Daley?quote:
Kijk jij ook de KKD?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daley?
Maar ik ben vandaag MODERNED voor de duidelijkheid.
Afgelopen weekend was er nog iets te doen in Japan, dus toen heb ik niets gezien. Wel even wat beelden gezien, gelachen om ADO - Jong Ajaxquote:
Zou Madueke dat denken ja?quote:
Onze collegas op psvnetwerk zijn ervan overtuigd dat Teze een prima rechtsback is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teze liet zich daar als een kleuter wegzetten.
Daar geloof ik geen reet van, want aanvallend draagt hij niets bij en verdedigend vind ik hem ook niet heel solide.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:21 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Onze collegas op psvnetwerk zijn ervan overtuigd dat Teze een prima rechtsback is.
Werkt PSVCL voor psvnetwerk? Zou wel veel verklarenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:21 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Onze collegas op psvnetwerk zijn ervan overtuigd dat Teze een prima rechtsback is.
Maar welke club verdient deze dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind het wel tijd voor de meer dan terechte openingstreffer.
Daar kijkt niemand naar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:22 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die meldt het duel van Sao Paolo dan weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |