Daar zit goud.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:09 schreef Caland het volgende:
Zit daar een of ander dikkerdje te zeggen dat je niet kan doseren
Stukje zelfspiegeling
Het doel was (en is) om sub-17 te gaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Roy moet er echt nog een schepje bovenop doen hoor.
die heeft tenminste Olympische goud, kan jij niet zeggenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:09 schreef Caland het volgende:
Zit daar een of ander dikkerdje te zeggen dat je niet kan doseren
Stukje zelfspiegeling
Ik ben zo blij dat ik de Eurosport-stream hebquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:09 schreef Faraday01 het volgende:
Omdat Tom, Hoogland 6/10 harder rijdt dan Buchli
Zeker in het worstelen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
die heeft tenminste Olympische goud, kan jij niet zeggen
Gelukkig nog op tijd dan. Heb om 11u meetingquote:
Door het Denen-Britten-incident denk vijf minuten achter op schema.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Gelukkig nog op tijd dan. Heb om 11u meeting
Hebben we daar al witte rook over?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Door het Denen-Britten-incident denk vijf minuten achter op schema.
Beeberdebeeb. Die zullen er wel met Duitsen v Britsen zijn.quote:
Gelukkig duurt het maar 41,104 secondequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Door het Denen-Britten-incident denk vijf minuten achter op schema.
Zeg dit nu niet als Feyenoorder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kijk maar één keer per vier jaar c-sporten.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeg dit nu niet als Feyenoorder.
Ik voel de comebacks alweer aankomen
Ik zap me suf door al die kutzenders die allemaal B-sporten uitzendenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Beeberdebeeb. Die zullen er wel met Duitsen v Britsen zijn.
Officials wachten nog op de benodigde financiële bijdrage van team GBquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hebben we daar al witte rook over?
Zwemacrobaatjes all over the place vanochtend. Wat is daar leuk aan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zap me suf door al die kutzenders die allemaal B-sporten uitzenden
Binnenkort wel weer de 50 km vreemd lopen in de brandende zonquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zwemacrobaatjes all over the place vanochtend. Wat is daar leuk aan?
Barker is al naar de reservebank gedirigeerd. Droomplan is reeds in werking getreden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:14 schreef Columbiafan het volgende:
Hopelijk pakken de Duitse dames het, maar vertrouw het voor geen meter met die Britten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |