Heb je maar een 65m breed ruim voor nodig @Antonovquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Onze jongens moeten vanuit Tokio meteen op het vliegtuig naar Bolivia. Het kan nog zo veel sneller.
Of (@:capuchon_jongen) een velodroom in het vliegtuig.
Ja, wel op een enorm snelle baan, maar ben dan benieuwd hoe goed hij dan is op een “normale” baan. Als ze hier ergens achteraan eindigen, moeten de Nederlanders ook een keer naar die baanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel in Bolivia zie ik. Daar zijn de omstandigheden toch wel uniek, of heb ik dat verkeerd?
Was mijn vraag toch kennelijk niet zo gekquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:30 schreef dz5b604 het volgende:
Teamsprinter Büchli krijgt gouden medaille pas na lang overleg met IOC
https://www.nu.nl/olympis(...)-ioc.html?redirect=1
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Fout van de scheids regel is dat hij het affluit als ze tot een meter zijn genaderd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:19 schreef Felagund het volgende:
Zie nu pas het fragment van de Denen vs. GB, dat is toch duidelijk een fout van de Denen?
Dat ook, maar je kunt ook zelf blijven opletten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:25 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Fout van de scheids regel is dat hij het affluit als ze tot een meter zijn benaderd.
Dat is niet aerodynamisch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat ook, maar je kunt ook zelf blijven opletten.
Dat is op je tegenstander knallen en op de grond vallen ook niet.quote:
Dan was ie alsnog gecrasht denk ik, die meter dicht ie in minder dan 2 secondenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:25 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Fout van de scheids regel is dat hij het affluit als ze tot een meter zijn benaderd.
Huh, dat heb ik helemaal niet meegekregenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:42 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ja maar dan was de wedstrijd voorbij, nu hebben ze hem verloren.
Denen gewoon door naar de wedstrijd om het goud toch? Of begrijp ik je post verkeerd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:42 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ja maar dan was de wedstrijd voorbij, nu hebben ze hem verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |