Wie dat dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Eerst de return ook maar eens winnen, er zijn clubs die in 10 minuten 3 doelpunten tegen krijgen en daardoor de CL uitgedonderd worden
Dat hadden ze al.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:55 schreef -XOR- het volgende:
Wij van het Ajaxtopic feliciteren PSV met het bereiken van minimaal de Europa league
Ik raak de draad kwijt met al die voorrondesquote:
Daarvoor maak ik die schitterende OP's.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik raak de draad kwijt met al die voorrondes
Voor Schmidt en de spelers blijkbaar wel , mij interesseert het persoonlijk niet zoveelquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is toch geen belangrijke wedstrijd
Ik zat te denken aan een kek filmpje. 'We're back' ofzo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:56 schreef Heeinz het volgende:
PSV doet ertoe in Europa?
Laten we niet ineens gaan overdrijven
Die video was op de cringe-schaal van 0 tot 10 een flinke Baumgartlquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een kek filmpje. 'We're back' ofzo?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:coco
@:maxi-mus
@:ggmm
@:de_kraam
@:yvonne
@:psvcl
@:scrummie
@:zipportal
Er zijn er minstens tweequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is @:Karina nu weer de enige vrouw op Fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |