Maximaal per uur 14 minuten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gemiddeld of elk uur maximaal 14? Misschien heeft de NOS ruimte opgespaard
Ik zit nu al anderhalf uur het polstokhoogspringen te kijken en we zijn nog lang niet bezig voor de medailles, nu is het moment dat er eindelijk een sloot afvalt en dat is niet omdat ze zo goed zijn of de verschillen klein zouden zijn. Maar dan nog minimaal 1 hoogte voordat we eindelijk echt gaan beginnen. Dat duurt wel erg lang.quote:
Ja dit inderdaad, eigenlijk niet te verantwoorden als publieke zender. Maar goed Dione haar verblijf in Japan moet ook betaald worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze pakken vaak twee blokken van zeven minuten per uur. En dan net buiten dat uur nog één als ze weten dat ze het komende uur niet naar de reclame kunnen.
D+ heb ik op het polsstokhoogspringen staan. De rest op Sporza.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb em gewoon op de D+-stream staan, loopt wel iets achter maar op het werk heb ik geen TV
Kamperenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja keuzes keuzes.
Wil die tent van ons ook nog wel een keer gebruiken
Ik heb daar gewichtheffen en sportklimmenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
D+ heb ik op het polsstokhoogspringen staan. De rest op Sporza.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
KamperenDan vraag je er om hoor
Vetter goudquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij gaat iedereen gewoon blind meerkamp in en wij als publiek ook
Gewoon PB series gebruiken van 2019-2021 en als iemand niet heeft gedaan dan pak je 2017 WK ofzo. Zullen een paar jeugdigen zijn waarbij het moeilijk is, maar iedereen heeft zich uiteindelijk moeten kwalificerenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij gaat iedereen gewoon blind meerkamp in en wij als publiek ook
Gewoon lekker in een hotelletje maat. Je gaat toch niet voor je plezier plakken in een tentje johquote:
Ik moet zo weg, als het vanmiddag rustig is zal ik kijkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon PB series gebruiken van 2019-2021 en als iemand niet heeft gedaan dan pak je 2017 WK ofzo. Zullen een paar jeugdigen zijn waarbij het moeilijk is, maar iedereen heeft zich uiteindelijk moeten kwalificeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |