Als er zoiets naast me zou staan zou ik ook een strak broekje onder mijn zwembroek nodig hebben. Godallejezus wat een lekker wijf.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:47 schreef TargaFlorio het volgende: [..] Heeft Messi nou een onderbroek onder z'n zwembroek?
Super Mario heeft daar schijt aan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als er zoiets naast me zou staan zou ik ook een strak broekje onder mijn zwembroek nodig hebben. Godallejezus wat een lekker wijf.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als er zoiets naast me zou staan zou ik ook een strak broekje onder mijn zwembroek nodig hebben. Godallejezus wat een lekker wijf.
Nu ook al joh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gauw 5-0 graag dan is volgende week een formaliteit
2018/19quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:06 schreef hollandia02 het volgende:
Volgende wedstrijd Spartak Moskou of Benfica, hoe lang geleden 2 Nederlandse clubs in de UCL GF?
Niet zo lang hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:06 schreef hollandia02 het volgende:
Volgende wedstrijd Spartak Moskou of Benfica, hoe lang geleden 2 Nederlandse clubs in de UCL GF?
Indien animoquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:07 schreef Scrummie het volgende:
Oke ik ga For All Mankind kijken doei doei
Veel plezier Scrummie, daaagquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:07 schreef Scrummie het volgende:
Ohja toen kwam die club nog tot de halve finale. PSV dit jaar ook?quote:
Mankind, kan dat nog tegenwoordig?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:07 schreef Scrummie het volgende:
Denk het niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:08 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ohja toen kwam die club nog tot de halve finale. PSV dit jaar ook?
Seizoen 2 komt er aan. Zin an.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:09 schreef Coco het volgende:
Eerstvolgende serie die ik ga kijken is The Witcher.
Ik ben daar best fan van eigenlijk.
Review seizoen 1?quote:
Dat is ook een game toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:09 schreef Coco het volgende:
Gekke beestenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Review seizoen 1?
(heb alle games en begonnen aan de boeken)
7,5/10.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Review seizoen 1?
8/10quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Review seizoen 1?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik vond dat echt matig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:09 schreef Coco het volgende:
Aan dat soort onzinnige kritieken doe ik niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Getinte mensen in een middeleeuws Slavisch land
Sierd ben jij dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:17 schreef Bolasie het volgende:
PSV heeft een Skoda automonteur op doel
Bij elke serie met Middeleeuwse taferelen haak ik vrij snel af.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Getinte mensen in een middeleeuws Slavisch land
Zijn die er ook in het LOTR topic van @GGMM ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan dat soort onzinnige kritieken doe ik niet.
Gelukkig maar, maar laat ik verder niet om je beweegredenen vragen in dit topicquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan dat soort onzinnige kritieken doe ik niet.
Niet gezienquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:15 schreef Coco het volgende:
@:3rr0r gifje van woedende neger met waterflesje graag
En de premier League opzet dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bij elke serie met Middeleeuwse taferelen haak ik vrij snel af.
Waardeloos, waardeloos.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de premier League opzet dan?
Dit is niet echt een speler om trots op te zijn nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik las het record in je OP. Het Nederlandse voetbal is niet meer.
Op FOK! viel het wel mee maar verder las ik dat online alweer genoeg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn die er ook in het LOTR topic van @:GGMM ?
Dit gaat over 5 jaar een pubquizvraag worden waarop niemand het antwoord weet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is niet echt een speler om trots op te zijn nee.
Nee ze zetten hem bij de ingang van het stadion om mensen binnen te lokkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:23 schreef Slobeend het volgende:
Heeft PSV Pröpper gehaald voor de bank?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik geef hem wel een like, anders blijft hij bezig.
In Dune zitten ook ineens zwarte acteurs!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, maar laat ik verder niet om je beweegredenen vragen in dit topic
Ze maken zichzelf allemaal gek.quote:Ah yes, a film about Middle East culture, shot in the Middle East, without a single Middle Eastern actor in sight. Can’t wait
Hamilton ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:25 schreef ZaZoe het volgende:
Mietjesland heeft covid19 in de beentjes
BVB heeft er ook last van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:25 schreef ZaZoe het volgende:
Mietjesland heeft covid19 in de beentjes
Wat vind jij van mensen die 'ziek' worden van de 2e prik?quote:
Rustig brengenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:23 schreef Slobeend het volgende:
Heeft PSV Pröpper gehaald voor de bank?
Geen oordeel, want ik krijg hem zelf volgende week woensdag pas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die 'ziek' worden van de 2e prik?
Ik ga dit snel meemaken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Te veel ijs gegeten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geen oordeel, want ik krijg hem zelf volgende week woensdag pas.
Al voel ik me nu eigenlijk niet helemaal lekker
Dat zijn watjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Het zijn gewoon allemaal mietjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
@Calandquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat zijn watjes.
Het is alleen acceptabel om na de eerste (en enige) prik ziek te worden.
rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dit snel meemaken.
Vanmiddag de tweede prik gehad.
Alleen bejaarden krijgen geen lastquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Moest weer even aan je armfoto denken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
mijn armen zijn nog steeds rekt van afgelopen zaterdag
Get rekt bitch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
mijn armen zijn nog steeds rekt van afgelopen zaterdag
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moest weer even aan je armfoto denken.
stijfje gekregen neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moest weer even aan je armfoto denken.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel lang een note gekregen voor "transfobie".quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ooit een notitie gekregen voor het zeggen van deze klassieker
:squote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ooit een notitie gekregen voor het zeggen van deze klassieker
watquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel lang een note gekregen voor "transfobie".
Moet niet gekker worden allen.
Sinds de komst van al die Viva leden heerst er hier een zelfde soort mod-beleid. Je mag niets meer zeggen of het wordt verwijderd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel lang een note gekregen voor "transfobie".
Moet niet gekker worden allen.
Ohja De Boer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:32 schreef RipCity het volgende:
Onbegrijpelijk dat die de Boer promes inbracht ipv een Gakpo…
Verkiezingen ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja De Boer.
Lijkt alweer een eeuwigheid geleden dat hele EK.
En de overheid doet NIETSquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Sinds de komst van al die Viva leden heerst er hier een zelfde soort mod-beleid. Je mag niets meer zeggen of het wordt verwijderd.
Ik zie nu pas de header van het programma als je het in de gids aanklikt. Helene met dubbel, dubbel, dubbel De boezem.quote:
Leuk. Maar in dit topic zitten geen 12-jarigen meer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de header van het programma als je het in de gids aanklikt. Helene met dubbel, dubbel, dubbel De boezem.
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuk. Maar in dit topic zitten geen 12-jarigen meer.
We beginnen op België te lijken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Verkiezingen ook.
Nog steeds geen formatie.
Parodie op een land.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We beginnen op België te lijken.
Binnenkort moet je gevaccineerd zijn om hier te mogen postenquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de header van het programma als je het in de gids aanklikt. Helene met dubbel, dubbel, dubbel De boezem.
Wat betreft medailles bij lange na niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Vivaforum is uiteindelijk niet eens down gegaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Sinds de komst van al die Viva leden heerst er hier een zelfde soort mod-beleid. Je mag niets meer zeggen of het wordt verwijderd.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Binnenkort moet je gevaccineerd zijn om hier te mogen posten
Dat nieuws heb ik gemist.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat Vivaforum is uiteindelijk niet eens down gegaan
Die hadden wel een goede bondscoach op het EK.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@GGMM voor niks lopen klooien en het EK forum steeds tijdelijk onbereikbaar te makenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat nieuws heb ik gemist.
@:Danny in shambles
Is @Karina nu weer de enige vrouw op Fok?quote:
Fok was een rebound-neukdatequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrouwen lopen altijd terug naar hun exen
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is DRTquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:43 schreef De_Kraam het volgende:
Waar blijft het subforum voor de hookers.nl gebruikers? Dat is veel belangrijker.
Zijn mentaal zwak (c) Patrick Lefeverequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat Surl weer onder zijn brug gaat wonen en ons niet lastig valt. Of neem eens een douche.quote:
Duurt een stief kwartiertje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat Surl weer onder zijn brug gaat wonen en ons niet lastig valt. Of neem eens een douche.
Met een Duitse leider zakt het in het eind vaak in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matige tweede helft van PSV. Geen winnaarsmentaliteit
Gelukkig geen uitdoelpunt geïncasseerd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
jos brech in de tent.gifquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuk. Maar in dit topic zitten geen 12-jarigen meer.
De laatsten zullen de eersten zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:coco
@:maxi-mus
@:ggmm
@:de_kraam
@:yvonne
@:psvcl
@:scrummie
@:zipportal
Had ook 3-0quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eerst de return ook maar eens winnen, er zijn clubs die in 10 minuten 3 doelpunten tegen krijgen en daardoor de CL uitgedonderd wordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
Prima potje van PSV hoor, ook al is het een gehavend mietjesland. Op naar de volgende ronde!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krachten sparen voor zaterdagquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie dat dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Eerst de return ook maar eens winnen, er zijn clubs die in 10 minuten 3 doelpunten tegen krijgen en daardoor de CL uitgedonderd worden
Dat hadden ze al.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:55 schreef -XOR- het volgende:
Wij van het Ajaxtopic feliciteren PSV met het bereiken van minimaal de Europa league
Ik raak de draad kwijt met al die voorrondesquote:
Daarvoor maak ik die schitterende OP's.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik raak de draad kwijt met al die voorrondes
Voor Schmidt en de spelers blijkbaar wel , mij interesseert het persoonlijk niet zoveelquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is toch geen belangrijke wedstrijd
Ik zat te denken aan een kek filmpje. 'We're back' ofzo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:56 schreef Heeinz het volgende:
PSV doet ertoe in Europa?
Laten we niet ineens gaan overdrijven
Die video was op de cringe-schaal van 0 tot 10 een flinke Baumgartlquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een kek filmpje. 'We're back' ofzo?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er zijn er minstens tweequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is @:Karina nu weer de enige vrouw op Fok?
Dit topic gaat over voetbal. Niet kunnen kijken. Was het wat ?quote:
Die twee hebben borsten.quote:
VSP dus?quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:47 schreef Zipportal het volgende:
Alleen de namen omdraaien in de TT. @:Lenny_Leonard @:GGMM
Dan ligt er weer een like klaar.
Jammer.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeer geslaagde grap @:ggmm Ik rolde nog net niet over de grond
1-2quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:GGMM
@:Lenny_Leonard
@:Maxi-mus
@:Oriente
0-2quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-2quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
het maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-3maatjequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik jou mention dus.
1-3quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Gaslighting dit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik jou mention dus.
sbs6quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op welke zender kunnen we van dit feest genieten?
Ik dacht dat CL tegenwoordig op RTL was. Vaag.quote:
Officiële CL-pakket gaat pas vanaf de play-offs in.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat CL tegenwoordig op RTL was. Vaag.
Al besproken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat staan ze daar in een lullige studio zeg.
Wat vind je van het lijf van Hendriks?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat staan ze daar in een lullige studio zeg.
Dat mag.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar niet door mij.
En ik moest het toch even kwijt.
Prima.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat vind je van het lijf van Hendriks?
Tegen een team met Dreyer, die mislukt is bij Heerenveen, zou dat moeten kunnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou PSV win even voor de coëfficiëntenlijst.
Ik hoop voor Midtjylland dat ze geen opblaasbananen hebben meegenomen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel weer een klasse scheidsrechter bij voorrondepotje van PSV
FC Midtjylland - PSV denk ik?quote:
Fout. Ik kijk naar Lana Rhoades die het erg gezellig heeft.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FC Midtjylland - PSV denk ik?
Dat was geen best moment voor hem maar sindsdien is hij wel beter gewordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop voor Midtjylland dat ze geen opblaasbananen hebben meegenomen.
Moet zij weten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Fout. Ik kijk naar Lana Rhoades die het erg gezellig heeft.
Ajax was hier vorig seizoen wel echt dramatisch.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen een team met Dreyer, die mislukt is bij Heerenveen, zou dat moeten kunnen.
Zit ze in een kringverjaardag?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Fout. Ik kijk naar Lana Rhoades die het erg gezellig heeft.
Volgens mij keek ik toen niet, maar ik kan me best voorstellen dat dat ook met de vorm van de dag van Ajax te maken had.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax was hier vorig seizoen wel echt dramatisch.
Volgens mij liep Götze op 1 lijn met Pröpper.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede camera om buitenspel te constateren!
Was totaal niet te zien want je kunt zo helemaal geen diepte constateren. We zullen het dus nooit weten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:07 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Volgens mij liep Götze op 1 lijn met Pröpper.
Dan turf ik z'n gevaarlijke balverlies wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of Sangaré vandaag één nuttige pass in huis gaat hebben.
Scandinavie en klimaatverandering.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom spelen ze met een gele bal? Verwachten ze sneeuw?
Iemand heeft over de bal geplast.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom spelen ze met een gele bal? Verwachten ze sneeuw?
Was het Lana Rhoades toevallig?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Iemand heeft over de bal geplast.
https://voetbaloptv.wordpress.com/quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:11 schreef TLC het volgende:
Ugh, ik dacht dat het op RTL 7 kwam, krijg je nooit de hoogte van van wie wat waar en wanneer uitzendt
Mooi, wij schakelen straks in voor Sao Paolo - Palmeiras.quote:
Ziet er niet uit iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Wat zijn dit voor graphics joh, die tussenstand bovenaan
Van fappen word je blind.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fatboy Slim genot
Ik heb trouwens een lamme arm.
Daley?quote:
Kijk jij ook de KKD?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daley?
Maar ik ben vandaag MODERNED voor de duidelijkheid.
Afgelopen weekend was er nog iets te doen in Japan, dus toen heb ik niets gezien. Wel even wat beelden gezien, gelachen om ADO - Jong Ajaxquote:
Zou Madueke dat denken ja?quote:
Onze collegas op psvnetwerk zijn ervan overtuigd dat Teze een prima rechtsback is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teze liet zich daar als een kleuter wegzetten.
Daar geloof ik geen reet van, want aanvallend draagt hij niets bij en verdedigend vind ik hem ook niet heel solide.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:21 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Onze collegas op psvnetwerk zijn ervan overtuigd dat Teze een prima rechtsback is.
Werkt PSVCL voor psvnetwerk? Zou wel veel verklarenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:21 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Onze collegas op psvnetwerk zijn ervan overtuigd dat Teze een prima rechtsback is.
Maar welke club verdient deze dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind het wel tijd voor de meer dan terechte openingstreffer.
Daar kijkt niemand naar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:22 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die meldt het duel van Sao Paolo dan weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |