Draag jij ook yogapants?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jaahaa maar dan zijn ze niet lekker en dan komen er geen idiootjes enz en dan voelen ze zich ook niet onveilig!
Les van vandaag: wees niet lekker in een yogapants!
Doe niet zo flauw die hebben ze niet in belgiëquote:
Misschien kunnen de Nederlandse FOK!kers dan een yogapants doneren?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw die hebben ze niet in belgië
Dit, wij zijn sowieso niet sexyquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw die hebben ze niet in belgië
Tweedehands?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:02 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Misschien kunnen de Nederlandse FOK!kers dan een yogapants doneren?
Maar wel lekker eten en goede biertjesquote:
Nee nieuwe uiteraard.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tweedehands?
[..]
Maar wel lekker eten en goede biertjes
Das wel heel lief!! Zorg voor een lang exemplaar he, ik ben een groot meisjequote:
2m40?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Das wel heel lief!! Zorg voor een lang exemplaar he, ik ben een groot meisje
Bohquote:
Dus elke keer als men een gek ziet lopen moeten ze kijken waar dan de lekkere meid zit verstopt?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jaahaa maar dan zijn ze niet lekker en dan komen er geen idiootjes enz en dan voelen ze zich ook niet onveilig!
Les van vandaag: wees niet lekker in een yogapants!
Hm dat is misschien wel een goede om gekken te betrappen ja!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Dus elke keer als men een gek ziet lopen moeten ze kijken waar dan de lekkere meid zit verstopt?
gaat braddie naar de sportschool?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:49 schreef Pharkus het volgende:
Had hij een vlogcamera bij zich? Vloggers mogen namelijk irritant zijn.
Welke episode hebben wij gemist ?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:28 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
gaat braddie naar de sportschool?
[ afbeelding ]
Ja johquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:47 schreef Fcu030 het volgende:
Gebruik jij ook controlemiddelen om deze controle af te kunnen dwingen? Dat is helemaal hip anno nu.
Is je kut nog nat? Heb nog een worst liggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef madeliefff het volgende:
Ik sta in de gym om mijn dagelijkse oefeningen te doen in mijn yogapants staat er ineens een mafkees iets verderop. Hij loopt dingen als " Hadden we een aan hardheid overgeleverde vlaggenmast" en "waren we gym of was het allemaal een leugen" uit te kramen.
klacht:de gym is niet meer veilig
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is je kut nog nat? Heb nog een worst liggen.
Heb je een strak kontjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Fokkers willen graag weten wat ik aan heb...
En de rest is een onderbuikgevoel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |