Had ie maar voor zich moeten kijkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat maakt Denemarken niet plotseling niet minder invincible op de TP.Ze zijn met afstand de allerbeste.
En ze lagen nu al een seconde onder het schema Italië.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Julius Johansen wordt van stal gehaald.
Omdat ze de Britten al achterhaald hadden, denk ik. Dan is het sowieso afgelopen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:22 schreef JohnDDD het volgende:
Wel terecht als ze door zouden gaan de Denen maar vraag me wel af op basis waarvan de jury dat bepaalt
Hopelijk slapen ze goed vannacht. Om 11:06 NL-tijd. de finale op de planning morregen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:21 schreef Aguero het volgende:
[..]
En ze lagen nu al een seconde onder het schema Italië.
NZ- Australië volgens mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus wat wordt nu de strijd om brons?
Kennelijk is de race over wanneer het inkomende team de 3e rijder op 1m is genaderd volgens de UCI regelsquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:22 schreef JohnDDD het volgende:
Wel terecht als ze door zouden gaan de Denen maar vraag me wel af op basis waarvan de jury dat bepaalt
Nou ja, tenzij DQ.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat ze de Britten al achterhaald hadden, denk ik. Dan is het sowieso afgelopen.
Slechte wegen en infrastructuur, dus makkelijk om binnen te fietsenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:25 schreef hhh38 het volgende:
Waarom is dit zo'n Angelsaksische sport eigenlijk?
Jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:27 schreef Aguero het volgende:
Wie is belangrijker voor het team, Ganna of Dygert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |