Wat een god he, ik wil er ook eenquote:
Ik snap je vraag niet aan mijquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:00 schreef Zipportal het volgende:
Staat die content er al op? @:Paul
Braadpan verwacht wel dat de bezorger precies op tijd is. Maar zelf komt Braadpan zijn afspraken NIET na.
moRgEn.
Ik ben geen betalend lid hee, ik zag er laatst wel een paar met zo'n vinkje dus er zijn er al wel die betalenquote:
Wil je Braadpan eens vragen of dat er al op staat?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben geen betalend lid hee, ik zag er laatst wel een paar met zo'n vinkje dus er zijn er al wel die betalen
Waarom, ik kan het toch niet zienquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wil je Braadpan eens vragen of dat er al op staat?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ah, dus ze kan niet koken, is lui en nog arrogant ook.
Dit gaat meestal op.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Die dikke had het beloofd.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Die dikke had het beloofd.
Ik krijg nog 50 euro van jou.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:36 schreef Oriente het volgende:
User @:Zipportal wordt foxwild van mensen die hun beloften niet nakomen. Gewoon.
Hier piemel voor je.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik krijg nog 50 euro van jou.
[ afbeelding ]
Zippy is meer van COR joh. En van OLED.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:39 schreef Solotovski het volgende:
Toch bijzonder dat iemand van VBL hier gewoon welkom is he. Is andersom niet zo
Ik bevuil alle fora.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zippy is meer van COR joh. En van OLED.
COR is maar engquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zippy is meer van COR joh. En van OLED.
Heerlijk kek kruidenvrouwtje idd. Lekker kutje likken oohhh jaaaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geil mokkel is dat. Met een hele knappe vent. Biertje, peukje en dan
JE ANUS STAMPEN
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ah, dus ze kan niet koken, is lui en nog arrogant ook.
Dit gaat meestal op.
Als je exclusieve content moet maken dat af moet zijn voor een bepaalde datum, dan klinkt dat toch te veel als werken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:00 schreef Zipportal het volgende:
Staat die content er al op? @:Paul
Braadpan verwacht wel dat de bezorger precies op tijd is. Maar zelf komt Braadpan zijn afspraken NIET na.
moRgEn.
Dit dus, blijkbaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:46 schreef Treinhoer het volgende:
@:looijkartel: Jullie kunnen dus de speciale content zien die leden van BradgeTV dus kunnen zien.
Is er nou al content beschikbaar, en zo ja, wat vinden jullie er van? Bijzonderheden?
Vroeg me al af waar je reaktie bleef.quote:
Wat een ongekende kutcontent voor 5 euquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit dus, blijkbaar.
https://t.me/bradgekartel/410
1 of 2 dagen terug mompelde hij tijdens stream iets van 'kan nog niet want pas 3 members ofzo'.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:30 schreef Zipportal het volgende:
Braadpan loopt er nog niet mee te pronken op Twitter.
Zal wel niks opstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Gewoon een manier om extra geld te verdienen, zonder dat hij er echt iets voor wil doenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit dus, blijkbaar.
https://t.me/bradgekartel/410
hij zei een keer dat hij pas moeite in zijn filmpjes zou stoppen bij 1000 abonnees, misschien stopt hij ook pas moeite in zijn 5 euro content bij 100 ledenquote:
Dat kan toch niet joh. Puur geld aftroggelen. Voor die badge en vragen met prio beantwoorden kost natuurlijk 0,0 moeitequote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij zei een keer dat hij pas moeite in zijn filmpjes zou stoppen bij 1000 abonnees, misschien stopt hij ook pas moeite in zijn 5 euro content bij 100 leden
die vragen met prio beantwoorden doet ie niet eens, hij gaat gewoon iedereen in de chat 1 voor 1 afquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat kan toch niet joh. Puur geld aftroggelen. Voor die badge en vragen met prio beantwoorden kost natuurlijk 0,0 moeite
Lekkere censuur discord dusquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:04 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die vragen met prio beantwoorden doet ie niet eens, hij gaat gewoon iedereen in de chat 1 voor 1 af
je krijgt wel exclusieve toegang tot zijn discord waar niks besproken mag worden met zo'n badge, raar dat hij dat niet bij de perks zet
Dit inderdaad, ik geef mijn geld nog liever aan de erven Hitler dan aan Braadquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:02 schreef Makrelis het volgende:
Moet toch wel een schroefje bij je loszitten om die gast vijf euro te geven.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:17 schreef Modus het volgende:
Hij raakt nu al de weg kwijt als 10 mensen achter elkaar nummer aanvragen. Hoe gaat ie dat dan doen als dat allemaal betalende leden zijn? Kan ie nog steeds geen prio geven.
dat is heel simpel, zichzelf aan de belofte houden dat enkel en alleen TheBradge voor muziekstreams is en BradgeTV alleen praatstreamsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:17 schreef Modus het volgende:
Hij raakt nu al de weg kwijt als 10 mensen achter elkaar nummer aanvragen. Hoe gaat ie dat dan doen als dat allemaal betalende leden zijn? Kan ie nog steeds geen prio geven.
Braadpan en beloftesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat is heel simpel, zichzelf aan de belofte houden dat enkel en alleen TheBradge voor muziekstreams is en BradgeTV alleen praatstreams
die arme internationale fans worden al maanden genegeerd
Van al die 36274 keer? Keer of 2quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:26 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Braadpan en beloftes![]()
Hoe vaak is hij zijn woord al nagekomen?
Er zijn er zelfs die hem een splinternieuw keyboard sturen in ruil voor content. Kom je toch van een koude kermis thuis als ook dat keyboard gewoon verkocht wordtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:02 schreef Makrelis het volgende:
Moet toch wel een schroefje bij je loszitten om die gast vijf euro te geven.
Hoe komt je er ook op om zo'n afgetrapte en bruut verkrachte auto te kopen.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef Solotovski het volgende:
2 gaatjes geprikt in het waterflesje van collega.
Ik ben de grappenmaker van het kantoor
nederlandse vrouwen zijn de mooistequote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:25 schreef Makrelis het volgende:
Deens: Prima opgeleid, onafhankelijk, ze kunnen alleen niet koken.
Duits: Schoon, harde werkers
Thais: Schoon, harde werkers, gold diggers
Belgisch: Prima opgeleid, stijlvol
Indiaas: Arrogant
Iers: Harde werkers, klasse
Zweeds: De mooiste vrouwen op aarde
Antilliaans: Een circus in bed en in de keuken
Fillipijns: Wat een schatjes
Nederlands: Slecht gemanierd
Frans: Ik smelt gelijk.
Heel erg algemeen dit. Je hebt altijd uitzonderingen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[4K UHD] â€ïž PARADISBUKTA & HUK BEACH BYGDÃY OSLO WALK 2021. Ñай Ма зеЌле ParaÃso en la tierra
check vanaf 1:13
Ah Duitsinnen. Voor als Nederlandse vrouwen je niet feministisch genoeg zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar je reaktie bleef.
Wat ik zeg is nogal generaliserend, toch heb ik dit beeld en ik heb uitgebreid over de grens geshopt dus ik heb vergelijkingsmateriaal. Duitsinnen hebben de beste indruk bij me achtergelaten. Ik ben met een verfranste vlaamse, ook niet slecht.
Had je liever twee biertjes in de kroeg gedronken?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat een ongekende kutcontent voor 5 eu
Liever 3 broden en 8 bolletjes leverworst.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je liever twee biertjes in de kroeg gedronken?
Wat een onschatbare bron van informatie is die jongen toch he. Zo wist ik ook nooit dat tankstations een minimum afname hanteren tot die keer dat hij voor anderhalve euro ofzo aan brandstof probeerde te kopen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:28 schreef Ama het volgende:
Ja ik weet door zijn vlogs inmiddels dat 2 van die bolletjes 50 cent kosten.![]()
hij is een educatorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:28 schreef Ama het volgende:
Ja ik weet door zijn vlogs inmiddels dat 2 van die bolletjes 50 cent kosten.![]()
Oh goeie, is ook wel iets waar ik eigenlijk nooit over na heb gedacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat een onschatbare bron van informatie is die jongen toch he. Zo wist ik ook nooit dat tankstations een minimum afname hanteren tot die keer dat hij voor anderhalve euro ofzo aan brandstof probeerde te kopen.
Ik heb eigenlijk weinig ervaring met nederlandse vrouwen. Nooit een serieuze relatie met ze gehad. Wel af en toe een scharrelquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah Duitsinnen. Voor als Nederlandse vrouwen je niet feministisch genoeg zijn.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat een onschatbare bron van informatie is die jongen toch he. Zo wist ik ook nooit dat tankstations een minimum afname hanteren tot die keer dat hij voor anderhalve euro ofzo aan brandstof probeerde te kopen.
hardop gelachen.. heb ook zon dag.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef Solotovski het volgende:
2 gaatjes geprikt in het waterflesje van collega.
Ik ben de grappenmaker van het kantoor
Wel als ik ze maak.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:32 schreef Boze_Eend het volgende:
Laatst dacht ik gezond bezig te zijn had gewoon een tosti gemaakt.
Zie ik dan oud filmpje van hem waarin hij zegt dat hij altijd dag begint met twee tosti's
Tosti dus niet gezond
2 witte sneetjes brood -> kaas en ham erop -> klaarquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wel als ik ze maak.Pantosti, beste tosti. Men neme een meesterbrood (mais), dikke sneetjes. Kruidenboter selbstgemacht (met zeezout gezouten roomboter, knoflook, verse peterselie). Smeer je de buitenkant mee in, een lekker frans zoetig jong kaasje. Trostomaat in partjes ernaast. Heinz tomatenketchup om je tosti in te dopen. Prima ontbijt.
Zal allemaal wel weerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wel als ik ze maak.Pantosti, beste tosti. Men neme een meesterbrood (mais), dikke sneetjes. Kruidenboter selbstgemacht (met zeezout gezouten roomboter, knoflook, verse peterselie). Smeer je de buitenkant mee in, een lekker frans zoetig jong kaasje. Trostomaat in partjes ernaast. Heinz tomatenketchup om je tosti in te dopen (paar drupjes tabasco voor de liefhebber eroverheen). Prima ontbijt.
Als je de boel in een dikke laag boter gaat grillen wordt het juist ongezond.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:01 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
2 witte sneetjes brood -> kaas en ham erop -> klaar
niet zo moeilijk doen niels
wat voor mafkees doet nou een tosti in een pan, daar heb je speciale apparaten voorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je de boel in een dikke laag boter gaat grillen wordt het juist ongezond.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je de boel in een dikke laag boter gaat grillen wordt het juist ongezond.
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:01 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
2 witte sneetjes brood -> kaas en ham erop -> klaar
niet zo moeilijk doen niels
Als je moeder de afwas doet is dat prima. Ik moet het niet die keukenapparatuur. Neemt ruimte in beslag, kan en gaat stuk en je moet het schoonmaken. Laat mij het maar in een pan doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:04 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat voor mafkees doet nou een tosti in een pan, daar heb je speciale apparaten voor
een pan moet je ook schoonmaken joopquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Als je moeder de afwas doet is dat prima. Ik moet het niet die keukenapparatuur. Neemt ruimte in beslag, kan en gaat stuk en je moet het schoonmaken. Laat mij het maar in een pan doen.
Duurt maar 5 seconden. Een keukenapparaat kost je beduidend meer tijd, maar aangezien je moeder dat voor je doet weet jij dat niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
een pan moet je ook schoonmaken joop
Gewoon in de vaatwasserquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
een pan moet je ook schoonmaken joop
waarom ben je zo lui nielsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Duurt maar 5 seconden. Een keukenapparaat kost je beduidend meer tijd, maar aangezien je moeder dat voor je doet weet jij dat niet.
In/uitruimen kost meer tijd dan even de afwasborstel ter hand nemen. Verder: kost veel stroon, water en chemicaliën. Derhalve slecht voor het milieu.quote:
wat zeik jij veel over alles zeg, geen wonder dat je geen vrouwen kunt vinden in je eigen landquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:25 schreef Makrelis het volgende:
[..]
In/uitruimen kost meer tijd dan even de afwasborstel ter hand nemen. Verder: kost veel stroon, water en chemicaliën. Derhalve slecht voor het milieu.
terecht meeste dingen moet je toch met de hand doenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:27 schreef Makrelis het volgende:
Kijk als je een gezin hebt en allebei werkt kan ik er inkomen, maar in een klein huishouden vind ik een vaatwasser onzin.
hihiquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:28 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
terecht meeste dingen moet je toch met de hand doen
Vind het maar niks. Alweer bijna een maand droog.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die dingen juist niet viespeuk. Onthouding is het beste
wacht jij onthoud met welke pan je wat kookt en gebruikt dan steeds dezelde pan voor dat gerecht?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die dingen juist niet viespeuk. Onthouding is het beste
soms is het leven gewoon kut manquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:36 schreef Makrelis het volgende:
We hebben een beetje ruzie gehad. Belt ze me op of ze alweer langs mag komen. 'Alleen als je het beneden ook grijs verft' Stuurt ze me een foto. gvd man.
Goed, dan weten jullie dat ook weer.
Krijg je alweer natte dromen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:31 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vind het maar niks. Alweer bijna een maand droog.
vd week wel een erotische droom gehad, maar in mijn leven nooit een orgasme gehad in een droom. Ik word daar voor wakker ivm opwindingquote:
Wel beter dat je niet wakker wordt met een plakbroekjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
vd week wel een erotische droom gehad, maar in mijn leven nooit een orgasme gehad in een droom. Ik word daar voor wakker ivm opwinding
maakt niet uit als je krokant dekbed hebtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel beter dat je niet wakker wordt met een plakbroekje
Wauwquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ruim drie kilometer in net iets minder dan een uur.
Is toch weer drie kilometer.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gaat niet hard. Normale looppas is 5km p/u dacht ik. Fietsen ben ik langzaam in, 17 a 18 p.u.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Normale mensen hoeven ook niet het gewicht van een tweede persoon mee te slepen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gaat niet hard. Normale looppas is 5km p/u dacht ik. Fietsen ben ik langzaam in, 17 a 18 p.u.
Ja zit wat in. Kunnen we gerust topsport noemen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Normale mensen hoeven ook niet het gewicht van een tweede persoon mee te slepen.
Je moet dan ook je tosti tussen bakpapier leggen in het tostiapparaat. Lifehack.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Als je moeder de afwas doet is dat prima. Ik moet het niet die keukenapparatuur. Neemt ruimte in beslag, kan en gaat stuk en je moet het schoonmaken. Laat mij het maar in een pan doen.
Afwasmachine is juist zuiniger met water. Gebruikt al het water voor afwassen, onder de kraan gaat de helft er langs.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:25 schreef Makrelis het volgende:
[..]
In/uitruimen kost meer tijd dan even de afwasborstel ter hand nemen. Verder: kost veel stroon, water en chemicaliën. Derhalve slecht voor het milieu.
2-2, en in de laatste paar minuten reguliere speeltijd een pingel gemist (slecht ingeschoten).quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:53 schreef Makrelis het volgende:
Hoe hebben de dames het eigenlijk gedaan vandaag tegen de USA?
Nog zo'n iemand waar ze de bedrading zijn vergeten aan te sluiten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Afwasmachine is juist zuiniger met water. Gebruikt al het water voor afwassen, onder de kraan gaat de helft er langs.
Ah, 2-2. Heb ik niet goed gekeken net.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:02 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
2-2, en in de laatste paar minuten reguliere speeltijd een pingel gemist (slecht ingeschoten).
Daarna in de strafschoppen kansloos onderuit.
Uh dan heb je drie borden in je afspoelbak gedaan en is dat water viesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nog zo'n iemand waar ze de bedrading zijn vergeten aan te sluiten.![]()
Badjes maken. Ik heb twee gootstenen. Eentje met afwasmiddel en de tweede om af te spoelen. Is dat nou zo ontzettend moeilijk?
Eigenlijk moeten we de huishoudschool weer instellen, maar dan voor jongens.
Wel 'ns van stearaationen gehoord? Je moet mensen ook echt alles uitleggen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uh dan heb je drie borden in je afspoelbak gedaan en is dat water vies
De wattesquote:
Miedema had die strafschop natuurlijk moeten nemen ipv Martens. Dan was het gewoon 3-2 geweest. USA weer matig namelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:02 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
2-2, en in de laatste paar minuten reguliere speeltijd een pingel gemist (slecht ingeschoten).
Daarna in de strafschoppen kansloos onderuit.
Ja dit is echt Chinees voor mij. Ik ben geen betaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hoe zeep werkt. Het insluiten van vetten.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stearaat
Niels, ik heb een goede baan en een goed inkomen zodat ik gewoon mijn zwikkie in de afwasmachine kan zetten en nergens over hoef na te denken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hoe zeep werkt. Het insluiten van vetten.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stearaat
Oh sorry. Ik ga er gemakshalve vanuit dat iedereen dit op school heeft gehad. Mijn fout. Zie het als guppies met een kop en een staart. Die moleculen hebben de eigenschap dat ze zich rond vetten positioneren met de kop naarbuiten om zo vetten in te sluiten. Ik ben geenszins chemicus, maar dit is zo'n beetje de werking.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit is echt Chinees voor mij. Ik ben geen beta
Ik moet anders vrij veel nadenken in mijn beroep. Doe je beter dan ik. Lekker hersenloos en toch een inkomen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:40 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Niels, ik heb een goede baan en een goed inkomen zodat ik gewoon mijn zwikkie in de afwasmachine kan zetten en nergens over hoef na te denken.
jip-en-janneketaalquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik ga er gemakshalve vanuit dat iedereen dit op school heeft gehad. Mijn fout. Zie het als guppies met een kop en een staart. Die moleculen hebben de eigenschap dat ze zich rond vetten positioneren met de kop naarbuiten om zo vetten in te sluiten. Ik ben geenszins chemicus, maar dit is zo'n beetje de werking.
Daar schijn ik handig in te zijn. Ik ben elektronicatechnicus en ik kan onbegrijpbaar voor een leek praten. Dat is kansloos. De truuk is om dingen in een beeld om te zetten zodat het min of meer vatbaar wordt.quote:
Jouw probleemquote:
Ik ook hoor. Daarom af en toe lekker hersenloos op internet rondkutten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik moet anders vrij veel nadenken in mijn beroep. Doe je beter dan ik. Lekker hersenloos en toch een inkomen.
Dan zou ik het toch geen werk noemen. Nee gewoon een het werkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:51 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Vrijmibo? Heb je leuke (vrouwelijke) collega's?
Helemaal prima wat mij betreft. Loop ik buitenlandse vrouwen door de vleeskeuring te duwen terwijl ik zelf helemaal geen gemakkelijke man ben. Gelukkig realiseer ik me dat. Beetje te grote waffel die Niels. Mijn woorden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:50 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Daarom af en toe lekker hersenloos op internet rondkutten.
Zullen we dat maar even niet doen? Denk aan je zelfrespectquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Werkenneem een voorbeeld aan Braddie.
Die vent van fokker? Brr dat filmpje hoef ik niet te zienquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:18 schreef MissionPhailed het volgende:
Over werken gesproken: recentelijk kreeg ik een filmpje onder ogen waaruit bleek dat een draaibank niet-oplettende werknemers letterlijk in stukken kan verscheuren. Dát is iets dat de Braad dus niet kan overkomen!
Gevaarlijke machines wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:18 schreef MissionPhailed het volgende:
Over werken gesproken: recentelijk kreeg ik een filmpje onder ogen waaruit bleek dat een draaibank niet-oplettende werknemers letterlijk in stukken kan verscheuren. Dát is iets dat de Braad dus niet kan overkomen!
Was in mijn geval een filmpje uit Rusland; werknemer komt vast te zitten onder een draaibank, verzet zich maar breekt vervolgens zijn rug, en vervolgens regent het bloed en stukken vlees in de gehele bedrijfshal. Maar goed dat het niet opgenomen was in HD/4K resolutiequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vent van fokker? Brr dat filmpje hoef ik niet te zien
Ah djeezquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:21 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Was in mijn geval een filmpje uit Rusland; werknemer komt vast te zitten onder een draaibank, verzet zich maar breekt vervolgens zijn rug, en vervolgens regent het bloed en stukken vlees in de gehele bedrijfshal. Maar goed dat het niet opgenomen was in HD/4K resolutie
Bedankt habibo voor je begripquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:19 schreef Makrelis het volgende:
De standaard KLBers hier hebben gewoon een baan. Habibo moet nog even werken aan een opleiding, uiteindelijk wordt dat ook gewoon een werkmens. Ja Braad, gevalletje apart. We hebben alles hier, ambtenaren, juristen, technici en wat Dies meer zei.
Als het daar mis gaat ben je in een milliseconde een pizzaquote:
Zonde dat prachtige hout voor zo'n kitch pilaar gebruikenquote:
Twee ooms van mij zijn van het hout. Het is heel link. Ze missen allebei een vinger door een ongeluk. Ik heb zelf in de zware staal-industrie gewerkt, daar komen geen mensenhanden aan te pas. Dat is nog veel linker: Nedstaal zat ik, Alblasserdam.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:30 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Als het daar mis gaat ben je in een milliseconde een pizza![]()
Wel mooi eindresultaat!
Dat wordt een flink suikermandje aan de kassaquote:
Blowen is een slecht plan ja. Dikste ruzie om.Misschien werkt het bij een ander, bij mij niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wtf ongelofelijke lamlul stop met die troep
Ik ging lekker op in de muziek en had zelfscanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:52 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
DE CASSIERE ZIET HET AAN JE OGEN
IEDEREEN ZIET DAT JE NORMAAL PROBEERT TE DOEN
Ik functioneer primaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wtf ongelofelijke lamlul stop met die troep
Goed bezig nielsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:23 schreef Makrelis het volgende:
Luchtvracht in beslag nemen via CargoLux. De fransen helpen graag een handje mee.
Nou daar zullen ze wakker van liggen zegquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:19 schreef Makrelis het volgende:
Prentje voor Amazon uit Luxemburg van 743mil euro.
Dat denk ik wel. CargoLux is de grootste luchtvrachtmaatschappij ter wereld.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou daar zullen ze wakker van liggen zeg![]()
![]()
Begin mij nu toch wel zorgen te maken dat je dit kijkt. Een bekende van je uit de USA was er ook niet vies van, die heeft het alleen niet overleefd eindelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[4K UHD] â€ïž PARADISBUKTA & HUK BEACH BYGDÃY OSLO WALK 2021. Ñай Ма зеЌле ParaÃso en la tierra
check vanaf 1:13
Toch leuk om te wetenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. CargoLux is de grootste luchtvrachtmaatschappij ter wereld.
[ afbeelding ]
Role Wide-body jet airliner
National origin United States
Manufacturer Boeing
First flight April 29, 1988
Introduction February 9, 1989, with Northwest Airlines
Status In service
Primary users Atlas Air
Lufthansa
UPS Airlines
Cargolux
Produced
Passenger versions: 1988–2005[1]
Freighter versions: 1993–2009
Combi versions: 1989–2002
Number built 694[2]
Developed from Boeing 747-300
Variants
Boeing YAL-1
Boeing 747 Large Cargo Freighter
Developed into Boeing 747-8
$419.2 million per unit.
Puur toeval dat ik het wist. Ik dacht ik meld het even.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toch leuk om te weten
Thanks niels
En de kenners zeiden dat het niets zou worden dat online winkelenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:59 schreef Tlaloc het volgende:
Ze zullen vast in beroep gaan.
Zit dat boek over de geschiedenis van Amazon te lezen. Bezos was wel echt een genie hoor. Heeft de wereld veranderd.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:28 schreef Solotovski het volgende:
Haha braddie werd net live gebeld door een hijger
Hij kon m'n gevatte reactie niet waarderen..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:11 schreef Paul het volgende:
ICapuchon_jongen geeft zich op voor Big Brother 2022
Ook het hoofdstuk over ereaders, toch wel door Amazon groot gemaakt met de Kindle. Uitgevers zeiden dat het niets zou worden omdat mensen toch liever een fysiek boek in de hand hebben voor de ervaring.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En de kenners zeiden dat het niets zou worden dat online winkelen
Dat houdt ie geen week volquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:43 schreef Tlaloc het volgende:
Miss idee als Braddie zich opgeeft voor Big Brother? Gaat wel echt top tv worden hoor.
Kan het kartel hem niet overtuigen?
Zou zeker een sixpack Grolsch donerenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:43 schreef Tlaloc het volgende:
Miss idee als Braddie zich opgeeft voor Big Brother? Gaat wel echt top tv worden hoor.
Okéquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Aaaaaahhhhhh wat wil ik je graag likken aaahhhhhhhhh fuckkkkkk
Oh dit zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:43 schreef Tlaloc het volgende:
Met meerdere verloren gewaande ouwe pareltjes nuquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:45 schreef Solotovski het volgende:
Dat kutjoch. is een erg leuk kanaal.
Stopt er wel iets teveel werk in maar ok. Keep up the good work @:modus
Hij wil niet op tv.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:43 schreef Tlaloc het volgende:
Ik had gedacht dat ik nooit meer dat Gunther filmpje zou zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Met meerdere verloren gewaande ouwe pareltjes nu![]()
Hij wil bekend worden van youtube. Want televisiefame zou hij niet mee om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij wil niet op tv.
Hij vergeet even dat theoretisch gezien via YT veel meer mensen hem zouden kunnen zien, maar goed.
Moge de beelden van ambachtelijke Bosnische houtbewerking nu nimmer meer verloren gaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:07 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat ik nooit meer dat Gunther filmpje zou zien.
Het was een emotioneel weerzien, kan ik je vertellen
Je moet ook wel echt een wanhopig en leeg bestaan hebben om zoiets helemaal op te zettenquote:
Ligt eraan, heb je vrienden die jou er overduidelijk niet bij willen hebben, maar die je wel kunt achterlaten als je ze zat bent? Zo ja, dan Tsjechie. Zo nee, dan raadt Lonely Planet de prachtige toegangspaden in 's-Graveland aan. Breed genoeg voor de soloreiziger om overheen te wandelen, en goedkoop genoeg voor de krappe portemonnee waar slechts kleine donaties in zijn gegaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:14 schreef Sheffield het volgende:
Wat zal ik dit jaar eens doen met vakantie? Ik zit te denken aan Duitsland of Tsjechië, heeft iemand advies?
Slagharen schijnt epische shit te zijn. En goed bereikbaar voor wegenwacht servicebeurten terwijl je je vermaakt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:14 schreef Sheffield het volgende:
Wat zal ik dit jaar eens doen met vakantie? Ik zit te denken aan Duitsland of Tsjechië, heeft iemand advies?
Waarom geef jij je niet op, snelste weg naar BNheidquote:
Beide bestemmingen red ik met 10 euro benzine?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb je vrienden die jou er overduidelijk niet bij willen hebben, maar die je wel kunt achterlaten als je ze zat bent? Zo ja, dan Tsjechie. Zo nee, dan raadt Lonely Planet de prachtige toegangspaden in 's-Graveland aan. Breed genoeg voor de soloreiziger om overheen te wandelen, en goedkoop genoeg voor de krappe portemonnee waar slechts kleine donaties in zijn gegaan.
's-Graveland red je wel. En voor Tsjechie laat je je vrienden gewoon voor alles betalen, het was toch hun idee?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:49 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Beide bestemmingen red ik met 10 euro benzine?
Moet al niet denken op yt te komen laat staan televisiequote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:43 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Waarom geef jij je niet op, snelste weg naar BNheid
Ik kan helaas niet, ivm professionaliteit enzo.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:30 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hij kon m'n gevatte reactie niet waarderen..
Begriip ikquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:16 schreef Azula het volgende:
[..]
Moet al niet denken op yt te komen laat staan televisiegrootste nachtmerrie nee dank.
Heb je dit gemist.quote:
Je hebt zeker nooit een foto gezien van sanasoufiquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
Straks wordt dit de Paki-adoratie SC
Die kwam uit Syrië.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt zeker nooit een foto gezien van sanasoufi
Vind het wel een leuk rubriekje van je, nielsquote:
Dikke splinter in je reetquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:33 schreef Makrelis het volgende:
Deze heb ik al gezien. Side 9 vd maand is ze geworden:
Jeannie, 30 år og fra Langeland
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
Straks wordt dit de Paki-adoratie SC
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk rubriekje van je, niels
Mogen daarna weer homoplaatjes gepost worden?quote:
Wat een ordinaire hoerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:33 schreef Makrelis het volgende:
Deze heb ik al gezien. Side 9 vd maand is ze geworden:
Jeannie, 30 år og fra Langeland
[ afbeelding ]
Nee er wonen deensen, kunnen niet koken en er is een licht vrouwenoverschot. Dat is handig voor de nederlandse man natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
Ik begin bijna te denken dat er in Denemarken alleen kampers wonen
Wat is de hoofdstad van Denemarken?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee er wonen deensen, kunnen niet koken en er is een licht vrouwenoverschot. Dat is handig voor de nederlandse man natuurlijk.
Je papaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van Denemarken?
Dus die overschot staan op Pige 9quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee er wonen deensen, kunnen niet koken en er is een licht vrouwenoverschot. Dat is handig voor de nederlandse man natuurlijk.
Dat zou een beetje vreemd zijn hequote:
Islamabadquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Paris vh noorden: København. Ik woonde in de wijk Vesterbro en ging naar school in Christianshavn. Toen ben ik nog even verhuist naar Frederiksberg. Dat is een enclave. Een gemeente geheel omsloten door de commune (gemeente) Københavnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja johquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:39 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Paris vh noorden: København. Ik woonde in de wijk Vesterbro en ging naar school in Christianshavn. Toen ben ik nog even verhuist naar Frederiksberg. Dat is een enclave. Een gemeente geheel omsloten door de commune (gemeente) København
Tijd om dat land te islamiserenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zijn ze bijna allemaal daar. Dat went.
København haha mooi manquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:39 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Paris vh noorden: København. Ik woonde in de wijk Vesterbro en ging naar school in Christianshavn. Toen ben ik nog even verhuist naar Frederiksberg. Dat is een enclave. Een gemeente geheel omsloten door de commune (gemeente) København
quote:[img]https://fo[img]https://media.taringa.net/knn/identity/aHR0cHM6Ly9rNjIua24zLm5ldC90YXJpbmdhL0MvNi81L0UvNC84L2FtcHBlcnNvbi82RDMuanBn[/img]kstatic.nl/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 30 juli 2021 23:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
København haha mooi man
Ejdjbdjdjskdkficejehsjdbiwkkutxkluunnsjsjsjsiiquote:
Hoe weet je dat???quote:
En... okéquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:39 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Hey Marco, hoe gaat ie knulletje? Al je papa gekust?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Yep. En flink rondneuqen met snøllen. Geen tijd gehad om mijn broek op te halen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is je kut nog nat? Heb nog een worst liggen.
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is je kut nog nat? Heb nog een worst liggen.
Verzonnen verhaalquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:51 schreef Makrelis het volgende:
Sinds 1993 ben ik officieel ingeburgerd in DK. Heb ik een certificaat van. Basisdiploma deens, bekend met instituties en ik heb mijn voornaam natuurlijk mee. Verder ben ik ook gek op hun snøllen
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:51 schreef Makrelis het volgende:
Sinds 1993 ben ik officieel ingeburgerd in DK. Heb ik een certificaat van. Basisdiploma deens, bekend met instituties en ik heb mijn voornaam natuurlijk mee. Verder ben ik ook gek op hun snøllen. Dat is ook verplicht daar.
Wauw dit wist ik nietquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:51 schreef Makrelis het volgende:
Sinds 1993 ben ik officieel ingeburgerd in DK. Heb ik een certificaat van. Basisdiploma deens, bekend met instituties en ik heb mijn voornaam natuurlijk mee. Verder ben ik ook gek op hun snøllen
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:52 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Verzonnen verhaal
Puisten uitknijpende nerdje die bij papa en mama thuiswoont op zijn 55ste.
Beetje mazzel mee gehad toen ik 19 was.Studentenuitwisselingsproject betaald uit Bruxelles. Leuke tijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wauw dit wist ik niet
Zo leer je elkaar toch wel eens kennen he
Ja man. Zo hoe gaat het snolletje? Aan het gamen in de kinderkamer?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wauw dit wist ik niet
Zo leer je elkaar toch wel eens kennen he
Whahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Beetje mazzel mee gehad toen ik 19 was.Studentenuitwisselingsproject betaald uit Bruxelles. Leuke tijd.
Het hilarische is dat die saaie Fokjes hierin trappen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Beetje mazzel mee gehad toen ik 19 was.Studentenuitwisselingsproject betaald uit Bruxelles. Leuke tijd.
Deze gastquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:55 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ja man. Zo hoe gaat het snolletje? Aan het gamen in de kinderkamer?
Je zou eens moeten weten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:56 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Het hilarische is dat die saaie Fokjes hierin trappen.
Jongen je bent cultureel bekakt en nooit buiten je dorp geweest.
Ik heb die halve klotewereld verkend mevrouw.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:56 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Het hilarische is dat die saaie Fokjes hierin trappen.
Jongen je bent cultureel bekakt en nooit buiten je dorp geweest.
Accha G yeh translate karlo behenjiquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:58 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb die halve klotewereld verkend mevrouw.
Ik heb nooit in een dorp gewoond. Waar zie je me voor aan? Even kijken hoor: R'dam, Vlaardingen, København, Singapore, Mumbai, Oostende en jij? Schubberkutteveen of wat?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:59 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Accha G yeh translate karlo behenji
Waarom emigreer je niet naar Kekistan met Abid?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:59 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Accha G yeh translate karlo behenji
Eigenlijk bedoel ik je hoerenmoederquote:
Mumbai? Maar je kon die zin niet vertalen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb nooit in een dorp gewoond. Waar zie je me voor aan? Even kijken hoor: R'dam, Vlaardingen, København, Singapore, Mumbai, Oostende en jij? Schubberkutteveen of wat?
Saala jootha Mumbaim mein raha saala bhenchodquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb nooit in een dorp gewoond. Waar zie je me voor aan? Even kijken hoor: R'dam, Vlaardingen, København, Singapore, Mumbai, Oostende en jij? Schubberkutteveen of wat?
Engelse benaming is Bombay. Na de onafhankelijkheid 1953 als ik me niet vergis zijn stedennamen weer oorspronkelijk geworden. Zo heet Madras weer Chennai en Bombay Mumbai naar de God Mumba. Op de bagagetag per vliegtuig (IATA code International Air Transport Association) staat echter nog steeds BOM.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:07 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Mumbai? Maar je kon die zin niet vertalen?
Druk bezig met de vertaling zoeken? Sterkte, google translate werkt met devanagri letters.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wat betekent devanagri?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:12 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Druk bezig met de vertaling zoeken? Sterkte, google translate werkt met devanagri letters.
Lekker gegoogled? Je bent nooit in aamchi Mumbai geweest, joch. En ook niet in Chennai. Droom verder. Jootha kahin ka.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:11 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Engelse benaming is Bombay. Na de onafhankelijkheid 1953 als ik me niet vergis zijn stedennamen weer oorspronkelijk geworden. Zo heet Madras weer Chennai en Bombay Mumbai naar de God Mumba. Op de bagagetag per vliegtuig (IATA code International Air Transport Association) staat echter nog steeds BOM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |