Heb daar een Ban.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer eens in COR posten?
Kenny wordt te oud.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:55 schreef Szura het volgende:
Kunnen we hier spreken van een Britse SJOOOOKKKKK?
Hoogland was aan het freewheelen die laatste rondequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:55 schreef kilon het volgende:
Niet zo gek ver van het WR af ook. Toch een tegenvaller
Ook de beentjes aan het sparen.quote:
Die is gewoon gesloopt door die twee eerdere heats, met name die tweedequote:
Subsidiegenot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die gozer bij de NOS had geen moment in de gaten dat het helemaal in de soep liep bij Australië.
Hoe kan dat?
En dat op een kortere baanquote:
Vooral Van den Berg? Rest lijkt me gewoon goed.quote:
Of stijf van de spanningquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vooral Van den Berg? Rest lijkt me gewoon goed.
Die start individueel toch ook niet meer? Of wel?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vooral Van den Berg? Rest lijkt me gewoon goed.
Broddelwerken van Royquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:56 schreef El-Stinho het volgende:
NED (WR: 41.225 ;; OR: 41.431)
R1
Lap 1 (250m) - 17.222
Lap 2 (500m) - 29.221 (11.999)
Lap 3 (750m) - 41.431 (12.210)
FIN
Lap 1 (250m) - 17.255
Lap 2 (500m) - 29.219 (11.964)
Lap 3 (750m) - 41.369 (12.150)
Nee, Hoogland en Lavreysen op de sprint. Lavreysen en Büchli op de keirin.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Die start individueel toch ook niet meer? Of wel?
Nee, die start niet meer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Die start individueel toch ook niet meer? Of wel?
ik neem aan dat de vage baanwielrenregels zo zijn dat de winnaar goud krijgt en de verliezer wordt gerangschikt naar tijd, dus dat de Britten dan buiten de medailles vallen!quote:
Goede uitgekozen dan zo op basis van de resultatenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nee, Hoogland en Lavreysen op de sprint. Lavreysen en Büchli op de keirin.
Twee keer goud.
Büchli ook niet heel goed, al is de Keirin sowieso een ander en ook onvoorspelbaar onderdeel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nee, Hoogland en Lavreysen op de sprint. Lavreysen en Büchli op de keirin.
Twee keer goud.
Nee. Dit ging om goud en zilver.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik neem aan dat de vage baanwielrenregels zo zijn dat de winnaar goud krijgt en de verliezer wordt gerangschikt naar tijd, dus dat de Britten dan buiten de medailles vallen!
Het feit dát hij geen enkel idee heeft is wel kwalijk natuurlijk, maar heb het idee dat ze bij de NOS Tom gewoon tolereren gezien zijn lichamelijke gesteldheidquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:00 schreef Remco het volgende:
Tom verbloemd ook niet dat hij geen idee heeft waar die het over heeft, hierdoor kun je je ook moeilijk aan hem ergeren.
Nee , logische regels ineens bij het baanwielrennen. Dat geloof ik niet!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee. Dit ging om goud en zilver.
Doen ze dat bij Dione ook dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het feit dát hij geen enkel idee heeft is wel kwalijk natuurlijk, maar heb het idee dat ze bij de NOS Tom gewoon tolereren gezien zijn lichamelijke gesteldheid
Mwah, gezien het verleden snapte ik dat wel, dat ze Nils ook een kans wilde gevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:01 schreef Szura het volgende:
De bike-off lag helemaal niet dicht bij elkaar Elis, het was eigenlijk lachwekkend dat Vd Berg daaraan mee moest doen. Gewoon een nette manier om die andere twee te lozen.
Hoef je niet te vragen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
'als die pedo met die pijpenkrullen ons vragen gaat stellen, kunnen jullie dan even doen alsof de podiumceremonie begint'?
Wat heeft Karsten hiermee van doen?quote:
Hij had het over een hoop ''opwinding''quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:00 schreef Remco het volgende:
Tom verbloemd ook niet dat hij geen idee heeft waar die het over heeft, hierdoor kun je je ook moeilijk aan hem ergeren.
Klopt toch wel?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:04 schreef Benny het volgende:
RTL pushmelding: "Baanwielrenners rammen met overmacht naar goud op de Spelen"![]()
Leuk verhaal.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:04 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb nog wel een leuk (matig) verhaal voor jullie.
De baanwielrenners moesten een paar jaar geleden naar een WK. Toen heeft de vriendin van 1 van de renners hem weggebracht naar Schiphol. Daarna is ze doorgereden naar een vriend van me en was vreemd aan het gaan terwijl de baanwielrenner goud won
Ja, nogalquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:04 schreef Benny het volgende:
RTL pushmelding: "Baanwielrenners rammen met overmacht naar goud op de Spelen"![]()
Einde tijdperk ronde wielen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:01 schreef DeeBee het volgende:
Echt heel tof dat het op de Spelen ook lukt.
Zonder pics is dit een kutverhaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:04 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb nog wel een leuk (matig) verhaal voor jullie.
De baanwielrenners moesten een paar jaar geleden naar een WK. Toen heeft de vriendin van 1 van de renners hem weggebracht naar Schiphol. Daarna is ze doorgereden naar een vriend van me en was vreemd aan het gaan terwijl de baanwielrenner goud won
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |