijden. Maar dat doe ik al jaren dus dat is niets nieuws :D
Heel verstandig.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Helemaal in Rotterdam, altijd chaos in die supporterstreinen en trams. Zingende mensen die blikken bier aan het wegtikken zijn, ook met corona.
Precies ja.

Voor de regio Haaglanden is het wel fijn dat Ado gedegradeerd is. Daar zit straks nog maar 1000 man of zo.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:02:55 #167
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200743442
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:52 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Het is vooral niet echt goed meer uit te leggen. Als ze beiden situaties nu tegelijk hadden "verboden" had er waarschijnlijk meer begrip voor geweest. Maar ik vraag mij af wat er dan in de maatschappij was gebeurd.

F1 gaat straks ook gewoon door, daar kun je op wachten.
Daar bouwen ze gewoon een extra tribune onder het mom van 2/3 capaciteit.
Tuurlijk gaat F1 door, die belangen zijn echt veel te groot, dat gaat nog wel wat verder dan een wedstrijdje van Ajax.
pi_200743455
quote:

[..]

Het gros van de fans komt niet met het ov.

pi_200743468
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:59 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of je zit of staat (dat boeit voor de verspreiding echt niets), maar je kunt er in een stadion wel vanuit gaan dat men grofweg op/rond dezelfde plek blijft. Dat is op een (buiten)festival echt anders.
Effe pissen, effe bier halen, effe buurten bij een bekende op de tribune...
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:04:52 #170
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200743475
quote:

[..]

Mja, misschien wel. Maar het gaat dan over festivals na 13 augustus. Ik weet niet hoeveel meerdaagse festivals dat zijn. Dan heb je het over een handvol. Plus eendaagse festivals die minder risico vormen.

In tijd toen tweede golf hevig was was een Fieldlab nog geaccepteerd en daar werd nauwelijks wat gevonden en nu zitten we heel stuk lager met over twee weken 10 miljoen volledig gevaccineerde mensen en dan kan het niet?
pi_200743480
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:04 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Effe pissen, effe bier halen, effe buurten bij een bekende op de tribune...
Totaal van een andere orde als bij een festival inderdaad.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:05:53 #172
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200743492
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:03 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Het gros van de fans komt niet met het ov.

[ afbeelding ]
De provincieclubjes zullen dat gemiddelde met de fiets vast aardig omhoog trekken ja :D

In de grote steden is er een heel ander beeld in ieder geval gok ik zomaar
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200743519
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:51 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Zullen we het gewoon geen apartheid of segregatie noemen? Iedereen kan gewoon meedoen als hij of zij gewoon twee keer de prikstraat bezoekt. Dat heeft niets met apartheid of segregatie te maken.
Zou wel lachen zijn trouwens wanneer er prikken zouden bestaan om je huidskleur te veranderen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_200743520
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:51 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Jij wilt mensen uitsluiten van het normale leven of denkt dat het acceptabel is om grondwetten aan de laars te lappen, de lichamelijke integriteit moet maar overboord gegooid worden?

Wat?

Voor wat vind jij deze extreme maatregelen acceptabel?

Niks met segregatie te maken als mensen niet normaal hun leven mogen leven.... Juist.
pi_200743530
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:05 schreef Caland het volgende:

[..]

De provincieclubjes zullen dat gemiddelde met de fiets vast aardig omhoog trekken ja :D

Ervan uitgaande dat ze niet hebben gewerkt met een gewogen percentage zal het gros van de respons ook komen van fans van de grootste clubs.

Het ov is druk ja, maar er komen dan ook tienduizenden mensen rond grofweg dezelfde tijd naar dezelfde plek. Ook in steden als Amsterdam en Rotterdam zit het ov vrij snel vol.
pi_200743544
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik betwijfel dat hoor. Zeker op een eendaags festival sta je toch ook gewoon met je groepje bij mekaar. Je verplaatst misschien een keer. Maar het is niet alsof je daar wel constant in beweging bent.
Ik sta op festivals grotendeels dichtbij of naast mijn eigen vrienden, en natuurlijk spreek ik mensen rond mij heen, maar het is niet zo dat ik de hele tijd dwars door het publiek ga lopen, hooguit voor drank. Dus veel in beweging valt heel erg mee, tenzij je naar een ander podium gaat.
pi_200743567
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:05 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Totaal van een andere orde als bij een festival inderdaad.
Ik denk eerlijk gezegd dat er "uit virologisch oogpunt" geen wereldschokkende verschillen tussen een voor 2/3e gevuld stadion of een festivalwei uit virologisch oogpunt zijn.
pi_200743572
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Mja, misschien wel. Maar het gaat dan over festivals na 13 augustus. Ik weet niet hoeveel meerdaagse festivals dat zijn. Dan heb je het over een handvol. Plus eendaagse festivals die minder risico vormen.

In tijd toen tweede golf hevig was was een Fieldlab nog geaccepteerd en daar werd nauwelijks wat gevonden en nu zitten we heel stuk lager met over twee weken 10 miljoen volledig gevaccineerde mensen en dan kan het niet?
Ik denk dat het kabinet behoorlijk geschrokken is van de explosieve toename van de afgelopen weken. Dat maakt ongetwijfeld dat ze nu een stuk voorzichtiger zijn, en allicht te voorzichtig als het gaat om buitenfestivals.
pi_200743576
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:08 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik sta op festivals grotendeels dichtbij of naast mijn eigen vrienden, en natuurlijk spreek ik mensen rond mij heen, maar het is niet zo dat ik de hele tijd dwars door het publiek ga lopen, hooguit voor drank. Dus veel in beweging valt heel erg mee, tenzij je naar een ander podium gaat.
Dat zeg ik. Dat lijkt mij ook namelijk.
zie email 27 oktober
pi_200743586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:39 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Wintersport zou best kunnen met een test-, herstel- of vaccinatiebewijs en een stuk sobere Après-Ski. De winter van 2021/2022 gaat er een stuk anders uitzien dan de winter van 2020/2021, maar het wordt niet de winter van 2019/2020. Carnaval zou wat mij betreft echt sober gevierd kunnen worden, want de risico's zijn bij carnaval enorm. Een complete aflasting van carnaval, zoals dit jaar zie ik niet gebeuren.
Hoe vier je carnaval sober?
pi_200743602
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Is niet uit te leggen.
Bij deze absurde besluiten probeer ik dan argumenten voor de andere kant te verzinnen om het niet compleet krankzinnig te laten lijken. Maar ze zijn gewoon op, ik weet het echt niet meer.
Dit had de meest zuivere implementatie van de conclusies uit het Fieldlab onderzoek kunnen zijn. En dan dit.. het zal wel blinde paniek zijn van de nachtclubpiek.
pi_200743617
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:09 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat er "uit virologisch oogpunt" geen wereldschokkende verschillen tussen een voor 2/3e gevuld stadion of een festivalwei uit virologisch oogpunt zijn.
Ze hebben juist onderzoek gedaan naar al deze verplaatsingen tijdens die Fieldlabs. Lijkt me dat ze die gegevens gewoon hebben en o.b.v. beslissingen maken. En het lijkt me ook dat daaruit gebleken is dat de verplaatsingen tijdens een voetbalwedstrijd blijkbaar veel minder zijn dan bij een festival.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:12:13 #183
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200743623
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is in elk geval nogal naief om te veronderstellen dat voetbalfans braaf in hun toegewezen stoeltje gaan zitten en verder nul interactie hebben rondom een wedstrijd.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:12:14 #184
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200743624
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:11 schreef galantis het volgende:

[..]

Is niet uit te leggen.
Bij deze absurde besluiten probeer ik dan argumenten voor de andere kant te verzinnen om het niet compleet krankzinnig te laten lijken. Maar ze zijn gewoon op, ik weet het echt niet meer.
Dit had de meest zuivere implementatie van de conclusies uit het Fieldlab onderzoek kunnen zijn. En dan dit.. het zal wel blinde paniek zijn van de nachtclubpiek.
Precies. Hier had je voor het eerst op basis van wetenschappelijk onderzoek, als dat serieus je insteek was..., kunnen zeggen dat het veilig kan.
  Moderator woensdag 4 augustus 2021 @ 22:12:22 #185
5428 crew  miss_sly
pi_200743625
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:08 schreef _serial_ het volgende:

[..]

En al die podia moeten bezocht en dan ben je die ene vriend kwijt en ga je die zoeken en loop je nog eens extra een rondje en onderweg kom je allemaal bekende en onbekende lieve mensen tegen die je echt even moet knuffelen en heb je die ene vriend gevonden ben je weer twee andere kwijt O+
pi_200743642
twitter

Lekker gewerkt mensen, de app was offline om met een tijd slot naar binnen te komen.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:13:01 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200743645
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het is in elk geval nogal naief om te veronderstellen dat voetbalfans braaf in hun toegewezen stoeltje gaan zitten en verder nul interactie hebben rondom een wedstrijd.
In de Kuip zijn alle parterrevakken + alles achter beide doelen ongenummerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200743658
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En al die podia moeten bezocht en dan ben je die ene vriend kwijt en ga je die zoeken en loop je nog eens extra een rondje en onderweg kom je allemaal bekende en onbekende lieve mensen tegen die je echt even moet knuffelen en heb je die ene vriend gevonden ben je weer twee andere kwijt O+
Ik vraag me altijd af hoe ze dat vroeger zonder telefoons deden.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:13:53 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200743660
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:12 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]

Lekker gewerkt mensen, de app was offline om met een tijd slot naar binnen te komen.
Tijdslots zijn sowieso een advies, in alle stadions.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200743662
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Precies. Hier had je voor het eerst op basis van wetenschappelijk onderzoek, als dat serieus je insteek was...
Je impliceert hiermee dus dat je de conclusie bij voorbaat terzijde schuift dat er misschien op basis van wetenschappelijk onderzoek is geconstateerd dat het epidemiologische risico bij een voetbalwedstrijd kleiner is dan bij een festival?
  Moderator woensdag 4 augustus 2021 @ 22:14:45 #191
5428 crew  miss_sly
pi_200743675
quote:
7s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:13 schreef galantis het volgende:

[..]

Dat kan ik je vertellen: toen kon je mensen gewoon niet vinden :’)
pi_200743680
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Tijdslots zijn sowieso een advies, in alle stadions.
Ja maar nu stond iedereen hutje mutje op elkaar te wachten, zonder ticket, chaos compleet ;)
pi_200743690
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Bijna net zo naïef als veronderstellen dat dit door wie dan ook verondersteld wordt?
pi_200743703
quote:
7s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:13 schreef galantis het volgende:

[..]

Ik maakten regelmatig nog evenementen mee waar mobiel bereik wegvalt of beroerd is.
Wij hebben een loophole, elke xx uur punt x meeten.
pi_200743723
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Pre 2019, toen normaal nog normaal was.
pi_200743725
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Hebben ze ook blikken corona? Ik ken alleen de flesjes
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:17:13 #197
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200743735
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:14 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Je impliceert hiermee dus dat je de conclusie bij voorbaat terzijde schuift dat er misschien op basis van wetenschappelijk onderzoek is geconstateerd dat het epidemiologische risico bij een voetbalwedstrijd kleiner is dan bij een festival?
Nee. Maar we hebben uit Fieldlabs bij festivals op Lowlands-terrein en in Ziggo Dome geen noemenswaardig resultaat gekregen.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:17:34 #198
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200743742
quote:
6s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:16 schreef alpeko het volgende:

[..]

Hebben ze ook blikken corona? Ik ken alleen de flesjes
pi_200743747
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Nee. Maar we hebben uit Fieldlabs bij festivals op Lowlands-terrein en in Ziggo Dome geen noemenswaardig resultaat gekregen.
Oh?
  Moderator woensdag 4 augustus 2021 @ 22:18:51 #200
5428 crew  miss_sly
pi_200743771
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:16 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Pre 2019, toen normaal nog normaal was.
Jij denkt werkelijk dat mensen nu op een festival en met wat alcohol of een pilletje op niet hun dag zo beleven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')