Ik heb niet zo heel lang een note gekregen voor "transfobie".quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ooit een notitie gekregen voor het zeggen van deze klassieker
:squote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ooit een notitie gekregen voor het zeggen van deze klassieker
watquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel lang een note gekregen voor "transfobie".
Moet niet gekker worden allen.
Sinds de komst van al die Viva leden heerst er hier een zelfde soort mod-beleid. Je mag niets meer zeggen of het wordt verwijderd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel lang een note gekregen voor "transfobie".
Moet niet gekker worden allen.
Ohja De Boer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:32 schreef RipCity het volgende:
Onbegrijpelijk dat die de Boer promes inbracht ipv een Gakpo…
Verkiezingen ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja De Boer.
Lijkt alweer een eeuwigheid geleden dat hele EK.
En de overheid doet NIETSquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Sinds de komst van al die Viva leden heerst er hier een zelfde soort mod-beleid. Je mag niets meer zeggen of het wordt verwijderd.
Ik zie nu pas de header van het programma als je het in de gids aanklikt. Helene met dubbel, dubbel, dubbel De boezem.quote:
Leuk. Maar in dit topic zitten geen 12-jarigen meer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de header van het programma als je het in de gids aanklikt. Helene met dubbel, dubbel, dubbel De boezem.
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuk. Maar in dit topic zitten geen 12-jarigen meer.
We beginnen op België te lijken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Verkiezingen ook.
Nog steeds geen formatie.
Parodie op een land.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We beginnen op België te lijken.
Binnenkort moet je gevaccineerd zijn om hier te mogen postenquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de header van het programma als je het in de gids aanklikt. Helene met dubbel, dubbel, dubbel De boezem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |