Ah kijk dat is al iets beter dank je wel!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:57 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
https://www.worldathletic(...)1&lastDay=2021-08-03
Ik heb hier de onderdelen achter elkaar met instelbare tijdsspanne
September weer een week, met kerst een week en dan waarschijnlijk Beijing weer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem pas weer verkansie met de kerst denk ik
Heb je zo weinig vakantiequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beijing 2022 wordt hopelijk mijn volgende
Toch lijkt het me wel gaaf om zo onderdeel van de Spelen te zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:56 schreef 3rr0r het volgende:
Die officials bij kogelslingeren
[ afbeelding ]
In Beijing?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beijing 2022 wordt hopelijk mijn volgende
Ah dan ik waarschijnlijk ook wel weer vrij. Maar in september nog even naar Polen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem pas weer verkansie met de kerst denk ik
niet bij de spelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch lijkt het me wel gaaf om zo onderdeel van de Spelen te zijn.
Ik heb maar 4 weken in mijn tijdelijk contractquote:
Dat is inderdaad niks.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb maar 4 weken in mijn tijdelijk contractVind ik wel echt vervelend weinig.
Ik heb niet veel meer maar goed dat is wel beetje standaard voor Nederland denk ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb maar 4 weken in mijn tijdelijk contractVind ik wel echt vervelend weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |