quote:Date and Time: Mon 2 Aug. 15:30 - 18:30
• Venues: Izu Velodrome
• Women's Team Sprint Qualifying
• Women's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint First round
• Men's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint Finals
• Women's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Tue 3 Aug. 15:30 - 18:10
• Women's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint Qualifying
• Men's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint First round
• Women's Team Pursuit Finals
• Men's Team Sprint Finals
• Women's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Wed 4 Aug. 15:30 - 19:00
• Men's Sprint Qualifying
• Women's Keirin First round
• Men's Sprint 1/32 Finals
• Women's Keirin Repechages
• Men's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Men's Team Pursuit Finals
• Men's Sprint 1/16 Finals
• Men's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Sprint 1/16 Finals Repechages
Date and Time: Thu 5 Aug. 15:30 - 18:50
• Men's Omnium Scratch Race 1/4
• Men's Sprint 1/8 Finals
• Women's Keirin Quarterfinals
• Men's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Omnium Tempo Race 2/4
• Men's Sprint Quarterfinals
• Women's Keirin Semifinals
• Men's Omnium Elimination Race 3/4
• Women's Keirin Final 7-12
• Women's Keirin Final 1-6
• Men's Omnium Points Race 4/4
• Men's Sprint Race for 5th-8th Places
• Women's Keirin Victory Ceremony
• Men's Omnium Victory Ceremony
Date and Time: Fri 6 Aug. 15:30 - 19:15
• Women's Sprint Qualifying
• Men's Sprint Semifinals
• Women's Sprint 1/32 Finals
• Women's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Women's Madison Final
• Men's Sprint Finals
• Women's Sprint 1/16 Finals
• Women's Madison Victory Ceremony
• Women's Sprint 1/16 Finals Repechages
• Men's Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Sat 7 Aug. 15:30 - 18:25
• Women's Sprint 1/8 Finals
• Men's Keirin First Round
• Women's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Keirin Repechages
• Women's Sprint Quarterfinals
• Men's Madison Final
• Men's Madison Victory Ceremony
Date and Time: Sun 8 Aug. 10:00 - 13:15
• Women's Omnium Scratch Race 1/4
• Women's Sprint Semifinals
• Men's Keirin Quarterfinals
• Women's Omnium Tempo Race 2/4
• Women's Sprint Race for 5th-8th Places
• Men's Keirin Semifinals
• Women's Sprint Finals
• Women's Omnium Elimination Race 3/4
• Men's Keirin Final 7-12
• Men's Keirin Final 1-6
• Men's Keirin Victory Ceremony
• Women's Omnium Points Race 4/4
• Women's Sprint Victory Ceremony
• Women's Omnium Victory Ceremony
Britten waren daar 0:122:000 sneller ongeveer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:06 schreef Szura het volgende:
Je kan nog zeker 0.2 winnen in de opening
Ja, maar aan de andere kant maken die andere 2 het verschil welquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Roy moet er echt nog een schepje bovenop doen hoor.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:07 schreef Aguero het volgende:
Waarom passen jullie die TT's nooit aan?
Moet je nagaan als Roy rijdt wat ie echt kan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant maken die andere 2 het verschil wel
10:44 op zijn vroegst ongeveer.quote:
Troll!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:09 schreef Caland het volgende:
Zit daar een of ander dikkerdje te zeggen dat je niet kan doseren
Stukje zelfspiegeling
Daar zit goud.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:09 schreef Caland het volgende:
Stukje zelfspiegeling
Het doel was (en is) om sub-17 te gaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Roy moet er echt nog een schepje bovenop doen hoor.
die heeft tenminste Olympische goud, kan jij niet zeggenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:09 schreef Caland het volgende:
Stukje zelfspiegeling
Ik ben zo blij dat ik de Eurosport-stream hebquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:09 schreef Faraday01 het volgende:
Omdat Tom, Hoogland 6/10 harder rijdt dan Buchli
Zeker in het worstelen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
die heeft tenminste Olympische goud, kan jij niet zeggen
Gelukkig nog op tijd dan. Heb om 11u meetingquote:
Door het Denen-Britten-incident denk vijf minuten achter op schema.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Gelukkig nog op tijd dan. Heb om 11u meeting
Hebben we daar al witte rook over?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Door het Denen-Britten-incident denk vijf minuten achter op schema.
Beeberdebeeb. Die zullen er wel met Duitsen v Britsen zijn.quote:
Gelukkig duurt het maar 41,104 secondequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Door het Denen-Britten-incident denk vijf minuten achter op schema.
Zeg dit nu niet als Feyenoorder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kijk maar één keer per vier jaar c-sporten.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeg dit nu niet als Feyenoorder.
Ik voel de comebacks alweer aankomen
Ik zap me suf door al die kutzenders die allemaal B-sporten uitzendenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Beeberdebeeb. Die zullen er wel met Duitsen v Britsen zijn.
Officials wachten nog op de benodigde financiële bijdrage van team GBquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hebben we daar al witte rook over?
Zwemacrobaatjes all over the place vanochtend. Wat is daar leuk aan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zap me suf door al die kutzenders die allemaal B-sporten uitzenden
Binnenkort wel weer de 50 km vreemd lopen in de brandende zonquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zwemacrobaatjes all over the place vanochtend. Wat is daar leuk aan?
Barker is al naar de reservebank gedirigeerd. Droomplan is reeds in werking getreden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:14 schreef Columbiafan het volgende:
Hopelijk pakken de Duitse dames het, maar vertrouw het voor geen meter met die Britten.
Regel is dat je je lijn houdt en achtervolgende ploeg jou inhaalt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:16 schreef JohnDDD het volgende:
Die crash van de Denen
Wel erg sneu maar ja hij rijdt er wel vol op
Geen idee wat de regels zijn (of bijv. een langzamere rijder uit moet wijken voor een snellere) maar kan niet inzien hoe dit nog goed gaat komen voor de Denen
De klassieke Brit herken je wel op 10 kilometer afstand.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:16 schreef Szura het volgende:
BBC doet nog even een fapsessie op Trott
Dat inhalen ging niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Regel is dat je je lijn houdt en achtervolgende ploeg jou inhaalt.
Dan zullen de Denen er wel gewoon uit liggen. Jammer voor ze.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Regel is dat je je lijn houdt en achtervolgende ploeg jou inhaalt.
Ik vermoed dat ze gered gaan worden doordat ze de Britten effectief gelapt hadden, maar Tanfield/GB deed verder niets fout.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:16 schreef JohnDDD het volgende:
Die crash van de Denen
Wel erg sneu maar ja hij rijdt er wel vol op
Geen idee wat de regels zijn (of bijv. een langzamere rijder uit moet wijken voor een snellere) maar kan niet inzien hoe dit nog goed gaat komen voor de Denen
Ik heb er respect voor als je zonder schaamte die sport kunt beoefenen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Binnenkort wel weer de 50 km vreemd lopen in de brandende zon
Volgens Renaat heeft de BBC gezegd dat de Denen door zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:18 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dan zullen de Denen er wel gewoon uit liggen. Jammer voor ze.
Wat ik irritant vind is dat je onder in beeld niet ziet wat het verschil is met de snelste tijd tot nu toe, want ik weet dus niet hoe snel de Denen waren ivm Italië
De BBC bepaalt dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgens Renaat heeft de BBC gezegd dat de Denen door zijn
Gerechtigheid zou Deens goud zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:19 schreef Szura het volgende:
Anyway, hopelijk profiteert Ganna optimaal met goud. Zou wel gerechtigheid zijn.
Maar Pippo z'n nummer is afgenomenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gerechtigheid zou Deens goud zijn.
Komen ze goed weg, maar ik denk dat er nogal wat beschadigd is lichamelijkquote:
Zou wel terecht zijn. Ze hadden de Britten bijgehaald.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgens Renaat heeft de BBC gezegd dat de Denen door zijn
Dat maakt Denemarken niet plotseling minder invincible op de TP.quote:
Julius Johansen wordt van stal gehaald.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Komen ze goed weg, maar ik denk dat er nogal wat beschadigd is lichamelijk
Had ie maar voor zich moeten kijkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat maakt Denemarken niet plotseling niet minder invincible op de TP.Ze zijn met afstand de allerbeste.
En ze lagen nu al een seconde onder het schema Italië.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Julius Johansen wordt van stal gehaald.
Omdat ze de Britten al achterhaald hadden, denk ik. Dan is het sowieso afgelopen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:22 schreef JohnDDD het volgende:
Wel terecht als ze door zouden gaan de Denen maar vraag me wel af op basis waarvan de jury dat bepaalt
Hopelijk slapen ze goed vannacht. Om 11:06 NL-tijd. de finale op de planning morregen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:21 schreef Aguero het volgende:
[..]
En ze lagen nu al een seconde onder het schema Italië.
NZ- Australië volgens mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus wat wordt nu de strijd om brons?
Kennelijk is de race over wanneer het inkomende team de 3e rijder op 1m is genaderd volgens de UCI regelsquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:22 schreef JohnDDD het volgende:
Wel terecht als ze door zouden gaan de Denen maar vraag me wel af op basis waarvan de jury dat bepaalt
Nou ja, tenzij DQ.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat ze de Britten al achterhaald hadden, denk ik. Dan is het sowieso afgelopen.
Slechte wegen en infrastructuur, dus makkelijk om binnen te fietsenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:25 schreef hhh38 het volgende:
Waarom is dit zo'n Angelsaksische sport eigenlijk?
Jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:27 schreef Aguero het volgende:
Wie is belangrijker voor het team, Ganna of Dygert?
Die nummer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:28 schreef alpeko het volgende:
Van Vleuten zou die nummer in haar eentje winnen
Maar dat zijn ze niet.quote:
Hoe ging het ook alweer toen Dygert en Van Vleuten tegen elkaar stonden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:28 schreef alpeko het volgende:
Van Vleuten zou dit nummer in haar eentje winnen
Wat meteen al gezegd werd op de BBC toen het gebeurde.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kennelijk is de race over wanneer het inkomende team de 3e rijder op 1m is genaderd volgens de UCI regels
Oh ik liep wat achterquote:
1 2 3 4 5 6 | Distance Time Rank Time Behind Lap Time 1000m 1:07.186 1 0.000 1:07.186 2000m 2:06.739 1 0.000 59.553 3000m 3:06.907 1 0.000 1:00.168 4000m 4:06.159 1 0.000 59.252 |
Met de tijdrit op de weg? Vrij goed voor Van Vleutenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:28 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoe ging het ook alweer toen Dygert en Van Vleuten tegen elkaar stonden?
Hoogtemeters?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:29 schreef DeeBee het volgende:
Hoe was Dygert zo mokerslecht op de ITT dan?
Hitte?quote:
Dat is wel een langere tijdrit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:29 schreef DeeBee het volgende:
Hoe was Dygert zo mokerslecht op de ITT dan?
1000mquote:
10:44quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:35 schreef Nielsch het volgende:
Wanneer is de mannenfinale TUSSEN NL en GB?
10.44quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:35 schreef Nielsch het volgende:
Wanneer is de mannenfinale TUSSEN NL en GB?
2.5% ongeveer snellerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:36 schreef Aguero het volgende:
Meer dan 6 seconden er vanaf in twee dagen
Dunnere bandjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
We gaan snel lachend ooit onder de 4 minuten. Nog rondere wielen needed.
Zonder ketting.quote:
En nu is Pippo in z'n eentje vier seconden sneller dan deze vier samen.quote:
Kortere meters.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:38 schreef kilon het volgende:
Toch wil ik weten wat de Japanners hebben gedaan om zo'n snelle baan te krijgen. Atletiekstadion is ook al ziek snel.
Veel regen dus lage luchtdruk, geen publiek dus geen last van natte jassen en adem van publiek, redelijk op hoogte ook nog (500m geloof ik). Je zag hetzelfde in Thialf dit jaar (dat en de roosters) lage luchtdruk en dan geen publiek geeft een idioot snel stadion.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:38 schreef kilon het volgende:
Toch wil ik weten wat de Japanners hebben gedaan om zo'n snelle baan te krijgen. Atletiekstadion is ook al ziek snel.
Over 30 jaar zijn we zo supersonisch dat er een minuut over gedaan wordt.quote:
Dat zijn de schoenen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:38 schreef kilon het volgende:
Welquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Niemand boeit het Braziliaanse volkslied
Richttijdquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:41 schreef El-Stinho het volgende:
Sprinttijden Heren in de eerste ronde.
NED
Lap 1 (250m) - 17.222
Lap 2 (500m) - 29.221 (11.999)
Lap 3 (750m) - 41.431 (12.210)
GB
Lap 1 (250m) - 17.100
Lap 2 (500m) - 29.204 (12.104)
Lap 3 (750m) - 41.829 (12.625)
Dat zal wel te maken hebben met de vraag wat te doen met de Britten, daar de UCI reeds heeft aangekondigd dat Denemarken zal rijden om goud.quote:
Die hebben toch de rechten helemaal niet? Dat is nu zo'n Italiaans programma waarin ze verslag doen zonder beelden te laten zien van een sportwedstrijd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:43 schreef JohnDDD het volgende:
Weer een gevalletje van de NOS mist de boot maar goed, verwacht ook niet meer van de NOS
Dit valt wel mee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:43 schreef JohnDDD het volgende:
Weer een gevalletje van de NOS mist de boot maar goed, verwacht ook niet meer van de NOS
Ja. En zelfs op de BMXquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:44 schreef onlogisch het volgende:
Heeft deze vrouw ook ooit op de baan gereden????
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:44 schreef onlogisch het volgende:
Beetje meer respect voor Olympisch kampioenenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:44 schreef onlogisch het volgende:
Slechts goud in Rio.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:44 schreef onlogisch het volgende:
Landen die ingehaald worden vallen volgens mij automatisch buiten de boot, want normaal zou de rit ook af worden geschoten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zal wel te maken hebben met de vraag wat te doen met de Britten, daar de UCI reeds heeft aangekondigd dat Denemarken zal rijden om goud.
Zelfs goud gewonnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:44 schreef onlogisch het volgende:
Onlogisch is er.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:44 schreef onlogisch het volgende:
Lees je eens in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:44 schreef onlogisch het volgende:
Nee mallerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen betaalden we nog met de gulden???
Gewoon Nieuw-Zeeland tegen Australië. Al het andere is puur bedrog.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zal wel te maken hebben met de vraag wat te doen met de Britten, daar de UCI reeds heeft aangekondigd dat Denemarken zal rijden om goud.
Ja verdomme.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frank heeft een gigantisch probleem
Dat minuutje maakt ook weer niet zoveel verschil.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:47 schreef franklop het volgende:
Ah dan heoven we niet te rijden, mooi
Wel de voorbereiding voor een eventuele herstartquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat minuutje maakt ook weer niet zoveel verschil.
Beentjes sparenquote:
Lijkt wel een bewuste keuze.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Dimitriev of all places in de fout.
Ingeseind door Putin?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:49 schreef TheVulture het volgende:
Als Russen zoiets doen is het nooit toeval
Zit niet voor niks in de studio, kan er geen kut van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:44 schreef onlogisch het volgende:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit niet voor niks in de studio, kan er geen kut van.
Met veel geluk ooit een wedstrijd gewonnen en dat was dan toevallig bij de Spelen zoals Wennemars ooit een WK wedstrijd won, Sedoc een NK wedstrijd en Tuitert toevallig een OS wedstrijd.
Wil je eens je mond spoelen godsammequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Met veel geluk ooit een wedstrijd gewonnen en dat was dan toevallig bij de Spelen zoals Wennemars ooit een WK wedstrijd won, Sedoc een NK wedstrijd en Tuitert toevallig een OS wedstrijd.
Altijd tégen FRAquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Gregory Bauge wordt node gemist.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk over Sedocquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wil je eens je mond spoelen godsamme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |