Correct ja, daarom al 2019, dan heb je de meeste atleten in ieder geval wel te pakkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:34 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat is het probleem met schemaatjes deze spelen.
Welk onderdeel doen achtkampers meer dan de zevenkamp of welke doen ze minder dan de tienkamp?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:34 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat is het probleem met schemaatjes deze spelen. Achtkampers hebben allemaal nauwelijks/niets gedaan sinds 2019.
Slaapgebrek, dan krijg je dat soort dingenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welk onderdeel doen achtkampers meer dan de zevenkamp of welke doen ze minder dan de tienkamp?
Gewoon zeggen dat je het over acht kampers had die de boel hebben geterroriseerd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:37 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Slaapgebrek, dan krijg je dat soort dingen
Overzichtje wk totaal resultaten, misschien beter dan niksquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is wel veel werk om voor 24 deelnemers + mannen waarvoor ik nog formules moet uitschrijven en resultaten zoeken op zo'n kutsite
Ik doe meestal als referentie x5 laatste resultaat, x4 voorlaatste enz. Maar resultaten zijn natuurlijk vrij oud.
De eerste dagen ging het nog wel bij de NOS, maar de laatste paar dagen kijk ik vaker naar reclame dan naar sport op de NOS. Dus dan maar de Belg jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:40 schreef Redefine het volgende:
Ik ben vooral bij Sporza aan het kijken. Maar wil liever bij ES of de NOS. Maar ja ES is weer naar overal en nergens aan het schakelen. En de NOS gaat naar de derde reclame in iets meer dan een uur
Vooral studiotijd lijkt ook meer te zijn, nu ook s'nachtsquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste dagen ging het nog wel bij de NOS, maar de laatste paar dagen kijk ik vaker naar reclame dan naar sport op de Belg.
Ik heb mijn tweede TV standaard op de NOS staan maar die heb ik vandaag opvallend weinig gebruiktquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:41 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb de NOS op de achtergrond aanstaan en voor m'n gevoel is er het afgelopen uur een half uur reclame geweest
De eerste dagen was het heel acceptabel bij de NOS maar het wordt per dag erger jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste dagen ging het nog wel bij de NOS, maar de laatste paar dagen kijk ik vaker naar reclame dan naar sport op de NOS. Dus dan maar de Belg ja
Ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vloon eruit op 5.55 is wel matig toch?
Ik heb em gewoon op de D+-stream staan, loopt wel iets achter maar op het werk heb ik geen TVquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:40 schreef Redefine het volgende:
Ik ben vooral bij Sporza aan het kijken. Maar wil liever bij ES of de NOS. Maar ja ES is weer naar overal en nergens aan het schakelen. En de NOS gaat naar de derde reclame in iets meer dan een uur
Geen vakantie hebbenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb em gewoon op de D+-stream staan, loopt wel iets achter maar op het werk heb ik geen TV
Gemiddeld of elk uur maximaal 14? Misschien heeft de NOS ruimte opgespaardquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:42 schreef Remco het volgende:
Voor zowel commercieel als publieke zenders is er een maximum van 14 minuten reclame per uur. Ik gok dat ze daar echt wel dichtbij zitten laatste dagen.
Oneens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:45 schreef dz5b604 het volgende:
Ze mogen bij die onderdelen op het veld wel een keer een voorbeeld gaan nemen aan het turnen, 8 man is wel genoeg voor een finale.
Ze pakken vaak twee blokken van zeven minuten per uur. En dan net buiten dat uur nog één als ze weten dat ze het komende uur niet naar de reclame kunnen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:42 schreef Remco het volgende:
Voor zowel commercieel als publieke zenders is er een maximum van 14 minuten reclame per uur. Ik gok dat ze daar echt wel dichtbij zitten laatste dagen.
Maximaal per uur 14 minuten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gemiddeld of elk uur maximaal 14? Misschien heeft de NOS ruimte opgespaard
Ik zit nu al anderhalf uur het polstokhoogspringen te kijken en we zijn nog lang niet bezig voor de medailles, nu is het moment dat er eindelijk een sloot afvalt en dat is niet omdat ze zo goed zijn of de verschillen klein zouden zijn. Maar dan nog minimaal 1 hoogte voordat we eindelijk echt gaan beginnen. Dat duurt wel erg lang.quote:
Ja dit inderdaad, eigenlijk niet te verantwoorden als publieke zender. Maar goed Dione haar verblijf in Japan moet ook betaald worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze pakken vaak twee blokken van zeven minuten per uur. En dan net buiten dat uur nog één als ze weten dat ze het komende uur niet naar de reclame kunnen.
Hij zegt dat ze de lat bewogenquote:
D+ heb ik op het polsstokhoogspringen staan. De rest op Sporza.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb em gewoon op de D+-stream staan, loopt wel iets achter maar op het werk heb ik geen TV
Kamperenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja keuzes keuzes.
Wil die tent van ons ook nog wel een keer gebruiken
Ik heb daar gewichtheffen en sportklimmenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
D+ heb ik op het polsstokhoogspringen staan. De rest op Sporza.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
KamperenDan vraag je er om hoor
Vetter goudquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij gaat iedereen gewoon blind meerkamp in en wij als publiek ook
Gewoon PB series gebruiken van 2019-2021 en als iemand niet heeft gedaan dan pak je 2017 WK ofzo. Zullen een paar jeugdigen zijn waarbij het moeilijk is, maar iedereen heeft zich uiteindelijk moeten kwalificerenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij gaat iedereen gewoon blind meerkamp in en wij als publiek ook
Gewoon lekker in een hotelletje maat. Je gaat toch niet voor je plezier plakken in een tentje johquote:
Ik moet zo weg, als het vanmiddag rustig is zal ik kijkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon PB series gebruiken van 2019-2021 en als iemand niet heeft gedaan dan pak je 2017 WK ofzo. Zullen een paar jeugdigen zijn waarbij het moeilijk is, maar iedereen heeft zich uiteindelijk moeten kwalificeren
Die denkt al een hele meneer te zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:51 schreef The_Undertone het volgende:
Wow Knighton, terwijl hij heel de tijd rond zich kijkt
Jawel. Heerlijk wildkamperen in een bosquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon lekker in een hotelletje maat. Je gaat toch niet voor je plezier plakken in een tentje joh
Ik wil wel wat relevante series zoeken als het wat minder druk is qua sport.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik moet zo weg, als het vanmiddag rustig is zal ik kijken
Dione voegt echt niks toe deze Spelen. Die heeft dat waarschijnlijk opgeëist.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:48 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja dit inderdaad, eigenlijk niet te verantwoorden als publieke zender. Maar goed Dione haar verblijf in Japan moet ook betaald worden.
Ik doe het echt alleen omdat het veel goedkoper is bij festivalsquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jawel. Heerlijk wildkamperen in een bos
Ik heb echt niks met hotels.
Maar oke, ik snap eerlijk gezegd ook wel dat mensen kamperen idioot vinden
Het is vooral jammer dat er geen website is waar je gewoon uitklapmenus hebt bij totaalresultaten van heptathlon. Netjes alle onderdelen op volgorde daaronderquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil wel wat relevante series zoeken als het wat minder druk is qua sport.
Ik vind beide leukquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jawel. Heerlijk wildkamperen in een bos
Ik heb echt niks met hotels.
Maar oke, ik snap eerlijk gezegd ook wel dat mensen kamperen idioot vinden
Heeft die zijn vrouw weer bedrogen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Usain Bolt heeft een groot probleem.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:52 schreef Beregd het volgende:
Blij dat we vanuit België jullie reclamevrij de OS kunnen aanbieden. Het is mijn belastingsgeld meer dan waard.
Ja, daarvoor moet je waarschijnlijk de resultaten van de specifieke meerkamp opzoekenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is vooral jammer dat er geen website is waar je gewoon uitklapmenus hebt bij totaalresultaten van heptathlon. Netjes alle onderdelen op volgorde daaronder
Nee, want kamperen is kut.quote:
Bij festivals heb ik meestal plafonddient en kijk ik urenlang naar mn tent zonder te kunnen slapenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe het echt alleen omdat het veel goedkoper is bij festivals
Niet mee eens.quote:
Eens!quote:
Dat is als alternatief op een hotelletje ook prima. Maar ik ben sowieso niet van wandelvakanties in het bos. Gewoon lekker door de drukke stad wandelen en covid oplopenquote:
Ik wissel die dingen graag af.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is als alternatief op een hotelletje ook prima. Maar ik ben sowieso niet van wandelvakanties in het bos. Gewoon lekker door de drukke stad wandelen en covid oplopen
Ik doe niet aan mdma, dus dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij festivals heb ik meestal plafonddient en kijk ik urenlang naar mn tent zonder te kunnen slapen
Ze is niet de enigequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:54 schreef The_Undertone het volgende:
Die Rogers is best wel cute voor een hamerslingeraarster
Lekker in elkaars gezicht niezen in de metro.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is als alternatief op een hotelletje ook prima. Maar ik ben sowieso niet van wandelvakanties in het bos. Gewoon lekker door de drukke stad wandelen en covid oplopen
Ik neem pas weer verkansie met de kerst denk ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:56 schreef Redefine het volgende:
Voor mij na de Olympische Spelen vier weken werken en dan weer twee weken vakantieLekker off topic.
https://www.worldathletic(...)1&lastDay=2021-08-03quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is vooral jammer dat er geen website is waar je gewoon uitklapmenus hebt bij totaalresultaten van heptathlon. Netjes alle onderdelen op volgorde daaronder
Zelfs met is slapen nooit een probleem voor mij. Enige keer dat ik niet kon slapen op een festival was toen het regende, mijn tent lek was en er in de tent naast mij muziek werd gedraaid.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe niet aan mdma, dus dat scheelt weer.
Beijing 2022 wordt hopelijk mijn volgendequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem pas weer verkansie met de kerst denk ik
Ah kijk dat is al iets beter dank je wel!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:57 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
https://www.worldathletic(...)1&lastDay=2021-08-03
Ik heb hier de onderdelen achter elkaar met instelbare tijdsspanne
September weer een week, met kerst een week en dan waarschijnlijk Beijing weer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je zo weinig vakantiequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beijing 2022 wordt hopelijk mijn volgende
Toch lijkt het me wel gaaf om zo onderdeel van de Spelen te zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:56 schreef 3rr0r het volgende:
Die officials bij kogelslingeren
[ afbeelding ]
In Beijing?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beijing 2022 wordt hopelijk mijn volgende
Ah dan ik waarschijnlijk ook wel weer vrij. Maar in september nog even naar Polen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat durf ik nog niet te zeggenquote:
niet bij de spelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch lijkt het me wel gaaf om zo onderdeel van de Spelen te zijn.
Ik heb maar 4 weken in mijn tijdelijk contractquote:
Dat is inderdaad niks.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb maar 4 weken in mijn tijdelijk contractVind ik wel echt vervelend weinig.
Ik heb niet veel meer maar goed dat is wel beetje standaard voor Nederland denk ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb maar 4 weken in mijn tijdelijk contractVind ik wel echt vervelend weinig.
Volgende contract zal het wel meer worden. Als dat er komt, maar daar gaan we wel vanuit.quote:
Wettelijk 20 dagen, inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb niet veel meer maar goed dat is wel beetje standaard voor Nederland denk ik
Duurt elke keer weer minuten ja. Hoe moeilijk kan dat zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:01 schreef heywoodu het volgende:
Ze schieten echt geen fuck op met die officiële uitslagen
Liberiaan zat in de weg om Lyles goed te kunnen zien denk ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Duurt elke keer weer minuten ja. Hoe moeilijk kan dat zijn.
Sukkelaarquote:
jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:05 schreef hhh38 het volgende:
Dus als er hier 4 man onder 19,99 gaan ligt ie eruit?
Hoe bedoel je? Het land heet eSwatiniquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Wat is de grap achter eSwatini? #durftevragen
Oh je schrijft het oprecht met een klein 'e' dus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het land heet eSwatini
Zou wel mooi zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:08 schreef Szura het volgende:
De Grassie gaat eindelijk z'n belofte inlossen in de vinale
Zo heette het land vroeger ook, voordat het gekoloniseerd werd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Ja, alleen omdat het volgens mij al zo heette en het van vroeger komt, niet omdat het een e als in eSports ofzo isquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh je schrijft het oprecht met een klein 'e' dus.
Waarvan akte.
Weer baan 2quote:
Dat zou geweldig zijn. Toedeloe Bolt.quote:
19,19 is totaal andere koek lijkt me.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat?
Als je zo simpel al 19.73 kan..
Die vraag heb ik bij "vinale"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Dan win je nog steeds niet zomaar een halve seconde, OR is al zeer moeilijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat?
Als je zo simpel al 19.73 kan..
/Marcel Maijerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die vraag heb ik bij "vinale"
Alsof je zomaar een halve seconde sneller rent, fout!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
19,19 is totaal andere koek lijkt me.
Dat dachten we bij de 400 horden ook zekerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
19,19 is totaal andere koek lijkt me.
Dat denk ik nog steeds, 19,19 daar zou wel heel straf zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat dachten we bij de 400 horden ook zeker
En dan straks in de finale opeens dat niet gooienquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:11 schreef heywoodu het volgende:
Die eerste kwalificatieworp van Crouser zou van 1992 tot en met 2012 goed zijn geweest voor goud, en in 2016 nog voor zilver.
Beetje respect hè.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:12 schreef Szura het volgende:
Toepasselijke naam wel voor vadsige Poolse, Anita
Schuld van Marcel Maijer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die vraag heb ik bij "vinale"
Dan gaat ie gewoon weer over de 23 heen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan straks in de finale opeens dat niet gooien
Mwah, dat record had Warholm zelf al staan, dus dat hij zelf voor een WR kon gaan was zeker wel te verwachtenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was zijn eigen record, bij de 200m (en de 100m) zitten er op dit moment gewoon geen grootheden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volledig zelfs Umbuso weSwatini (Koningkrijk van Swaziland)quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh je schrijft het oprecht met een klein 'e' dus.
Waarvan akte.
Die valt flink tegen ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Berry, die hadden we wel in de top 3 verwacht toch?
Daar wordt ik wel een beetje Mu van.quote:
Eerste vrouw met 3x goud achter elkaar in de atletiek?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:17 schreef Redefine het volgende:
Wlodarczyk weer goud zou wel onwaarschijnlijk knap zijn
Even aan mijn Muder vragen.quote:
Volgens Sedoc is dat SAFP toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eerste vrouw met 3x goud achter elkaar in de atletiek?
Om mudeloos van te worden.quote:
Gaat ie verder van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom schreeuwen ze zo bij elke worp
Omdat die mensen dan aan de kant kunnen, die willen zo'n ding niet op hun kop he.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom schreeuwen ze zo bij elke worp
Vandaar dat ze zo blij wasquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:19 schreef heywoodu het volgende:
Ghelber slingert haar 11 jaar oude PR uit de boeken.
Ok, H.quote:
Wat had je dan gewild?quote:
Kunnen ze haten wat ze willen maar polsstokhoogspringen >>>> kogelslingeren (bij de vrouwen) dus terecht.quote:
Stream?quote:
Moet je naar de player, maar je kan nog wel even wachten volgende hoogte gaat wat zeggen over medailles.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eerste vrouw met 3x goud achter elkaar in de atletiek?
Thanks, maar was advies aan Nattekrantquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:21 schreef Aguero het volgende:
[..]
https://www.eurosportplay(...)c-stadium-pole-vault
Toen ik dat zei schakelde de NOS echt net overquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Thanks, maar was advies aan Nattekrant
Doen ze ook, met 3 zelfs. Jammer voor hen blokkeren ze er maar eentje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:26 schreef 3rr0r het volgende:
Britten moeten gewoon met 2 de boel blokkeren
Negen daarvan heten Kratochfilova?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |