Moet wel zeggen, max ook eem tikkie geluk met hamilton die zich verremdequote:Op zondag 1 augustus 2021 15:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Het geluk van Hamilton dit seizoen begint bizarre vormen aan te nemen. Zo zonde dat je nu eindelijk eens een seizoen hebt waar Mercedes uitgedaagd wordt en elke fout van Mercedes niet de pijn doet die het zou moeten doen, waardoor ze straks gewoon weer kampioen gaan worden.
Hier ben ik ook bang voor jaquote:
Na die klapband die uit het niets kwam? Dat was op zich alweer geluk voor Hamilton natuurlijk en die fout kostte hem in die zin uiteindelijk niets wat dat betreftquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moet wel zeggen, max ook eem tikkie geluk met hamilton die zich verremde
Dat wórdt me dan een comeback in de F1quote:
Hmmmm ja ook weer zoquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Na die klapband die uit het niets kwam? Dat was op zich alweer geluk voor Hamilton natuurlijk en die fout kostte hem in die zin uiteindelijk niets wat dat betreft
Hoho, kut-Bottas!quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:23 schreef skysherrif het volgende:
Deze klotesport verpest mijn mood deze zondag weer
Kut mercedes
Kut toto wolff
Denk wel dat hij net iets meer verdient dan jij?quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:31 schreef H_T het volgende:
Overigens overkomt wat Bottas net heeft laten zien me vaak genoeg in de F1-gameBelangrijk verschil is wel dat ik met de schade uit rij
Ik hoop het voor hemquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Denk wel dat hij net iets meer verdient dan jij?
Maar misschien ook niet
Nou, zeker.quote:
Echt zo shit die lotingquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, zeker.
Die Noren kunnen het wel, gewoon het petje van zijn kop met die bal.
Uit de uitleg van beneden die ik maar half heb gehoord begrijp ik dat dit scenario zojuist is uitgekomen? Iets met verkeerde banden?quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hemIk zou het wel waarderen als Mercedes nu een pitstop verknalt
Ja, liever pas tegenkomen als je er nog een medaillekans in hebt zitten, maar het is niet anders.quote:
Geen idee, maar in Tokyo worden net twee Nederlanders de zandbak uit geveegd.quote:
Geen SWEEP zekerquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, maar in Tokyo worden net twee Nederlanders de zandbak uit geveegd.
Ik kijk niet meerquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:09 schreef molloot200 het volgende:
Deze race is niet goed voor mijn gemoedstoestand en plezier in deze sport
En die van vorige keer wel?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:09 schreef molloot200 het volgende:
Plezier is eigenlijk al 7 jaar weg.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:09 schreef molloot200 het volgende:
Aaron Burr biedt zich denk ik vrijwillig aanquote:
Is het al lang geleden dat je die show voor het laatst gezien hebt?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Aaron Burr biedt zich denk ik vrijwillig aan
Vandaag welquote:
Ik houd het niet bijquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het al lang geleden dat je die show voor het laatst gezien hebt?
Jakkes. Sterktequote:Op zondag 1 augustus 2021 16:59 schreef Meke het volgende:
Ik heb denk ik gisteren iets verkeerds gegeten en nu voel ik me ziek. Het is de laatste dag van de vakantie, ik vind het stom.
En het eerste is dat ik ook nog bijna zeker weet wat het was ook. Mozzarella die houdbaar was tot 28 juli, maar ik dacht; kan prima. Alleen hij smolt niet echt goed en de textuur was een beetje raar
Nee, nog niet gezien. Joetjoep?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:05 schreef Meke het volgende:
Ohhh jullie hebben het vast al gezien maar ik zie net dat filmpje van die twee vrienden bij het hoogspringen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Filmpje hiervan ?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:05 schreef Meke het volgende:
Ohhh jullie hebben het vast al gezien maar ik zie net dat filmpje van die twee vrienden bij het hoogspringen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of Gianmarco Tamberi samen met Lamont Marcell Jacobs ?quote:De Italiaan Gianmarco Tamberi en de Qatarees Mutaz Essa Barshim zijn beiden olympisch kampioen bij het hoogspringen.
Tamberi en Barshim stonden na de laatste sprong gelijk, beiden sprongen over 2,37 meter, en mochten zelf bepalen wat ze gingen doen: een jump-off of het goud delen. Ze kozen voor het tweede.
quote:
Volgens NOS heet die tweede andersquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Filmpje hiervan ?
[..]
Of Gianmarco Tamberi samen met Lamont Marcell Jacobs ?
[ afbeelding ]
Jacobs en Tamberi vlogen elkaar ook in de armen nadat Jacobs voor Italië de 100 meter had gewonnenquote:
Mooi dit. Je hebt meer met sport dan je denkt Meke.quote:
Wauwquote:
Oh dat valt meequote:Op zondag 1 augustus 2021 16:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik houd het niet bijMaar denk ergens in het voorjaar ofzo?
Niet om het mooie verhaal onderuit te halen, maar... ergens ook wel gewoon een rationele keuzequote:
Er zullen er zat zijn die per se de enige allerbeste willen zijn en daarvoor dat risico wel willen nemen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet om het mooie verhaal onderuit te halen, maar... ergens ook wel gewoon een rationele keuzeJe kan óf allebei Olympisch kampioen worden en goud pakken (doel bereikt) of een extra sprong doen en het risico lopen dat jij verliest en genoegen moet nemen met zilver. Dan is zeker goud best een slimme optie natuurlijk
Ik luister de muziek nog wel regelmatigquote:
Ja zeker, ik had het ook gek gevonden als ze het niet hadden gedaanquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet om het mooie verhaal onderuit te halen, maar... ergens ook wel gewoon een rationele keuzeJe kan óf allebei Olympisch kampioen worden en goud pakken (doel bereikt) of een extra sprong doen en het risico lopen dat jij verliest en genoegen moet nemen met zilver. Dan is zeker goud best een slimme optie natuurlijk
Aan de andere kant, nu heb je een gedeelde Olympische titel, als je zo'n jump-off wint heb je de titel helemaal voor jezelf. Dus wel een beetje een kwestie van hoe egoïstisch je bent en hoe erg je de ander mag, zeker in topsport is het niet zo evident dat er dan gedeeld wordt. Maar de Qatarees vroeg meteen of ze het goud konden delen en je kon duidelijk aan hem zien dat dat niet alleen vanuit de rationele keuze wasquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je genoeg voor de hele SC ?quote:
Je was niet de enige. Maar zijn berekening is net iets anders.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik had niets te doen vandaag en aangezien het lijkt dat we zo vaak vierde worden deze Spelen, heb ik eens een overzichtje gemaakt van alle net-niet medailles, dus de vierde plekken of vijfde plekken (denk ik dat het officieel is?) bij sporten als judo. Als ik het allemaal goed genoteerd heb, is dit de top 10 net-nietjes (met gedeelde plekken 2, 5 en 8, het valt ook net niet mooi uit)!
1. VS (20)
2. Groot-Brittanië (11)
2. Italië (11)
2. Rusland (11)
5. Nederland (10)
5. Canada (10)
5. China (10)
8. Frankrijk (7)
8. Hongarije (7)
8. Zuid-Korea (7)
Nog een geluk voor Italie dat ze vandaag binnen tien minuten die twee gouden hebben gehaald anders was het daar wel heel frusterend geworden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik had niets te doen vandaag en aangezien het lijkt dat we zo vaak vierde worden deze Spelen, heb ik eens een overzichtje gemaakt van alle net-niet medailles, dus de vierde plekken of vijfde plekken (denk ik dat het officieel is?) bij sporten als judo. Als ik het allemaal goed genoteerd heb, is dit de top 10 net-nietjes (met gedeelde plekken 2, 5 en 8, het valt ook net niet mooi uit)!
1. VS (20)
2. Groot-Brittanië (11)
2. Italië (11)
2. Rusland (11)
5. Nederland (10)
5. Canada (10)
5. China (10)
8. Frankrijk (7)
8. Hongarije (7)
8. Zuid-Korea (7)
Ja, maar dat is van de vorige maand! Ik vertrouw Hamlapjes net iets meer, die is recenterquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je was niet de enige. Maar zijn berekening is net iets anders.
[ twitter ]
Zelfs in deze categorie grijpen we naast het podiumquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:43 schreef Hamlapjes het volgende:
1. VS (20)
2. Groot-Brittanië (11)
2. Italië (11)
2. Rusland (11)
5. Nederland (10)
5. Canada (10)
5. China (10)
8. Frankrijk (7)
8. Hongarije (7)
8. Zuid-Korea (7)
Verwijzend naar Sandra Reemer natuurlijk, ik snap hemquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:56 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
Het was heel leuk bij het winkelcentrum, echt een heel mooie mall en gelukkig niet stervensdruk. Alleen bij het eetplein moesten we vrij lang wachten. En we zijn helemaal geslaagd, alles gescoord wat we wilden
Ik heb niemand van jullie gezien, niet de schoonouders van @:koen66 of andere mensen in de buurt van Leidschendam. Ik had nog wel als subtiele hint naar mijn identiteit, een shirt met Colorado aangetrokken
Een tweedehands paard meenemen als je gaat shoppen is ook zo lastig.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Verwijzend naar Sandra Reemer natuurlijk, ik snap hem
Virtueel wel. * Begint uit te delenquote:
Ik maak vooral het deeg, het meeste wat erop gaat koop ik.quote:En maak je echt alles zelf ?
Zo slecht zag Andres er nou ook weer niet uit.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Een tweedehands paard meenemen als je gaat shoppen is ook zo lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |