Regel is dat je je lijn houdt en achtervolgende ploeg jou inhaalt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:16 schreef JohnDDD het volgende:
Die crash van de Denen
Wel erg sneu maar ja hij rijdt er wel vol op
Geen idee wat de regels zijn (of bijv. een langzamere rijder uit moet wijken voor een snellere) maar kan niet inzien hoe dit nog goed gaat komen voor de Denen
De klassieke Brit herken je wel op 10 kilometer afstand.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:16 schreef Szura het volgende:
BBC doet nog even een fapsessie op Trott
Dat inhalen ging niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Regel is dat je je lijn houdt en achtervolgende ploeg jou inhaalt.
Dan zullen de Denen er wel gewoon uit liggen. Jammer voor ze.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Regel is dat je je lijn houdt en achtervolgende ploeg jou inhaalt.
Ik vermoed dat ze gered gaan worden doordat ze de Britten effectief gelapt hadden, maar Tanfield/GB deed verder niets fout.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:16 schreef JohnDDD het volgende:
Die crash van de Denen
Wel erg sneu maar ja hij rijdt er wel vol op
Geen idee wat de regels zijn (of bijv. een langzamere rijder uit moet wijken voor een snellere) maar kan niet inzien hoe dit nog goed gaat komen voor de Denen
Ik heb er respect voor als je zonder schaamte die sport kunt beoefenen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Binnenkort wel weer de 50 km vreemd lopen in de brandende zon
Volgens Renaat heeft de BBC gezegd dat de Denen door zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:18 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dan zullen de Denen er wel gewoon uit liggen. Jammer voor ze.
Wat ik irritant vind is dat je onder in beeld niet ziet wat het verschil is met de snelste tijd tot nu toe, want ik weet dus niet hoe snel de Denen waren ivm Italië
De BBC bepaalt dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgens Renaat heeft de BBC gezegd dat de Denen door zijn
Gerechtigheid zou Deens goud zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:19 schreef Szura het volgende:
Anyway, hopelijk profiteert Ganna optimaal met goud. Zou wel gerechtigheid zijn.
Maar Pippo z'n nummer is afgenomenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gerechtigheid zou Deens goud zijn.
Komen ze goed weg, maar ik denk dat er nogal wat beschadigd is lichamelijkquote:
Zou wel terecht zijn. Ze hadden de Britten bijgehaald.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgens Renaat heeft de BBC gezegd dat de Denen door zijn
Dat maakt Denemarken niet plotseling minder invincible op de TP.quote:
Julius Johansen wordt van stal gehaald.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Komen ze goed weg, maar ik denk dat er nogal wat beschadigd is lichamelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |