Hij komt sowieso niet uit/in de echte wereld denk ik...quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij niet uit Limburg of Brabant hč?
Was de afgelopen weken al zo. Ook zondag tegen Atletico een deel van het stadion gesloten en de overige 30.000 man gewoon in uitverkochte vakkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker
@:Caland
Een schoolsluiting of avondklok moet je, wat mij betreft, overwegen als het echt uit de hand dreigt te lopen, want bijna alles een half jaar (of zelfs nog langer) weer dichtgooien om zo maar de scholen open te houden, zoals afgelopen voorjaar was ook echt verschrikkelijk. Maar hopelijk zorgen vaccinaties ervoor dat er niet meer van dat soort keuzes gemaakt hoeven te worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:37 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En wat is er precies mis met Moderna?
Bij ons op de zaak is een dual-vendor beleid heel normaal, juist om te voorkomen dat leveranciers je uitzuigen op prijsniveau.
[..]
Maar tegelijk hebben ze wel "wisselgeld" gevraagd om na 1 september alsnog open te mogen, wat realistisch zou kunnen zijn gezien de vaccinatiegraad op dat moment.
[..]
De scholen sluiten en avondklok zijn wat mij betreft gepasseerde stations, die maatregelen zouden wat mij betreft sowieso onbespreekbaar moeten zijn. Net als andere vergaande maatregelen overigens.
[..]
1 september dus?, dat is enige moment dat het eigenlijk nog kan dit jaar.
[..]
Stiekem vind ik het wel een goed statement. Want er lopen nog veel onderzoeken op het vlak voor 3e prik, even pas op de plaats kan sowieso geen kwaad.
Is niet meer te verkopen toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Was de afgelopen weken al zo. Ook zondag tegen Atletico een deel van het stadion gesloten en de overige 30.000 man gewoon in uitverkochte vakken
Daar zijn zeker cijfers van.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:31 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
En hoeveel mensen lagen er in die periode in 2019 op de IC? En in 2018? 2017? En verder? Zijn daar cijfers van?
Dat lijkt mij subjectief. Ze leken toch wel een hoge pet op te hebben van de robuustheid van het test- en vaccinatiebewijzen systeem.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:24 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Omdat als ze werkelijk van een conservatieve schatting uit waren gegaan ze de versoepelingen nooit hadden gedaan, zeker niet op deze manier.
Deze foto geeft maar weer aan hoe belachelijk het idee is dat we hier bezig zijn met een zero-covid strategie.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:34 schreef trein2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vermoed maar zo dat meer stadions die 2/3e op deze manier gaan invullen...
Ah ja. Laten we de twee zwaarste maatregelen uit de gereedschapskist vooral bovenop leggen ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Een schoolsluiting of avondklok moet je, wat mij betreft, overwegen als het echt uit de hand dreigt te lopen, want bijna alles een half jaar (of zelfs nog langer) weer dichtgooien om zo maar de scholen open te houden, zoals afgelopen voorjaar was ook echt verschrikkelijk. Maar hopelijk zorgen vaccinaties ervoor dat er niet meer van dat soort keuzes gemaakt hoeven te worden.
Het is ook nogal belachelijk dat we net doen alsof deze 2/3 regel nog veel toevoegt in virusbestrijding.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Deze foto geeft maar weer aan hoe belachelijk het idee is dat we hier bezig zijn met een zero-covid strategie.
M'n voordeur klemde, je zult begrijpen dat ik meteen m'n kettingzaag pakte.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah ja. Laten we de twee zwaarste maatregelen uit de gereedschapskist vooral bovenop leggen ja.
Dan kom je dus weer op mijn opmerking dat zelfs in de meest conservatieve schattingen van het RIVM een dergelijke stijging niet voorzien was... En voor de duidelijkheid: die meest conservatieve schattingen worden extreem onwaarschijnlijk geacht.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:41 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat lijkt mij subjectief. Ze leken toch wel een hoge pet op te hebben van de robuustheid van het test- en vaccinatiebewijzen systeem.
Nee, jij vindt het een zeer beperkte impact. Jij bent niet de graadmeter.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je die twee wel loskoppelen. Dat aan mekaar verbinden is niks minder dan een drogreden zelfs.
We hebben het over vaccineren, een zeer beperkte moeite met zeer beperkte impact. Totaal onvergelijkbaar met gewichtspolitie.
Eh, met covid? Nul, he.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:31 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
En hoeveel mensen lagen er in die periode in 2019 op de IC? En in 2018? 2017? En verder? Zijn daar cijfers van?
Ik heb net mijn voordeur weer opengelast met mijn lasapparaatquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
M'n voordeur klemde, je zult begrijpen dat ik meteen m'n kettingzaag pakte.
Als je steeds meer gaat verbieden voor niet gevacinneerden kom je uiteindelijk op een punt dat je het net zo goed kan verplichten, in plaats van het circus zo groot mogelijk optuigen dat men nog enkel thuis kan zitten zonder QR code.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:40 schreef quo_ het volgende:
[..]
Zou best wel eens kunnen maar ik hoop dat je ongelijk krijgt.
En beslist niet omdat ik zoveel op heb met wappies, reli-gekkies of de outcasts van onze sameleving.
Ik zie op tegen die enorme hoeveelheid negatieve energie die in zo'n discussie los komt terwijl je er per saldo geen donder mee opschiet; voor en tegenstanders graven zich helemaal in.
Meer beweginsgvrijheid voor gevaccineerden zie ik meer in. Ook dat levert natuurlijk veel discussie op maar lijkt me beter uitvoerbaar.
quote:
Ik ga zaterdag naar Twente. Alleen eerste ring geopend. Capaciteit? 14 duizend. Aantal kaarten verkocht? Zo goed als uitverkocht.quote:
Wat denk/voorspel je wat er gaat gebeuren?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Progressief goede doelen Nederland is sociaal totdat het zichzelf raakt.
Het klimaat redden moet ook vooral met het geld van anderen (via belastingen en de overheid) ipv dat ze zelf geld investeren in goede doelen.
Het zal allemaal wel, mijn perceptie over de wereld en de mensen wordt met de dag grimmiger, we gaan slechte tijden tegemoet.
Ik verwacht dat de wereld flink duurder wordt vanwege de "green deal" van Timmerfrans, dat contant geld eraf gaat en dat die controle systemen die nu worden opgeheist voor Covid gedeeltelijk zullen blijven.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:47 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Wat denk/voorspel je wat er gaat gebeuren?
Precies, het slaat nergens op maar snap wel dat de voetbalclubs daar maling aan hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar Twente. Alleen eerste ring geopend. Capaciteit? 14 duizend. Aantal kaarten verkocht? Zo goed als uitverkocht.
De tweede ring, goed voor de overige 16 duizend plekken blijft leeg...
Ik kan me goed voorstellen dat je je als lowlandsfan toch genaaid voelt...
Zullen we het gewoon geen apartheid of segregatie noemen? Iedereen kan gewoon meedoen als hij of zij gewoon twee keer de prikstraat bezoekt. Dat heeft niets met apartheid of segregatie te maken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:47 schreef ludovico het volgende:
Vinden jullie niet dat er zwaarwegende argumenten moeten zijn voordat je uberhaupt gaat denken aan het creeren van een soort van apartheid binnen je land?
De voetbalstadions hebben hun aandeel in de discussie al gehad. Die hebben ze doorstaan en de aandacht is doorgeschoven naar de volgende branche dus kijkt geen hond er meer naar om.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar Twente. Alleen eerste ring geopend. Capaciteit? 14 duizend. Aantal kaarten verkocht? Zo goed als uitverkocht.
De tweede ring, goed voor de overige 16 duizend plekken blijft leeg...
Ik kan me goed voorstellen dat je je als lowlandsfan toch genaaid voelt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |