Oh dit zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:43 schreef Tlaloc het volgende:
Miss idee als Braddie zich opgeeft voor Big Brother? Gaat wel echt top tv worden hoor.
Kan het kartel hem niet overtuigen?
Met meerdere verloren gewaande ouwe pareltjes nuquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:45 schreef Solotovski het volgende:
Dat kutjoch. is een erg leuk kanaal.
Stopt er wel iets teveel werk in maar ok. Keep up the good work @:modus
Hij wil niet op tv.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:43 schreef Tlaloc het volgende:
Miss idee als Braddie zich opgeeft voor Big Brother? Gaat wel echt top tv worden hoor.
Kan het kartel hem niet overtuigen?
Ik had gedacht dat ik nooit meer dat Gunther filmpje zou zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Met meerdere verloren gewaande ouwe pareltjes nu![]()
Hij wil bekend worden van youtube. Want televisiefame zou hij niet mee om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij wil niet op tv.
Hij vergeet even dat theoretisch gezien via YT veel meer mensen hem zouden kunnen zien, maar goed.
Moge de beelden van ambachtelijke Bosnische houtbewerking nu nimmer meer verloren gaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:07 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat ik nooit meer dat Gunther filmpje zou zien.
Het was een emotioneel weerzien, kan ik je vertellen
Je moet ook wel echt een wanhopig en leeg bestaan hebben om zoiets helemaal op te zettenquote:
Ligt eraan, heb je vrienden die jou er overduidelijk niet bij willen hebben, maar die je wel kunt achterlaten als je ze zat bent? Zo ja, dan Tsjechie. Zo nee, dan raadt Lonely Planet de prachtige toegangspaden in 's-Graveland aan. Breed genoeg voor de soloreiziger om overheen te wandelen, en goedkoop genoeg voor de krappe portemonnee waar slechts kleine donaties in zijn gegaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:14 schreef Sheffield het volgende:
Wat zal ik dit jaar eens doen met vakantie? Ik zit te denken aan Duitsland of Tsjechië, heeft iemand advies?
Slagharen schijnt epische shit te zijn. En goed bereikbaar voor wegenwacht servicebeurten terwijl je je vermaakt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:14 schreef Sheffield het volgende:
Wat zal ik dit jaar eens doen met vakantie? Ik zit te denken aan Duitsland of Tsjechië, heeft iemand advies?
Waarom geef jij je niet op, snelste weg naar BNheidquote:
Beide bestemmingen red ik met 10 euro benzine?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb je vrienden die jou er overduidelijk niet bij willen hebben, maar die je wel kunt achterlaten als je ze zat bent? Zo ja, dan Tsjechie. Zo nee, dan raadt Lonely Planet de prachtige toegangspaden in 's-Graveland aan. Breed genoeg voor de soloreiziger om overheen te wandelen, en goedkoop genoeg voor de krappe portemonnee waar slechts kleine donaties in zijn gegaan.
's-Graveland red je wel. En voor Tsjechie laat je je vrienden gewoon voor alles betalen, het was toch hun idee?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:49 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Beide bestemmingen red ik met 10 euro benzine?
Moet al niet denken op yt te komen laat staan televisiequote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:43 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Waarom geef jij je niet op, snelste weg naar BNheid
Ik kan helaas niet, ivm professionaliteit enzo.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:30 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hij kon m'n gevatte reactie niet waarderen..
Begriip ikquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:16 schreef Azula het volgende:
[..]
Moet al niet denken op yt te komen laat staan televisiegrootste nachtmerrie nee dank.
Heb je dit gemist.quote:
Je hebt zeker nooit een foto gezien van sanasoufiquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
Straks wordt dit de Paki-adoratie SC
Die kwam uit Syrië.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt zeker nooit een foto gezien van sanasoufi
Vind het wel een leuk rubriekje van je, nielsquote:
Dikke splinter in je reetquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:33 schreef Makrelis het volgende:
Deze heb ik al gezien. Side 9 vd maand is ze geworden:
Jeannie, 30 år og fra Langeland
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
Straks wordt dit de Paki-adoratie SC
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk rubriekje van je, niels
Mogen daarna weer homoplaatjes gepost worden?quote:
Wat een ordinaire hoerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:33 schreef Makrelis het volgende:
Deze heb ik al gezien. Side 9 vd maand is ze geworden:
Jeannie, 30 år og fra Langeland
[ afbeelding ]
Nee er wonen deensen, kunnen niet koken en er is een licht vrouwenoverschot. Dat is handig voor de nederlandse man natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
Ik begin bijna te denken dat er in Denemarken alleen kampers wonen
Wat is de hoofdstad van Denemarken?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee er wonen deensen, kunnen niet koken en er is een licht vrouwenoverschot. Dat is handig voor de nederlandse man natuurlijk.
Je papaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van Denemarken?
Dus die overschot staan op Pige 9quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee er wonen deensen, kunnen niet koken en er is een licht vrouwenoverschot. Dat is handig voor de nederlandse man natuurlijk.
Dat zou een beetje vreemd zijn hequote:
Islamabadquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Paris vh noorden: København. Ik woonde in de wijk Vesterbro en ging naar school in Christianshavn. Toen ben ik nog even verhuist naar Frederiksberg. Dat is een enclave. Een gemeente geheel omsloten door de commune (gemeente) Københavnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja johquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:39 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Paris vh noorden: København. Ik woonde in de wijk Vesterbro en ging naar school in Christianshavn. Toen ben ik nog even verhuist naar Frederiksberg. Dat is een enclave. Een gemeente geheel omsloten door de commune (gemeente) København
Tijd om dat land te islamiserenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zijn ze bijna allemaal daar. Dat went.
København haha mooi manquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:39 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Paris vh noorden: København. Ik woonde in de wijk Vesterbro en ging naar school in Christianshavn. Toen ben ik nog even verhuist naar Frederiksberg. Dat is een enclave. Een gemeente geheel omsloten door de commune (gemeente) København
quote:[img]https://fo[img]https://media.taringa.net/knn/identity/aHR0cHM6Ly9rNjIua24zLm5ldC90YXJpbmdhL0MvNi81L0UvNC84L2FtcHBlcnNvbi82RDMuanBn[/img]kstatic.nl/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 30 juli 2021 23:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
København haha mooi man
Ejdjbdjdjskdkficejehsjdbiwkkutxkluunnsjsjsjsiiquote:
Hoe weet je dat???quote:
En... okéquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:39 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Hey Marco, hoe gaat ie knulletje? Al je papa gekust?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Yep. En flink rondneuqen met snøllen. Geen tijd gehad om mijn broek op te halen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is je kut nog nat? Heb nog een worst liggen.
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is je kut nog nat? Heb nog een worst liggen.
Verzonnen verhaalquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:51 schreef Makrelis het volgende:
Sinds 1993 ben ik officieel ingeburgerd in DK. Heb ik een certificaat van. Basisdiploma deens, bekend met instituties en ik heb mijn voornaam natuurlijk mee. Verder ben ik ook gek op hun snøllen
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:51 schreef Makrelis het volgende:
Sinds 1993 ben ik officieel ingeburgerd in DK. Heb ik een certificaat van. Basisdiploma deens, bekend met instituties en ik heb mijn voornaam natuurlijk mee. Verder ben ik ook gek op hun snøllen. Dat is ook verplicht daar.
Wauw dit wist ik nietquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:51 schreef Makrelis het volgende:
Sinds 1993 ben ik officieel ingeburgerd in DK. Heb ik een certificaat van. Basisdiploma deens, bekend met instituties en ik heb mijn voornaam natuurlijk mee. Verder ben ik ook gek op hun snøllen
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:52 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Verzonnen verhaal
Puisten uitknijpende nerdje die bij papa en mama thuiswoont op zijn 55ste.
Beetje mazzel mee gehad toen ik 19 was.Studentenuitwisselingsproject betaald uit Bruxelles. Leuke tijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wauw dit wist ik niet
Zo leer je elkaar toch wel eens kennen he
Ja man. Zo hoe gaat het snolletje? Aan het gamen in de kinderkamer?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wauw dit wist ik niet
Zo leer je elkaar toch wel eens kennen he
Whahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Beetje mazzel mee gehad toen ik 19 was.Studentenuitwisselingsproject betaald uit Bruxelles. Leuke tijd.
Het hilarische is dat die saaie Fokjes hierin trappen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Beetje mazzel mee gehad toen ik 19 was.Studentenuitwisselingsproject betaald uit Bruxelles. Leuke tijd.
Deze gastquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:55 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ja man. Zo hoe gaat het snolletje? Aan het gamen in de kinderkamer?
Je zou eens moeten weten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:56 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Het hilarische is dat die saaie Fokjes hierin trappen.
Jongen je bent cultureel bekakt en nooit buiten je dorp geweest.
Ik heb die halve klotewereld verkend mevrouw.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:56 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Het hilarische is dat die saaie Fokjes hierin trappen.
Jongen je bent cultureel bekakt en nooit buiten je dorp geweest.
Accha G yeh translate karlo behenjiquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:58 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb die halve klotewereld verkend mevrouw.
Ik heb nooit in een dorp gewoond. Waar zie je me voor aan? Even kijken hoor: R'dam, Vlaardingen, København, Singapore, Mumbai, Oostende en jij? Schubberkutteveen of wat?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:59 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Accha G yeh translate karlo behenji
Waarom emigreer je niet naar Kekistan met Abid?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:59 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Accha G yeh translate karlo behenji
Eigenlijk bedoel ik je hoerenmoederquote:
Mumbai? Maar je kon die zin niet vertalen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb nooit in een dorp gewoond. Waar zie je me voor aan? Even kijken hoor: R'dam, Vlaardingen, København, Singapore, Mumbai, Oostende en jij? Schubberkutteveen of wat?
Saala jootha Mumbaim mein raha saala bhenchodquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb nooit in een dorp gewoond. Waar zie je me voor aan? Even kijken hoor: R'dam, Vlaardingen, København, Singapore, Mumbai, Oostende en jij? Schubberkutteveen of wat?
Engelse benaming is Bombay. Na de onafhankelijkheid 1953 als ik me niet vergis zijn stedennamen weer oorspronkelijk geworden. Zo heet Madras weer Chennai en Bombay Mumbai naar de God Mumba. Op de bagagetag per vliegtuig (IATA code International Air Transport Association) staat echter nog steeds BOM.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:07 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Mumbai? Maar je kon die zin niet vertalen?
Druk bezig met de vertaling zoeken? Sterkte, google translate werkt met devanagri letters.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wat betekent devanagri?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:12 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Druk bezig met de vertaling zoeken? Sterkte, google translate werkt met devanagri letters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |