Aan dat soort onzinnige kritieken doe ik niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Getinte mensen in een middeleeuws Slavisch land
Sierd ben jij dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:17 schreef Bolasie het volgende:
PSV heeft een Skoda automonteur op doel
Bij elke serie met Middeleeuwse taferelen haak ik vrij snel af.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Getinte mensen in een middeleeuws Slavisch land
Zijn die er ook in het LOTR topic van @GGMM ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan dat soort onzinnige kritieken doe ik niet.
Gelukkig maar, maar laat ik verder niet om je beweegredenen vragen in dit topicquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan dat soort onzinnige kritieken doe ik niet.
Niet gezienquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:15 schreef Coco het volgende:
@:3rr0r gifje van woedende neger met waterflesje graag
En de premier League opzet dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bij elke serie met Middeleeuwse taferelen haak ik vrij snel af.
Waardeloos, waardeloos.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de premier League opzet dan?
Dit is niet echt een speler om trots op te zijn nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik las het record in je OP. Het Nederlandse voetbal is niet meer.
Op FOK! viel het wel mee maar verder las ik dat online alweer genoeg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn die er ook in het LOTR topic van @:GGMM ?
Dit gaat over 5 jaar een pubquizvraag worden waarop niemand het antwoord weet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is niet echt een speler om trots op te zijn nee.
Nee ze zetten hem bij de ingang van het stadion om mensen binnen te lokkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:23 schreef Slobeend het volgende:
Heeft PSV Pröpper gehaald voor de bank?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik geef hem wel een like, anders blijft hij bezig.
In Dune zitten ook ineens zwarte acteurs!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, maar laat ik verder niet om je beweegredenen vragen in dit topic
Ze maken zichzelf allemaal gek.quote:Ah yes, a film about Middle East culture, shot in the Middle East, without a single Middle Eastern actor in sight. Can’t wait
Hamilton ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:25 schreef ZaZoe het volgende:
Mietjesland heeft covid19 in de beentjes
BVB heeft er ook last van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:25 schreef ZaZoe het volgende:
Mietjesland heeft covid19 in de beentjes
Wat vind jij van mensen die 'ziek' worden van de 2e prik?quote:
Rustig brengenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:23 schreef Slobeend het volgende:
Heeft PSV Pröpper gehaald voor de bank?
Geen oordeel, want ik krijg hem zelf volgende week woensdag pas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die 'ziek' worden van de 2e prik?
Ik ga dit snel meemaken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Te veel ijs gegeten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geen oordeel, want ik krijg hem zelf volgende week woensdag pas.
Al voel ik me nu eigenlijk niet helemaal lekker
Dat zijn watjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Het zijn gewoon allemaal mietjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
@Calandquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat zijn watjes.
Het is alleen acceptabel om na de eerste (en enige) prik ziek te worden.
rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dit snel meemaken.
Vanmiddag de tweede prik gehad.
Alleen bejaarden krijgen geen lastquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Moest weer even aan je armfoto denken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
mijn armen zijn nog steeds rekt van afgelopen zaterdag
Get rekt bitch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
mijn armen zijn nog steeds rekt van afgelopen zaterdag
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moest weer even aan je armfoto denken.
stijfje gekregen neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moest weer even aan je armfoto denken.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |