quote:Date and Time: Mon 2 Aug. 15:30 - 18:30
• Venues: Izu Velodrome
• Women's Team Sprint Qualifying
• Women's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint First round
• Men's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint Finals
• Women's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Tue 3 Aug. 15:30 - 18:10
• Women's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint Qualifying
• Men's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint First round
• Women's Team Pursuit Finals
• Men's Team Sprint Finals
• Women's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Wed 4 Aug. 15:30 - 19:00
• Men's Sprint Qualifying
• Women's Keirin First round
• Men's Sprint 1/32 Finals
• Women's Keirin Repechages
• Men's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Men's Team Pursuit Finals
• Men's Sprint 1/16 Finals
• Men's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Sprint 1/16 Finals Repechages
Date and Time: Thu 5 Aug. 15:30 - 18:50
• Men's Omnium Scratch Race 1/4
• Men's Sprint 1/8 Finals
• Women's Keirin Quarterfinals
• Men's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Omnium Tempo Race 2/4
• Men's Sprint Quarterfinals
• Women's Keirin Semifinals
• Men's Omnium Elimination Race 3/4
• Women's Keirin Final 7-12
• Women's Keirin Final 1-6
• Men's Omnium Points Race 4/4
• Men's Sprint Race for 5th-8th Places
• Women's Keirin Victory Ceremony
• Men's Omnium Victory Ceremony
Date and Time: Fri 6 Aug. 15:30 - 19:15
• Women's Sprint Qualifying
• Men's Sprint Semifinals
• Women's Sprint 1/32 Finals
• Women's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Women's Madison Final
• Men's Sprint Finals
• Women's Sprint 1/16 Finals
• Women's Madison Victory Ceremony
• Women's Sprint 1/16 Finals Repechages
• Men's Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Sat 7 Aug. 15:30 - 18:25
• Women's Sprint 1/8 Finals
• Men's Keirin First Round
• Women's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Keirin Repechages
• Women's Sprint Quarterfinals
• Men's Madison Final
• Men's Madison Victory Ceremony
Date and Time: Sun 8 Aug. 10:00 - 13:15
• Women's Omnium Scratch Race 1/4
• Women's Sprint Semifinals
• Men's Keirin Quarterfinals
• Women's Omnium Tempo Race 2/4
• Women's Sprint Race for 5th-8th Places
• Men's Keirin Semifinals
• Women's Sprint Finals
• Women's Omnium Elimination Race 3/4
• Men's Keirin Final 7-12
• Men's Keirin Final 1-6
• Men's Keirin Victory Ceremony
• Women's Omnium Points Race 4/4
• Women's Sprint Victory Ceremony
• Women's Omnium Victory Ceremony
Wordt ook tijd dat ze geen Jeroen's meer in dienst gaan nemen bij de NOSquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeroen is weer ouderwets in vorm.
Hij moest z’n opgeschreven verhaaltje vertellen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:51 schreef Remco het volgende:
Mist Koster nu het complete wedstrijdverloop?
Blind?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die gozer bij de NOS had geen moment in de gaten dat het helemaal in de soep liep bij Australië.
Hoe kan dat?
Koster is alles in het licht van Nederland aan het redeneren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die gozer bij de NOS had geen moment in de gaten dat het helemaal in de soep liep bij Australië.
Hoe kan dat?
Die zat weer zo te oreren over die laag die lag, waardoor die dat compleet miste ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:51 schreef Remco het volgende:
Mist Koster nu het complete wedstrijdverloop?
Dat kan echt niet inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe kan dat?
Danny?quote:
Dat is die kerel die gisteren in artikel goud al aan Nederland gaf voordat we uberhaupt een meter hebben gereden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe kan dat?
Die kijkt niet naar de race, maar wil zijn verhaal per se kwijtquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe kan dat?
Nee als het misgaat wil ik wel het commentaar op de NOS horenquote:
Dat is inderdaad een prima duoquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:52 schreef Mykonos het volgende:
Ik kijk op de Player met Nederlands commentaar, dat gaat nog best prima.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:52 schreef AgnesGru het volgende:
Niet winnen = zilver met een gouden randje
Paniekvogelquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:52 schreef El-Stinho het volgende:
Koster maakte zich bij de 5/6-DSQ al druk om de invloed op de flow van Nederland.
Elis Ligtlee is een man en doet het commentaar?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is dus Ligtlee. Ik had 'm niet uitgenodigd maar de NOS flikt het gewoon.
Zilver met een bronzen randjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:53 schreef Benny het volgende:
[..]
In before zilver met een gouden randje
Heb daar een Ban.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer eens in COR posten?
Kenny wordt te oud.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:55 schreef Szura het volgende:
Kunnen we hier spreken van een Britse SJOOOOKKKKK?
Hoogland was aan het freewheelen die laatste rondequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:55 schreef kilon het volgende:
Niet zo gek ver van het WR af ook. Toch een tegenvaller
Ook de beentjes aan het sparen.quote:
Die is gewoon gesloopt door die twee eerdere heats, met name die tweedequote:
Subsidiegenot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe kan dat?
En dat op een kortere baanquote:
Vooral Van den Berg? Rest lijkt me gewoon goed.quote:
Of stijf van de spanningquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vooral Van den Berg? Rest lijkt me gewoon goed.
Die start individueel toch ook niet meer? Of wel?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vooral Van den Berg? Rest lijkt me gewoon goed.
Broddelwerken van Royquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:56 schreef El-Stinho het volgende:
NED (WR: 41.225 ;; OR: 41.431)
R1
Lap 1 (250m) - 17.222
Lap 2 (500m) - 29.221 (11.999)
Lap 3 (750m) - 41.431 (12.210)
FIN
Lap 1 (250m) - 17.255
Lap 2 (500m) - 29.219 (11.964)
Lap 3 (750m) - 41.369 (12.150)
Nee, Hoogland en Lavreysen op de sprint. Lavreysen en Büchli op de keirin.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Die start individueel toch ook niet meer? Of wel?
Nee, die start niet meer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Die start individueel toch ook niet meer? Of wel?
ik neem aan dat de vage baanwielrenregels zo zijn dat de winnaar goud krijgt en de verliezer wordt gerangschikt naar tijd, dus dat de Britten dan buiten de medailles vallen!quote:
Goede uitgekozen dan zo op basis van de resultatenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nee, Hoogland en Lavreysen op de sprint. Lavreysen en Büchli op de keirin.
Twee keer goud.
Büchli ook niet heel goed, al is de Keirin sowieso een ander en ook onvoorspelbaar onderdeel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nee, Hoogland en Lavreysen op de sprint. Lavreysen en Büchli op de keirin.
Twee keer goud.
Nee. Dit ging om goud en zilver.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik neem aan dat de vage baanwielrenregels zo zijn dat de winnaar goud krijgt en de verliezer wordt gerangschikt naar tijd, dus dat de Britten dan buiten de medailles vallen!
Het feit dát hij geen enkel idee heeft is wel kwalijk natuurlijk, maar heb het idee dat ze bij de NOS Tom gewoon tolereren gezien zijn lichamelijke gesteldheidquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:00 schreef Remco het volgende:
Tom verbloemd ook niet dat hij geen idee heeft waar die het over heeft, hierdoor kun je je ook moeilijk aan hem ergeren.
Nee , logische regels ineens bij het baanwielrennen. Dat geloof ik niet!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee. Dit ging om goud en zilver.
Doen ze dat bij Dione ook dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het feit dát hij geen enkel idee heeft is wel kwalijk natuurlijk, maar heb het idee dat ze bij de NOS Tom gewoon tolereren gezien zijn lichamelijke gesteldheid
Mwah, gezien het verleden snapte ik dat wel, dat ze Nils ook een kans wilde gevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:01 schreef Szura het volgende:
De bike-off lag helemaal niet dicht bij elkaar Elis, het was eigenlijk lachwekkend dat Vd Berg daaraan mee moest doen. Gewoon een nette manier om die andere twee te lozen.
Hoef je niet te vragen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
'als die pedo met die pijpenkrullen ons vragen gaat stellen, kunnen jullie dan even doen alsof de podiumceremonie begint'?
Wat heeft Karsten hiermee van doen?quote:
Hij had het over een hoop ''opwinding''quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:00 schreef Remco het volgende:
Tom verbloemd ook niet dat hij geen idee heeft waar die het over heeft, hierdoor kun je je ook moeilijk aan hem ergeren.
Klopt toch wel?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:04 schreef Benny het volgende:
RTL pushmelding: "Baanwielrenners rammen met overmacht naar goud op de Spelen"![]()
Leuk verhaal.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:04 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb nog wel een leuk (matig) verhaal voor jullie.
De baanwielrenners moesten een paar jaar geleden naar een WK. Toen heeft de vriendin van 1 van de renners hem weggebracht naar Schiphol. Daarna is ze doorgereden naar een vriend van me en was vreemd aan het gaan terwijl de baanwielrenner goud won
Ja, nogalquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:04 schreef Benny het volgende:
RTL pushmelding: "Baanwielrenners rammen met overmacht naar goud op de Spelen"![]()
Einde tijdperk ronde wielen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:01 schreef DeeBee het volgende:
Echt heel tof dat het op de Spelen ook lukt.
Zonder pics is dit een kutverhaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:04 schreef Mansjester het volgende:
De baanwielrenners moesten een paar jaar geleden naar een WK. Toen heeft de vriendin van 1 van de renners hem weggebracht naar Schiphol. Daarna is ze doorgereden naar een vriend van me en was vreemd aan het gaan terwijl de baanwielrenner goud won
Namen en rugnummersquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:04 schreef Mansjester het volgende:
Weet iemand wat de laptimes zijn van het WR .. was het vooral verloren in de openingsronde tov WR?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:56 schreef El-Stinho het volgende:
NED (WR: 41.225 ;; OR: 41.431)
R1
Lap 1 (250m) - 17.222
Lap 2 (500m) - 29.221 (11.999)
Lap 3 (750m) - 41.431 (12.210)
FIN
Lap 1 (250m) - 17.255
Lap 2 (500m) - 29.219 (11.964)
Lap 3 (750m) - 41.369 (12.150)
Iedereen in de rij begon te klappenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:04 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb de foto van hun samen na afloop van de daad wel gezien, maar die ga ik hier uiteraard niet postenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk verhaal.
Heb je misschien een foto van die vriendin voor me?
Zoveel vragenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:04 schreef Mansjester het volgende:
Wij hebben nu de rondste wielenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Einde tijdperk ronde wielen?
Dit is wel een pijnlijke dag voor de Britjes. Gelapt bij de mannen TP, bijna gelapt bij de vrouwen TP en compleet uit elkaar gevallen op de mannen TSquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit komt in de buurt van het verhaal een zekere fokker die de Duitse wielrenners zo aan bid, dat hij ooit zijn scharrel aan 1 van hen aanbood.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:04 schreef Mansjester het volgende:
Was de start bij het WR niet in 17.0, of zelfs 16.9?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:06 schreef Fodio het volgende:
[..]
Weet iemand wat de laptimes zijn van het WR .. was het vooral verloren in de openingsronde tov WR?
Zo zijn vrouwen nou eenmaal.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb de foto van hun samen na afloop van de daad wel gezien, maar die ga ik hier uiteraard niet posten
Welke renner?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:04 schreef Mansjester het volgende:
Ik verwacht als volgende TT "Met chokende Britten"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is wel een pijnlijke dag voor de Britjes. Gelapt bij de mannen TP, bijna gelapt bij de vrouwen TP en compleet uit elkaar gevallen op de mannen TS
Dat moet dan een hele kort vlucht zijn geweest. Of een hele lange wip. Vragen vragen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:04 schreef Mansjester het volgende:
Columbiafan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit komt in de buurt van het verhaal een zekere fokker die de Duitse wielrenners zo aan bid, dat hij ooit zijn scharrel aan 1 van hen aanbood.
Ik kan dit bevestigen, ik was aanwezig als flufferquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:04 schreef Mansjester het volgende:
Nou ja, dit is in principe precies het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit komt in de buurt van het verhaal een zekere fokker die de Duitse wielrenners zo aan bid, dat hij ooit zijn scharrel aan 1 van hen aanbood.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Werken bij de NOS. De legendarische Arie van Vliet vergeten. Won de kilometer in 1936.quote:1932
De laatste gouden medaille voor een Nederlandse man in het olympische baantoernooi, stamt uit 1932, toen Jacques van Egmond de beste was in het individuele sprinttoernooi.
Het werd wel weer in de uitzending benoemd. Enige afstemming is er ook weer niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Werken bij de NOS. De legendarische Arie van Vliet vergeten. Won de kilometer in 1936.
Typisch zowel Koster als Egbers hadden het wel over Van Vliet. Zeker weer een stagiairquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Werken bij de NOS. De legendarische Arie van Vliet vergeten. Won de kilometer in 1936.
Wat doet die Kenny? Ik heb dit nog nooit gezien, jij?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bernal en Carapaz redden de Britse deltawerken in de wielerwereld dit jaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat doet die Kenny? Ik heb dit nog nooit gezien, jij?
Britten lijken niet in de schroeivorm van Londen en Rio.
Euh, Pidcock?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bernal en Carapaz redden de Britse deltawerken in de wielerwereld dit jaar.
Ik onderga de schande volledig.quote:
Nee, ze krijgen 1 gouden medaille die ze vervolgens in vieren zagen.quote:
Ik doel er meer op of alleen degene die de finale rijden goud krijgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen 1 gouden medaille die ze vervolgens in vieren zagen.
Je denkt dat bij bijvoorbeeld het voetbal ook alleen de mensen die voetballen in de finale een medalje krijgen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik doel er meer op of alleen degene die de finale rijden goud krijgen.
Buchli krijgt ook goudquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je denkt dat bij bijvoorbeeld het voetbal ook alleen de mensen die voetballen in de finale een medalje krijgen?
Want? Goud voor Nederland.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:36 schreef Remco het volgende:
[..]
De balkfinale afbreken voor een medaille ceremonie is ook weer het andere uiterste.
Nee maar bij zwemmen is dit volgens mij niet zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je denkt dat bij bijvoorbeeld het voetbal ook alleen de mensen die voetballen in de finale een medalje krijgen?
Anderhalve week klagen dat de NOS liever praat over sport dan live sport laat zien, doen ze het een keer is het weer niet goed.quote:
Het WILHELMUSquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Sowieso snap ik niet wat mensen leuk vinden aan zo'n nutteloze ceremonie.
Ze voeren het argument op dat ze graag dingen duiden en Nederlanders laten zien, dan is deze keuze onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Anderhalve week klagen dat de NOS liever praat over sport dan live sport laat zien, doen ze het een keer is het weer niet goed.
De Britten verklootten het totaal bij de start. Hun tijd in de vorige ronde was een stuk sneller.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:43 schreef Revanches het volgende:
Misschien een domme vraag ( dagjesvolk he), maar er werd toch vooraf verwacht dat het verschil tussen NL en GB op een paar tienden zou uitkomen? Of heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd?
Aah oke, thanks!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
De Britten verklootten het totaal bij de start. Hun tijd in de vorige ronde was een stuk sneller.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:40 schreef raptorix het volgende:
Ja iedereen krijgt dus medaille: https://sports.yahoo.com/(...)laced-141035603.html
Kenny zei zelf dat hij gewoon leeg was in de finalequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
De Britten verklootten het totaal bij de start. Hun tijd in de vorige ronde was een stuk sneller.
Volgens mij daar ook wel, is ook een reden dat ze vaak anderen laten zwemmen in de seriesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee maar bij zwemmen is dit volgens mij niet zo.
Overigens wat niet veel mensen weten is dat een gouden medaille maar een klein beetje goud bevatquote:
Nee daar dus ook, zie artikel wat ik eronder gepost heb, ik meen me te herinneren dat dit in het verleden niet zo was, maar wellicht dat dat dat bij andere kampioenschappen zo is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij daar ook wel, is ook een reden dat ze vaak anderen laten zwemmen in de series
Dus toch zilver met een gouden randjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Overigens wat niet veel mensen weten is dat een gouden medaille maar een klein beetje goud bevat
92% is zilver en de metaalwaarde is zo rond de 600 euro
Voor de eerste wereldoorlog waren ze wel echt van goud, maar wel een stuk kleinerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dus toch zilver met een gouden randje
zelfs daarmee worden we belazerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voor de eerste wereldoorlog waren ze wel echt van goud, maar wel een stuk kleiner
Met 556 gram voor een gouden medaille en de goudprijs op 49 euro per gram is ¤27.244,- per gouden medaille nogal duur om weg te geven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Overigens wat niet veel mensen weten is dat een gouden medaille maar een klein beetje goud bevat
92% is zilver en de metaalwaarde is zo rond de 600 euro
Mwah, het is niet alsof het IOC zich dat niet kan veroorloven, alleen NBC betaalde al 7.75 miljard dollar voor de TV rechten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Met 556 gram voor een gouden medaille en de goudprijs op 49 euro per gram is ¤27.244,- per gouden medaille nogal duur om weg te geven.
Bach doet die goudstaven wel in z'n eigen kluisquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, het is niet alsof het IOC zich dat niet kan veroorloven, alleen NBC betaalde al 7.75 miljard dollar voor de TV rechten.
Dat verschil zegt niet zoveel met zo’n rit natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:32 schreef Red_85 het volgende:
Het was zo'n groot verschil dat ze de Britten bijna op een ronde zette.
Bizar.
Wel in Bolivia zie ik. Daar zijn de omstandigheden toch wel uniek, of heb ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:14 schreef Marcoss het volgende:
Zit nog te kijken naar de startlijst voor de sprint morgen, maar die gast uit Trinidad en Tobago heeft wel echt een bizar WR neergezet
Benieuwd wat hij dan nu kan
Daar vloog iedereen op de sprint ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel in Bolivia zie ik. Daar zijn de omstandigheden toch wel uniek, of heb ik dat verkeerd?
Onze jongens moeten vanuit Tokio meteen op het vliegtuig naar Bolivia. Het kan nog zo veel sneller.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:14 schreef Marcoss het volgende:
Zit nog te kijken naar de startlijst voor de sprint morgen, maar die gast uit Trinidad en Tobago heeft wel echt een bizar WR neergezet
Benieuwd wat hij dan nu kan
Heb je maar een 65m breed ruim voor nodig @Antonovquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Onze jongens moeten vanuit Tokio meteen op het vliegtuig naar Bolivia. Het kan nog zo veel sneller.
Of (@:capuchon_jongen) een velodroom in het vliegtuig.
Ja, wel op een enorm snelle baan, maar ben dan benieuwd hoe goed hij dan is op een “normale” baan. Als ze hier ergens achteraan eindigen, moeten de Nederlanders ook een keer naar die baanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel in Bolivia zie ik. Daar zijn de omstandigheden toch wel uniek, of heb ik dat verkeerd?
Was mijn vraag toch kennelijk niet zo gekquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:30 schreef dz5b604 het volgende:
Teamsprinter Büchli krijgt gouden medaille pas na lang overleg met IOC
https://www.nu.nl/olympis(...)-ioc.html?redirect=1
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Fout van de scheids regel is dat hij het affluit als ze tot een meter zijn genaderd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:19 schreef Felagund het volgende:
Zie nu pas het fragment van de Denen vs. GB, dat is toch duidelijk een fout van de Denen?
Dat ook, maar je kunt ook zelf blijven opletten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:25 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Fout van de scheids regel is dat hij het affluit als ze tot een meter zijn benaderd.
Dat is niet aerodynamisch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat ook, maar je kunt ook zelf blijven opletten.
Dat is op je tegenstander knallen en op de grond vallen ook niet.quote:
Dan was ie alsnog gecrasht denk ik, die meter dicht ie in minder dan 2 secondenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:25 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Fout van de scheids regel is dat hij het affluit als ze tot een meter zijn benaderd.
Huh, dat heb ik helemaal niet meegekregenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:42 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ja maar dan was de wedstrijd voorbij, nu hebben ze hem verloren.
Denen gewoon door naar de wedstrijd om het goud toch? Of begrijp ik je post verkeerd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:42 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ja maar dan was de wedstrijd voorbij, nu hebben ze hem verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |