abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200743544
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik betwijfel dat hoor. Zeker op een eendaags festival sta je toch ook gewoon met je groepje bij mekaar. Je verplaatst misschien een keer. Maar het is niet alsof je daar wel constant in beweging bent.
Ik sta op festivals grotendeels dichtbij of naast mijn eigen vrienden, en natuurlijk spreek ik mensen rond mij heen, maar het is niet zo dat ik de hele tijd dwars door het publiek ga lopen, hooguit voor drank. Dus veel in beweging valt heel erg mee, tenzij je naar een ander podium gaat.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_200743567
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:05 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Totaal van een andere orde als bij een festival inderdaad.
Ik denk eerlijk gezegd dat er "uit virologisch oogpunt" geen wereldschokkende verschillen tussen een voor 2/3e gevuld stadion of een festivalwei uit virologisch oogpunt zijn.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_200743572
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Mja, misschien wel. Maar het gaat dan over festivals na 13 augustus. Ik weet niet hoeveel meerdaagse festivals dat zijn. Dan heb je het over een handvol. Plus eendaagse festivals die minder risico vormen.

In tijd toen tweede golf hevig was was een Fieldlab nog geaccepteerd en daar werd nauwelijks wat gevonden en nu zitten we heel stuk lager met over twee weken 10 miljoen volledig gevaccineerde mensen en dan kan het niet?
Ik denk dat het kabinet behoorlijk geschrokken is van de explosieve toename van de afgelopen weken. Dat maakt ongetwijfeld dat ze nu een stuk voorzichtiger zijn, en allicht te voorzichtig als het gaat om buitenfestivals.
pi_200743576
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:08 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik sta op festivals grotendeels dichtbij of naast mijn eigen vrienden, en natuurlijk spreek ik mensen rond mij heen, maar het is niet zo dat ik de hele tijd dwars door het publiek ga lopen, hooguit voor drank. Dus veel in beweging valt heel erg mee, tenzij je naar een ander podium gaat.
Dat zeg ik. Dat lijkt mij ook namelijk.
zie email 27 oktober
pi_200743586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:39 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Wintersport zou best kunnen met een test-, herstel- of vaccinatiebewijs en een stuk sobere Après-Ski. De winter van 2021/2022 gaat er een stuk anders uitzien dan de winter van 2020/2021, maar het wordt niet de winter van 2019/2020. Carnaval zou wat mij betreft echt sober gevierd kunnen worden, want de risico's zijn bij carnaval enorm. Een complete aflasting van carnaval, zoals dit jaar zie ik niet gebeuren.
Hoe vier je carnaval sober?
pi_200743602
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Mja, misschien wel. Maar het gaat dan over festivals na 13 augustus. Ik weet niet hoeveel meerdaagse festivals dat zijn. Dan heb je het over een handvol. Plus eendaagse festivals die minder risico vormen.

In tijd toen tweede golf hevig was was een Fieldlab nog geaccepteerd en daar werd nauwelijks wat gevonden en nu zitten we heel stuk lager met over twee weken 10 miljoen volledig gevaccineerde mensen en dan kan het niet?
Is niet uit te leggen.
Bij deze absurde besluiten probeer ik dan argumenten voor de andere kant te verzinnen om het niet compleet krankzinnig te laten lijken. Maar ze zijn gewoon op, ik weet het echt niet meer.
Dit had de meest zuivere implementatie van de conclusies uit het Fieldlab onderzoek kunnen zijn. En dan dit.. het zal wel blinde paniek zijn van de nachtclubpiek.
I'll give you something to do
pi_200743617
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:09 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat er "uit virologisch oogpunt" geen wereldschokkende verschillen tussen een voor 2/3e gevuld stadion of een festivalwei uit virologisch oogpunt zijn.
Ze hebben juist onderzoek gedaan naar al deze verplaatsingen tijdens die Fieldlabs. Lijkt me dat ze die gegevens gewoon hebben en o.b.v. beslissingen maken. En het lijkt me ook dat daaruit gebleken is dat de verplaatsingen tijdens een voetbalwedstrijd blijkbaar veel minder zijn dan bij een festival.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:12:13 #183
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200743623
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:05 schreef Caland het volgende:

[..]

De provincieclubjes zullen dat gemiddelde met de fiets vast aardig omhoog trekken ja :D

In de grote steden is er een heel ander beeld in ieder geval gok ik zomaar
Het is in elk geval nogal naief om te veronderstellen dat voetbalfans braaf in hun toegewezen stoeltje gaan zitten en verder nul interactie hebben rondom een wedstrijd.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:12:14 #184
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200743624
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:11 schreef galantis het volgende:

[..]

Is niet uit te leggen.
Bij deze absurde besluiten probeer ik dan argumenten voor de andere kant te verzinnen om het niet compleet krankzinnig te laten lijken. Maar ze zijn gewoon op, ik weet het echt niet meer.
Dit had de meest zuivere implementatie van de conclusies uit het Fieldlab onderzoek kunnen zijn. En dan dit.. het zal wel blinde paniek zijn van de nachtclubpiek.
Precies. Hier had je voor het eerst op basis van wetenschappelijk onderzoek, als dat serieus je insteek was..., kunnen zeggen dat het veilig kan.
  Moderator woensdag 4 augustus 2021 @ 22:12:22 #185
5428 crew  miss_sly
pi_200743625
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:08 schreef _serial_ het volgende:

[..]

En al die podia moeten bezocht en dan ben je die ene vriend kwijt en ga je die zoeken en loop je nog eens extra een rondje en onderweg kom je allemaal bekende en onbekende lieve mensen tegen die je echt even moet knuffelen en heb je die ene vriend gevonden ben je weer twee andere kwijt O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200743642
twitter

Lekker gewerkt mensen, de app was offline om met een tijd slot naar binnen te komen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:13:01 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200743645
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het is in elk geval nogal naief om te veronderstellen dat voetbalfans braaf in hun toegewezen stoeltje gaan zitten en verder nul interactie hebben rondom een wedstrijd.
In de Kuip zijn alle parterrevakken + alles achter beide doelen ongenummerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200743658
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En al die podia moeten bezocht en dan ben je die ene vriend kwijt en ga je die zoeken en loop je nog eens extra een rondje en onderweg kom je allemaal bekende en onbekende lieve mensen tegen die je echt even moet knuffelen en heb je die ene vriend gevonden ben je weer twee andere kwijt O+
Ik vraag me altijd af hoe ze dat vroeger zonder telefoons deden.
I'll give you something to do
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:13:53 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200743660
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:12 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]

Lekker gewerkt mensen, de app was offline om met een tijd slot naar binnen te komen.
Tijdslots zijn sowieso een advies, in alle stadions.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200743662
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Precies. Hier had je voor het eerst op basis van wetenschappelijk onderzoek, als dat serieus je insteek was...
Je impliceert hiermee dus dat je de conclusie bij voorbaat terzijde schuift dat er misschien op basis van wetenschappelijk onderzoek is geconstateerd dat het epidemiologische risico bij een voetbalwedstrijd kleiner is dan bij een festival?
  Moderator woensdag 4 augustus 2021 @ 22:14:45 #191
5428 crew  miss_sly
pi_200743675
quote:
7s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:13 schreef galantis het volgende:

[..]

Dat kan ik je vertellen: toen kon je mensen gewoon niet vinden :’)
pi_200743680
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Tijdslots zijn sowieso een advies, in alle stadions.
Ja maar nu stond iedereen hutje mutje op elkaar te wachten, zonder ticket, chaos compleet ;)
pi_200743690
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Bijna net zo naïef als veronderstellen dat dit door wie dan ook verondersteld wordt?
pi_200743703
quote:
7s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:13 schreef galantis het volgende:

[..]

Ik maakten regelmatig nog evenementen mee waar mobiel bereik wegvalt of beroerd is.
Wij hebben een loophole, elke xx uur punt x meeten.
pi_200743723
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Pre 2019, toen normaal nog normaal was.
pi_200743725
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Helemaal in Rotterdam, altijd chaos in die supporterstreinen en trams. Zingende mensen die blikken bier aan het wegtikken zijn, ook met corona.
Hebben ze ook blikken corona? Ik ken alleen de flesjes
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:17:13 #197
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200743735
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:14 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Je impliceert hiermee dus dat je de conclusie bij voorbaat terzijde schuift dat er misschien op basis van wetenschappelijk onderzoek is geconstateerd dat het epidemiologische risico bij een voetbalwedstrijd kleiner is dan bij een festival?
Nee. Maar we hebben uit Fieldlabs bij festivals op Lowlands-terrein en in Ziggo Dome geen noemenswaardig resultaat gekregen.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:17:34 #198
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200743742
quote:
6s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:16 schreef alpeko het volgende:

[..]

Hebben ze ook blikken corona? Ik ken alleen de flesjes
pi_200743747
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Nee. Maar we hebben uit Fieldlabs bij festivals op Lowlands-terrein en in Ziggo Dome geen noemenswaardig resultaat gekregen.
Oh?
  Moderator woensdag 4 augustus 2021 @ 22:18:51 #200
5428 crew  miss_sly
pi_200743771
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:16 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Pre 2019, toen normaal nog normaal was.
Jij denkt werkelijk dat mensen nu op een festival en met wat alcohol of een pilletje op niet hun dag zo beleven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')