quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is je kut nog nat? Heb nog een worst liggen.
Verzonnen verhaalquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:51 schreef Makrelis het volgende:
Sinds 1993 ben ik officieel ingeburgerd in DK. Heb ik een certificaat van. Basisdiploma deens, bekend met instituties en ik heb mijn voornaam natuurlijk mee. Verder ben ik ook gek op hun snøllen
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:51 schreef Makrelis het volgende:
Sinds 1993 ben ik officieel ingeburgerd in DK. Heb ik een certificaat van. Basisdiploma deens, bekend met instituties en ik heb mijn voornaam natuurlijk mee. Verder ben ik ook gek op hun snøllen. Dat is ook verplicht daar.
Wauw dit wist ik nietquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:51 schreef Makrelis het volgende:
Sinds 1993 ben ik officieel ingeburgerd in DK. Heb ik een certificaat van. Basisdiploma deens, bekend met instituties en ik heb mijn voornaam natuurlijk mee. Verder ben ik ook gek op hun snøllen
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:52 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Verzonnen verhaal
Puisten uitknijpende nerdje die bij papa en mama thuiswoont op zijn 55ste.
Beetje mazzel mee gehad toen ik 19 was.Studentenuitwisselingsproject betaald uit Bruxelles. Leuke tijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wauw dit wist ik niet
Zo leer je elkaar toch wel eens kennen he
Ja man. Zo hoe gaat het snolletje? Aan het gamen in de kinderkamer?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wauw dit wist ik niet
Zo leer je elkaar toch wel eens kennen he
Whahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Beetje mazzel mee gehad toen ik 19 was.Studentenuitwisselingsproject betaald uit Bruxelles. Leuke tijd.
Het hilarische is dat die saaie Fokjes hierin trappen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Beetje mazzel mee gehad toen ik 19 was.Studentenuitwisselingsproject betaald uit Bruxelles. Leuke tijd.
Deze gastquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:55 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ja man. Zo hoe gaat het snolletje? Aan het gamen in de kinderkamer?
Je zou eens moeten weten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:56 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Het hilarische is dat die saaie Fokjes hierin trappen.
Jongen je bent cultureel bekakt en nooit buiten je dorp geweest.
Ik heb die halve klotewereld verkend mevrouw.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:56 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Het hilarische is dat die saaie Fokjes hierin trappen.
Jongen je bent cultureel bekakt en nooit buiten je dorp geweest.
Accha G yeh translate karlo behenjiquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:58 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb die halve klotewereld verkend mevrouw.
Ik heb nooit in een dorp gewoond. Waar zie je me voor aan? Even kijken hoor: R'dam, Vlaardingen, København, Singapore, Mumbai, Oostende en jij? Schubberkutteveen of wat?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:59 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Accha G yeh translate karlo behenji
Waarom emigreer je niet naar Kekistan met Abid?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:59 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Accha G yeh translate karlo behenji
Eigenlijk bedoel ik je hoerenmoederquote:
Mumbai? Maar je kon die zin niet vertalen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb nooit in een dorp gewoond. Waar zie je me voor aan? Even kijken hoor: R'dam, Vlaardingen, København, Singapore, Mumbai, Oostende en jij? Schubberkutteveen of wat?
Saala jootha Mumbaim mein raha saala bhenchodquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb nooit in een dorp gewoond. Waar zie je me voor aan? Even kijken hoor: R'dam, Vlaardingen, København, Singapore, Mumbai, Oostende en jij? Schubberkutteveen of wat?
Engelse benaming is Bombay. Na de onafhankelijkheid 1953 als ik me niet vergis zijn stedennamen weer oorspronkelijk geworden. Zo heet Madras weer Chennai en Bombay Mumbai naar de God Mumba. Op de bagagetag per vliegtuig (IATA code International Air Transport Association) staat echter nog steeds BOM.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:07 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Mumbai? Maar je kon die zin niet vertalen?
Druk bezig met de vertaling zoeken? Sterkte, google translate werkt met devanagri letters.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wat betekent devanagri?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:12 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Druk bezig met de vertaling zoeken? Sterkte, google translate werkt met devanagri letters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |