Dus die overschot staan op Pige 9quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee er wonen deensen, kunnen niet koken en er is een licht vrouwenoverschot. Dat is handig voor de nederlandse man natuurlijk.
Dat zou een beetje vreemd zijn hequote:
Islamabadquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van Denemarken?
Paris vh noorden: København. Ik woonde in de wijk Vesterbro en ging naar school in Christianshavn. Toen ben ik nog even verhuist naar Frederiksberg. Dat is een enclave. Een gemeente geheel omsloten door de commune (gemeente) Københavnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van Denemarken?
Ja johquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:39 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Paris vh noorden: København. Ik woonde in de wijk Vesterbro en ging naar school in Christianshavn. Toen ben ik nog even verhuist naar Frederiksberg. Dat is een enclave. Een gemeente geheel omsloten door de commune (gemeente) København
Tijd om dat land te islamiserenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zijn ze bijna allemaal daar. Dat went.
København haha mooi manquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:39 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Paris vh noorden: København. Ik woonde in de wijk Vesterbro en ging naar school in Christianshavn. Toen ben ik nog even verhuist naar Frederiksberg. Dat is een enclave. Een gemeente geheel omsloten door de commune (gemeente) København
quote:[img]https://fo[img]https://media.taringa.net/knn/identity/aHR0cHM6Ly9rNjIua24zLm5ldC90YXJpbmdhL0MvNi81L0UvNC84L2FtcHBlcnNvbi82RDMuanBn[/img]kstatic.nl/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 30 juli 2021 23:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
København haha mooi man
Ejdjbdjdjskdkficejehsjdbiwkkutxkluunnsjsjsjsiiquote:
Hoe weet je dat???quote:
En... okéquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:39 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Hey Marco, hoe gaat ie knulletje? Al je papa gekust?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Yep. En flink rondneuqen met snøllen. Geen tijd gehad om mijn broek op te halen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is je kut nog nat? Heb nog een worst liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |