Euh, Pidcock?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bernal en Carapaz redden de Britse deltawerken in de wielerwereld dit jaar.
Ik onderga de schande volledig.quote:
Nee, ze krijgen 1 gouden medaille die ze vervolgens in vieren zagen.quote:
Ik doel er meer op of alleen degene die de finale rijden goud krijgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen 1 gouden medaille die ze vervolgens in vieren zagen.
Je denkt dat bij bijvoorbeeld het voetbal ook alleen de mensen die voetballen in de finale een medalje krijgen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik doel er meer op of alleen degene die de finale rijden goud krijgen.
Buchli krijgt ook goudquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je denkt dat bij bijvoorbeeld het voetbal ook alleen de mensen die voetballen in de finale een medalje krijgen?
Want? Goud voor Nederland.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:36 schreef Remco het volgende:
[..]
De balkfinale afbreken voor een medaille ceremonie is ook weer het andere uiterste.
Nee maar bij zwemmen is dit volgens mij niet zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je denkt dat bij bijvoorbeeld het voetbal ook alleen de mensen die voetballen in de finale een medalje krijgen?
Anderhalve week klagen dat de NOS liever praat over sport dan live sport laat zien, doen ze het een keer is het weer niet goed.quote:
Het WILHELMUSquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Sowieso snap ik niet wat mensen leuk vinden aan zo'n nutteloze ceremonie.
Ze voeren het argument op dat ze graag dingen duiden en Nederlanders laten zien, dan is deze keuze onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Anderhalve week klagen dat de NOS liever praat over sport dan live sport laat zien, doen ze het een keer is het weer niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |