Wat betreft medailles bij lange na niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We beginnen op België te lijken.
Dat Vivaforum is uiteindelijk niet eens down gegaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Sinds de komst van al die Viva leden heerst er hier een zelfde soort mod-beleid. Je mag niets meer zeggen of het wordt verwijderd.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Binnenkort moet je gevaccineerd zijn om hier te mogen posten
Dat nieuws heb ik gemist.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat Vivaforum is uiteindelijk niet eens down gegaan
Die hadden wel een goede bondscoach op het EK.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We beginnen op België te lijken.
@GGMM voor niks lopen klooien en het EK forum steeds tijdelijk onbereikbaar te makenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat nieuws heb ik gemist.
@:Danny in shambles
Is @Karina nu weer de enige vrouw op Fok?quote:
Fok was een rebound-neukdatequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrouwen lopen altijd terug naar hun exen
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is DRTquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:43 schreef De_Kraam het volgende:
Waar blijft het subforum voor de hookers.nl gebruikers? Dat is veel belangrijker.
Zijn mentaal zwak (c) Patrick Lefeverequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat Surl weer onder zijn brug gaat wonen en ons niet lastig valt. Of neem eens een douche.quote:
Duurt een stief kwartiertje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat Surl weer onder zijn brug gaat wonen en ons niet lastig valt. Of neem eens een douche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |