FC Midtjylland - PSV denk ik?quote:

Fout. Ik kijk naar Lana Rhoades die het erg gezellig heeft.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FC Midtjylland - PSV denk ik?

Dat was geen best moment voor hem maar sindsdien is hij wel beter gewordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop voor Midtjylland dat ze geen opblaasbananen hebben meegenomen.

Moet zij weten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Fout. Ik kijk naar Lana Rhoades die het erg gezellig heeft.

Ajax was hier vorig seizoen wel echt dramatisch.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen een team met Dreyer, die mislukt is bij Heerenveen, zou dat moeten kunnen.

Zit ze in een kringverjaardag?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Fout. Ik kijk naar Lana Rhoades die het erg gezellig heeft.

Volgens mij keek ik toen niet, maar ik kan me best voorstellen dat dat ook met de vorm van de dag van Ajax te maken had.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax was hier vorig seizoen wel echt dramatisch.

Volgens mij liep Götze op 1 lijn met Pröpper.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede camera om buitenspel te constateren!

Was totaal niet te zien want je kunt zo helemaal geen diepte constateren. We zullen het dus nooit weten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:07 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Volgens mij liep Götze op 1 lijn met Pröpper.

Dan turf ik z'n gevaarlijke balverlies wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of Sangaré vandaag één nuttige pass in huis gaat hebben.

Scandinavie en klimaatverandering.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom spelen ze met een gele bal? Verwachten ze sneeuw?

Iemand heeft over de bal geplast.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom spelen ze met een gele bal? Verwachten ze sneeuw?

Was het Lana Rhoades toevallig?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Iemand heeft over de bal geplast.

https://voetbaloptv.wordpress.com/quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:11 schreef TLC het volgende:
Ugh, ik dacht dat het op RTL 7 kwam, krijg je nooit de hoogte van van wie wat waar en wanneer uitzendt

Mooi, wij schakelen straks in voor Sao Paolo - Palmeiras.quote:

Ziet er niet uit iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Wat zijn dit voor graphics joh, die tussenstand bovenaan

Van fappen word je blind.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fatboy Slim genot
Ik heb trouwens een lamme arm.

Daley?quote:

Kijk jij ook de KKD?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daley?
Maar ik ben vandaag MODERNED voor de duidelijkheid.

Afgelopen weekend was er nog iets te doen in Japan, dus toen heb ik niets gezien. Wel even wat beelden gezien, gelachen om ADO - Jong Ajaxquote:

Zou Madueke dat denken ja?quote:

Onze collegas op psvnetwerk zijn ervan overtuigd dat Teze een prima rechtsback is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teze liet zich daar als een kleuter wegzetten.

Daar geloof ik geen reet van, want aanvallend draagt hij niets bij en verdedigend vind ik hem ook niet heel solide.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:21 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Onze collegas op psvnetwerk zijn ervan overtuigd dat Teze een prima rechtsback is.

Werkt PSVCL voor psvnetwerk? Zou wel veel verklarenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:21 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Onze collegas op psvnetwerk zijn ervan overtuigd dat Teze een prima rechtsback is.

Maar welke club verdient deze dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind het wel tijd voor de meer dan terechte openingstreffer.

Daar kijkt niemand naar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:22 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die meldt het duel van Sao Paolo dan weer niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |