Die denkt al een hele meneer te zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:51 schreef The_Undertone het volgende:
Wow Knighton, terwijl hij heel de tijd rond zich kijkt
Jawel. Heerlijk wildkamperen in een bosquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon lekker in een hotelletje maat. Je gaat toch niet voor je plezier plakken in een tentje joh
Ik wil wel wat relevante series zoeken als het wat minder druk is qua sport.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik moet zo weg, als het vanmiddag rustig is zal ik kijken
Dione voegt echt niks toe deze Spelen. Die heeft dat waarschijnlijk opgeëist.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:48 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja dit inderdaad, eigenlijk niet te verantwoorden als publieke zender. Maar goed Dione haar verblijf in Japan moet ook betaald worden.
Ik doe het echt alleen omdat het veel goedkoper is bij festivalsquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jawel. Heerlijk wildkamperen in een bos
Ik heb echt niks met hotels.
Maar oke, ik snap eerlijk gezegd ook wel dat mensen kamperen idioot vinden
Het is vooral jammer dat er geen website is waar je gewoon uitklapmenus hebt bij totaalresultaten van heptathlon. Netjes alle onderdelen op volgorde daaronderquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil wel wat relevante series zoeken als het wat minder druk is qua sport.
Ik vind beide leukquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jawel. Heerlijk wildkamperen in een bos
Ik heb echt niks met hotels.
Maar oke, ik snap eerlijk gezegd ook wel dat mensen kamperen idioot vinden
Heeft die zijn vrouw weer bedrogen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Usain Bolt heeft een groot probleem.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:52 schreef Beregd het volgende:
Blij dat we vanuit België jullie reclamevrij de OS kunnen aanbieden. Het is mijn belastingsgeld meer dan waard.
Ja, daarvoor moet je waarschijnlijk de resultaten van de specifieke meerkamp opzoekenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is vooral jammer dat er geen website is waar je gewoon uitklapmenus hebt bij totaalresultaten van heptathlon. Netjes alle onderdelen op volgorde daaronder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |