De Britten verklootten het totaal bij de start. Hun tijd in de vorige ronde was een stuk sneller.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:43 schreef Revanches het volgende:
Misschien een domme vraag ( dagjesvolk he), maar er werd toch vooraf verwacht dat het verschil tussen NL en GB op een paar tienden zou uitkomen? Of heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd?
Aah oke, thanks!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
De Britten verklootten het totaal bij de start. Hun tijd in de vorige ronde was een stuk sneller.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:40 schreef raptorix het volgende:
Ja iedereen krijgt dus medaille: https://sports.yahoo.com/(...)laced-141035603.html
Kenny zei zelf dat hij gewoon leeg was in de finalequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
De Britten verklootten het totaal bij de start. Hun tijd in de vorige ronde was een stuk sneller.
Volgens mij daar ook wel, is ook een reden dat ze vaak anderen laten zwemmen in de seriesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee maar bij zwemmen is dit volgens mij niet zo.
Overigens wat niet veel mensen weten is dat een gouden medaille maar een klein beetje goud bevatquote:
Nee daar dus ook, zie artikel wat ik eronder gepost heb, ik meen me te herinneren dat dit in het verleden niet zo was, maar wellicht dat dat dat bij andere kampioenschappen zo is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij daar ook wel, is ook een reden dat ze vaak anderen laten zwemmen in de series
Dus toch zilver met een gouden randjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Overigens wat niet veel mensen weten is dat een gouden medaille maar een klein beetje goud bevat
92% is zilver en de metaalwaarde is zo rond de 600 euro
Voor de eerste wereldoorlog waren ze wel echt van goud, maar wel een stuk kleinerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dus toch zilver met een gouden randje
zelfs daarmee worden we belazerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voor de eerste wereldoorlog waren ze wel echt van goud, maar wel een stuk kleiner
Met 556 gram voor een gouden medaille en de goudprijs op 49 euro per gram is ¤27.244,- per gouden medaille nogal duur om weg te geven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Overigens wat niet veel mensen weten is dat een gouden medaille maar een klein beetje goud bevat
92% is zilver en de metaalwaarde is zo rond de 600 euro
Mwah, het is niet alsof het IOC zich dat niet kan veroorloven, alleen NBC betaalde al 7.75 miljard dollar voor de TV rechten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Met 556 gram voor een gouden medaille en de goudprijs op 49 euro per gram is ¤27.244,- per gouden medaille nogal duur om weg te geven.
Bach doet die goudstaven wel in z'n eigen kluisquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, het is niet alsof het IOC zich dat niet kan veroorloven, alleen NBC betaalde al 7.75 miljard dollar voor de TV rechten.
Dat verschil zegt niet zoveel met zo’n rit natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:32 schreef Red_85 het volgende:
Het was zo'n groot verschil dat ze de Britten bijna op een ronde zette.
Bizar.
Wel in Bolivia zie ik. Daar zijn de omstandigheden toch wel uniek, of heb ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:14 schreef Marcoss het volgende:
Zit nog te kijken naar de startlijst voor de sprint morgen, maar die gast uit Trinidad en Tobago heeft wel echt een bizar WR neergezet
Benieuwd wat hij dan nu kan
Daar vloog iedereen op de sprint ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel in Bolivia zie ik. Daar zijn de omstandigheden toch wel uniek, of heb ik dat verkeerd?
Onze jongens moeten vanuit Tokio meteen op het vliegtuig naar Bolivia. Het kan nog zo veel sneller.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:14 schreef Marcoss het volgende:
Zit nog te kijken naar de startlijst voor de sprint morgen, maar die gast uit Trinidad en Tobago heeft wel echt een bizar WR neergezet
Benieuwd wat hij dan nu kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |