Moet wel zeggen, max ook eem tikkie geluk met hamilton die zich verremdequote:Op zondag 1 augustus 2021 15:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Het geluk van Hamilton dit seizoen begint bizarre vormen aan te nemen. Zo zonde dat je nu eindelijk eens een seizoen hebt waar Mercedes uitgedaagd wordt en elke fout van Mercedes niet de pijn doet die het zou moeten doen, waardoor ze straks gewoon weer kampioen gaan worden.
Hier ben ik ook bang voor jaquote:
Na die klapband die uit het niets kwam? Dat was op zich alweer geluk voor Hamilton natuurlijk en die fout kostte hem in die zin uiteindelijk niets wat dat betreftquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moet wel zeggen, max ook eem tikkie geluk met hamilton die zich verremde
Dat wórdt me dan een comeback in de F1quote:
Hmmmm ja ook weer zoquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Na die klapband die uit het niets kwam? Dat was op zich alweer geluk voor Hamilton natuurlijk en die fout kostte hem in die zin uiteindelijk niets wat dat betreft
Hoho, kut-Bottas!quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:23 schreef skysherrif het volgende:
Deze klotesport verpest mijn mood deze zondag weer
Kut mercedes
Kut toto wolff
Denk wel dat hij net iets meer verdient dan jij?quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:31 schreef H_T het volgende:
Overigens overkomt wat Bottas net heeft laten zien me vaak genoeg in de F1-gameBelangrijk verschil is wel dat ik met de schade uit rij
Ik hoop het voor hemquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Denk wel dat hij net iets meer verdient dan jij?
Maar misschien ook niet
Nou, zeker.quote:
Echt zo shit die lotingquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, zeker.
Die Noren kunnen het wel, gewoon het petje van zijn kop met die bal.
Uit de uitleg van beneden die ik maar half heb gehoord begrijp ik dat dit scenario zojuist is uitgekomen? Iets met verkeerde banden?quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hemIk zou het wel waarderen als Mercedes nu een pitstop verknalt
Ja, liever pas tegenkomen als je er nog een medaillekans in hebt zitten, maar het is niet anders.quote:
Geen idee, maar in Tokyo worden net twee Nederlanders de zandbak uit geveegd.quote:
Geen SWEEP zekerquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, maar in Tokyo worden net twee Nederlanders de zandbak uit geveegd.
Ik kijk niet meerquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:09 schreef molloot200 het volgende:
Deze race is niet goed voor mijn gemoedstoestand en plezier in deze sport
En die van vorige keer wel?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:09 schreef molloot200 het volgende:
Plezier is eigenlijk al 7 jaar weg.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:09 schreef molloot200 het volgende:
Aaron Burr biedt zich denk ik vrijwillig aanquote:
Is het al lang geleden dat je die show voor het laatst gezien hebt?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Aaron Burr biedt zich denk ik vrijwillig aan
Vandaag welquote:
Ik houd het niet bijquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het al lang geleden dat je die show voor het laatst gezien hebt?
Jakkes. Sterktequote:Op zondag 1 augustus 2021 16:59 schreef Meke het volgende:
Ik heb denk ik gisteren iets verkeerds gegeten en nu voel ik me ziek. Het is de laatste dag van de vakantie, ik vind het stom.
En het eerste is dat ik ook nog bijna zeker weet wat het was ook. Mozzarella die houdbaar was tot 28 juli, maar ik dacht; kan prima. Alleen hij smolt niet echt goed en de textuur was een beetje raar
Nee, nog niet gezien. Joetjoep?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:05 schreef Meke het volgende:
Ohhh jullie hebben het vast al gezien maar ik zie net dat filmpje van die twee vrienden bij het hoogspringen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Filmpje hiervan ?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:05 schreef Meke het volgende:
Ohhh jullie hebben het vast al gezien maar ik zie net dat filmpje van die twee vrienden bij het hoogspringen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of Gianmarco Tamberi samen met Lamont Marcell Jacobs ?quote:De Italiaan Gianmarco Tamberi en de Qatarees Mutaz Essa Barshim zijn beiden olympisch kampioen bij het hoogspringen.
Tamberi en Barshim stonden na de laatste sprong gelijk, beiden sprongen over 2,37 meter, en mochten zelf bepalen wat ze gingen doen: een jump-off of het goud delen. Ze kozen voor het tweede.
quote:
Volgens NOS heet die tweede andersquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Filmpje hiervan ?
[..]
Of Gianmarco Tamberi samen met Lamont Marcell Jacobs ?
[ afbeelding ]
Jacobs en Tamberi vlogen elkaar ook in de armen nadat Jacobs voor Italië de 100 meter had gewonnenquote:
Mooi dit. Je hebt meer met sport dan je denkt Meke.quote:
Wauwquote:
Oh dat valt meequote:Op zondag 1 augustus 2021 16:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik houd het niet bijMaar denk ergens in het voorjaar ofzo?
Niet om het mooie verhaal onderuit te halen, maar... ergens ook wel gewoon een rationele keuzequote:
Er zullen er zat zijn die per se de enige allerbeste willen zijn en daarvoor dat risico wel willen nemen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet om het mooie verhaal onderuit te halen, maar... ergens ook wel gewoon een rationele keuzeJe kan óf allebei Olympisch kampioen worden en goud pakken (doel bereikt) of een extra sprong doen en het risico lopen dat jij verliest en genoegen moet nemen met zilver. Dan is zeker goud best een slimme optie natuurlijk
Ik luister de muziek nog wel regelmatigquote:
Ja zeker, ik had het ook gek gevonden als ze het niet hadden gedaanquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet om het mooie verhaal onderuit te halen, maar... ergens ook wel gewoon een rationele keuzeJe kan óf allebei Olympisch kampioen worden en goud pakken (doel bereikt) of een extra sprong doen en het risico lopen dat jij verliest en genoegen moet nemen met zilver. Dan is zeker goud best een slimme optie natuurlijk
Aan de andere kant, nu heb je een gedeelde Olympische titel, als je zo'n jump-off wint heb je de titel helemaal voor jezelf. Dus wel een beetje een kwestie van hoe egoïstisch je bent en hoe erg je de ander mag, zeker in topsport is het niet zo evident dat er dan gedeeld wordt. Maar de Qatarees vroeg meteen of ze het goud konden delen en je kon duidelijk aan hem zien dat dat niet alleen vanuit de rationele keuze wasquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je genoeg voor de hele SC ?quote:
Je was niet de enige. Maar zijn berekening is net iets anders.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik had niets te doen vandaag en aangezien het lijkt dat we zo vaak vierde worden deze Spelen, heb ik eens een overzichtje gemaakt van alle net-niet medailles, dus de vierde plekken of vijfde plekken (denk ik dat het officieel is?) bij sporten als judo. Als ik het allemaal goed genoteerd heb, is dit de top 10 net-nietjes (met gedeelde plekken 2, 5 en 8, het valt ook net niet mooi uit)!
1. VS (20)
2. Groot-Brittanië (11)
2. Italië (11)
2. Rusland (11)
5. Nederland (10)
5. Canada (10)
5. China (10)
8. Frankrijk (7)
8. Hongarije (7)
8. Zuid-Korea (7)
Nog een geluk voor Italie dat ze vandaag binnen tien minuten die twee gouden hebben gehaald anders was het daar wel heel frusterend geworden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik had niets te doen vandaag en aangezien het lijkt dat we zo vaak vierde worden deze Spelen, heb ik eens een overzichtje gemaakt van alle net-niet medailles, dus de vierde plekken of vijfde plekken (denk ik dat het officieel is?) bij sporten als judo. Als ik het allemaal goed genoteerd heb, is dit de top 10 net-nietjes (met gedeelde plekken 2, 5 en 8, het valt ook net niet mooi uit)!
1. VS (20)
2. Groot-Brittanië (11)
2. Italië (11)
2. Rusland (11)
5. Nederland (10)
5. Canada (10)
5. China (10)
8. Frankrijk (7)
8. Hongarije (7)
8. Zuid-Korea (7)
Ja, maar dat is van de vorige maand! Ik vertrouw Hamlapjes net iets meer, die is recenterquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je was niet de enige. Maar zijn berekening is net iets anders.
[ twitter ]
Zelfs in deze categorie grijpen we naast het podiumquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:43 schreef Hamlapjes het volgende:
1. VS (20)
2. Groot-Brittanië (11)
2. Italië (11)
2. Rusland (11)
5. Nederland (10)
5. Canada (10)
5. China (10)
8. Frankrijk (7)
8. Hongarije (7)
8. Zuid-Korea (7)
Verwijzend naar Sandra Reemer natuurlijk, ik snap hemquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:56 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
Het was heel leuk bij het winkelcentrum, echt een heel mooie mall en gelukkig niet stervensdruk. Alleen bij het eetplein moesten we vrij lang wachten. En we zijn helemaal geslaagd, alles gescoord wat we wilden
Ik heb niemand van jullie gezien, niet de schoonouders van @:koen66 of andere mensen in de buurt van Leidschendam. Ik had nog wel als subtiele hint naar mijn identiteit, een shirt met Colorado aangetrokken
Een tweedehands paard meenemen als je gaat shoppen is ook zo lastig.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Verwijzend naar Sandra Reemer natuurlijk, ik snap hem
Virtueel wel. * Begint uit te delenquote:
Ik maak vooral het deeg, het meeste wat erop gaat koop ik.quote:En maak je echt alles zelf ?
Zo slecht zag Andres er nou ook weer niet uit.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Een tweedehands paard meenemen als je gaat shoppen is ook zo lastig.
Vis is ook niet altijd even makkelijk, zeker die grote zeevissen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:24 schreef H_T het volgende:
En je eigen salami kweken is al helemaal een hoop gedoe in een appartement
Oh balenquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:26 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag was trouwens de laatste dag dat we onze vakantie in Zwitserland (gepland vertrek over twee weken) konden annuleren, en dat hebben we toch maar even gedaan. Niet vanwege Corona voor de verandering, maar vanwege het weer. Het heeft daar in juli 27 van de 31 dagen geregend, en voor de komende 10 dagen wordt elke dag neerslag voorspeld. Ik vrees ervoor dat het niet opeens gaat omslaan, dus we kijken nu voor een zonniger alternatief.
Een tonijn is best een uitdaging ja!quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vis is ook niet altijd even makkelijk, zeker die grote zeevissen.
Jammerquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:26 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag was trouwens de laatste dag dat we onze vakantie in Zwitserland (gepland vertrek over twee weken) konden annuleren, en dat hebben we toch maar even gedaan. Niet vanwege Corona voor de verandering, maar vanwege het weer. Het heeft daar in juli 27 van de 31 dagen geregend, en voor de komende 10 dagen wordt elke dag neerslag voorspeld. Ik vrees ervoor dat het niet opeens gaat omslaan, dus we kijken nu voor een zonniger alternatief.
Ik denk dat ik met deeg maken meer moeite zou hebben dan met groenten kwekenquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Virtueel wel. * Begint uit te delen
[..]
Ik maak vooral het deeg, het meeste wat erop gaat koop ik.
Ik heb niet genoeg ruimte in de vensterbank om al die groentes zelf te kweken.
Nou ja, mocht het weer verbeteren, dan willen we daar nog wel naartoe. En af en toe regen in de bergen is natuurlijk sowieso onvermijdelijk. Maar twee weken naar buiten koekeloeren uit een hotelkamer is uiteraard geen vakantie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh balenNou ja, wel zelf de knoop doorgehakt natuurlijk, maar er kan wel een streep door je plannen. Heb je al een idee voor iets anders?
Deeg lijkt lastiger dan het is.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met deeg maken meer moeite zou hebben dan met groenten kweken
Wat het ook wordt, ik gun je een fijne vakantiequote:Op zondag 1 augustus 2021 20:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, mocht het weer verbeteren, dan willen we daar nog wel naartoe. En af en toe regen in de bergen is natuurlijk sowieso onvermijdelijk. Maar twee weken naar buiten koekeloeren uit een hotelkamer is uiteraard geen vakantie.
Als het weer zoals nu is denk ik eerder aan Midden-Italië of Spanje (als Corona dat toelaat). Ook geen straf natuurlijk.
Hopelijk weten jullie uiteindelijk een mooie locatie te vinden waar het mooi weer is.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, mocht het weer verbeteren, dan willen we daar nog wel naartoe. En af en toe regen in de bergen is natuurlijk sowieso onvermijdelijk. Maar twee weken naar buiten koekeloeren uit een hotelkamer is uiteraard geen vakantie.
Als het weer zoals nu is denk ik eerder aan Midden-Italië of Spanje (als Corona dat toelaat). Ook geen straf natuurlijk.
Dan zouden de karretjes uit elkaar knallenquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:47 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
653 negatieve G lijkt me een foutje
Ik heb vijf achtbanen staan, deze scoort zelfs relatief laagquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zouden de karretjes uit elkaar knallenDe mensen in de attractie hebben we het al helemaal niet meer over.
Ben wel benieuwd welke melding je dan over de bezoekers krijgtquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:47 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie daar ook nergens een punt wat een hoge score zou verklaren, foutje lijkt dus wel aannemelijk idd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vijf achtbanen staan, deze scoort zelfs relatief laagIk dénk dus dat er een bugje is. Dit roze standaardbaantje scoort het hoogste
[ afbeelding ]
De boomstamattractie heet Jaap Stam jaquote:
Ik niet, maar er zitten wel af en toe bugs inquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie daar ook nergens een punt wat een hoge score zou verklaren, foutje lijkt dus wel aannemelijk idd.
Heb je dit vaker gehad?
Lijkt me ietwat veel inderdaad.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:47 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Zóveel regen is inderdaad niet leuk meer voor een zomervakantie. Dan is Italië of Spanje wel wat zonzekerder.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:26 schreef Fred_B het volgende:
Nog een favoriet momentje?quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:19 schreef ijs_beer het volgende:
Dit was wel een genottelijk dagje atletiek op de OS.![]()
Wereldrecord hink stap sprong. Zo overtuigend.quote:
Die was idd wel heel duidelijk de beste, al de verste zijn en er dan toch nog even overheen gaan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wereldrecord hink stap sprong. Zo overtuigend.
Ja, en in een ander werelddeel gaan wonen om te trainen, omdat je uit een 'moeilijk' landt komt dat en dat je trainingsmaatje ook nog eens brons pakt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die was idd wel heel duidelijk de beste, al de verste zijn en er dan toch nog even overheen gaan.
Was te verwachtenquote:
Ja, dat kan wel eens tricky zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Was te verwachtenIk speel nu de mediums, want de hards heb ik al gehaald of heb ik gewoon echt geen zin in
Enige uitdagende bij dit level was de park rating, die moest altijd boven de 700 zijn en dat kan lastig zijn in een verder leeg park
Een eerder level met die eis heb ik meermaals gefaald, terwijl ik volgens het spel 'moeilijkere' levels zonder problemen haalde. Paden blokkeren en goedkope standaardattracties spammen bleek de oplossing te zijn, om daarna pas custom attracties te bouwenquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel eens tricky zijn.
Hey! Dat is Harderwijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:05 schreef H_T het volgende:
[ twitter ]
Op mijn Twitter-tijdlijn net, een retweetje van een aquaduct
Verdorie, dat heb ik gemist bij mijn expeditie van laatst!quote:
Ja, ik mocht geen tips geven hèquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Verdorie, dat heb ik gemist bij mijn expeditie van laatst!
Oh ja, dat was ook zo. Dan is het mijn eigen stomme schuldquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik mocht geen tips geven hè
Nah, ik had dit ook niet aangeraden. Dit ligt verder dan de boulevard. Dan moet je eerst door de nieuwe wijk (Waterfront) heen lopen en dan een tunnel door om daarna langs de weg te lopen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ook zo. Dan is het mijn eigen stomme schuld
Dan klinkt het sowieso al niet als iets wat we gedaan zouden hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nah, ik had dit ook niet aangeraden. Dit ligt verder dan de boulevard. Dan moet je eerst door de nieuwe wijk (Waterfront) heen lopen en dan een tunnel door om daarna langs de weg te lopen.
Vorig jaar ben ik er nog wel een paar keer heen gelopen, omdat de parkeerplaats van het Dolfinarium toen - net als het Dolfinarium - gesloten was en je er wel veilig heen kan.
Die hele achtergrond had ik dan weer niet meegekregen, maar ik luister ook nooit zo goed naar wat er tijdens zo'n wedstrijd gezegd wordt. Heeft ze er wel echt alles voor gedaan en opgegeven dan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, en in een ander werelddeel gaan wonen om te trainen, omdat je uit een 'moeilijk' landt komt dat en dat je trainingsmaatje ook nog eens brons pakt.
Jaa daar is iequote:Op zondag 1 augustus 2021 22:05 schreef H_T het volgende:
[ twitter ]
Op mijn Twitter-tijdlijn net, een retweetje van een aquaduct
WAT? Stomquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vettel DSQ
Hamilton wordt dus nog verder geholpen.
3 keer goud zijn wel echt te gek zijn, geen idee wat haar kansen werkelijk zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
SifanGodin is een beetje gek
Ben benieuwd
quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vettel DSQ
Het is wel een manier om de zomerstop in te gaan hèquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vettel DSQ
Het zal vast volgens de regels een terechte diskwalificatie zijn, maar ik vind het een stomme redenquote:
Oh ja, die moet ik ook nog eens zien.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:49 schreef skysherrif het volgende:
Net terug van de slag om de schelde, erg leuke film, zeker voor een Nederlandse film.
Mooiste was dat ik ineens bij de figuranten iemand herkende van mijn basisschool, kan helaas er even geen foto van vinden.
Zou echt bizar zijn, maar weet inderdaad ook niet wat realistisch is.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:49 schreef Momo het volgende:
[..]
3 keer goud zijn wel echt te gek zijn, geen idee wat haar kansen werkelijk zijn.
Best veel mensen, geloof ik.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:50 schreef Momo het volgende:
Ik volg geen F1, maar volgens mij vinden mensen op fok en sojial media ene Hamilton een oetlul
Ja, dat inderdaad.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zal vast volgens de regels een terechte diskwalificatie zijn, maar ik vind het een stomme redenUit die 0,3 liter moet je toch ook wel kunnen opmaken of iemand benzine heeft gebruikt die mag volgens de regels?
Wat hierbij ook meespeelt is dat ik Vettel die tweede plek wel gunAls Hamilton was gediskwalificeerd wegens te weinig benzine was dat natuurlijk een topregel geweest
Hamilton heeft sinds 2014 maar één keer NIET de titel gepakt. Een nieuwe kampioen mag dus sowieso wel weer eens een keer, en al helemaal nu Max een aardige kans lijkt te makenquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:50 schreef Momo het volgende:
Ik volg geen F1, maar volgens mij vinden mensen op fok en sojial media ene Hamilton een oetlul
Ja, ik ben al blij dat ik het na dit seizoen al niet meer kan kijken en wellicht dat ik al eerder dit seizoen afhaak.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is wel een manier om de zomerstop in te gaan hè
Ik kan er niet met m’n hoofd bij hoeveel geluk Hamilton constant lijkt te hebbenHele seizoen voor Red Bull waarschijnlijk naar de galemiezen dankzij Mercedes, Max krijgt gridstraffen voor de motor gezien deze het echt geen 13 races meer vol gaat houden. Perez’ motor is ook nog naar de knoppen. Zitten ze straks ook nog aan de budget cap dus kunnen ze niet doorgaan met de auto verbeteren. Ik bereid me dus alvast voor op een vreselijke tweede helft van het seizoen.
Ik hoop dat ze het kan en dat ze zich niet kapot loopt hiermee.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:49 schreef Momo het volgende:
[..]
3 keer goud zijn wel echt te gek zijn, geen idee wat haar kansen werkelijk zijn.
Wij aankomende weekquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:54 schreef Momo het volgende:
Britten lopen trouwens ook weer interessant te doen bij baanwielrennen, eerder waren het de rondere wielen, nu hebben ze smallere kettingen en een aerodynamisch voorfork gejat van Nederlands ontwerp.
Het zeeuws dialect hebben ze redelijk goed nagedaan moet ik zeggenquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik ook nog eens zien.
Dat is mooi om te horen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het zeeuws dialect hebben ze redelijk goed nagedaan moet ik zeggen
Misschien moet ik ook rondere wielen kopen, schiet ik zo naar de supermarkt toequote:Op zondag 1 augustus 2021 22:57 schreef Em31 het volgende:
Het hele baanwielrennen hebben we ondertussen wel geanti-jinxt, dus misschien heeft het geholpen.
Naja dat is het wel ja, dat hele team gedraagt zich nogal vreselijk. Vooral die reactie na de vorige race, kan er nog steeds niet helemaal bij.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:57 schreef molloot200 het volgende:
Mijn hele respect voor het team van Mercedes en Hamilton is in ieder geval door het afvoerputje gezakt afgelopen wedstrijden.
Daar komt dan ook nog eens bij dat de FIA afgelopen weken discutabele keuzes heeft gemaakt... Laat me toch afvragen waarom ik deze sport zo van dichtbij volg
Wij hadden ooit debiele tape voor op de hoofden van de schaatsers!quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:54 schreef Momo het volgende:
Britten lopen trouwens ook weer interessant te doen bij baanwielrennen, eerder waren het de rondere wielen, nu hebben ze smallere kettingen en een aerodynamisch voorfork gejat van Nederlands ontwerp.
Hebbie die kostuums gezien?quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Best veel mensen, geloof ik.
Je gaat je toch afvragen waarom die musical dan toch zo populair lijkt.
Ik ga bij de garage volgende keer ook om rondere wielen vragen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook rondere wielen kopen, schiet ik zo naar de supermarkt toe
Toch maar eens naar Britse wielen gaan kijken, die zijn pas rond.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
rondere wielen?Ik dacht dat mijn wielen wel al gewoon geheel rond waren.
Huh welke RCT is dat? Dat klinkt echt heel anders als bij mijquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Was te verwachtenIk speel nu de mediums, want de hards heb ik al gehaald of heb ik gewoon echt geen zin in
Enige uitdagende bij dit level was de park rating, die moest altijd boven de 700 zijn en dat kan lastig zijn in een verder leeg park
Dat is idd wel een top kostuum, maar ik weet niet of dat alleen het waard is.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Hebbie die kostuums gezien?
[ afbeelding ]
and I will send a fully armed batallion to remind you of my love
Dat denk ik ook vaak als H_T begint.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh welke RCT is dat? Dat klinkt echt heel anders als bij mij
Nog leuker was dat buitenlanders het zagen en dachten 'dat moeten wij ook hebben' en zelf aan slag gingen met een schaar en het lukraak op hun pak plakten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Wij hadden ooit debiele tape voor op de hoofden van de schaatsers!
Ik heb 1 geloof ik, dus dan moet het wel over 2 gaanquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat denk ik ook vaak als H_T begint.![]()
Ik heb 1 en 3, die zijn het allebei niet iig.
OpenRCT2, wat in de basis deel 2 is. Ik speelde dit level vandaag, ook gewoon beschikbaar in een uitbreiding van RCT2quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh welke RCT is dat? Dat klinkt echt heel anders als bij mij
quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat denk ik ook vaak als H_T begint.![]()
Ik heb 1 en 3, die zijn het allebei niet iig.
Doe ik binnenkort weer eentje uit deel 1, dan snappen jullie het ook weerquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb 1 geloof ik, dus dan moet het wel over 2 gaan
Doe maar Forest Frontiers, altijd goed voor je zelfvertrouwenquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Doe ik binnenkort weer eentje uit deel 1, dan snappen jullie het ook weerWelk level?
Die is wel erg makkelijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Doe maar Forest Frontiers, altijd goed voor je zelfvertrouwen
quote:
quote:
Ik ook hoorquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:29 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt een amateur als ik dit zie
Ik heb geen idee meer hoe die levels heetten, maar ik weet nog wel dat ik er een paar erg vervelend vond.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Doe ik binnenkort weer eentje uit deel 1, dan snappen jullie het ook weerWelk level?
Er is er een dat je niet hoger dan de bomen mag bouwen en ook geen bomen weg mag halen. Mogelijk is dat hetzelfde level. Die is wel behoorlijk uitdagendquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer hoe die levels heetten, maar ik weet nog wel dat ik er een paar erg vervelend vond.
Die heb ik eerder gezien, maar het blijft mooi.quote:
Hm, dat kan ik me niet herinneren.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is er een dat je niet hoger dan de bomen mag bouwen en ook geen bomen weg mag halen. Mogelijk is dat hetzelfde level. Die is wel behoorlijk uitdagend
Ik bedoelde Rainbow Valley, zo te zien zit die in het originele spelquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dat kan ik me niet herinneren.![]()
Er zijn geloof ik ook twee uitbreidingen van het spel die ik niet heb, kan dat level daarvan zijn?
Als je meer over Rollercoaster Tycoon wilt weten is zijn kanaal zeker een aanraderquote:
Ja en ik geloof ook niet dat ik het spel zo wil spelenquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook hoorEn dat geeft niet, zolang je maar plezier hebt
Die ken ik wel, daar mag je idd geen bomen weghalen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik bedoelde Rainbow Valley, zo te zien zit die in het originele spel
De groepering staat erbij als je een nieuw level begintquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en ik geloof ook niet dat ik het spel zo wil spelenGaat de lol wel een beetje af
![]()
En ik ben nu geloof ik nog steeds bij de makkelijkere parken
Ik heb nog niet geklikt, is ‘ie van onze grote vriend Marcel Vos?quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je meer over Rollercoaster Tycoon wilt weten is zijn kanaal zeker een aanrader
Misschien was dat een ander levelquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die ken ik wel, daar mag je idd geen bomen weghalen.
Zelfs niet als je ze zelf neerzet geloof ik.
Het is het 'niet hoger bouwen dan bomen' deel wat ik me eigenlijk van geen enkel level kan herinneren.
Uiteraardquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geklikt, is ‘ie van onze grote vriend Marcel Vos?
Bij mij voelt het niet echt als levels, ik doe gewoon steeds het volgende parkquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
De groepering staat erbij als je een nieuw level begintIk sla ook parken over. Voor een level moet ik tien achtbanen bouwen van verschillende types, minimaal 1000 meter lang én een exictement van 7.00 of meer. Ja dag
Je kunt nu de tijd vooruit spoelen, en ik weet nog niet zo goed of ik dat een verbetering vindquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat ik vroeger wel altijd stom vond aan rct1 was dat je altijd de hele tijd van het level vol moest maken. Stond er vier jaar voor een level, dan moest er ook vier jaar gespeeld worden terwijl ik dan door wilde.
Later in rct3 was dat niet meer, maar tegenwoordig vind ik het daar dus juist jammer dat het meteen afgelopen is als je de laatste opdracht af hebt en wil ik juist meer met het park kunnen doen.
Ik heb even door dat filmpje geklikt, maar ik zie niet wat daar creatiever aan is dan welke andere achtbaan dan ook.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien was dat een ander levelDaar viel nog omheen te werken doordat boomniveau gemeten werd vanaf de grond en niet ten opzichte van echte bomen in de buurt
Daar kwam ik achter toen ik boven een meer wilde bouwen
Overigens heeft Alton Towers in Engeland echt met die regel te maken. Ze moeten daardoor af en toe creatief zijn, met best goede resultaten
Mwah, als ik er zeker genoeg van ben dat ik het toch wel ga halen en niets extra wil bouwen laat ik het spel ook wel eens gewoon lopen terwijl ik bijvoorbeeld boodschappen ga doen, en vier uur later ontdek dat het spel nog steeds loopt. Ten opzichte daarvan is doorspoelen geen achteruitgang natuurlijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Je kunt nu de tijd vooruit spoelen, en ik weet nog niet zo goed of ik dat een verbetering vind
Zo, en niet zo'n beetje ookquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mooie kerel is dat, met z’n lekker Nederlands accent
In 1?quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Je kunt nu de tijd vooruit spoelen, en ik weet nog niet zo goed of ik dat een verbetering vind
Ja nee oké goed punt. Ik ging altijd lekker mindful doorspelen en dat is er nu wel een beetje afquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Mwah, als ik er zeker genoeg van ben dat ik het toch wel ga halen en niets extra wil bouwen laat ik het spel ook wel eens gewoon lopen terwijl ik bijvoorbeeld boodschappen ga doen, en vier uur later ontdek dat het spel nog steeds loopt. Ten opzichte daarvan is doorspoelen geen achteruitgang natuurlijk
[..]
Zo, en niet zo'n beetje ookDe content is wel goed
Ja in 1, maar ik heb hem via Steamquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In 1?
Hier nog niet iig, ik denk ten minste niet dat ze dit op mijn cd-rommetje hebben kunnen aanpassen.
Laag bij de grond ziet er sneller uit dan hogerquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb even door dat filmpje geklikt, maar ik zie niet wat daar creatiever aan is dan welke andere achtbaan dan ook.![]()
Maar ik ben buiten de games ook totaal geen achtbaanpersoon, wmb is het allemaal één pot nat.
Ja ok, daar zal eea aan vernieuwd zijn.quote:
Dat principe zit ook al in het spel (in 3 iig, de eerdere weet ik niet zeker), dat scenery rond de baan de rating verhoogd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Laag bij de grond ziet er sneller uit dan hogerZe hebben ook moeten graven om ruimte te maken voor de loopings in plaats van ze gewoon ergens neer te knallen.
Een mooie vergelijking is altijd Scream t.o.v. Bizarro
Deze twee zijn in de basis dezelfde achtbaan van dezelfde bouwer in dezelfde keten, alleen gespiegeld. Scream is gebouwd boven een parkeerplaats, Bizarro is gebouwd boven gras en bos. Bizarro wordt veel beter ontvangen dan Scream, terwijl het eigenlijk niet zoveel uit zou moeten maken
Ja het ziet er sowieso anders uit, je hebt ook allemaal groepen vernoemd naar edelstenen waarin dan parken genoemd zijn ipv gewoon zo'n rijtje. En het beeld is ook iets andersquote:Op maandag 2 augustus 2021 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, daar zal eea aan vernieuwd zijn.![]()
Ik heb nog de oude cd-rom die mijn moeder ooit eens gekocht heeft.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja het ziet er sowieso anders uit, je hebt ook allemaal groepen vernoemd naar edelstenen waarin dan parken genoemd zijn ipv gewoon zo'n rijtje. En het beeld is ook iets anders
quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja het ziet er sowieso anders uit, je hebt ook allemaal groepen vernoemd naar edelstenen waarin dan parken genoemd zijn ipv gewoon zo'n rijtje. En het beeld is ook iets anders
Even op steam naar classic gekeken en dat zit er dik in.quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:13 schreef H_T het volgende:
[..]![]()
Heb je niet RCT Classic in plaats van RCT?
H_T kan er morgenmiddag wel eentje voor je bouwen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu wil ik weer naar een pretpark.
Dat mis ik ook wel in Planet Coaster.quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat ik nog steeds het meeste mis in drie is geld kunnen vragen voor de actiefoto's.
Totaal geen reden meer om dat element in een baan te bouwen, terwijl het in de oude vaak het eerste was wat ik deed. Kijken of er al een baan in het park is en of daar een leuk vlak stukje in zat waar zo'n fototoestel op kon.
Ja, ik ook (maar dat was al voor dit gesprekquote:Op maandag 2 augustus 2021 00:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zolang maar niet deze maandquote:Op maandag 2 augustus 2021 00:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, ik ook (maar dat was al voor dit gesprek)!
Wanneer doen we die Efteling meet allen?
Wanneer mag het weer?quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 2 augustus 2021 00:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In deel 2 heb je regelmatig dat je alleen entree kan vragen voor je park en niet voor je attracties. Actiefoto's waren dan een van de weinige manieren om nog wat te kunnen verdienenquote:Op maandag 2 augustus 2021 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat ik nog steeds het meeste mis in drie is geld kunnen vragen voor de actiefoto's.
Totaal geen reden meer om dat element in een baan te bouwen, terwijl het in de oude vaak het eerste was wat ik deed. Kijken of er al een baan in het park is en of daar een leuk vlak stukje in zat waar zo'n fototoestel op kon.
Ik ben voorquote:Op maandag 2 augustus 2021 00:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gedaan, maar als het daar ook niet kan is dat ook stom idd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat mis ik ook wel in Planet Coaster.
Rare is het ookquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
HassanVallen in de laatste ronde en dan toch nog je serie winnen.
Ja is dat niet hetzelfdequote:Op maandag 2 augustus 2021 00:13 schreef H_T het volgende:
[..]![]()
Heb je niet RCT Classic in plaats van RCT?
Op zich nu al hoorquote:
Echt hè, over vallen en opstaan gesproken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Sjongejonge, net Sifan teruggekeken! Wat een klasse zeg!
Maar toch niet echt als vriendengroep. Want in de wachtrij moet je toch nog 1,5 meter afstand houden.quote:
10.81 lopen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik droomde dat ik bij een open dag van een atletiekvereniging was en daar toen een 100 m sprint ging doen. Mijn tijd was toen handgeklokt op 10,81.En er toen ook iemand van de Nederlandse atletiekunie en die wilde dat ik het nog een keer zou doen, maar dan met officiële tijdwaarneming. Ik bedankte daarvoor want ik was al moe van die sprint net en had geen energie om het nog een keer te lopen. Vervolgens tijdens het verdere gesprek hoorde ik een vreemd geluid dus ik keek om me heen, maar ik kon niet verklaren waar dat geluid vandaan kwam. Bleek het gewoon mijn wekker te zijn.
In het echt zal ik er 2 of 3x zo lang over doen, denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
10.81 lopen.(ookal is het in je dromen)
Even een rustmomentje pakken voor jezelf.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Damn, Sifan Hassan weet hoe goed ze is en dat ze gewoon nog even lekker kan gaan liggen voor ze iedereen eruit loopt.
* schenkt sinasappelsap inquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen.
* Thee en koffie neerzet, ook een keer verse jus d'orange erbij zet
Precies, heel belangrijk. Halverwege de 10km zal ze ook wel even een momentje nemen, denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even een rustmomentje pakken voor jezelf.
Ik heb het niet meegekregen, maar ik vind deze TT wel veelzeggend.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:26 schreef Em31 het volgende:
Jeroen Stekelenburg is altijd zo verwijtend naar sporters, krijg er af en toe gewoon plaatsvervangende schaamte van
Nou inderdaadquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegekregen, maar ik vind deze TT wel veelzeggend.![]()
OS / [Atletiek] #20 Jeroen Stekelenlul
Altijd dicht?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga straks naar een huwelijk en had nog even de etiquette van het dragen van een colbert. Bovenste knoopje moet dicht bij staan, en open bij zitten. De middelste moet altijd dicht en de onderste altijd open. Bij dat onderste knoopje heb ik dan zoiets van, haal 'm dan weg.
Als je een jasje hebt met drie verticale knopen dan moet de middelste blijkbaar altijd dicht. 🤷♂️ Maar ik zie wel hoe dat zit, anders doe ik het gewoon open hoor. Moet ik alleen niet vergeten om twee knoopjes dicht te doen bij het staan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd dicht?
Ik heb altijd staand dicht en zittend open aangehouden (net als eigenlijk iedereen die ik ken).
Jasje dicht zittend is niet fijn, ziet er vaak ook niet netjes uit imo.
Blijkbaar is het de schuld van een dikke Brit, het zal eens niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga straks naar een huwelijk en had nog even de etiquette van het dragen van een colbert. Bovenste knoopje moet dicht bij staan, en open bij zitten. De middelste moet altijd dicht en de onderste altijd open. Bij dat onderste knoopje heb ik dan zoiets van, haal 'm dan weg.
quote:De koning van het Britse rijk van 1901 tot 1910, Edward VII, was een echte levensgenieter. In zo'n grote mate zelfs, dat hij niet meer comfortabel zijn jasje dicht kon knopen. Om nog enigszins te kunnen ademen liet hij zodoende het onderste knoopje van zijn jasjes open. En of het nu uit angst of respect was, maar de gehele hofhouding volgde het voorbeeld van hun vorst. Dat waaide dan weer over naar de high society en in een mum van tijd had iedereen het openlaten van het knoopje overgenomen.
https://www.esquire.com/n(...)e-nooit-mag-sluiten/
Altijd weer die Britten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blijkbaar is het de schuld van een dikke Brit, het zal eens niet.
[..]
Zo doe ik het ook altijd. Anders verfrommelt het jasje helemaal als je zit.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd dicht?
Ik heb altijd staand dicht en zittend open aangehouden (net als eigenlijk iedereen die ik ken).
Jasje dicht zittend is niet fijn, ziet er vaak ook niet netjes uit imo.
Ook handig om te weten. Als je toch ergens een knoopje niet naar iemands zin draagt en je wordt erop aangesproken zeg je gewoon "Ja dag, ik ben toch zeker geen dikke Brit? Kom nou.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd weer die Britten.
Maar wel leuk.
Ik denk serieus dat de Nederlandse journalisten, en dan vooral de NOS, een negatieve invloed hebben op de prestaties van de atleten. Altijd die vragen over 'kun je wel tegen de druk' en 'je moet hier eigenlijk wel een medaille halen he?' Als je als sporter al niet bezweek van de zenuwen doe je het wel na een interviewtje met de NOS.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:26 schreef Em31 het volgende:
Jeroen Stekelenburg is altijd zo verwijtend naar sporters, krijg er af en toe gewoon plaatsvervangende schaamte van
Verwijderd, want "video te lang"quote:Op maandag 2 augustus 2021 01:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb na ruim een jaar eindelijk de puntentelling van het NSF 1999 online gezet.
Stond op een videoband, rest van show ontbreekt helaas...
Criteria van youtube zijn ook lang niet altijd logisch meer.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Verwijderd, want "video te lang"
Blijkbaar moest ik een verificatie uitvoeren op het kanaal, ondanks dat het al 12 jaar bestaat en er al langer durende filmpjes op staan
Kijk vanavond wel even...
Daar zou je toch haast je zonnebril voor opofferenquote:
Uh…. ONS ALLEMAAL!??quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:11 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen!! Weekendje weggeweest (m'n moeder bezocht), heb ik hier nog iets gemist?
Inderdaad.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook handig om te weten. Als je toch ergens een knoopje niet naar iemands zin draagt en je wordt erop aangesproken zeg je gewoon "Ja dag, ik ben toch zeker geen dikke Brit? Kom nou."
Ja alsof ze verantwoording af moeten leggenquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat de Nederlandse journalisten, en dan vooral de NOS, een negatieve invloed hebben op de prestaties van de atleten. Altijd die vragen over 'kun je wel tegen de druk' en 'je moet hier eigenlijk wel een medaille halen he?' Als je als sporter al niet bezweek van de zenuwen doe je het wel na een interviewtje met de NOS.
Heb je het leuk gehad?quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:11 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen!! Weekendje weggeweest (m'n moeder bezocht), heb ik hier nog iets gemist?
Ondanks de verwarrende etiquette toch veel plezier trouwens.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:11 schreef Strani het volgende:
Dit.quote:
Nietttttquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:07 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Mijn eerste werkdag na de vakantie begon werkelijk uitstekend!
Ik wilde mijn headset uit mijn laptoptas pakken en greep in de restanten van een banaan die 3,5 week in mijn tas heeft liggen rotten
En mijn headset zat ook onder de verschimmelde bananenpulp
Ja! Was leuk! Zij woont hier in het binnenland van de provincie waar het echt heel rustig en landelijk is (ik woonde zelf ook lang in die omgeving), dus wel lekker om even in die sfeer te zijnquote:
Haast wel ja. Ik ruik het nogquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nietttttieuwwwwwww
Dan ben je vanzelf weer toe aan vakantie of niet?
Als er ook wat in je laptop is gekomen en die wordt straks warm gaat het helemaal bananenlucht walmen.quote:
Die zat gelukkig niet in de tasquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als er ook wat in je laptop is gekomen en die wordt straks warm gaat het helemaal bananenlucht walmen.
Gelukje dan idd, dat wil je niet uit die kleine ventilatiegaatjes moeten peuren.quote:
Een knappe vierde plek weer. Iets beter dan verwacht.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:13 schreef Hamlapjes het volgende:
We kunnen ook weer eens een vierde plek toevoegen aan het totaal
Een vierde plek met een bronzen randje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een knappe vierde plek weer. Iets beter dan verwacht.
't Is een mooie prestatie verder, maar het valt echt telkens net niet ONZE kant op met dit soort dingenquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een knappe vierde plek weer. Iets beter dan verwacht.
Ja dit had weer een bonus medaille kunnen zijn. Maar tot nu alleen Dumoulin.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
't Is een mooie prestatie verder, maar het valt echt telkens net niet ONZE kant op met dit soort dingen
En daarom blijf ik (mede) altijd uit de buurt van bananen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:07 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Mijn eerste werkdag na de vakantie begon werkelijk uitstekend!
Ik wilde mijn headset uit mijn laptoptas pakken en greep in de restanten van een banaan die 3,5 week in mijn tas heeft liggen rotten
En mijn headset zat ook onder de verschimmelde bananenpulp
Hier in de supermarkt liggen ze vaak meteen in het begin. Lastig om daarbij uit de buurt te blijven als je toch de winkel in wil.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En daarom blijf ik (mede) altijd uit de buurt van bananen.
Kleine Biet?quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:35 schreef Momo het volgende:
Gefeliciteerd songfestivalqueen @:Greys![]()
![]()
Ik zie wel op social media dat Biet ziek is, hopelijk valt het mee
De geur en textuur vind ik echt walgelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier in de supermarkt liggen ze vaak meteen in het begin. Lastig om daarbij uit de buurt te blijven als je toch de winkel in wil.
Ik ook! Maar dingen met bananensmaak vind ik wel lekker.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De geur en textuur vind ik echt walgelijk.
De textuur is de laatste jaren wel wat veranderd, niet ten goede imo.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De geur en textuur vind ik echt walgelijk.
Geen idee, is het zo erg wat er geschreven wordt?quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:58 schreef Em31 het volgende:
Wat heeft Dafne Schippers FOK aangedaan? Wat een haat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |